Skocz do zawartości
IGNORED

Lodówka a sprzęt - cykanie w kolumnach?

raudio81

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie znam się na tym i raczej nic się z tym nie zrobi ale może mnie tu ktoś uspokoi a może jednak zmotywuje by cos z tym zrobić.

Sprzęt ma jak w o mnie.

Za każdym razem jak wyłącza się lodówka (bo słychać takie brrr z kuchni ;) ) to mam cyknięcie w kolumnach.

Lodówka jest dość nowa - ma 5-6 lat, Amica...no chyba , że ja mam spaczone pojęcie o wieku lodówek ;) to najnowsza lodówa w mojej rodzinie - babcia ma taką co ma ze 20 lat ..ja nie wiem jak ona przy tym śpi jak się włączy w nocy;)

pytanie - czy jest to groźne dla klocków ? trzeba/można coś z tym robić ? pozdrawiam.

Mam to samo, tylko że moja lodówa jest dość wiekowa ;)

Czasem jak muzyka gra dość głośno i dojdzie do pyknięcia to przyjemne to nie jest, raz nawet myślałem, że się coś kaszani ale na szczęście jak dotąd nic się nie stało, a żyje z tym już ze 2 lata :-)

Pozdrawiam

Spróbuj listwy sieciowej przy sprzęcie np. Fellowsa, u mnie się sprawdziła i żadnych trzasków - jak ręką odjął.

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.

Zeby ustrzec sie tego typu sytuacji na kablach zasilających do lodowki, pralki i na kablu zasilajacym do listwy przeciwzakloceniowej/przepieciowej itp przez ktora mam podlaczone hifi zalozylem pierscienie ferrytowe. Stukow, trzaskow itp nie mam. Testowane na dwoch lodowkach: 15 letnia slowacka Calex i kupiona 4 miesiace temu Siemens. Dodam ze lodowka i hifi są niestety na jednym obwodzie elektrycznym... :[

Sony CDP-557ESD -> Inakustik Monitor Lemnos ->; Sony HAP-Z1ES -> Inakustik Excellence -> Sony TA-E80ES -> Inakustik Excellence -> Sony TA-N55ES/N80ES (bi-amp) -> Kimber Kable 8TC -> Jbl TL260.