Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki rower wybrać?


qrczak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DZIZAZ.

Tyc chcesz na tym do sklepu po mleko jeździć?

Na takiej kanapie to poodparzasz sobie zadek.

Kup wąskie diodełko przy "nosie" i w części środkowej, z szerszym podparciem pod kości.

Możesz kupić miękkie ale tylko w takim kształcie jak wyżej.

 

Tu masz linkę do "mojego" wątku

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ostatecznie kupiłem specialized miękkie w części środkowej ale wąskie. Jestem zadowolony choć z komfortem trochę przesadziłem bo jeżdżę na fullu.

 

pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym wybrał siodełko z drugiego linku, ponieważ na szerokich , które mają byś komfortowe odpada mi d...pa. Dużo zależy od geometrii roweru , najlepiej się przymierzyć się do danego modelu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

ja proponuje powyzsze. jezdzilem juz na kilku i zadne nie sprawowalo sie tak wybornie jak wtb. problemem jednak jest to... ze trzeba za kazdym razem posluchac... tfu.. pojezdzic :) ale anal(tfu)ogia jest wyrazna :) tak jak uszy i gust muzyczny i nasze cztery litery maja swoje preferencje. Wygodna kanapa obedrze tylek na dluzszych trasach, do SLR-a trzeba sobie pupe wycwiczyc (mialem ale jednak sprzedalem)... wtb wydaja sie dosc uniwersalne, w zaleznosci od wersji bywaja dosc lekkie no i... jest niedrogie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem kiedyś żelowego RoyalGela, tyle że turystycznego, czyli szerokiego. I wciąż mam, w ogóle na naim nie jeździłem. Dałem za nie 40DM, jak chcesz mogę odsprzedać. Pisz na [email protected]

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwe3000- tak jak mowilem, kazdy zadek ma swoje preferencje. jednak sugerujac sie wiekszoscia opinii, ktore czytalem ten wtb dosc czesto zaspokajal 'rzadze' uzytkownikow :) zreszta... z siodelkami jest jeszcze gorzej niz z kolumnami :>

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek, bo ja wiem czy duzy, 59cm, a czas faktycznie leci, kupilem go w 95 i jakos nigdy nie widzialem sensu zmiany. Przykro mi, ze ktos ci "zwinal" twoj. W Polsce mam tez juz niemlodego Tellico, rowniez na XTR. Jezeli bardzo tesknisz za swoim i bedziesz kiedys w stanach, moge ci pomoc w zakupie factory-direct za minus jakies 30-40%.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazz - fajny sprzęt. O ile sie nie myle masz ta campagnolo ? Jak sie spisuje po tylu latach ?

Gdzie jezdzisz na szosie w warszawie i okolicach? Moze znasz jakies mało uczeszczane drogi?

 

Pytanie do wszytkich - znacie jakies ciekawe okolice do jazdy szosą z malym ruchem samochodow do 200 km od warszawy?

 

--

Przemek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

=>qrczak

W temacie siodelka polecam fizika nisene. Świetnie sie sprawdza szczególnie na dłuższych wycieczkach. Oczywiście gacie z pampersem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Music, bezproblemowo. Tyle sie zawsze mowi o niezawodnosci japonskich produktow, a tutaj mialem zawsze problemy z xtr w mtb, ale nigdy z campy. Oprocz klockow i jednego lancucha nie wymienilem nadal niczego od 95. Szprychy byly w pewnym momencie notorycznym problemem i pekaly i dopiero serwis fabryczny wyeliminowal ten problem.

 

Ponizej z dzisiejszego wydania LA Times o nocnym mtb na gorze, u podnoza ktorej mieszkam:

 

Mountain bikers' dark streak

Cyclists are heading out after sunset for reasons both practical (schedules) and personal (sensory rush).

By Bill Becher, Special to The Times

April 3, 2006

 

THE darkening sky glows red as a long line of lights bobs along the dirt road. Riders breathe hard as they pedal their mountain bikes four miles up the Verdugo Mountains in Glendale. City lights twinkle below in the cold night air. It is 6:30 p.m., and the San Fernando Valley-based Over the Bars Mountain Bike Club is out on its twice-weekly night ride.

 

"It's addictive," says club member Ed Daniels of Downey. "It's an adrenaline rush."

 

Whether they're accommodating busy lives, avoiding summer heat or seeking the rush that comes from riding in the dark, more mountain bikers are strapping on high-tech lights and hitting the trail after dusk.

 

"The main reason people ride at night is their schedule," says Mark Langton, who teaches mountain biking skills and has written guides to local trails. "They have to get their fix in after work."

 

Yet there is an allure to night riding that goes beyond the practical.

 

Riders say senses are heightened and even familiar trails seem different in the dark. Some have seen mountain lions and bears on rides, and many see deer and coyotes. On one night ride, Langston watched an owl fly out of a tree. "You could look up and see his wings going over," he says. "That was a unique experience you wouldn't have if you only ride during the day."

 

The mountains surrounding the L.A. Basin are dotted with prime locations for a night ride.

 

Though some parklands close at dusk, national forest and Santa Monica Mountains National Recreation Area trails are usually open 24 hours. Cheeseboro and Palo Comado canyons in Agoura Hills, popular with mountain bikers, have been closed at night since last fall's Topanga fire to protect sensitive areas that are still recovering from the fire, says Woody Smeck, superintendent of the recreation area.

 

Smeck says riding and hiking at night are unique ways to experience the park.

 

"It can be serene at night ? so quiet and peaceful you wouldn't know you were near L.A.," he says.

 

Not everyone is so enthusiastic. For years, experts have warned against exercising too close to bedtime because it raises body temperature and may interfere with sleep. Because of this, the National Sleep Foundation advises exercising at least three hours before you plan on going to bed or waiting until morning.

 

But some scientists don't find the sleep disturbance link. "In my research, exercising very vigorously ending a half-hour before bedtime did not impair sleep," says Shawn Youngstedt, an assistant professor of exercise science at the University of South Carolina in Columbia. Youngstedt thinks such advice creates an unnecessary barrier to exercise for those with a busy schedule.

 

Others have found that the link is real. Dr. Anne McTiernan, director of the Prevention Center at the Fred Hutchinson Cancer Research Center in Seattle, has reported that middle-aged women who exercise at night have more difficulty falling asleep than a non-exercising control group or those who work out in the morning.

 

But McTiernan says she thinks the benefits of exercise outweigh any risk of sleep problems.

 

Then there's the question of safety.

 

Jim Hasenauer of the International Mountain Bicycling Assn., an advocacy group, says riding at night is no more dangerous than riding during the day because most cyclists go slower at night.

 

Still, to be safe, Hasenauer suggests night riders take a backup light, cellphone, extra layers of clothing, water, some food and even a small reflective emergency blanket.

 

Night riders also need to make sure they can see where they're going. Most use bike lights that employ the same high intensity discharge, or HID, technology that's found in the headlights on some European automobiles. These bright, bluish lights use about one-quarter of the battery power of older halogen models, says Mike Ely, sales manager for NiteRider Technical Lighting Systems in San Diego. Some riders use two lights, one on the handlebars and one mounted on their helmets.

 

Today's HID lights are lighter and last longer because of advances in rechargeable battery technology, which are driven by demands for lighter, more powerful batteries in laptop computers and cellphones.

But the improvements don't come cheap. HID lights start at about $300 and can cost more than $500 for more powerful models lasting up to 12 hours.

The nighttime ride up the steep trail takes 14 Over the Bars riders 45 minutes. At the top of the climb they stop and gulp water, joke around with each other and admire the 360-degree view.

A recent rain has brought out the spicy scent of the chaparral, and, except for the lights below, the city feels very far away.

The riders peel off jerseys soaked in sweat and don dry clothing for the quick, chilling ride down the hill.

Then it's home, hopefully for a good night's sleep.

*

(INFOBOX BELOW)

No need to ride alone at night

You can find out more about night mountain bike rides in Southern California at the following websites:

? Over the Bars Mountain Bike Club leads night bicycle rides on Tuesdays and Thursdays. Details are at otbmbc.com

? South Bay Mountain Biking Club sponsors weeknight rides in the Santa Monica Mountains, San Fernando Valley and Palos Verdes Peninsula. Information is at sbmbc.com.

 

? North Ranch Mountain Bikers ride at night in the Thousand Oaks and San Fernando Valley areas. See

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) .

? Bill Becher

 

- co z kolei porusza nastepny temat jakiego rodzaju oswietlenia uzywacie i czy ktos jezdzi off-roads w nocy?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..taaaaaa..jezdzilem z takimi mocnymi lampami , w zimie na takich hopkach , nie pamietam produceta ale bylo jasno , adrenalinka 123% :)...jak wygrzebie z piwnicy to dam znak co to bylo...

Jazz:)...mam rowerek bardzo podobny ..SUNN CIRCUT..do dlugiego petania sie po okolicy , a scigam sie na HAWK ....piekielna maszyna...:)..ale dzieki !!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SUNN :) - mozesz napisac coś o jakości wykonania (głownie ramy) swojego bajka ?

Własnie czekam na sunna szose - model falcon dr - wydawal mi sie ciekawy ze wzgledu na rame i szukalem cos co nie ma grama shimano :).

 

--

Przemek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na nocne eskapady przerobilem halogenek, wstawiajac 25W zarowke na 6V i akumulator zelowy, na drodze lesnej bez oswietlenia samochody prawie stawaly ;) campagnolo jest prawei niezniszczalne pare lat temu mialem mirage 8bieg. niesamowita precyzja wykonania oraz działania, jedynie klamki malo sztywne

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem wczoraj taki chytry plan: wrócę do domku, zrobię wszystko co mam zrobić i tak wieczorem, około 19-tej, wsiądę na rower i pośmigam z 2 godzinki drogami. Piszę drogami, gdyż ujeżdżam MTB. A tu deszcz ze śniegiem!!!

Lampki? Tradycyjne Cateye sprzed kilku lat, które, podobnie jak licznik, nie chcą się rozwalić. Tył diodowa, przód też + halogen. Do lasu bym się z tym nie wybrał, ale na dobrze znane mi drogi wysracza.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były w zeszłym tygodniu targi rowerowe. Ludzi dopisało w sobotę, nie wiem jak w niedziele.

Rowery też niesamowite, zwłaszcze te wyczynowe do skakania z 5m na kawałek urwiska.

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, i tu pytanie do forumowych "rowerzystów" - co to do cieżkiej cholery jest cieniowana rama ?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Szanowne Grono Znawców, Użytkowników i Pasjonatów Rowerowych Wycieczek (mniej lub więcej ekstremalnych ;) )

 

Wiosna się budzi na dobre, dlatego zwracam się do Was z zapytaniem:

Na co zwrócić uwagę przy zakupie roweru. Ile trzeba przeznaczyć na przyzwoity rower (żadne wyczynówki), do jazdy w terenie (czasem jakieś niewielkie wzniesienia, a dłuższymi chwilami po prostu na szosie :) ). W temacie jestem niemal zielony. Chciałbym troszkę zrzec się jazdy samochodem na rzecz rowerowych (zdrowszych) wycieczek. Zabrać lepszą połowę (nie mylić z procentami) z aparatem i powzdychać do Wiosny. Zastanawiałem się na przedziałem 400-600 zł - wiem, że to pewnie niewiele, ale powinno wystarczyć, są inne wydatki.

Proszę o kilka porad, wskazówek.. a może konkretne propozycje ? Mile widziany link.

 

Pozdrawiam

Pixeel

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magazynier :

 

W rowerze służącym do ścigania się z jednej strony bardzo ważna jest jego masa, zwłaszcza na podjazdach, z drugiej zaś konieczna jest bezawaryjność. Tak więc konieczny jest kompromis pomiędzy masą a wytrzymałością wszystkich jego elementów, w tym także ramy. Aby uzyskać potrzebną wytrzymałość ramy przy możliwie najniższej masie cieniuje się rury ramy albo inaczej stosuje się rury o zmiennej grubości ścianek. Polega to na tym, że w miejscach podlegających większym obciążeniom ścianki rury mają większą grubość niż w miejscach mniej obciążonych przy zachowaniu jednakowej średnicy zewnętrznej rury.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdził ktoś na widelcu rock shox Duke XC? szukam czegos dla siostry o dobrej czułości ( wiadomo lekka osoba)

do roweru Scott YZ1. Może ktoś wie jak pracuje tem widelec?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adik:

 

W połowie miesiąca będę miał RS Duke XC 2003 w domu, więc jak będzie w założony to coś skrobnę. Może nawet na sprzedaż będzie, sam jeszcze nie wiem.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

=> Pixeel

Z rowerami jest podobnie jak ze sprzętem audio itp. Musisz znaleźć kompromis pomiedzy tym czego oczekujesz, a tym co mozesz mieć lub co potrafisz rozsądnie wykorzystać.

 

Proponuje rozejrzec sie za rowerem trekingowym z miare dobrym osprzetem na przyzoitej ramie. W lekkim terenie powinien dac sobie radę, jeśli jednak okaże sie że wiecej jeździć będziesz w terenie to juz musisz brac pod uwagę rower górski, a tu kwota którą wymieniłeś może okazac sie lekko niewystarczająca.

 

Wszystko zależy od tego jak bardzo wciągnie Cie ta zabawa. Przy zakupie proponuje zwrócic uwagę na ramę. Resztę wcześniej czy poźniej i tak wymienisz. To rama decyduje czy rower jest wygodny, szybki lub mułowaty, czy lubi sie wspinać jak sie na nim zjeżdza z góry.

 

Podsumowując i posługując sie jezykiem audifilskim musisz przesłuchać wiele rowerów zanim sie zdecydujesz.

Zyczę powodzenia i wiele radości z jazdy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze tu masa specjalistow wiec sie zapytam.

 

Mam zamir kupic rower do rekreacyjnej jazdy po lesie, gorkach itd. Po szosie tyle zeby do lasu dojechac. Bardzo dobre wspomnienia mam z jazdy rowerami Scotta i tej firmie che pozostac wierny. Co polecacie w okolicach 2,5 kzl.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jak duzo po lesie i po jakich gorkach. Czy po drogach lesnych ubitych czy tez po piachu i blocie

I co rozumiesz jako jazde rekracyjna?

Ale jesli na prawde chcesz jezdzic typowo rekraacyjnie a po szosie dojazdu wychodzic bedzie ok 20 % trasy to polecam rower trekingowy. Kola wieksze niz u gorala ale ciesze. Po ubitej polnej drodze jak znalazl ale moze sobie nie poradzic w piachu i blocie jak i na kretych sciezkach.

Jesli bardziej jednak wyczynowow to goral z przednim amortyzowanym widelcem.

Scott to znana dobra firma ale i droga. Z tanszych na podobnym osprzecie polecam Meride Authora Kelly's.

Najwazniesze jest dobrac wielkosc ramy i kupic rower o dobrej ramie. Warto tez zwrocic uwage na wyrownana klase osprzetu. Najczesciej tylna przerzutka jest najlepsza bo amatorzy na nia glownie zwracaja uwage.

Rower zrobiony z mysla o jakosci a nie o marketingu IMHO powinien miec caly osprzet w podobnej klasie.

Poszukaj na internecie bo sa strony gdzie opisano jak dobrac rozmiar ramy-to naprawde najwazniejsze bo na za malej lub za duzej nawet na super sprzecie nie pojezdzisz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

==> Adamo

 

Zasadniczo po typowych szwedzkich sciezkach lesnych (grys garnitowy) + czasmi jakis ostzrejszy zjazd.

Widelec amortyzowany z przody chcialbym na 99%.

Zastanaiwam sie nad takim opcjami:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Ten ostatni dosiadalem w sklepie i bardzo mi pasowal.

Wielkosc ramy oczywiscie dobiore odpowiednio.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy rower to raczej maszyna uniwersalna skierowana w stronę dirt jumpingu i streetu, waży całkiem sporo, moja siostra ma taki , ale wcześniejszy rocznik, rama b solidna, drugi to taki uniwersalny góral, trzeci całkiem spoko maszyna do bardziej profesjonalnej jazdy XC- tą bym wybrał

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvi a wiec nie jestes calkowicie zielony a ja musze przyznac ze od jakiegos czasu orientacji w rynku nie mam.

Kiedys bylo zabawniej ale teraz sprawa jest prosta bo producencji i handlarze maja zazwyczaj stale ceny i pozostaje kwestia wyboru.

Skoro Scott Tobie jako firma odpowiada to bym pozostal przy niej. To stara uznana marka ale podobnie jak w sprzecie audio moze sie okazac ze Chiny Korea Czechy (Author) itp moga robic rownie dobrze ale i taniej.

Tak jak ktos napisal powyzej najwazniejsza jest rama bo wszystko inne i tak zmienisz.

Z tego co widze to do gorala jest blizej chociaz na opisanych przez Ciebie trasach trekking bylby szybszy.

Ale goral moze byc bardziej wszechstronny (warto zwroicic wtedy uwage na opony z mniejszym bieznikiem).

Co do propozycji podanych przez Ciebie to na szybkiego mi ciezko ocenic (moze ktos lepiej pomoze) ale zwroc uwage i pytaj o to jak producent nazwal dana serie i jak ja okresla.

Chodzi o to ze w zaleznosci od geometrii ramy dlugosci wspornika kierownicy itp. dany rower nadaje sie mniej lub bardziej do jazdy sportowej/rekraacyjnej.

Na tym do sportowej bedziesz mial bardziej wyciagnieta sylwetke ktora pozwala na agresywna jazde, ciezar opiera sie na rekach i nogach a mniej na posladkach.

I na koniec stara prawda ze trzeba sie do roweru przymierzyc :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Harvi, 6 Kwi 2006, 17:11

 

>Jeszcze jedno konkretne pyatnie.

>

>Czy hamulec tarczowy mechaniczny daje duzo przewage nad v-brake ??

 

Zapewnia lepsze hamowanie :) ale jak nie wazysz normalnie i jezdzisz rekreacyjnie po suchym terenie to szkoda IMHO kasy na tarczowki. Tym bardziej ze czesto lepiej kupic lepsze "gorsze rozwiazanie" niz gorsze "lepsze rozwiazanie"

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tez myslalem, ze V-brake mi wystarcza. Kiedys mialem Scotta i takie hamulce mnie wystarczaly wiec i dzis powinny zwlaszcza, ze troche oleju w glowie przybylo i nie szaleje na nartach, rowerze tak jak kiedys (za duzo bolesnych przezyc). Jedyny sport gdzie jeszcze cisne ponad miare to ''male'' zeglowanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.