Jump to content
Vinyl_pl

Wasze ustroje.

Recommended Posts

xavian

No to jeszcze druga fotka.

U gory to jest bas reflex, a to szare to otulina do rur ... Jednoczesnie dostrojenie b-r do odpowiedniego przekroju i dlugosci (strojony w 35Hz) + pewnego rodzaju tlumienie.

[obrazekLUKASZ-53870_1.jpg]

post-621-100006868 1170253939_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

=>gLiNa

Czy ja dobrze pamietam, ze to sa te DIY z HiFi, ja tak mala kase kupione

czy sie myle ... ??? Mozna sie spodziewac w najblizszym czasie opini o nich.

 

Moze zdradzisz z czego i co tam w srodku ... jesli oczywiscie to DIY, z ktorym chcesz sie podzielic ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frycu : Masz racje. To te redakcyjne Hifi. Za polowe ceny elementow ;)

"W srodku" czyli schemat zwrotnicy czy po prostu rodzaj zastosowanych elementow ? Jesli o elementy chodzi to polipropyleny SCR i kable srebro + audioquest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesli o zwrotnice chodzi to wklejam tresc projektu z programu AkAbak. Tylko w tej formie mam:

 

Def_MeasRadiator 'nt1'

Filename='8545-3'

Def_MeasRadiator 'wt1'

Filename='9900-3'

 

System 'Low'

Coil Node=1=2 L=1.8mH Rs=0.4ohm

Capacitor Node=2=0 C=8.2uF

Coil Node=2=3 L=1.0mH Rs=0.4ohm

Resistor Node=2=3 R=5.6ohm

MeasRadiator 'a1' Def='nt1' node=3=0

x=0 y=-16cm z=0 HAngle=0 VAngle=0

 

System 'High'

Capacitor Node=1=2 C=5.6uF

Coil Node=2=0 L=0.27mH Rs=0.35ohm

Resistor Node=2=3 R=2.2ohm

Resistor Node=3=0 R=4.7ohm

MeasRadiator 'b1' Def='wt1' node=3=0

x=0 y=0 z=0 HAngle=0 VAngle=0

Share this post


Link to post
Share on other sites

=>gLiNa

Ja bym pocztal twoja relacje w opiniach ... a jak bedziesz grzebal w srodku

jesli oczywiscie nie ma na to patentu lub jest pozwolenie to jakas fotka plytki P/L a spis juz mam.

 

Jeszcze przypomnij mi cene ... bo pamietam, ze dlugo one sie sprzedawaly

i czemu je kupiles i czy sluchales .... ciezko z DIY w odsprzedazy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frycu: Nie czuje sie na silach opisywac taki sprzet. Moge jedynie ogolnikowo. Kolumny sa robione pod wzgledem dynamiki i precyzji. Bas jest szybki, bez zadnych przeciagniec. Pan Grzegorz Swinarski przeslal tez wyniki pomiarow swiadczace o poprawnym zgraniu gory z dolem.

A dlaczego je kupilem ... jak to zwykle mam w zwyczaju - zaryzykowalem. :) Uznalem ze czlowiek z takim doswiadczeniem przy odsluchu roznej klasy sprzetu raczej nie skonstruowal dla siebie kolumn slabych.

No a poza tym lubie dzwiek z monitorow i lubie Scanspeaka. Absolutnie sie nie zawiodlem. Wczesniej ostrzylem zeby na Avance Signature ale obecnie ciesze sie ze odczekalem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A oto mój skromny budżetowy zestawik.

pozdr.

[obrazekLUKASZ-53881_1.jpg] [obrazekLUKASZ-53881_2.jpg] [obrazekLUKASZ-53881_3.jpg]

post-67-100006865 1170253943_thumb.jpg

post-67-100006866 1170253942_thumb.jpg

post-67-100006867 1170253940_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

=>gLiNa

To ja na 1sek :)

Czy cena jaka podales w jednej z twoich wypowiedzi na forum ... 200zl

//znalazlem to ;)// czego dotyczyla ??? bo ... nie chce mi sie wierzyc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frycu : Wyszukalem wpisy po nicku glina i nigdzie nie zauwazylem kwoty 200zl. Jestes pewien ze to ja pisalem ? :) Moze chodzilo o moj CD Philipsa za 147zl ?

 

Kolumny kosztowaly mnie dokladnie 2400zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

=>gLiNa

 

Dlatego mnie az zlapalo za ....

 

"gLiNa gość

........... Chcialem z gory zapobiec podejzeniom, ze do odsluchu uzywam zestawu glosnikow za 200zl ;) Gluchy chyba tez raczej nie jestem."

 

We wczesniejszym poscie

"A zestaw z ktorym ow Philips gra bardzo dobrze to Audiolab 8000s + kolumny na SS 18W8545 + Revelator"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frycu : alez w tym cytacie nie ma nic dziwnego. Nie kosztowaly 200zl wiec wszystko sie zgadza :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to mlodylukas: hej napisz cos o tym jak gra ci twoj system i w jakim pokoju, ostatnio moj brat zastanawial sie nad podobna konfiguracja dla siebie wiec moglbys mu troche pomoc.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fostexa niestety oficjalnie w Polsce się niedostanie. Wprawdzie jest przedstawiciel LaudaAudio ale tylko na zamówienie i to minimum jakąś chorą ilość. Ale można pogrzebać na E bayu. Lowther to co innego, cena też inna bajka....

Skóra a właściwie ekologiczna skóra :-) to pomysł na zaoszczędzenie czasu, poza tym to miał być swego rodzaju eksperyment. Całość roboty trwała jakieś 6 godzin. Zdecydowałem że będę robił nowe obudowy do Lowthera bo łatwiej mi będzie sprzedać całe kolumny niż same głośniki (fostexy) więc nowe zrobie w skórze naturalnej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

>Vinyl

cosik dla Ciebie i a propos

szukam Cuby+Blizzards "Appleknockers flophouse"

[obrazekLUKASZ-53978_1.jpg]

post-622-100006863 1170253946_thumb.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Arek nzl

fajnie te srodkowe półki sie pouginały pod "ciężarem" ... :-))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Sukin_Kot

Bratpit z czego masz zrobione te panele akustyczne????

Share this post


Link to post
Share on other sites

>Yogi w skórze naturalnej to musi być widok ;o)

>Vanvideo Qrczę bladę jestem pełen podziwu!Ależ kolekcja!Ale pod te półeczki środkowe warto by bylo coś podłożyć bo konstrukcja moze się zawalić ;O)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.