Skocz do zawartości
IGNORED

problem, trzaski, podłączenie sprzętu

dj3500

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o poradę. Nie mam doświadczenia w sprawach sprzętowych, więc to może okazać się

błahostką.

Mam zestaw stereo podłączony do komputera (karta E-MU 0404): wzmacniacz h/k PM 645, kolumny

jbl e30, kabel procab ls25 nieskonfekcjowany. Muzykę odtwarzam na Foobarze.

Najpierw sprawdźcie czy w ogóle wszystko dobrze połączyłem:

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Jeśli jest dobrze połączone:

Dźwięk jest nieczysty, trzeszczy szczególnie przy wyższych partiach, ale jakość jest ogólnie

zła zawsze. Jak to naprawić?

Z góry dziękuję :)

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Ukryta Zawartość

Gość rochu

(Konto usunięte)

W przypadku grania z komputera powodem trzsków i zniekształceń może byc problem z softem karty albo problem z playerem.

W foobarze warto spróbować zmienic bufor (Buffer Lenght).

W przypadku E-mu trzeba w mikserze wyłaczyc wszyskie inserty poza insertem "send to" i skasowac wszystkie stripy które nie sa uzywane.

Sprawdź w mikserze E-mu jaki sygnał wychodzi z karty - niezbalansowany (consumer -10dB) czy też skonfigurowane wyjście jest pod sygnał zbalansowany.

Odtwarzasz za pomocą Kernel streaming czy Asio?

Grasz z dysku twardego czy z napedu CD/DVD?

Dzięki za wszystkie Wasze rady. Zastosowałem się do nich (pomogło skrócenie nieizolowanego odcinka kabla) i wszystko grało dobrze, do czasu. Możecie mi wytłumaczyć, jak to jest możliwe, że lewy głośnik cały czas gra bez zarzutów, a prawy ciągle trzeszczy? Wszystko jest tak samo podłączone.

Konkretniej: