Skocz do zawartości
IGNORED

PCB -BOSOZ Power


Gość dk75

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dk75

(Konto usunięte)

Zrobiłem wstępny rysunek płytki zasilania do BOSOZ. Jeszcze nie skończona i dużo do poprawki ale okazało się że zmieszczę się na płytce 100x50mm

I o to chodziło.

Ponieważ jestem początkującym to chetnie przyjmę uwagi krytyczne. Proszę nie zwracać uwagi na zachodzenie na siebie elementów - to będzie poprawione; jak i niepodłączenie MOSFETów - jak się dowiem które nóżki do czego to podłączę ;PPPp

Acha, rysunek w 300dpi

 

[%sig%]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Porównaj, jak prowadzone jest masa na oryginale Passa. Według mnie ścieżka jest za cienka. Druga rzecz, to punkt GRND powinien być jeden, tzn. uzwojenia masy z transformatora (środki uzwojenia), wyjście masy z układu i cała masa układu powinny być połaczone w jednym punkcie.

Moim zdamiem, nie warto dawać bezpieczników przed kondenstorami zasilacza, bo prąd rozruchowy jest duży i trzeba by dać bezpieczniki na kilka aper, a to sie mija z celem.

Pozdrawiam

Jarek

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość dk75

(Konto usunięte)

arek napisał:

 

> cos zmieniles?

 

Za duże są te płytki Nelsona ;PPPp

 

 

Jarek napisał:

 

> Porównaj, jak prowadzone jest masa na oryginale Passa. Według mnie ścieżka jest za cienka.

 

Ano tak. Zapomniałem o starej prawdzie - nigdy dość masy ;PPPp

 

> Druga rzecz, to punkt GRND powinien być jeden, tzn. uzwojenia masy z transformatora (środki uzwojenia),

> wyjście masy z układu i cała masa układu powinny być połaczone w jednym punkcie.