Skocz do zawartości
IGNORED

Lubuskie - odsłuchy.


lucmaster

Rekomendowane odpowiedzi

Do wszystkiego można się przyzwyczaić, ale jeśli do energii w dole pasma człowiek przywyknie, to jak w innych okolicznościach jej brakuje, to trudno ocenić całość pozytywnie.

Ale ponieważ bas lubi się wzbudzać, to obowiąkowo jego ilość powinna być regulowana. Regulacja komplikuje projekt kolumny i dlatego panuje zmowa milczenia na temat niewystarczającego basu (u producentów). Dlatego powyższy głos jest cenny i trzeba go pielęgnować :-)

 

Wyjściem uniwersalnym jest produkowanie subwoofera, ale tego też niewielu producentów-specjalistów proponuje. Wstydzi się przyznać, że główne kolumny jednak mają braki...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Audiozakupy

(Konto usunięte)

Oczywiście Paradigm S6v3 mają więcej basu aczkolwiek nie powiedziałbym, że Audiovectory mają go mało tylko, że u Łukasza kolumny stoją 2m od tylnej ściany i metr od bocznych a pomieszczenie ma 9m długości. Siedzi się na około 6 metrze więc za nami jest kolejne 3 metry do ściany. Mało kto tak ustawi kolumny w domu. Natomiast faktycznie są to dość nieduże kolumny niestety model z wyższej serii na 3x18cm kosztuje ponad 2x tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym aby powstało wrażenie, że Audiovectory mają bas wycięty, czy są go zupełnie pozbawione. Po prostu jest go ilościowo mniej niż z moich Paradigmów. A swoją drogą jest to bas wysokiej klasy, jeśli brać pod uwagę jego szybkość i zróżnicowanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...
Gość Audiozakupy

(Konto usunięte)

W moim systemie pojawiły się platformy antywibracyjne z Zielonej Góry. Gumowe nóżki, które mają taka konstrukcję, że same poziomują konstrukcję na tym sklejka z kolcami na których stoją płyty marmurowe (jedna granitowa) całość waży 23kg sztuka. Wpływ na dźwięk bardzo zauważalny, uspokojenie dźwięku + lepsza przestrzeń w głąb głównie i większa przejrzystość. Bas lekko się utwardził. A platformy prezentują się tak:

 

platformy.th.jpg

 

 

Dodatkowo zamówiłem do mojego systemu nowe kabelki, ale to jeszcze miesiąc zanim je otrzymam. Tymczasem testuje w domu głośnikowe XLO Reference 3 i jest naprawdę dobrze, ale z racji tego, że w dniu kiedy je zapiąłem sprzedałem swojego IC XLO Ref 3 i Styleaudio Carat TII więc wolę powstrzymać się od opinii gdyż zmieniło się za wiele w systemie i to na gorsze. Obecnie przez jakiś czas będę musiał słuchać sygnału prosto z komputera i na gorszym IC. Zamówione interkonekty to XLO Signature 3 XLR 1m i XLO Unlimited XLR - 1m dotrą niestety za późno jak już głośnikowych nie będzie.

Po różnych próbach z innymi kablami wracam do czystej miedzi i XLO bo to jednak moje granie i pasuje do mojego systemu. Konwerter USB/Spdif również będzie inny i najprawdopodobniej padnie na Stello U3, ale to już urządzenie prawie 3x droższe od Carat TII i jeszcze się rozglądam za tańszą alternatywą a również lepszą od Styleaudio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim systemie pojawiły się platformy antywibracyjne z Zielonej Góry. Gumowe nóżki, które mają taka konstrukcję, że same poziomują konstrukcję na tym sklejka z kolcami na których stoją płyty marmurowe (jedna granitowa) całość waży 23kg sztuka. Wpływ na dźwięk bardzo zauważalny, uspokojenie dźwięku + lepsza przestrzeń w głąb głównie i większa przejrzystość. Bas lekko się utwardził. A platformy prezentują się tak:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

 

Dodatkowo zamówiłem do mojego systemu nowe kabelki, ale to jeszcze miesiąc zanim je otrzymam. Tymczasem testuje w domu głośnikowe XLO Reference 3 i jest naprawdę dobrze, ale z racji tego, że w dniu kiedy je zapiąłem sprzedałem swojego IC XLO Ref 3 i Styleaudio Carat TII więc wolę powstrzymać się od opinii gdyż zmieniło się za wiele w systemie i to na gorsze. Obecnie przez jakiś czas będę musiał słuchać sygnału prosto z komputera i na gorszym IC. Zamówione interkonekty to XLO Signature 3 XLR 1m i XLO Unlimited XLR - 1m dotrą niestety za późno jak już głośnikowych nie będzie.

Po różnych próbach z innymi kablami wracam do czystej miedzi i XLO bo to jednak moje granie i pasuje do mojego systemu. Konwerter USB/Spdif również będzie inny i najprawdopodobniej padnie na Stello U3, ale to już urządzenie prawie 3x droższe od Carat TII i jeszcze się rozglądam za tańszą alternatywą a również lepszą od Styleaudio.

 

 

a kto Łukaszu takie platformy w ZG produkuje?

jak to cenowo wygląda?

podpytuję bo mi Xindak zarwał szklaną półkę :(

pozdr.

Ł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Audiozakupy

(Konto usunięte)

Koszt takiej platformy o wymiarach 48x45cm (takie chciałem) to 600zł/szt przy zamówieniu 3szt. Nie wiem czy coś się zmienia jak zamówi się mniejszą ilość. Natomiast u mnie jest marmur i drogi granit a mogą być o około 100zł tańsze jeśli wybierzemy tańszy kamień. Namiary wyśle Ci na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 4 tygodnie później...

melduję:

u mnie kolejne zmiany - na odsłuchy trafił player z Kanady - Classe CDP-100. wg wszelkich znaków na ziemi i niebie - zostaje! pominąwszy - delikatnie mówiąc - niespecjalną pracę napędu - cacko.

pozdr.

Ł.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niespecjalna praca napędu tzn?

Czekamy na relację z odsłuchu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Kolumny: Monitor Audio PL500II oraz Franco Serblin Accordo Essence ::: Wzmacniacz: VTL MB 185 Series 2 Monoblock ::: PRE: Lamm LL2.1 :: DAC: DIY by Pan Waldemar + Audiobyte Black Dragon ::: IC: Audioquest SKY DBS 72V, Van Den Hul The D-102 III XLR Głośnikowe: Transparent Audio Reference 2x4m, Coaxial: Apogee Wyde Eye + WBT Nextgen 0110Cu::: Zasilające: Shunyata Sidewinder + 4x Wireworld Aurora 7.2, Ekran: Adeo Velvet 135" Projektor:JVC X7900/RS540 4K::: Amplituner:Onkyo TX-RZ50 + NAD M25 + NAD C352 Kolumny Dolby Atmos 7.4.2: Monitor Audio PL500II (front) ,Franco Serblin Accordo Essence (boki) Focal Chorus 806(tył, sufit), Monitor Audio PLC3500II (centralny), 4x SW800V (Subwoofer)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

model jest zdaje się w miarę "świeży" :)

kilka fotek:

na pierwszej kolumny - nowe u mnie (od kilku tygodni mam spory fun), ale stare z daty produkcji - Dali Skyline 1000,

dwie pozostałe fotki to juz Classe.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

post-11475-0-10217900-1316965834_thumb.jpg

post-11475-0-70112600-1316965842_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka słów recenzji:

Classe Cdp-100 to player kapitalnie wykonany (zresztą kosztował prawie 20 kzł - no tu musi być co najmniej dobrze jeśli idzie o wykonanie, bo z dźwiękiem różnie bywa). Uwaga ta nie dotyczy napędu. Napęd to dvd ze wszystkimi wadami i zaletami takiego rozwiązania. Pamiętam jak irytował mnie napęd w Krellu 280cd mimo, że był to cd. W Classe tacka napędu wysuwa się głośno, nie sprawia też wrażenia super solidnej. Dramat zupełny dzieje się, gdy ją zamkniemy bez płyty - przez kilkanaście sekund rzęzi w poszukiwaniu nośnika. Z płytą nie jest już tak źle, choć chwilkę trwa zanim ją zaczyta. Potem śmiga już bez problemu, jest cicho, szybko i bezproblemowo.

Rzeczą zwracająca największą uwagę jest oczywiście wielki dotykowy wyświetlacz. Przyznam, iż mi sprawia sporą frajdę obsługa w taki sposób, choć oczywiście najczęściej i tak korzysta się z pilota. Wyświetlacz można rozjaśniać na trzech poziomach intensywności, bez opcji całkowitego wyłączenia (przynajmniej ja się nie doszukałem). Co ważne - informacje wyświetlane na nim widać z kilku metrów i nie ma problemu żeby zidentyfikować np. numer ścieżki. Pilot jest solidny, metalowy, ale nie ma na nim np. przycisku eject/close - co początkowo wprawiło mnie w zdumienie, dopóki nie odkryłem, że funkcję tą obsługuje u mnie jeden z klawiszy numerycznych oznaczony enigmatycznym "F4".

Jak Classe gra? W moim obecnym systemie bardzo dobrze i to we wszystkich aspektach. Jest barwa, jest drive, jest wykop, jest scena - wszystko very good :) Co więcej - odtwarzacz radzi sobie dobrze z każdym rodzajem muzyki, nie gubi się w ciężkim rocku, nie gubi informacji w symfonice, nie traci barwy w nagraniach akustycznych. W porównaniu do poprzedniego zestawu (napęd AN i Lavry DA10 Dac) udało mi się osiągnąć zauważalny postęp co w połączeniu z nieporównywalnie ładniejszą estetyką nowego nabytku - nie pozwoliło mi się za długo wahać przy decyzji co do wyłożenia trochę złociszy po raz kolejny w audio...

pozdr.

Ł

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

cytat

"W działaniu Classe CDP-100 jest dość wybredne, tuż po zamknięciu szuflady mechanizm wydaje dość głośne pojękiwania, a odczyt płyty trwa nieraz kilkanaście sekund. Odtwarzacz odmówił też pracy z kilkoma płytami CD-R z mojej kolekcji. "

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może składają w Chinach a chińczycy jak to chińczycy zastosowali "zamienniki" i model odbiega trochę od pierwowzoru ?

 

 

 

Zdaje się, że to "made in canada". Żeby jednak minusy nie przekreśliły plusów to podkreślę jeszcze raz, iż to świetnie grający, fajny desingnersko odtwarzacz!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Audiozakupy

(Konto usunięte)

W związku z obecną sytuacją w branży jesteśmy zmuszeni zakończyć działalność naszego sklepu Audiozakupy. Chciałem podziękować dotychczasowym klientom jak i przyjaciołom z tego forum, którzy odwiedzili nasze skromne progi. W chwili obecnej trwa wysprzedaż posiadanych towarów na magazynie. Jeśli ktoś chce listę tego co mamy na sprzedaż w dobrych cenach to proszę pisać na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z obecną sytuacją w branży jesteśmy zmuszeni zakończyć działalność naszego sklepu Audiozakupy. Chciałem podziękować dotychczasowym klientom jak i przyjaciołom z tego forum, którzy odwiedzili nasze skromne progi. W chwili obecnej trwa wysprzedaż posiadanych towarów na magazynie. Jeśli ktoś chce listę tego co mamy na sprzedaż w dobrych cenach to proszę pisać na priv.

 

 

Bardzo przykra wiadomość :(

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Tubatoon

(Konto usunięte)

W związku z obecną sytuacją w branży jesteśmy zmuszeni zakończyć działalność naszego sklepu Audiozakupy. Chciałem podziękować dotychczasowym klientom jak i przyjaciołom z tego forum, którzy odwiedzili nasze skromne progi. W chwili obecnej trwa wysprzedaż posiadanych towarów na magazynie. Jeśli ktoś chce listę tego co mamy na sprzedaż w dobrych cenach to proszę pisać na priv.

 

Cholera, a wybierałem się do Zielonej Góry w listopadzie. Swoją drogą, żeby się taki sklep nie utrzymał w dość dużym przecież mieście? A w całym województwie też nie za wiele konkurencji. Ot, zwyczajnie ludzie mają problem z przeżyciem od wypłaty do wypłaty, nie w głowie im klocki hi-fi i hi-end.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po kilku dniach goszczenia u mnie Audiovectorów - kilka słów tytułem spełnienia recenzenckiego obowiązku :)

 

Pamiętam jak swego czasu czytałem opinie o AP Tempo VI. Autorzy opisywali je jako praktycznie spełnienie audiofilskiej nirwany za trochę ponad 10 kzł. Baa - z tego co kojarzę, jeden z nich wolał je nawet od wyższego modelu tej samej firmy, twierdząc że grają lepiej. Co miało je wyróżniać? Ano przejrzystość, stereofonia (z efektami prawie jak z KD), szybkość, hektary powietrza, itp. i itd. Jakie było moje zdziwienie kiedy przyszło mi tych Tempo (i to w wersji jubileuszowej) posłuchać... Żadnych tam ochów i achów ze mnie nie wydobyły. Moje Paradigmy S6 i kilka jeszcze innych kolumn za podobne pieniądze nie dały im szans.

 

Ja właśnie miałem okazję kupić owe Tempo 25 w cenie normalnych Tempo 6. W sklepie była paskudna akustyka,a ja zabrałem ze sobą dobrze nagrane płyty. Porównywałem je z Monitorami GX200 i Vandersteenami 1Ci. Kupiłem oczami a zła akustyka sprawiła, że żadne nie zagrały jak należy. Wydawało mi się w sklepie, że Tempo25 grają super. Basisko jak dzwon, wokal bez zarzutu, wysokie były zabite przez złą akustykę pomieszczenia, choć było słychać, że Vanderesteeny 1Ci i Monitory Audio GX200 mają więcej góry. Przyjechałem do domu, głośniki Tempo przyjechały kurierem. Przygotowany i podnieconny włożyłem znane mi płyty do otwarzacza i.......kupa. W Tempo 25 tak spieprzono górę pasma, że głośniki brzmią jak tanie Wharfedale Diamond 9.5, które dawniej miałem. Słychać to tak, jakby ktoś wykręcił kopułki z obudowy lub pozostawił głośniki w kartonie. Średnica dziwna, tak jakby wokaliści stanęli za głośnikami lub odwrócili się plecami. Bas ma klasę, jest bardzo zróżnicowany, super masuję klatę ale reszta jest warta jakiś 2 tys zł. Całe szczęście, że mam możliwość zwrotu. Teraz rozkmniniam, czy zamienić je na Tempo 6 czy na pewniaka Monitor Audio GX200. Zanim kupiłem Tempo, stały u mnie Dali Ikon6. Poza dość kiepskim basem, reszta była świetna. Brzmienie średnicy i wysokich tonów mnie powalało, choć na jasno nagranych płytach tego szczęścia bywało już za wiele. Na dobrze zrealizowanym, talerze, trójkąty i inne brzmiały niesamowicie. Stryjecki podłączał Tempo25 do Maca 7000 za 30 patyków i doszedł do podobnych wniosków a na moderowanym przez niego forum nie chce komentować brzmienia Tempo25, choć szóstkami był zachwycony. Słuchałem tego sam, słuchałem z kolegą, teraz czytam Wasze opinie i widzę, że macie podobie. 25tki brzmią w średnicy i wysokich tonach jakby projektował je przygłuchy emeryt. Dla mnie to brzmienie jest skandalem w głośnikach za 15600 zł. Zastanawia mnie jedna rzecz. Jak firma z takim projektantem i doświadczeniem może wypuścić takiego knota?! Wprawdzie na Jopkowej i wydaniach Stockfisha Tempo25 brzmią super, to trzeba pamiętać, że te płyty nawet na działkowym jamniku zagrałyby zjawiskowo. Choć i tak słychać, że wybrzmienia blach nie są takie jak z Ikon6 a Ikony kosztowały swego czasu 4 klocki. Gdyby nie wygląd, wziąłbym Vandersteeny. Tych głośników chce sie słuchać, chce się tańczyś i śpiewać a muzycy na płycie mają doskonały dzień i fantastyczne humory. Monitory GX200 w mojej ocenie brzmią nieco mniej fajnie, ale mają wygląd, łatwiej je odsprzedać i nie wyglądają jak kosz na pranie. Gdyby góra pasma w Tempo25 była chociaż dobra, to brzmienie można by nazwać uczciwym, zważywszy na jakość basu i wykonanie skrzynek. Średnica akceptowalna, choć jak na ten poziom cenowy daję jej góra czwórkę. Nie wiem jak nieprawidłowo jasna musiałaby być elektronika, aby góra w AP zagrała jak należy. Reasumując, pobawiłem się Tempo25 i jeszcze sobie nimi pogram, mam 2 tyg czasu aby je oddać. Wszelkie recencje należy włożyć sobie w tyłek, bo coraz częściej widzę, że piszą jej klakierzy dystrybutorów. Jeszcze przemyślę, może przymkne oczy na Vandersteeny a za resztę kasy kupię kosz płyt i wyjadę na wakacje. Hi-End to czasami okrutne dziwactwo. Spróbuję jeszcze z Tempo 6, tam góra jest podobno dużo jaśniejsza i brzmi bardzo dobrze. Pozdrawiam chorych jak ja i dobrze jest poczytać Wasze elokwentne wypowiedzi. Gdybym miał więcej kasy, zostawiłbym 25tki w domu. W pokoju pięknie się prezentują.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Audiozakupy

(Konto usunięte)

Jedyna konstrukcja AP jaka grała dość nieźle w stosunku do konkurencji w swojej cenie to AP Yara Superior. Wszystkie pozostałe AP jakie miałem okazję słuchać były słabe, mowa o modelach Tempo 6 i 25 jak i droższych z aktualnej i wcześniejszej produkcji. Ostatnio miałem nikłą przyjemność odsłuchać Audio Physic Avanti III konstrukcja za około 30 000zł z przed 10 lat. Marek Dyjak na tych kolumnach miał głos jak Michael Jackson do tego góra była sucha a bas napompowany. Tempo 25 było najgorszą kolumną jaką miałem na sklepie w tym przedziale cenowym tj 15-20kzł. Konstrukcje za 12 000zł grały od nich wyraźnie lepiej i to już mówię o odczuciach klientów a nie własnych. Przykładem niech będzie ATC SCM40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się z taką opinią że Audio Physic Tempo25 muszą się długo rozgrzewać i dopiero po całkowitym rozgrzaniu grają prawidłowo, ja słyszałem je tylko przez parę godzin i to były nówki a więc może wypowie się ktoś kto ma je trochę dłużej czy rzeczywiście po wygrzaniu dzwięk się poprawia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spotkałem się z taką opinią że Audio Physic Tempo25 muszą się długo rozgrzewać i dopiero po całkowitym rozgrzaniu grają prawidłowo, ja słyszałem je tylko przez parę godzin i to były nówki a więc może wypowie się ktoś kto ma je trochę dłużej czy rzeczywiście po wygrzaniu dzwięk się poprawia.

 

 

Dobre pytanie. Niestety wygrzewa je mama :) Ja siedze wiekszosc czasu poza granica niestety, wiec widuje kolumny co 10 dni i proces wygrzewania powierzylem mamie hehe. Zobacze jak wroce do Szczecina jak graja. Nie wydaje mi sie jednak, zeby jakos znaczaco poprawila sie gora pasma. Glosniki basowe i sredniotonowe ulegaja duzym ruchom, wchodzi wiec kwestia ich zawieszenia, pewnej motoryki. Wysokotonowiec praktycznie sie nie porusza. Wplyw zawieszenia nie jest wiec tak duzy jak w pozostalych glosnikach. Lubie swieza, napowietrzona gore i mogloby byc jej mniej w tych Tempo w porownaniu do Ikon6. Nie moze byc jednak tak, ze siadam i na wiekszosci plyt odczuwam spory dyskomfort. Dali nawet z ciemnych nagran potrafily wycisnac troche powietrza, dodac plytom blasku. Jesli na Tempo natomiast przychodzi posluchac takiej plyty, to mowie Wam, slychac jakby ktos kocem grubym zaslonil kopulki. Okay, wrzucam Jopek i plyte Szeptem, czy tez Nienasycenie i jest super, Dzwiek ma klase, wszystko jest jak trzeba. Slucham jednak takze innej muzyki, czasem o wiele gorzej nagranej i wtedy te kolumny graja bardzo tanio. Wlaczam muzyke klasyczna z samplera Tutti i jest wybornie. Wyglada wiec na to, ze trzeba by sluchac tylko audiofilskiego plumkania, swietnie nagranych i nieco rozjasnionych plyt. Wprawdzie kupilem je za 12600 a nie 15600, nie zmienia to jednak faktu, ze od glosnikow w tej cenie oczekuje sie elastycznosci. Wiadomo, ze na super nagranych plytach zagraja bardzo dobrze a nawet swietnie ale na gorszych dzwiek jest nie przyjecia. Dali ostatnio mocno zdrozaly, Horn szaleje jak zwykle. Gdyby nie cena ponad 20 patykow, wciagnalbym Helicony 400. Slyszalem w dobrze wytlumionym pomieszczeniu i dzwiek mnie tak wciagnal, ze zapomnialem po co tam poszedlem i zamarlem w bezruchu.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i wygląda, że niezłego babola popełniłem... w tym Classe siedzi jako napęd Philips VAE 1250 czyli żadne tam dvd - co nie zmienia jednak krytycznych uwag pod adresem kultury jego pracy :(

 

 

Kilka słów recenzji:

Classe Cdp-100 to player kapitalnie wykonany (zresztą kosztował prawie 20 kzł - no tu musi być co najmniej dobrze jeśli idzie o wykonanie, bo z dźwiękiem różnie bywa). Uwaga ta nie dotyczy napędu. Napęd to dvd ze wszystkimi wadami i zaletami takiego rozwiązania. Pamiętam jak irytował mnie napęd w Krellu 280cd mimo, że był to cd. W Classe tacka napędu wysuwa się głośno, nie sprawia też wrażenia super solidnej. Dramat zupełny dzieje się, gdy ją zamkniemy bez płyty - przez kilkanaście sekund rzęzi w poszukiwaniu nośnika. Z płytą nie jest już tak źle, choć chwilkę trwa zanim ją zaczyta. Potem śmiga już bez problemu, jest cicho, szybko i bezproblemowo.

Rzeczą zwracająca największą uwagę jest oczywiście wielki dotykowy wyświetlacz. Przyznam, iż mi sprawia sporą frajdę obsługa w taki sposób, choć oczywiście najczęściej i tak korzysta się z pilota. Wyświetlacz można rozjaśniać na trzech poziomach intensywności, bez opcji całkowitego wyłączenia (przynajmniej ja się nie doszukałem). Co ważne - informacje wyświetlane na nim widać z kilku metrów i nie ma problemu żeby zidentyfikować np. numer ścieżki. Pilot jest solidny, metalowy, ale nie ma na nim np. przycisku eject/close - co początkowo wprawiło mnie w zdumienie, dopóki nie odkryłem, że funkcję tą obsługuje u mnie jeden z klawiszy numerycznych oznaczony enigmatycznym "F4".

Jak Classe gra? W moim obecnym systemie bardzo dobrze i to we wszystkich aspektach. Jest barwa, jest drive, jest wykop, jest scena - wszystko very good :) Co więcej - odtwarzacz radzi sobie dobrze z każdym rodzajem muzyki, nie gubi się w ciężkim rocku, nie gubi informacji w symfonice, nie traci barwy w nagraniach akustycznych. W porównaniu do poprzedniego zestawu (napęd AN i Lavry DA10 Dac) udało mi się osiągnąć zauważalny postęp co w połączeniu z nieporównywalnie ładniejszą estetyką nowego nabytku - nie pozwoliło mi się za długo wahać przy decyzji co do wyłożenia trochę złociszy po raz kolejny w audio...

pozdr.

Ł

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie. Niestety wygrzewa je mama :) Ja siedze wiekszosc czasu poza granica niestety, wiec widuje kolumny co 10 dni i proces wygrzewania powierzylem mamie hehe. Zobacze jak wroce do Szczecina jak graja. Nie wydaje mi sie jednak, zeby jakos znaczaco poprawila sie gora pasma. Glosniki basowe i sredniotonowe ulegaja duzym ruchom, wchodzi wiec kwestia ich zawieszenia, pewnej motoryki. Wysokotonowiec praktycznie sie nie porusza. Wplyw zawieszenia nie jest wiec tak duzy jak w pozostalych glosnikach. Lubie swieza, napowietrzona gore i mogloby byc jej mniej w tych Tempo w porownaniu do Ikon6. Nie moze byc jednak tak, ze siadam i na wiekszosci plyt odczuwam spory dyskomfort. Dali nawet z ciemnych nagran potrafily wycisnac troche powietrza, dodac plytom blasku. Jesli na Tempo natomiast przychodzi posluchac takiej plyty, to mowie Wam, slychac jakby ktos kocem grubym zaslonil kopulki. Okay, wrzucam Jopek i plyte Szeptem, czy tez Nienasycenie i jest super, Dzwiek ma klase, wszystko jest jak trzeba. Slucham jednak takze innej muzyki, czasem o wiele gorzej nagranej i wtedy te kolumny graja bardzo tanio. Wlaczam muzyke klasyczna z samplera Tutti i jest wybornie. Wyglada wiec na to, ze trzeba by sluchac tylko audiofilskiego plumkania, swietnie nagranych i nieco rozjasnionych plyt. Wprawdzie kupilem je za 12600 a nie 15600, nie zmienia to jednak faktu, ze od glosnikow w tej cenie oczekuje sie elastycznosci. Wiadomo, ze na super nagranych plytach zagraja bardzo dobrze a nawet swietnie ale na gorszych dzwiek jest nie przyjecia. Dali ostatnio mocno zdrozaly, Horn szaleje jak zwykle. Gdyby nie cena ponad 20 patykow, wciagnalbym Helicony 400. Slyszalem w dobrze wytlumionym pomieszczeniu i dzwiek mnie tak wciagnal, ze zapomnialem po co tam poszedlem i zamarlem w bezruchu.

po pierwsze to co do wygrzewania AP to może to trwać nawet kilka miesięcy ( tak twierdzą niektórzy użytkownicy) a po drugie to może jest tak że właśnie te AP obnażają kiepsko nagrane płyty i bardzo je różnicują, takie przypadki przecież mają miejsce kiedy wspinamy się coraz wyżej w stronę HI-END-owego sprzętu, na mniej wyrafinowanym sprzęcie te różnice mogą się trochę bardziej zacierać

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to co do wygrzewania AP to może to trwać nawet kilka miesięcy ( tak twierdzą niektórzy użytkownicy) a po drugie to może jest tak że właśnie te AP obnażają kiepsko nagrane płyty i bardzo je różnicują, takie przypadki przecież mają miejsce kiedy wspinamy się coraz wyżej w stronę HI-END-owego sprzętu, na mniej wyrafinowanym sprzęcie te różnice mogą się trochę bardziej zacierać

Calkiem mozliwe, nie znam sie az tak na wygrzewaniu. Sa ludzie, ktorzy twierdza, ze wygrzewanie to tylko adaptacja. Pamietam jak kupilem Ikony6, wczesniej mialem Wharfedale 9.5. W tych drugich wysokich tonow nie stwierdzilem. Po podlaczeniu Dali, myslalem ze krew trysnie z uszu. Z czasem wysokie zlagodnialy, znormalnialy, maniera jednak zostala. Slaba strona sklepow jest niestety fatalny stan pokojow odsluchowych. Tak na dobra sprawde, trzeba by bylo przyniesc do domu 3-4-5 typow i kazdego z tydzien posluchac. Poza tym w gre wchodza tez czynniki pozasoniczne. Widzimy obudowy, znamy cene, porzadamy czasami glupiej panienki, zanim zbuduje elokwentne zdanie. Moglem kupic Vandersteeny 1 Ci, bo bardzo odpowiadal mi ich dzwiek. Sprzedawca proponowal je za 5200. Wiecie jak to jest. Moze gdyby byly drozsze, pieknie wykonane i opakowane w wybitna stolarke. Czlowiek jednak na nie patrzy i zaczyna sobie dorabiac teorie. A co jak rajstopa sie podrze, zakurzy, trudno to potem sprzedac. Kazdy z nas ma naturalnie jakies gusta ale sa kolumny, o ktorych wiekszosc mowi iz sa wybitne. o AP zdania sa bardzo podzielone, zachwytow jednak nie slychac, poza panem Stryjeckim. Byc moze idealnie trafily w jego gust, choc 6-tki maja ponoc zupelnie inna gore, zdrowa i otwarta. Kazdy glosnik to jakas filozofia, jakis kompromis. Wybitna srednica ale przecietne wysokie. Swietny bas ale wycofana srednica. Swietna gora ale plytki basik. Trudno za przyzwoite pieniadze kupic totalna orgie dzwiekowa. Potem dochodza jeszcze nagrania. Niektore brzmia tak fatalnie, ze trudno ich sluchac na porzadnym sprzecie. Czasem sie nie dziwie, ze w sklepach ze sprzetem leci audiofilskie plumkanie. Nie dziwie sie tez temu, ze upodobania muzyczne zaczynamy dopasowywac do sprzetu, ze poszukujemy plyt, ktore brzmia a nie tych, na ktorych odnajdujemy uwielbiana muzyke. Hobby nieskonczone, wieczne poszukiwania, tylko czego tak naprawde? Zabieram Jopkowa ze soba, ona brzmi zwykle swietnie. Wlaczam Nightwish, Delai, Metalice i magia znika. Wlaczam sampler Tutti i znowu orgazm. Wrzucam Anie Dabrowska i robi sie milo. Ten sam sprzet, ten sam pokoj i nastroj. Naprawde, szybciej mozna znalezc idealna zone, niz dozgonny dzwiek. Tak na dobra sprawe chcialbym miec kilka pomiesczen. Bogaty nie ma problemu. Ze sprzetem jest troche jak z autami. Bogaty kupi Ferrari dla szpanu i S-Klase na wakacje. Przecietny Kowalki musi rodzine spakowac w Tico, czasami jakiegos Opla. My tez musimy wybierac. A wahania nastrojow? Macie tez tak, ze jednego dnia dzwiek smakuje Wam wybornie a innego w pospiechu opuszczacie pokoj aby pozbyc sie irytacji i uswiadczyc czegos innego? Wracam do pracy, glowa mnie boli, gdy zaczynam o tym myslec. Dzieki za reakcje, posty, przemyslenia i Wasz cenny czas. Jest tu ktos ze Szczecina moze? Szukanie dzwieku wybitnego, wymaga niestety wybitnych plyt. To jak szukanie przecudnej urody milionerki, ktora jakims cudem na nas poleci. Macie jakies typy kolumn do 13 patykow?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Audiozakupy

(Konto usunięte)

Żadnym AP nie pomaga hi-endowy sprzęt aby dobrze zagrać a lepsza elektronika wydobywa bardziej ich ograniczenia niż nagrań. Słuchałem ich na różnej zazwyczaj drogiej elektronice jak np Integra BAT VK-300SE za 29 900zł i to im nie pomogło dalej były gorsze od konkurencji. Nie pomaga im też Leben CS-600 ani CS-300XS wiec opowieści o cudownym brzmieniu AP z lampą tez można między bajki wsadzić i nie pomoże im wielomiesięczne wygrzewanie bo słuchałem używanych kilkuletnich AP i to kilku modeli i było również kiepsko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnym AP nie pomaga hi-endowy sprzęt aby dobrze zagrać a lepsza elektronika wydobywa bardziej ich ograniczenia niż nagrań. Słuchałem ich na różnej zazwyczaj drogiej elektronice jak np Integra BAT VK-300SE za 29 900zł i to im nie pomogło dalej były gorsze od konkurencji. Nie pomaga im też Leben CS-600 ani CS-300XS wiec opowieści o cudownym brzmieniu AP z lampą tez można między bajki wsadzić i nie pomoże im wielomiesięczne wygrzewanie bo słuchałem używanych kilkuletnich AP i to kilku modeli i było również kiepsko.

 

No pewnie . Już nie żałuję, że nie dojechałem do Ciebie. Zmień elektronikę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opowieści o cudownym brzmieniu AP z lampą tez można między bajki wsadzić i nie pomoże im wielomiesięczne wygrzewanie bo słuchałem używanych kilkuletnich AP i to kilku modeli i było również kiepsko.

bez przesady słuchałem AP z lampą i tranzystorem i aż tak tragicznie nie było a reszta to rzecz gustu

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.