Skocz do zawartości
IGNORED

Pomocy. Odzyskanie danych.

sinuss

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Otrzymałem od znajomego plik graficzny (jpg) za pomocą GG. Niestety w trakcie porządków wywaliłem go z folderu imgcache (documents and settings/sinus/gadu gadu/ja). NIestety nie mam go również w archiwum, tzn archiwum mam ale eksportowane do pliku txt. Czy jest jakaś metoda na odzyskanie tego pliku? Bo okazało się, że jest mi jednak bardzo potrzebny. Może zapisuje się grzieś jeszcze?

Z góry wielkie dzieki z pomoc.

https://www.audiostereo.pl/topic/27911-pomocy-odzyskanie-danych/

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Polecam ten program. Możesz wybrać jakie pliki chcesz odzyskać np. *.avi, *.mp3, *.jpg........

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Nie wszystko high-end co się świeci......

Nie znam się dobrze na tych sprawach, ale mogę zaproponować instalację programu "Tune Up Utilities 2006".

Program ten poza wieloma innymi narzędziami do optymalizacji kompa posiada narzędzie do odzyskiwania utraconych plików.Musisz tylko znać dokładną nazwę poszukiwanego pliku.

Nie nie instalowac!!! Bo to moze tylko pogorszyc sprawe, nalezy poszukac czegos bootowlnego z CD, flopa itp.

„Tak samo jak ludzie, Funky, bez żadnej różnicy” | VITUPERATIO STULTORUM LAUS EST

Skoro "Documents and Settings...", to Windows 2k+ ;)

Nie jestem na 100% pewny, jak działa NTFS (który tam przypuszczalnie masz), ale:

Absolutnie NIC nie zapisuj na partycji (dysku) na którym był ten plik. Nie twórz nowych katalogów, nie zwiększaj rozmiaru żadnego innego pliku (a więc także wyłącz plik wymiany, jeśli ma zmienny rozmiar; prawie napewno masz go też na C:). Jeśli system plików postanowi nadpisać miejsce, które zwolnił poszukiwany plik, będzie po zabawie.