Skocz do zawartości
IGNORED

Od czego zacząć kompletowanie sprzętu ?

pres.zaphod

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam zamiar nabyć zestaw dwóch kolumn podłogowych w cenie do ok. 2000 zł/komplet (mają być póki co moimi docelowymi kolumnami bo nie mam kasy i miejsca w obecnym pokoju na zestaw 5.1, ale kiedyś kto wie…)

do tego chcę kupić wzmacniacz lub amplituner (to na ewentualną przyszłą rozbudowę na 5.1)

oraz odtwarzacz CD wraz z możliwością odtwarzania mp3

sprzęt ma być nowy lub prawie nowy (znajomy powiedział mi że we wzmacniaczach nie ma tych wszystkich nowoczesnych wejść i najlepiej po prostu kupić nowy amplituner)

Proszę o poradę, bo nie znam się na tym zupełnie, od czego mam zacząć kompletowanie zestawu – słucham przeważnie muzyki rockowej, jazzu i popularnej oraz oglądam dużo filmów (sprzęt ma być także podłączony do kompa). Lubię dość precyzyjne brzmienie, ale z przewagą ciepłego basu…

No i oczywiście odwieczny problem czy przy moich wymaganiach (ew. rozbudowa zestawu głośników) lepiej nabyć wzmaka, czy amplituner?

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Pozdrawiam

Kamil

Niestety nie ma wyjścia - zastanów się na czym bardziej ci zależy. Półśrodkiem jest zakup wzmacniacza stereo, dobrych kolumn i DVD (tracisz na wszystkim ale da się to jeszcze znieść) - o ile zależy ci na w miarę dobrym brzmieniu i radości z muzyki oraz jako takim oglądaniu filmów. Jeśli muzyka jest u ciebie w priorytetach na ostatnim miejscu kup po prostu kino domowe (ale wtedy muzyka będzie brzmiała paskudnie). Jeśli jednak stawiasz na muzykę to wzmacniacz stereo, klasyczne CD i kolumny (filmów nie pooglądasz ale za to muzyka będzie brzmiała jak powinna).

Słucham tylko muzyki.

Zdecydowanie bardziej zależy mi na słuchaniu muzyki, ale liczę na to, że gdy kupię dobre kolumny w systemie stereo to filmy tez będzie mi się oglądało całkiem przyjemnie.

NO chyba namieszałem - wybacz że tak mętnie napisałem.