Jump to content
IGNORED

Klub Infinity Classics


zukzukzuk
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

W końcu po dwóch miesiącach skompletowali mi Kaisei, zrobiłem takie oto sety do zwrotnic zamiast starych T.I.:

c186acfad3430a69.jpg

i już w środku:

61050b43a8c65ae8.jpg

f08840e7722fbb60.jpg

Panie i Panowie, RS2.5 skończone o jak to ładnie brzmi:

Nagrywane tosterem i sceny nie przeniesie ale jest naprawdę cudownie.

Krell KST100, Infinity RS2.5, Musical Fidelity DIGILOG (TDA1541 na 6N16B), Yamaha CDX820 (2xPCM58 na 6N2P)

Link to comment
Share on other sites

RS 1,podłączone są do denoów POA-6600A I POA-4400A.Na YAMAHAH też nieraz słucham,albo zmieniam kolumny,żeby było inaczej.

Napisz coś więcej proszę na temat porównania dźwięku pomiędzy końcówkami yamahy i denona przy napędzaniu Infinity, jakie są Twoje spostrzeżenia?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
W dniu 3.05.2021 o 21:18, Viking321 napisał:

Nikt , nic nie napisze odnośnie napędu. ?

Kolumny czekają i tylko kurz sie na nich zbiera. 😁

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Krell Kav 250a czy taki zestaw da odpowiednia moc. 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edited by Viking321
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Miałem przez lata Renaissancy 90. Teraz przyszedł czas na Kappy 8 🙂

Polecicie pre+końcówkę do 15-20k? 

Miałem Nakamichi CA-7A + PA-7E do Re90, ale do Kapp to nie ta bajka. CA-7A zostało z TA-4E do Sonus Faber Liuto, a Kappy potrzebują czegoś co je złapie mocniej za mordę. 

Muzyka Rock, Blues, czasem elektronika.

Pokój będzie się tworzył przez najbliższe 2 lata na poddaszu. 

Myślałem nad Krell KRC-3 MK II + KSA250. 

Niestety nigdy nie miałem słuchać dzielonego Krella. 

Z góry dzięki za sugestie 🙂

Edited by m.stank2
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Witam.

Zaciekawił mnie Icepower i dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów owa końcówka (2x 1200AS1) znalazła się u mnie.

Byłem bardzo ciekawy tego urządzenia, taka mała płytka i tyle mocy.

Pierwsze podłączenie, fakt przy cichym słuchaniu niskie słabe w porównaniu do końcówek Parasound 1200 II.

Przy mocniejszym słuchaniu oooo Pany nie brakuje niskich ładuje pięknie po uszach 🙂

Preamp budżetowy z ali lampy 6j1p ruskie na tych lampach bardzo fajny dźwięk.

Miałem jeszcze 6j3 chińskie, dźwięk całkiem inny góra i średnie mało przejrzyste takie bez polotu ale za to niskie zrobiły się mocniejsze już przy cichym słuchaniu coś było czuć ale nadal nie to samo co przy końcówkach Parasound.

Góra i średnie jak dla mnie bardzo przyjemne czysto, przejrzyście nie kłują po uszach(czego nie lubię).

Więc krótko Icepower fajne urządzenie ale według mnie przy preampie lampowym przy podłączeniu Nad-a za preamp góra,średnie  jako tako bez polotu, niskie bardzo słabe, płasko.

Według mnie Icepower jest odpowiedni do kappa 8.1/2 z odpowiednim preampem(jak dla mnie tylko lampowy).

Jakość filmiku kiepska ale chciałem pokazać iż Icepower potrafi ruszyć niskimi nie odkręcając volume nie wiadomo jak bardzo.

Od razu chce zaznaczyć to tylko moja opinia względem mojego ucha.

 

 

Edited by Alien844
Link to comment
Share on other sites

To tylko dowodzi tego że jak sam nie sprawdzisz to się nie dowiesz. Ja mam odwrotne doświadczenia z ICE. 

Krell KST100, Infinity RS2.5, Musical Fidelity DIGILOG (TDA1541 na 6N16B), Yamaha CDX820 (2xPCM58 na 6N2P)

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
24 minuty temu, eMCZe napisał:

To tylko dowodzi tego że jak sam nie sprawdzisz to się nie dowiesz. 

Zgadzam się w 100% .

Każdy ma inne odczucia względem danego sprzętu.

Mi się wydaje iż w przypadku Icepower lampy mają duży wpływ, w końcu Icepower nic od siebie nie daje jedynie wzmocnienie więc bardzo dużo zależy od preampu. Jak pisałem Nad przy Icepower się nie sprawdził jak dla w żaden sposób.

Jestem ciekaw jak już będę miał docelowy preamp lampowy(MP-701 mk2) nie ten z ali to jak wtedy Icepower zagra. Jeśli właściciel jeszcze raz użyczy sprzętu 🙂

Edited by Alien844
Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się w 100% .
Każdy ma inne odczucia względem danego sprzętu.
Mi się wydaje iż w przypadku Icepower lampy mają duży wpływ, w końcu Icepower nic od siebie nie daje jedynie wzmocnienie więc bardzo dużo zależy od preampu. Jak pisałem Nad przy Icepower się nie sprawdził jak dla w żaden sposób.
Jestem ciekaw jak już będę miał docelowy preamp lampowy(MP-701 mk2) nie ten z ali to jak wtedy Icepower zagra. Jeśli właściciel jeszcze raz użyczy sprzętu
Z racji, iż posiadam również icepower 1200as1 x2 to dodatkowo powiem, że jest to sprzęt mocno reagujący na jakość okablowania wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Inną sprawą jest to, że przedwzmacniacz dużo potrafi namieszać i to w każdą stronę. Wcześniej moje oppo 105 łączyłem bezpośrednio z końcówką i ciągle coś mi nie pasowało. Zmieniałem kable i nic ciągle coś nie grało. Robotę (na ten moment) zmieniła drabinka khozmo. Teraz wiem, że czas na zmianę zrodla/dac'a, czyli oppo na coś lepszego, no i może na przesiadkę na kolumny Kappa, ale to bliżej nieokreślona przyszłość.
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Konrad Szmelter napisał:
W dniu 2.06.2021 o 17:33, Alien844 napisał:
Zgadzam się w 100% .
Każdy ma inne odczucia względem danego sprzętu.
Mi się wydaje iż w przypadku Icepower lampy mają duży wpływ, w końcu Icepower nic od siebie nie daje jedynie wzmocnienie więc bardzo dużo zależy od preampu. Jak pisałem Nad przy Icepower się nie sprawdził jak dla w żaden sposób.
Jestem ciekaw jak już będę miał docelowy preamp lampowy(MP-701 mk2) nie ten z ali to jak wtedy Icepower zagra. Jeśli właściciel jeszcze raz użyczy sprzętu

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Z racji, iż posiadam również icepower 1200as1 x2 to dodatkowo powiem, że jest to sprzęt mocno reagujący na jakość okablowania wewnętrznego, jak i zewnętrznego. Inną sprawą jest to, że przedwzmacniacz dużo potrafi namieszać i to w każdą stronę. Wcześniej moje oppo 105 łączyłem bezpośrednio z końcówką i ciągle coś mi nie pasowało. Zmieniałem kable i nic ciągle coś nie grało. Robotę (na ten moment) zmieniła drabinka khozmo. Teraz wiem, że czas na zmianę zrodla/dac'a, czyli oppo na coś lepszego, no i może na przesiadkę na kolumny Kappa, ale to bliżej nieokreślona przyszłość.

U mnie za dac/streamer służy onkyo ns 6170 za używka zapłaciłem 2200 ale naprawdę robi robotę. Polecam.

Oczywiście kolumny Infinity/kappy polecam jak dla mnie bajka kolumny nawet nie myślę o innej firmie jedynie o zmianie modelu z 8.1 na 8 

Hidden Content

    Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Link to comment
Share on other sites

U mnie za dac/streamer służy onkyo ns 6170 za używka zapłaciłem 2200 ale naprawdę robi robotę. Polecam.
Oczywiście kolumny Infinity/kappy polecam jak dla mnie bajka kolumny nawet nie myślę o innej firmie jedynie o zmianie modelu z 8.1 na 8 
Ból jest taki, że cały tor mam zbalansowany i onkyo o którym piszesz nie wchodzi w rachubę. Myślę obecnie nad gustardem x26 Pro, ale najpierw muszę na niego zarobić. No chyba, że ktoś z kolegów posiada takwoy i dodatkowo mieszka w rejonach Dolnego Śląska.
Link to comment
Share on other sites

Ból jest taki, że cały tor mam zbalansowany i onkyo o którym piszesz nie wchodzi w rachubę. Myślę obecnie nad gustardem x26 Pro, ale najpierw muszę na niego zarobić. No chyba, że ktoś z kolegów posiada takwoy i dodatkowo mieszka w rejonach Dolnego Śląska.
Chyba mało precezyjnie się wyslowilem, napisałem. Chodziło mi o test urządzenia. :)
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Chłopy, warto zmienić Kappy 7.2 na 7a albo 8? Są to konstrukcje zamknięte i zawsze czytałem, że to one właśnie GRAJĄ. Faktycznie tak jest? Ktoś porównywał? Czego mógłbym się spodziewać po dźwięku, to ta sama szkoła tylko lepiej? I jak wygląda sprawa ze wzmacniaczem? Jeśli napędzałem z powodzeniem 7.2 to czy 7 czy 8 też napędzę?

Edited by Czahabkda
Dodano pytanie
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, Czahabkda napisał:

Chłopy, warto zmienić Kappy 7.2 na 7a albo 8? Są to konstrukcje zamknięte i zawsze czytałem, że to one właśnie GRAJĄ. Faktycznie tak jest? Ktoś porównywał? Czego mógłbym się spodziewać po dźwięku, to ta sama szkoła tylko lepiej? I jak wygląda sprawa ze wzmacniaczem? Jeśli napędzałem z powodzeniem 7.2 to czy 7 czy 8 też napędzę?

Jak coś to już 8 a jeśli chodzi o wzmacniacz to tu już byle czym ich nie zasilisz. 

7.2 czy 8.2 nie są tak wymagające jak 8.

Oczywiście pod obecny wzmacniacz też zagrają ale bez szaleństw.

Prawie drugie tyle trzeba wydać na zasilenie ich co wydasz na kolumny.

Link to comment
Share on other sites

12 godzin temu, Alien844 napisał:

Jak coś to już 8 a jeśli chodzi o wzmacniacz to tu już byle czym ich nie zasilisz. 

7.2 czy 8.2 nie są tak wymagające jak 8.

Oczywiście pod obecny wzmacniacz też zagrają ale bez szaleństw.

Prawie drugie tyle trzeba wydać na zasilenie ich co wydasz na kolumny.

I tego się obawiałem, dobra czyli nie tędy droga. Dzięki!

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
11 godzin temu, Czahabkda napisał:

I tego się obawiałem, dobra czyli nie tędy droga. Dzięki!

denon poa 4400a - za 3 tyś. Ostatnio jeden użytkownik testował owe monobloki z 9-tkami i jeśli chodzi cena/jakoś bardzo dobrze wypadły. 

Ewentualnie Icepower 1200as2 moduł plus obudowa 2000-2500 tyś. wyjdzie,mam na testach ale model as1 i tylko preamp lampowy z tranzystorem ice nie gra wybitnie.

Sam obecnie myśle nad 2x1200as2 żeby złożyć.

 

Edited by Alien844
Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, Alien844 napisał:

denon poa 4400a - za 3 tyś. Ostatnio jeden użytkownik testował owe monobloki z 9-tkami i jeśli chodzi cena/jakoś bardzo dobrze wypadły. 

Ewentualnie Icepower 1200as2 moduł plus obudowa 2000-2500 tyś. wyjdzie,mam na testach ale model as1 i tylko preamp lampowy z tranzystorem ice nie gra wybitnie.

Sam obecnie myśle nad 2x1200as2 żeby złożyć.

 

Ja gram na Yaqinie 100C po modyfikacji i wymianie lamp, raczej by sobie nie poradził z takimi ósemkami, co? Ale nie 8.1/8.2 tylko właśnie 8 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.06.2021 o 22:07, Czahabkda napisał:

I tego się obawiałem, dobra czyli nie tędy droga. Dzięki!

Zależy do czego. Do zaoszczędzenia kasy to tak, ale do lepszego dźwięku  to jest to bardzo dobra droga.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
7 godzin temu, Czahabkda napisał:

Ja gram na Yaqinie 100C po modyfikacji i wymianie lamp, raczej by sobie nie poradził z takimi ósemkami, co? Ale nie 8.1/8.2 tylko właśnie 8 

8 i lampa jeszcze nie spotkałem takiego połączenia, czyli nie sprawdza się.

Niestety chcesz 8 to i sprzęt do wymiany .

Edited by Alien844
Link to comment
Share on other sites

40 minut temu, Alien844 napisał:

8 i lampa jeszcze nie spotkałem takiego połączenia, czyli nie sprawdza się.

Niestety chcesz 8 to i sprzęt do wymiany .

Uwierz że się sprawdza tylko nie każdy widzi sens w zakupie lampy za 30 tys do głośników za 6. 

Krell KST100, Infinity RS2.5, Musical Fidelity DIGILOG (TDA1541 na 6N16B), Yamaha CDX820 (2xPCM58 na 6N2P)

Link to comment
Share on other sites

14 minut temu, adamek_68 napisał:

Mam lampę podpiętą pod RE90 i sprawdza się wybitnie!

Tylko ze R90 nie są wymagajace prądowo jak Kappy 8 i 9 i stare RS 

One nie schodzą niżej niż 4 Ohm. 

8 ósemki to już połowa tego a 9 to i 1 ohm. 

 

 

Krell KST100, Infinity RS2.5, Musical Fidelity DIGILOG (TDA1541 na 6N16B), Yamaha CDX820 (2xPCM58 na 6N2P)

Link to comment
Share on other sites

24 minuty temu, freedi napisał:

Akurat Re90 schodzą do 2ohm,także nie jest tak łatwo je zasilić.

Chcesz pełen wykres impedancji względem częstotliwości ?? 

R90 zasilała moja lampa bez problemu. Przy RS2.5 poległa. 

Watkinsami się nie przejmuj. One potrzebują mocy ale nie robią spadków. Wiesz dlaczego woofery mają dwa odczep 2 i 4 Ohm?? Bo w zakresie częstotliwości rezonansu impedancja wzrasta wielokrotnie dlatego w tym zakresie włącza się cewka 2 Ohm aby wykres był płaski bez pików. 

Krell KST100, Infinity RS2.5, Musical Fidelity DIGILOG (TDA1541 na 6N16B), Yamaha CDX820 (2xPCM58 na 6N2P)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.