Skocz do zawartości
IGNORED

Nowy sprzęt, czy wymieniać?

matess

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad zakupem nowego sprzętu.

Kolumny podobają mi się Audio Academy Mimas II i teraz pytanie do was czy mój amplituner Yamaha RX-V559 nada się do nich? Nie jestem audiofilem, muzyki słucham poprzez komputer(FLAC), barwę mam nieco skorygowaną, ale w celu uśrednienia tonów. Czy usłyszę różnicę zakupując wzmacniacz (jaki?(nie jestem bogaty jeszcze nie wiem ile będę miał pieniędzy, jak dobrze się poukłada to na wzmacniacz może będę miał ok. 1600zł, czyli można kupić nowy, ale nie jest to pewne) może być używany, ale żeby wyglądał) skoro posługuję się korektorem? W czym może być ta różnica? Chcę uzyskać między innymi efekt przestrzenności głośników, którego teraz nie posiadam. Gdy zamknę oczy, żebym nie potrafił określić gdzie się znajdują. Czy amplituner może w tym przeszkodzić, czy to zależy od głośników? Jeżeli powinienem kupić wzmacniacz na jakie firmy zwracać uwagę?

Jaki powinien być stosunek ceny głośników do ceny wzmacniacza?

Następne pytanie - czy jest sens wymieniać sprzęt przy moim pokoju(4mx4m, ale jedna ściana skośna zaczyna się w połowie szerokości pomieszczenia;zdjęcie -

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ). Kolumny są ustawione w jednakowej odległości, dość szeroko(ok 100stopni), głowę mam na wysokości tweeter'ów, głośniki skierowane na słuchacza, z tyłu głowy (siedząc przy komputerze, zapewne słuchając muzyki lepiej się obrócić ?). Zapewne lepiej, kiedy kolumny skierowane są na słuchacza, czy lepszy jest większy kąt pomiędzy nimi a słuchaczem, czy mniejszy.

Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi.

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
https://www.audiostereo.pl/topic/37513-nowy-sprz%C4%99t-czy-wymienia%C4%87/