Skocz do zawartości
IGNORED

Kable głośnikowe 30zł/m - które?

kvazar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, który z wymienionych kabli byłby waszym faworytem: XLO ER-14 (33zł/m), HOLTLINE White Spiral (29zł/m) czy Monitor Atmos Air 195 Silver (29zł/m)? Rozważałem też Kimber 4PR (26zł/m) albo Audioquest Type 4+ (ten akurat jest do bi-wire).

Jestem nowicjuszem i nie wiem czy odsłuch będzie możliwy - czy ktoś zechce pociachać kabel bez zarabiania i przyjąć zwrot? Oczekuję ogólnej poprawy - sądzę że obecne kable są średnie... Nie chcę specjalnego wybijania lub chowania jakiegoś pasma, ma być raczej liniowo i neutralnie. Nie sugeruję się obecnie posiadanym sprzętem (jak w o mnie), bo może zostać zmieniony (najprędzej zmienię kolumny na jakieś podłogówki z drugiej ręki ~1000zł)

Jeśli ma być liniowo i w miarę neutralnie, to moze warto wziąć pod uwagę kable Cordial? Choćby CLS-260. Kable bardzo solidne, w podanej cenie powinny sie zmieścić, a w przeciwieństwie do firm "audiofilskich" nie płaci się za markę, tylko jakość :)

Stary zakup taśmy Jensena - płaska taśma 7 zł( 14 zł na dwa kanały) , to jest o wiele lepsze niż wyżej wymienione propozycje , u mnie grają w drogim systemie , przezroczysystość , dynamika i jakość podzakresów kabli za 100zł/m

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

kvazar

Daj sobie spokój z kablami uzyskasz tak minimalne zmiany ( jesli wogóle słyszalne ) jeśli masz zamiar zmienić kolumny, zrób to a nie baw sie w kabelki - zmiana bedzie nieporównywalna

Z resztą nie odechciewa Ci się po tych wpisach ?? KUP TO JA MAM I GRAJĄ ŁADNIE - KUP TO JA MAM GRAJĄ LEPIEJNIŻ WYŻEJ WYMIENIONE - NIE NIE KUP TO SĄ LEPSZE NIŻE WSZYSTKIE WYMIENIONE

jeśli masz możliwość wypożycz kable ale ja przy tej klasie kolumn nie bawił bym się w kabelki !

XLO ER-14>>> fajny warkoczyk z konfekcją jakąś złotą lub pozłacaną (wypożyczyłem dwa odcinki po 2,5m za kaucją 500zł!!!)