Skocz do zawartości
IGNORED

Jaki projektor do 2500zl (3000 max) ???

Gość masterofdeath6

Rekomendowane odpowiedzi

Gość masterofdeath6

(Konto usunięte)

Rzadko bywam w tej zakładce, ale odkąd zmienił mi się pokój na większy i bardziej ustawny chodzi po głowie zakup projektora. Jestem raczej zielony w tym temacie. Miałby być tylko i wyłącznie do filmów, najlepiej 16x9, niestety najczęściej DivX. Czy można wyrwać coś sensownego w cenie jak w temacie? Czy warto pakować się w używkę?

Na miejscu mają Epson DM1 - ale raz, że drogo, dwa - na co mi te wbudowane DVD ?

Może jakiś Benq, Sony? Czy mało znanymi firmami warto się zainteresować? Fajnie by też było żeby to ciche raczej było. Ile trzeba szykować na ten "biały ekran"? Wszelkie sugestie mile widziane.

Pozdr

Cześć!

Też jestem nowy (witam wszystkich weteranów), ale stałem niedawno przed podobnym wyborem, więc może pomogę choć trochę.

Po kilkumiesięcznym zapoznawaniu się z tematem projekcji w internecie i gazetach, kupiłem wreszcie bez oglądania i porównywania obrazu na żywo, na podstawie opinii użytkowników i zdjęć ekranów Optoma HD65 (DLP 1280x720). Nie mam specjalnego porównania, ale obraz jest bardzo ładny (oglądam na razie na starym, kilkunastoletnim, metalicznym ekranie do slajdów Reflecta 150x150cm na trójnogu), kontrast co najmniej akceptowalny, czerń - super, ja nie widzę żadnego efektu tęczy (ale to ponoć indywidualna sprawa). Dużo zależy od jakości filmu. Ja nie mam DivXów, ale nawet wśród filmów DVD różnice jakości są znaczne. Oko przyzwyczaja się wprawdzie szybko i nie zwracamy uwagi na jakość gdy film wciągnie, ale przy dobrym źródle (nowy film) obraz jest - na moje oko - rewelacyjny. Waży 2 kg, mieści się w plecaku razem z notebookiem 14", subiektywnie jest dość cichy (przynajmniej w trybie kinowym), mała, ładna, biała obudowa, sporo różnych wejść w tym HDMI 1.3.

Z wad: minimalna regulacja zoom, i stosunkowo krótka - jak na dzisiejsze standardy - gwarancja na lampę (1 rok lub 1000h).