Skocz do zawartości
IGNORED

KODA AV-737T Proszę o opinie

mularczw

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Jestem dość początkującym fanem sprzętu audio i chciałbym rozpocząć swoją przygodę od czegoś niedrogiego...

Posiadam amplituner Pioneer SX-434 - to stary sprzęt z lat 70, ale wygląda i gra na prawdę nieźle... (przynajmniej na moje ucho)

Szukem do niego jakichś przyzwoitych kolumn i kabli (powiedzmy razem do 500 zł)

Znalazłem kilka firm i zainteresowałem sie głównie takimi: KODA AV-737T oraz Tawo 204

Opinie na temat tych drugich są bardzo krytyczne...ale mimo to jestem ciekaw ich brzmienia.

Czy możecie coś doradzić??

Będę bardzo wdzięczny..

Pozdrawiam

Wojtek

https://www.audiostereo.pl/topic/28843-koda-av-737t-prosz%C4%99-o-opinie/

Taaaak są bardzo dobre kolumienki. Niestety z tego co wiem to sama KODA przetała je produkować(chciałem jeszcze zdobyć 2-i komplet w polpaku dla kumpla ale niestety ). W cenie 500zł były najlepszym rozwiązaniem do metalu

raczej nie (500+100zł=600zł koda ex686t????) .Raczej dozbieraj sobie jeszcze ze 300zł i kup sobie paradigmy IMHO

to będzie znacznie lepsze rozwiązanie (sam teraz poszcze na paradigm titan v4 za 960zł) !!!!

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) a tu?? 499zł :) mowisz ze do mentalu dobre?

tych KODA AV-737T nie słuchałeś ? są tańsze o 100zł od tych wyżej. O paradgimach nie mam co marzyć tymi kodami i tak sie zrójnuje. Pozatym to bedzie moje pierwsze stereo i póki co niezbyt mądre mi sie wydaje wywalanie tysiący na kolumny , pewnie jak posłucham czegoś lepszego zmienie zdanie ale od czegoś cza zacząć.

opinia o KODA AV-737T poszukiwana!!!

Ukryta Zawartość