Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki rower wybrać?


qrczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tak się zastanawiam, czy jest sens dziecko przyzwyczajać do hamowania kręcąc nogami do tyłu...

Wiem, że dosięgnięcie klamki i siła naciśnięcia to dla malucha sporo, ale mimo wszystko? Sam nie wiem.

Podrośnie i nie spotka się raczej z takim rozwiązaniem, a przyzwyczajenie zostanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

Hamulce ręczne w rowerach dla dzieci są przeważnie kiepskiej jakości. Potrzeba czegoś co zatrzyma rower więc torpedo jak znalazł . A z drugiej strony to czym robić krechy na asfalcie ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, stench napisał:

Ja czekam na przesyłkę nowej "dużej" na przód  tarczy 46. Kupiłem Stronglaita.

Kiedyś miałem 52, potem przez kilka lat 50, a teraz będę jeżdził na zestawie 46/39-13/23  - mam 9 biegów.

Kastruję swój rower z najtwardszych/najszybszych przełożeń żeby uzyskać bardzo gęste biegi w zakresie prędkości 23-40. Mieszkam w Łodzi i nie potrzebuję szybciej jeździć. Mam w tym zakresie gęstrze zestopniowanie niż przy wykorzystaniu fabrycznej 11.

Ja też jeżdżąc po mazowieckich równinach mam kasetę 11-25. Delikatne stopniowanie i kadencja to jednak wygoda i mniejsze zmęczenie. A latek nie ubywa:)

Jao ciekawostkę powiem, że Giant w jednym ze swoich rowerów (TCR ADV Pro) włożył korbę SRAM'a 48/35 - bardzo nietypowe rozwiązanie. Do tego kaseta 12s 10-28. Bardzo ciekawy pomysł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

48/35-10/28 to szeroki zakres przełożeń z nieco mniejszymi tarczami z przodu. Daje to zakres 384% . U mnie będzie 209% .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy

Sine , bardzo fajny rower . Nexus 8 z tyłu gwarantuje bezobsługową i długą pracę. Hamulse tarczowe skuteczność.

Zrób tylko śledztwo co do dostępności i jakości napędu paskiem ( bo tu jest pasek a nie łańcuch, Harley Davidson też stosuje pasy napędowe )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

" Mądry głupiemu ustępuje więc głupota triumfuje"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rekreacyjnie dla starszej osoby rower bez żadnej amortyzacji? W imię czego średniowieczny post? Chyba w imię mody, bo rozsądku na pewno nie. Poza tym napędy z przerzutkami są tańsze i dopracowane, sprawdzają się od wielu lat.

To już można dopłacić trochę i mieć wszystko i też czarny i w dodatku na kołach 29.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piotr_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty wypisujesz?

Proponujesz ciężkiego fulla z napędem 1 x 12 wymuszającym wysoką kadencję, dla starszej osoby na rekreacyjne przejażdżki?! Nie mając pojęcia jak i gdzie chce jeździć?

Jak Cię zapytam jaki wzmak kupić, to polecisz mi Lebena? Ot tak?

 

Zanim cokolwiek ktoś poleci, warto może byłoby zapytać Sine o parę rzeczy. Np.

- gdzie chcesz jeździć (po jakich nawierzchniach, w jakim terenie). Szutry i kamole na stromych, wyboistych leśnych pagórkach, czy miasto, parki, ścieżki rowerowe na mazowieckich równinach, a może szosy asfaltowe?

- jak dużo jeździsz - ile km tygodniowo

- ile pieniędzy jesteś skłonny przeznaczyć na rower

- jaka jest Twoja ogólna kondycja fizyczna: waga, kondycja kręgosłupa (preferowana pozycja za kierownicą - wyprostowana czy bardziej pochylona) 

- czy jesteś gotów regularnie serwisować napęd i amortyzację

I na koniec najważniejsza uwaga. Nie kupuj roweru który się komuś podoba. On ma się podobać Tobie. Nie kupuj roweru oczami. Przymierz się najpierw do niego, wybierz się nim na przejażdżkę. Nie każdy rower ma geometrię która Ci będzie odpowiadała. Najbardziej wypasiony i najpiękniejszy rower nie pasujący do Ciebie będzie udręką. Jeśli w pierwszym momencie źle się na nim czujesz, nie łudź się: nie przyzwyczaisz się. Przymierzając się do 10 różnych rowerów szybko zorientujesz się jak bardzo są one różne i jak różnie Ci się z nimi jest.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez traumeel

Integra Abrahamsen V2.0 UP, CD Abrahamsen V1.0 UP, monitory Chario Constellation Delphinus, interkonekt M&B AudioCable Diamond XLR, przewody głośnikowe QED Anniversary Ruby Red, przewody zasilające Yarbo 9000 i Yarbo 1100, wtyki Valab Carbon Rhodium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Sine Metu

(Konto usunięte)
Sine , bardzo fajny rower . Nexus 8 z tyłu gwarantuje bezobsługową i długą pracę. Hamulse tarczowe skuteczność.
Zrób tylko śledztwo co do dostępności i jakości napędu paskiem ( bo tu jest pasek a nie łańcuch, Harley Davidson też stosuje pasy napędowe )
Do sklepu mam 800 metrów, to nie ma strachu. Raczej mnie interesuje ile taki pasek wytrzymuje przebiegu.

Druga kwestia: Nexus 8 vs. Alfine 8 vs. Alfine 11
Trwałość Nexus vs. Alfine
I czy jest mi do czegoś potrzebne 11 przełożeń.



Rekreacyjnie dla starszej osoby rower bez żadnej amortyzacji?


No właśnie nie chcę tracić energii na pompowanie amortyzatora i dlatego takie gumy:

Schwalbe Big Apple, Active, 29-2.15




- gdzie chcesz jeździć (po jakich nawierzchniach, w jakim terenie). Szutry i kamole na stromych, wyboistych leśnych pagórkach, czy miasto, parki, ścieżki rowerowe na mazowieckich równinach, a może szosy asfaltowe?

Przymierzając się do 10 różnych rowerów szybko zorientujesz się jak bardzo są one różne i jak różnie Ci się z nimi jest.


To że muszę wziąć, to wiem ale chwilowo wszystko pozamykane i przymierzam się na sucho

Jeździł będę po tym co się nawinie, po dziurawym asfalcie też
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki kontent. 

Nie mam roweru, a ostatni raz jeździłem na wakacjach rok temu i był to semi elektryczny. Nawet na siłce na stacjonarnym nic... Tylko wioślarz. 

W czasie przymusowego siedzenia na pupie, przeglądałem YT i stwierdziłem, że sporo osób robi sobie elektryczne rowery MTB. Kastomowa rama, spora bateria, silnik conajmniej 3000W.  Czy ktoś ma doświadczenia lub ma takie jeździdełko?. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Sine Metu napisał:


No właśnie nie chcę tracić energii na pompowanie amortyzatora i dlatego takie gumy:

Schwalbe Big Apple, Active, 29-2.15

 

To nie tak, opony można zawsze założyć mniej oporowe. Urok minimalizmu minie, moda minie, w zawodach nie będziesz brał udziału, a Ty zostaniesz z rurą wbijającą się w rów. 3 godziny jazdy i dosyć jeżdżenia na 2 tyg, dupa zmasakrowana. Full suspension gianta na siedząco nie pompuje, a na stojąco na wysokim biegu też niewiele jak się człowiek nauczy jeździć. Poza tym siadasz i jedziesz gdzie chcesz bez ograniczeń, od świtu do zmierzchu wręcz, ostatecznie wyjdzie że będziesz 3x więcej jeździł bo jest wygodniej, efekt treningowy więc będzie lepszy. A na wyrywanie dup lepiej kup jakiś lepszy strój, bo designerski twardy rower to kiepski pomysł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piotr_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.05.2020 o 02:15, Sine Metu napisał:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Panowie, a co sądzicie o czymś takim? Rekreacyjnie, ja już mam swoje lata, niestety.

Ten rower , bez żadnej amortyzacji waży prawie 14 kg! Bardzo ciężki klamot, zero przyjemności z jazdy.

Kup coś z przednim widelcem (i blokadą) z napędem 1x11 albo 2x11.

Jaki masz budżet?

2 godziny temu, hi_aro napisał:

Ja mam taki kontent. 

Nie mam roweru, a ostatni raz jeździłem na wakacjach rok temu i był to semi elektryczny. Nawet na siłce na stacjonarnym nic... Tylko wioślarz. 

W czasie przymusowego siedzenia na pupie, przeglądałem YT i stwierdziłem, że sporo osób robi sobie elektryczne rowery MTB. Kastomowa rama, spora bateria, silnik conajmniej 3000W.  Czy ktoś ma doświadczenia lub ma takie jeździdełko?. 

Możesz kupić, są takie fabrycznie gotowe. W przeróbki nie wierzę, chyba że lubisz więcej naprawiać, dłubać niż jeździć. W tych watach to chyba jedno 0 ci się dopisało.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, hi_aro napisał:

Ja mam taki kontent. 

Nie mam roweru, a ostatni raz jeździłem na wakacjach rok temu i był to semi elektryczny. Nawet na siłce na stacjonarnym nic... Tylko wioślarz. 

W czasie przymusowego siedzenia na pupie, przeglądałem YT i stwierdziłem, że sporo osób robi sobie elektryczne rowery MTB. Kastomowa rama, spora bateria, silnik conajmniej 3000W.  Czy ktoś ma doświadczenia lub ma takie jeździdełko?. 

Rower elektryczny jest fajny, choć w sumie to taka gumowa lala. Niektóre nawet firmowe modele (np. Decathlon) i to z napędem centralnym są całkiem niedrogie, zresztą może być i z napędzaną piastą, wszystko jedno jeżeli hardtail, a łańcuch dłużej wytrzyma ? Do turystyki górskiej IMO super. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

nagrywamy.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wkoncu wyjechalem swoja lokomotywa ?

No i wspolna dzisiejsza poranna  przejazdzka piekna i bestia  , w roli pieknej Oltre ? no i moj brzydal ?

Pieniazki dobrze wydane rowerek wart ceny , jest zielone swiatlo na dalszy rozwoj Italian beauty  ?‍♂️

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

image1.jpeg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Allmr napisał:

W tych watach to chyba jedno 0 ci się dopisało.

Nie.

11 minut temu, przemak napisał:

Rower elektryczny jest fajny, choć w sumie to taka gumowa lala

W ogóle nie jestem fanem rowerów z powodów zdrowotnych i ideologicznych. Więc taka gumowa lala na prąd mi pasuje. 

Nie jestem również fanem gotowców z Decathlon. Strata pieniędzy. Zakładam wydać jakieś 2-2.5 tEur na takie coś:

z czystko hedonistycznych pobudek. Szukam opinii, może ktoś coś się bawi... Technicznie wiem wystarczająco. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, hi_aro napisał:

z czystko hedonistycznych pobudek. Szukam opinii, może ktoś coś się bawi... Technicznie wiem wystarczająco. 

Nie mylić hedonizmu z masochizmem. Popieram to co ktoś wcześniej napisał - kupić gotowe.

Ostatnio jeździłem na tym:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Sąsiad kupił. Ale to jest jazda. No masakra ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena za tego co podałeś to 25kPLN czyli 2,5 razy więcej niż mam w planie. Do tego 500W do 3000W. + tego rozwiązania jest 2 razy mniejsza masa co ma kolosalne znaczenie.  

18 minut temu, Piotr_1 napisał:

Nie mylić hedonizmu z masochizmem

To to samo. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez hi_aro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie coś jeszcze dopisać, bo za rok świętuje 60. więc już należę do klubu starszych panów.

Dziennie staram się jeździć 15-20 km, a bywa, że 50. Dlaczego nie więcej? Nie dlatego, że tyłek boli, ale dlatego, że z wolnym czasem różnie bywa. Ból tyłka da się prosto ogarnąć: w dobrym sklepie wypożycza się kilka siodeł testowych i próbuje do skutku. Tyle.

Niedawno wymieniałem najbardziej wysłużony z moich rowerów. Początkowo nawet rozważałem fulla. Ostatecznie odpuściłem, bo przy moim jeżdżeniu po górkach i kamolach hardtail spokojnie daje radę, a lekki full kosztuje na prawdę dużo, no i wymaga więcej zabiegów serwisowych. A waga roweru była dla mnie głównym priorytetem. Dlatego za tzw. rozsądniejsze pieniądze kupiłem lekkiego karbonowego hardtaila.

Można oczywiście kupić każdy rower. Ale najlepszy będzie ten, który najlepiej jeździ się w danych okolicznościach.

A rower elektryczny? No cóż… Panowie, jeśli weszliśmy w smugę cienia, to spójrzmy prawdzie w oczy i idźmy na całość. Nie jakiś elektryk, tylko motocykl!

Nie znam nikogo, kto na elektryka wyrwałby jakąś młodą damę. ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Integra Abrahamsen V2.0 UP, CD Abrahamsen V1.0 UP, monitory Chario Constellation Delphinus, interkonekt M&B AudioCable Diamond XLR, przewody głośnikowe QED Anniversary Ruby Red, przewody zasilające Yarbo 9000 i Yarbo 1100, wtyki Valab Carbon Rhodium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, hi_aro napisał:

Cena za tego co podałeś to 25kPLN czyli 2,5 razy więcej niż mam w planie. Do tego 500W do 3000W. + tego rozwiązania jest 2 razy mniejsza masa co ma kolosalne znaczenie.  

To to samo. 

Przyglądałem się tym propozycjom co wkleiłeś. Jest bardzo dużo aspektów rowerów o których z pewnością nie wiesz. Siermiężne to jest. Moc to nie wszystko. Podejście autora że jest super zadowolony i nie widzi błędów osobiście mnie zniechęca.

Przypomniały mi się smutne czasy kiedy składałem wszystkie swoje rowery, takie były czasy. Potem kupowanie nowych, całościowo zaprojektowanych przez doświadczonych projektantów to była ulga, ile mniej problemów i ile więcej przyjemności z jazdy. A elektryk? To kilkanaście niedopracowanych problemów będzie, z czego np. 2 całkowicie psujące projekt.

Bydgoski Unibike robi za 9500zł

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czy dobre, nie wiem, widziałem na żywo w. Może coś zagranicznego z przeceny można kupić czasem np Haibike, kolega tamtego kupił za 18k zł?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Unibajku chwalili się napędami Shimano, że podobno najlepsze. Szczególnie jeżeli chodzi o wyczuwanie siły nacisku na pedały i precyzyjne działanie tego serva bez szarpania, że niby lepszy jak Bosch i Yamaha. Nie wiem czy to nadal akutalne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Dożywotnia gwarancja..z Czech ?

GÓRSKIE - Lovelec.pl

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez triode
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Piotr_1 napisał:

W Unibajku

Tam jak piszą jest 250W silniczunek. Bardziej do samochodzika dla dzieci.

24 minuty temu, Piotr_1 napisał:

To kilkanaście niedopracowanych problemów będzie

Podałem przykład, pierwszy z brzegu, elektrycznie nie kieruję się tym. Kontroler musi być wektorowy, z pełną możliwością konfiguracji. Napisanie czegoś do kontrolowania, nie jest problemem. Silnik MXUS, bateria taka na jaką cię stać. 

Nie piszę o rowerze do jeżdzenia na co dzień, nie mam zamiaru. Tylko dla zabawy... 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, hi_aro napisał:

Tam jak piszą jest 250W silniczunek. Bardziej do samochodzika dla dzieci.

Podałem przykład, pierwszy z brzegu, elektrycznie nie kieruję się tym. Kontroler musi być wektorowy, z pełną możliwością konfiguracji. Napisanie czegoś do kontrolowania, nie jest problemem. Silnik MXUS, bateria taka na jaką cię stać. 

Nie piszę o rowerze do jeżdzenia na co dzień, nie mam zamiaru. Tylko dla zabawy... 

Wyżej pasa nie podskoczysz. Te duże renomowane niemieckie i amerykańskie firmy mają dobre działy design research and development oraz renomowanych jeźdźców testowych i pracują latami żeby to wszystko miało ręce i nogi. Katują jeżdżą, testują. Na garażowych Stefanów rekomendujących swoje stalowe pudła zamiast ramy trzeba uważać i na ich inżynierski przemyślunek też.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, Piotr_1 napisał:

Na garażowych Stefanów rekomendujących swoje stalowe pudła

I się zaczyna... Każdy od czegoś zaczyna. 60% osób które robią takie rowery, robi na gotowej ramie z Chin. W Polsce jest jedna firma, robiąca takie "stalowe pudła", ale zaczynali od skopiowania chińskiej. Niestety przy takich przeciążeniach, przyspieszeniach, mocach to wszystko musi być stalowe. Można aluminium, cena gotowego 10kEur, carbon a proszę 15kEur. 

Ja chcę się trochę "podniecić", zrobić odskocznię, może mi się spodoba a może nie. Jak nie to go sprzedam bez znaczącej straty i zajmę się inną podnietą...

A przykład który podałem, gość niczego nie sprzedaje. 

21 minut temu, Piotr_1 napisał:

inżynierski przemyślunek też

Już pisałem, nie kieruję się tylko tym przykładem... Internet jest pełen. 

24 minuty temu, przemak napisał:

mało legalne jest

Jest nie legalne na drogach publicznych. Mieszkam b.blisko górek i wzniesień jakieś 5km. Na drogach publicznych w Ire nigdy w życiu bym nie wyjechał...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, hi_aro napisał:

I się zaczyna... Każdy od czegoś zaczyna. 60% osób które robią takie rowery, robi na gotowej ramie z Chin. W Polsce jest jedna firma, robiąca takie "stalowe pudła", ale zaczynali od skopiowania chińskiej. Niestety przy takich przeciążeniach, przyspieszeniach, mocach to wszystko musi być stalowe. Można aluminium, cena gotowego 10kEur, carbon a proszę 15kEur. 

Ja chcę się trochę "podniecić", zrobić odskocznię, może mi się spodoba a może nie. Jak nie to go sprzedam bez znaczącej straty i zajmę się inną podnietą...

A przykład który podałem, gość niczego nie sprzedaje. 

Dwie różne idee. Rower, albo motor z pedałami. Na tym drugim przegonią cię ze ścieżek rowerowych.

Rower to inna filozofia i inaczej daje przyjemność niż motor.

Jak płynąć z mocą, to lepiej już może zbudować hot-roda z mocą 1000km, albo chociaż 500. Przynajmniej jest to ideologia jakaś i ma ciekawy sens. A i przy odsprzedaży można będzie zarobić, zamiast tracić.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez Piotr_1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna bardziej kreatywnie znalezsc sposob na popelnienie samobojstwa , niz na chinskim gownianym wynalazku rodem z ali express , czym tu sie podniecac ?.

Podniecic to sie mozna jazda na Kawasaki H2R ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.