Skocz do zawartości
IGNORED

Dual cs 621 - co da sie z niego wydusic

qba43

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wlasnie stalem sie posiadzaczem gramofonu Dual cs 621. Jako ze jestem totalnym laikiem w tego typu sprawach zwracam sie do Was z pytaniem co nalezy zrobic zeby uzyskac najlepsze mozliwe brzmienie. Igla ktora mam obecnie zamontowana to Shure M 75. Z gory dziekuje za wszytskie opinie i sugestie.

https://www.audiostereo.pl/topic/26492-dual-cs-621-co-da-sie-z-niego-wydusic/

po pierwsze do czego masz to podlaczone?

po drugie: dobrze wyreguluj ramie z wkladka

po trzecie: wymien igle jesli nie jestes absolutnie pewien ile pracowala i czy nie jest to juz zbyt dlugo (99% przypadkow)

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Tu masz wszystko.

Ukryta Zawartość

Aha jeszcze jedno jaki model igly jest oryginalnym do tego gramofonu? Shure M 75 czy cos innego? W jaki sposob go wypoziomowac i o co miales na mysli piszac o innych regulacjach? Sorki ale to jest moj pierwszy gramofon jestem totalnie zielony i cierpie na brak czasu zeby szukac informacji na tym forum,dlatego prosze o wyrozumialosc starych wyjadaczy. Ps. Taka uwaga do adminow - przydalaby sie opcja edytowania postow.

kolego drogi. Rozumiemy twoj brak czasu (w dzisiejszym swiecie - no coz....) ale miej tez szacunek dla naszego ktorego tez wcale nie mamy za duzo. Moim zdaniem masz podana wystarczajaca ilosc informacji zeby sobie poradzic w odleglosci najdalej 2 klikniec. Usiadz i poczytaj, przemysl. Na pewno sie uda. Nie oczekuj ze podamy ci wszystko prowadzac za raczke. Takie rzeczy to najdalej w szkole podstawowej (o ile nie w przedszkolu - nie pamietam bo dawno tam nie bylem ;-D).

Na zachete powiem jeszcze ze igly oryginalnej zapewne nie kupisz bo shure juz jej nie produkuje. Zapewne wiec czeka cie wymiana wkladki - okresl kwote ktora chcesz przeznaczyc to cos ci doradzimy.