Skocz do zawartości
IGNORED

Klient w Polsce


Meloman

Rekomendowane odpowiedzi

Niech sprzedawcy i dystrybutorzy nie dziwią się, że duża cześć ludzi kupuje poza granicami kraju lub np. na allegro.

Wysłałem trzy wiadomości elektroniczne do:

- Panasonic w/s projektora PT-AE1000U,

- Sony w/s projektora Sony PL-VW50,

- AudioCenter (Kraków) w/s końcówki mocy Arcam P35.

Tradycyjnie odpisał tylko Panasonic, a od Sony od kilu dni dostaje spam :-(.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/29790-klient-w-polsce/
Udostępnij na innych stronach

Panasonic ma fantastyczną obsługę klienta przez mail. Naprawdę starają się być pomocni choć nie zawsze do końca bywają kompetentni ;).

Jeśli DAC - to NOS-DAC z buforem lampowym, jeśli wzmacniacz - to Pure Class A.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/29790-klient-w-polsce/#findComment-654268
Udostępnij na innych stronach

>Panasonic ma fantastyczną obsługę klienta przez mail. Naprawdę starają się być pomocni choć nie

>zawsze do końca bywają kompetentni ;).

Tu się zgadzam, również korzystałem z serwisu telefonicznego Panasonica, i była duża chęć pomocy, choć wiedza nt systemu, połączeń, ustawień najwyżej podstawowa. No cóż, jak na nasz kraj, to już sama chęć pomocy jest pozytywnym wyróżnikiem, niestety.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/29790-klient-w-polsce/#findComment-654450
Udostępnij na innych stronach

no jeśli będziemy mieli takie podejście jak meloman to ogólnie wyprowadżmy się na madagaskar . Jeden frustrat bo mu na maila nie odpowiedzieli uuuuuuuuuuuuu. Jakby na allegro byli sami wspaniali sprzedawcy. Miałem takie doświadczenia np. gośc wystawił LCD firmy LG ( mniejsza o tym) w dobrej cenie i dzwonię a tu słyszę : " a jaja sobie zrobiłem " lub towar będzie za 14 dni . Dzwonię za 14 dni a tu zonk i mam czekać . Sory większość tych z allegro co mają sklepy "w pokoju" to jakaś żenada.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/29790-klient-w-polsce/#findComment-654470
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawcy wykorzystują mentalność i znajomość rynku polskiego klienta (czytaj frajera).

Standardowy polski klient wizytę w sklepie sprowadza do czterech czynności

- szukania naklejek "promocja" na produktach,

- szukania niskich cen (jakość produktu nie jest priorytetem),

- zbierania punków na kartach typu BP, które uważa za interes życia (kiedy np. po zatankowaniu 10 tys. litórw dostanie "za darmo" opiekacz wart 100 złotych),

- zabicia wolnego czasu (statystycznie wizyta w hipermarkecie zajmuje mu 3 godziny!).

Co dziwniesze ten sam Polak nie sprzeciwia się, że średniej klasy auto kosztuje tyle, ile kosztuje, ale jest oburzony, że za kabel dobrej klasy powinien zapłacić co najmniej parę stówek.

To gościu, który uważa, że dźwiek można poprawić tylko zwiekszając liczbę kolumn w zestawie. Ale o bi-wire nigdy nie słyszał.

To facet, któremu techonologia DLP jest całkowicie obca, ale "wie" że "dobra" jest plazma i lcd.

Który ślini się na widok telewizorków HD, choć wciąż tylko 2 kanały są nadawane wt ym formacie. Zauważa więc wyższość telewizji wysokiej rozdzielczości, ale z drugiej strony mp3 nie traktuje jako formatu o stratnej kompresji.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/29790-klient-w-polsce/#findComment-655790
Udostępnij na innych stronach

>Meloman

wydaje mi sie ,ze znasz sklepy. Znasz klientów. Znasz ich problemy. Znasz projektory. Czemu nie zalozysz sklepu z projektorami i sam bedziesz je sprzedawał. (na pewno w 24h wszystkim zawsze odpiszesz na emaila)

 

Dla mnie pewnie bedzie zniszka na projektor wiec nie moge sie doczekac! :D

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/29790-klient-w-polsce/#findComment-655804
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz kupić pięknie przepakowany w MM, albo w innej instytucji tego typu. Dostępność nowości też jest u nich rewelacyjna. O cenach nawet nie wspomnę.

Gówno mnie obchodzi czy facet ma sklep w pokoju czy w piwnicy.

1. Jakość obsługi.

2. Warunki dostawy.

3. Cena.

 

I tak większość towaru obsługiwana jest przez punkty serwisowe.

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/29790-klient-w-polsce/#findComment-655847
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.