Skocz do zawartości
IGNORED

Amplituner i głośniki do 1300zł

Doom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Fundusze mam nie wielkie ale co poradzić :( W końcu nie każdy zarabia nie wiadomo ile... Możecie polecić jakiś amplituner z głośnikami do 1300zł ? Chcę to podłączyć pod TV,DVD. Chciałbym żeby dźwięk był w miarę jak najlepszy chociaż wiem że za tą cenę nie mogę oczekiwać zbyt wiele. Na sprzęcie Audio nie znam się za dobrze... Dlatego wolę się spytać na forum.

Proszę o pomoc

Amplituner stereo :P

I mam pytanie. Czy to :

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

mogę podłączyć bezpośrednio pod TV i będzie dobrze ? Czy muszę kupić jeszcze Amplituner ? W TV mam tylko 2 wtyki. Na kanał lewy i prawy...

Jak nie to zostaje mi 250zł na Amplituner...

Ukryta Zawartość

Potrzebujesz więc amplituner do kina domowego a nie do stereo. Samych głośników nie da rady podłączyć do TV, szczególnie takich do jakich link podałeś. W tej kwocie ciężko znaleźć coś na rynku nowych sprzętów, lepiej poszukać w używanych. Napisz też czy ma to być tylko do filmów czy również chcesz na tym słuchać muzyki.

Musisz najpierw zadać sobie jedno bardzo ważne pytanie... Do czego chcesz tego sprzętu używać (filmy, muzyka, domowe imprezy)? Potem powiedzieć jaki efekt chcesz uzyskać, jaki lubisz dźwięk, w jakim ma to grać pomieszczeniu, czy masz już coś do czego chcesz to podłączyć, czego używałeś wcześniej... Dopiero wtedy można będzie Ci jakoś pomóc...