Skocz do zawartości
IGNORED

Biampling: hk 675 duet z Marantz PM7000?

romekjagoda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkch,

szukam informacji o bi-amplingu. Przeszukałem forum, nie znalazłem jednak odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Od razu chciałbym zastrzec, że jestem raczej początkującym melomano-audiofilem ;) dlatego moje pytanie może być dla wielu oczywiste.

Naczytawszy się o biwiringu i biamplingu nabrałem apetytu na te rozwiązania. Niestety, ze względu na konstrukcję kolumn (Avance Omega 503) nie mogę zastosować bi-wiringu gdyż brak jest na nich drugiej pary zacisków :( (no chyba że ktoś z szanownego forum wie jak to obejść - nie wiem tylko, czy jest sens, skoro producent nie przewidział taj opcji?).

Co do Biamplingu to mam w domu na przechowanie drugi wzmacniacz. Mój standardowy zestaw to HK DVD 22 jako źródło (gra też w kinie domowym, stąd ten kompromis, niemniej jako źródło na moje ucho jest lepszy niż Marantz CD 6000 z którym był bezpośrednio w identycznych warunkach porównywany) oraz wzmak HK 675. Na przechowaniu mam natomiast Marantza PM 7000, stoi pod łóżkiem i czeka aż brat go odbierze sobie. Wpadłem więc na pomysł, czy nie poeksperymentować by z podłączeniem Marantza jako przedwzmacniacza i zastosowaniu HK 675 jako końcówki. Nie wiem jednak, czy takie rozwiązanie:

1) jest technicznie możliwe/dopuszczalne

2) czy da ono poprawę dźwięku

Dlatego też proszę doświadczonych forumowiczów o odpowiedzi na powyższe 3 pytania (1 biwiring Avanców i 2 o biampling w duecie HK+Marantz)

Z góry serdeczne dzięki za porady!!!

Powrót po dłuższej przerwie...

https://www.audiostereo.pl/topic/33599-biampling-hk-675-duet-z-marantz-pm7000/

Nie wierzę żeby ktoś nie zrozumiał na czym polega biwirig biambing i chciał do tego celu

używać dwóch wzmacniaczy i jednej pary kolumn z pojedynczymi zaciskami.

Uważam tak soso ,że to trolowanie.