Jump to content
wojtek r100r

Manley

Recommended Posts

Piękne wizje roztaczacie. Manley w każdym pomieszczeniu. No tak - cholera ale który z modeli w kibelku ?

W kibelku oczywiście też Stingray, tylko iTune. Przecież w miejsce odosobnienia idzie się z nierozłącznym "iCoś" i będzie jak znalazł jako źródło dla Manleya ;) :)

 

Panter jeśli chcesz podłączyć końcówki do listwy to tylko Chang 3000 lub e55. 1000 jest za słaba.

 

Tak też podejrzewałem, że 1000 może być za słaba. Wezmę jeszcze 3000 na sprawdzenie, jak będzie lepiej niż ze ściany, to OK. Jak nie, to pewnie zdecyduję się na 1000, a końcówki w ścianę. E-55 to już za dużo się robi, chyba, że sporo by polepszyła :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka ciekawostka. Słuchałem J.Shrimpa/Mahi z Zingali Zero series i Home monitor 2,8. Bardzo dużo dynamiki. Fantastycznie dopasowana para.

2,8 w wersji Ferrari Red. Jak się uda to bezpośrednio je porównam z moimi Cantiusami. Może nawet się na nie szarpnę...

Przetwornik tubowy Omniray daje fenomenalną mikrodynamike i klarowność. Zero ostrości i szorstkości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

drogi dolar na pewno ameryce na dluzsza mete nie pomaga, juz przebakuja o obnizce jego kursu. ciekawy jestem, czy jak spadnie do poprzednich poziomow, to ktorykolwiek z dystrybutorow, w tym rowniez manley, odpowiednio skoryguje swoje ceny.


Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja nie. Leon już chyba też nie bo tamta para zniknęła a on cicho siedzi pewnie zasłuchany. No to ciekawe kto jeszcze nie. :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja nie. Leon już chyba też nie bo tamta para zniknęła a on cicho siedzi pewnie zasłuchany. No to ciekawe kto jeszcze nie. :-))

nie zniknela, pojawila sie ponownie na alle... jeszcze sie nie zdecydowalem, bo nie bardzo mam czas na zajecie sie ta sprawa. mysle, ze im blizej wakacji, tym wiecej takich sprzetow pojawi sie na rynku. wiec biore to wszystko na spokojnie.


Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka ciekawostka. Słuchałem J.Shrimpa/Mahi z Zingali Zero series i Home monitor 2,8. Bardzo dużo dynamiki. Fantastycznie dopasowana para.

2,8 w wersji Ferrari Red. Jak się uda to bezpośrednio je porównam z moimi Cantiusami. Może nawet się na nie szarpnę...

Przetwornik tubowy Omniray daje fenomenalną mikrodynamike i klarowność. Zero ostrości i szorstkości.

 

Rzeczywiście genialnie Zingali razem z Manleyem brzmiało.

Te "zerówki" to był model dokładnie Zero Sei, czyli podstawowe podłogówki :)


GFmod Audio Research

www.gfmod.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponownie pojawilo sie ogloszenie cwaniaka

1 monoblok manley snapper

 

http://www.hifi.pl/ogloszenie/audio/19/191609.php

 

ta sama sciema, ze gral 100h, faktura z roku 2013. jak juz ustalilismy, ten monoblok ma ok. 9 lat!!!!!

wczesniej nie poszedl za 9k, teraz za 7 jest wystawiony - gosc go kupil za 2,5k


Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kto mu to kupi. Będzie się z nim bujał jeszcze długo - aż obniży cenę, a i wtedy nie wiadomo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponownie pojawilo sie ogloszenie cwaniaka

1 monoblok manley snapper

 

http://www.hifi.pl/ogloszenie/audio/19/191609.php

 

ta sama sciema, ze gral 100h, faktura z roku 2013. jak juz ustalilismy, ten monoblok ma ok. 9 lat!!!!!

wczesniej nie poszedl za 9k, teraz za 7 jest wystawiony - gosc go kupil za 2,5k

 

Tak kiedyś widziałem ogłoszenie że za jakieś 4,5kzł pewnie jakiś cwaniaczek kupił i pomyślał że zrobi interes życia. Zapewne to ten sam wzmacniacz ;)


Najgorsze to mieć do czynienia z zakompleksionym Polaczkiem, któremu dano odrobinę władzy.

"Beware of all those in whom the urge to punish is strong". Nietzsche.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak kiedyś widziałem ogłoszenie że za jakieś 4,5kzł pewnie jakiś cwaniaczek kupił i pomyślał że zrobi interes życia. Zapewne to ten sam wzmacniacz ;)

numer seryjny dosc niski MSN306. wystarczy spytac sprzedajacego. choc, co to za problem zmienic naklejke.

o poziomie sprzedawcy niech swiadczy tylko 1 zdanie z korespondencji, jaka z nim prowadzilem:

 

"Moje sumienie to moja sprawa a przez manleya na pewno nie ucierpi,..faktura jest na 2013 ...bardziej wierze w to niz w opowiesci frustrata...jedyny wciskasz pan"

Edited by leon28

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyżby ruch przedwakacyjny się zaczął. Kolejna oferta się pojawiła na Allegro - tym razem pre Shrimp.

fajna sprawa, gdybym nie byl na etapie zabawy lampami w moim pre, to pewnie bym sie na to skusil, ale nie wiem jeszczse jak dobrze gra aktualny przedwzmacniacz gramofonowy i jaki ma jeszcze potencjal.


Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shrimp nie ma przedwzmacniacza gramofonowego. Do gramofonów mają Chinooka.

to mi sie troche popietrolilo. myslalem, ze chodzi o preamp gramofonowy. dzieki za poprawke

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mi sie troche popietrolilo. myslalem, ze chodzi o preamp gramofonowy. dzieki za poprawke

 

Tak przy okazji pytanie. Gdzieś pisałeś, że korzystasz z kondycjonera. Robiłeś może porównania kondycjoner kontra listwy zasilające i wyszło, że jednak warto?

Edited by Panter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak przy okazji pytanie. Gdzieś pisałeś, że korzystasz z kondycjonera. Robiłeś może porównania kondycjoner kontra listwy zasilające i wyszło, że jednak warto?

tak w watku o kablach, gdzie gosc zapytal sie mnie o sprzet. uzywam kondycjonera, porownan nie robilem, ogolnie gluchy jestem :-) wiec nie bardzo moge pomoc.

Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cisza taka, a na allegro Neo 250 tysiączek w dół.

czekamy dalej ;-)


Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie (Panie?) chciałbym sprzedać swoje mahi mahi i shrimpa. Shrimp w wersji Jumbo po upgrade firmowym. tzn. wygląda jak starszy shrimp, ale ma 6 lamp i pilota ;)

ukradziono mi rower (dobry) a rowery lubię bardziej niż audio więc taka decyzja. Jeśli ktoś coś to dajcie znać zanim wystawię na jakiś aukcjach.


????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie (Panie?) chciałbym sprzedać swoje mahi mahi i shrimpa. Shrimp w wersji Jumbo po upgrade firmowym. tzn. wygląda jak starszy shrimp, ale ma 6 lamp i pilota ;)

ukradziono mi rower (dobry) a rowery lubię bardziej niż audio więc taka decyzja. Jeśli ktoś coś to dajcie znać zanim wystawię na jakiś aukcjach.

Już pomyślałem, że wracasz, a tu taka przykra sprawa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten nieszczesny pojedynczy monoblok wraca i wraca do sprzedazy ciagle ta sama historia o 100h uzytkowania i rachunku z konca 2013 gdzie sprzet ma 9 lat ;-)

to tak ku przestrodze.

 

http://www.ebay.pl/itm/Manley-Snapper-Monoblock-MINT-/221824934174?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item33a5cbe11e


Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ponownie pojawilo sie ogloszenie cwaniaka

1 monoblok manley snapper

 

http://www.hifi.pl/ogloszenie/audio/19/191609.php

 

ta sama sciema, ze gral 100h, faktura z roku 2013. jak juz ustalilismy, ten monoblok ma ok. 9 lat!!!!!

wczesniej nie poszedl za 9k, teraz za 7 jest wystawiony - gosc go kupil za 2,5k

 

nikt sie tym nie zainteresowal wczesniej, ani na alle** ani na eb*** to wrzucil to ponownie na gielde.

tak tylko pisze, gdyby ktos nie pamietal!


Największym sukcesem szatana jest przekonanie ludzi, że nie istnieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Kto zostawil Shrimp + Snapper w rozliczeniu sklep astyl ? Troszke panowie polecieli grubo z cena tego uzywanego kompletu i jestem ciekaw za ile zostawil to wlasciciel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wiem czy polecieli? Może o 2 tyś za dużo... więcej nie...

 

Za Snappery używane o. 12 tyś. + jaieś 5 tyś. za Shrimpa i cena wychodzi 17 tyśi....


W życiu piękne są tylko chwile...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To już jest któraś obniżka. Interesuje mnie konkretny pułap cenowy i chce dojść do byłego właściciela tego kompletu. Jak tak zjeżdżają tysiaka co jakiś czas to raczej im się nie spieszy z upłynnieniem tego towaru.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Edited by MarcinGD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak widać na zdjęciach te Snappery mają dołożony tryb trioda/pentoda a więc cena w górę o 1,5 tys. Potarguj się trochę i może będzie taniej.

 

Zurek - a 300b stoi i czeka. Cena spadła. Druga taka okazja pewnie nie prędko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.