Skocz do zawartości
IGNORED

Budżetowy wmacniacz do Usher S-520

zbigy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

planuje wymianę niezbyt jeszcze wysłużonego zestawu PianoCraft (trochę mnie już zmęczyło to brzmienie) na coś bardziej ciepłego, muzykalnego. W związku z tym że jestem ograniczony budżetem (wzmacniacz+kolumny - do 2k-2,5kPLN), po lekturze forum oraz wstępnych odsłuchach (prawie)wytypowałem preferowaną kombinację :

1. Usher S520 (ewentualnie M1/M2) + arcam 6/7/8 lub MF E10 lub Arcam A65

Kluczową dla mnie sprawą jest dobre brzmienie zestawu przy niezbyt dużych głośnościach (starałem się wybierać wzmacniacze o mniejszej mocy) oraz łagodne ciepłe brzmienie. Ma to grać w pokoju 15m2. Muzyka spokojna - lekki jazz, rock, itp...

Jestem bardzo początkującym ;-) audiofilem więc bardzo będe wdzięczny za opinię nt. wyżej wymienionego zestawu, recenzję osób które być może coś takiego użytkują lub propozycje modyfikacji.

pozdrawiam

Usherów kiedyś miałem okazję słuchać w Audiofilu. Zaskakująco jak na tak małe i niedrogie monitorki. Ale jak czas pokazuje - takie są teraz trendy w produkcji sprzętu budżetowego. Równie dobrze można na drugiej szali postawić AE Egis Evo One, Heybrook 1, Tannoy M2, Kef Q1. Ale już o klasę wyżej są Tannoy Sensys DC1, które teraz można kupić po okazyjnej cenie (ok. 1400, a bylo 2 razy tyle). ponoć kreują piękną scenę....

M1 i M2 przerabiałem - są ok. ale tylko tyle. Heybrooki już lepiej. wielkie zaskoczenie po zastąpieniu M1.

co do wzmacniacza - łatwiej kupić z ciepłym i łagodnym brzmieniem i dopełnić go "żywymi" kolumnami, niż w drugą stronę. swego czasu słuchałem NADa 320 BEE. spokojnie i "ciemniej" ale cierpią na tym wysokie i dynamika.

Może jakiś niższy model Rotela? koledzy forumowi mogą powiedzieć więcej na temat. ale nie wiem czy to jeszcze ten budżet;)