Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  802 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


wube

Rekomendowane odpowiedzi

Octave dawał sobie radę z nimi, tylko funkcjonalność uniemożliwiła mi odsunięcie ich 1-1,5 m od ściany. Obecne F260 mają do nich 0,8 m. Dlatego myślę, że jak pojawią się nowe Confidence to ceny C1 będą bardzo przyjazne i trzeba będzie je kupić.

23 minuty temu, krzysiek napisał:

A ja sprzedałem gramofon i zastanawiam się, czy chcę kupić następny. Ciągle słucham spotify/tidal i CD.

Dwa lata temu pożyczyłem gramofon, taki budżetowy MH 5,3, wymyłem kilkanaście płyt i byłem zaskoczony. Zagrały dużo lepiej niż kilkanaście lat temu z gramofonu Adam na kolumnach Altus 110 i wzmacniaczu Kenwood, jakiś podstawowy model. Tkwi w nich duży potencjał, trzeba wrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, ps39 napisał:

Dwa lata temu pożyczyłem gramofon, taki budżetowy MH 5,3, wymyłem kilkanaście płyt i byłem zaskoczony. Zagrały dużo lepiej niż kilkanaście lat temu z gramofonu Adam na kolumnach Altus 110 i wzmacniaczu Kenwood, jakiś podstawowy model. Tkwi w nich duży potencjał, trzeba wrócić. 

Nie wiem, ja wydałem mnóstwo pieniędzy na tor analogowy i nie byłem do końca zadowolony z rezultatów. Nota bene w moim systemie Esotar2 boleśnie pokazał różnicę między droższym torem analogowym, a tanimi źródłami cyfrowymi i tak się pozbyłem gramofonu. Może kiedyś sobie kupię Sondeka z epoki albo Nottingham Analogue. Zobaczymy.

We stand in the Atlantic
We become panoramic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mamy różne oczekiwania względem dźwięku. Dla mnie w moim systemie z pre Heed za 1100 zł kablami do niego za kolejny 1000, gramofon sprawił dużo frajdy. Dziwi mnie Twoje doświadczenie, gdyż zazwyczaj analog wygrywa z tanimi systemami cyfrowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minutes ago, m4tech said:

Calutkie dwa dni już się nimi cieszę ? wczoraj pisałem, żeby się nie powtarzać wpisałem setup w "o mnie"

Faktycznie. Chyba przez ilość postów gdzieś mi to umknęło. 

Cieszę się że Ci się podobają. Sam w tej chwili na nich gram. Przyznam że pierwsze spotkanie z nimi było raczej mało pozytywnym doświadczeniem. Ale po kilku dniach grania wszystko stało się już jasne i naprawdę cieszą uszy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Fud napisał:

Cieszę się że Ci się podobają

Na ten moment nie wiem co mógłbym im zarzucić, może firmowe standy powinny być trochę niższe, w tej chwili mam uszy na wysokości dolnego głośnika, jak się podniosę 10cm jest odrobinę słodziej, ale to jest raczej tylko kwestia gustu. 

 



 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
3 godziny temu, ps39 napisał:

Mnie natomiast ciągnie do powrotu do winili. W szafce jest ich 150, ale gramofon wybył kilkanaście lat temu. Czas powrotu bliski. Może zejdą się z Esotarem2 i będzie kumulacja:)

A z jakim rodzajem muzyki te winyle? Może wpadłbyś kiedyś z nimi (chyba też jesteś z Krakowa?) - o analogu co nieco wiem i jeśli tylko lubisz posłuchać muzyki klasycznej to ok 1000 winyli się znajdzie z nią u mnie ? Jeszcze dodatkowe z 500 z muzyką popularną typu PF, Dylan, Bowie itd.

Ale między Bogiem, a prawdą ostatnio siedzę w plikach głównie, bo jak mi żona posprzątała płyty jakieś pół roku temu, to do dziś nie jestem w stanie znaleźć po regałach pozycji które szukam, po chwili się poddaję i odpalam plikowca :

Ja przymierzam się trochę do Dynaudio s25. C1 słuchałem tylko na wystawach, wrażenia na mnie nie zrobiły nadzwyczajnego, ale może o nich też pomyślę - budżetm wprawdzie na styk, ale by się zmieścił, martwi mnie tylko, że zapotrzebowanie na moc raczej tranzystorowe niż lampowe mają, a ja słucham na lampie SE. 

Twoim zdaniem C1 warte grzechu bardziej niż s25?

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Whyduck napisał:

Wedle słów pana Grzegorza ze S16Hz od Focusów wzwyż nie ma sensu grzebać w zwrotnicach.

Samo Dynaudio  tuninguje swoje kolymny, FABRYCZNIE, wymieniając pojedyncze elementy za 1$,m dając element za 10$ i doliczając do ceny krocie, jak to ma miejsce w serii Confidence. 

Mam z goła odmienne zdanie od Pana Grzegorza. Dynaudio też ma inne.

7 godzin temu, Whyduck napisał:

Ja uważam, ze można sobie pogrzebać hobbystycznie w zwrotnicach jak ktoś lubi i chce sprawdzić co z tego wyniknie. Można kupić stare Contoury 1.3 za pare groszy i się bawić.

Zawsze lepiej naukę jazdy czy budowę układów w samochodzie zacząć od taniego auto (ja zaczynałem od 126p), nie od razu Volvo V90.

11 godzin temu, Adam 38 napisał:

A kto będzie tuningował tak drogie kolumny? Zwłaszcza jak kupił z salonu... Potem weź to komuś sprzedaj. Jak już ktoś wydaje po 20-40kzl. na Dynki to nie musi ich przerabiać bo stać go kupić inne kolumny bardziej mu pasujące (w razie potrzeby oczywiście). Chyba, że ktoś kupił jakieś trupy i z zamiłowania i ciekawości sobie polutuje, pochwali się na forum a jak nic z tego nie wyjdzie to bez straty dla portfela wywali na śmietnik, zdobywając nowe doświadczenie ?

Mam dla Ciebie dwie sugestie:

 

Postaraj się o większą kulturę wypowiedzi, mniej oceniaj, więcej szanuj innych.

Nie mierz innych swoją miarą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, plastik1989 napisał:

Ja przymierzam się trochę do Dynaudio s25. C1 słuchałem tylko na wystawach, wrażenia na mnie nie zrobiły nadzwyczajnego, ale może o nich też pomyślę - budżetm wprawdzie na styk, ale by się zmieścił, martwi mnie tylko, że zapotrzebowanie na moc raczej tranzystorowe niż lampowe mają, a ja słucham na lampie SE. 

Obie kolumny są trochę przerąbane..

S25 - dziura na średnicy, plastikowy nalot na górze i dudniący bas. 

Na plus wybitna jak na Dynaudio - efektywność ! (89,5dB)

 

C1 - mała kolumna udająca (zresztą niezbyt udanie) podłogówkę. Flagowy "dmuchawiec" w stajni Dynaudio.

Bas w małych i średnich pomieszczeniach, ciężki do okiełznania.

150cm za kolumnami do ściany wymagane dla spokoju, albo zatyczki i kastracja basu.

Efektywność niska, tu już tylko Contour 20 gra ciszej (84dB) ale jak mamy mocny piec to pal sześć.

Fabrycznie tuningowane przez Dyńczyków, pod nazwą Signature (jeden rezystor extra w zwrotnicy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
18 minut temu, rambo54 napisał:

Obie kolumny są trochę przerąbane..

S25 - dziura na średnicy, plastikowy nalot na górze i dudniący bas. 

Na plus wybitna jak na Dynaudio - efektywność ! (89,5dB)

Mam w 100% zgodne odczucia odnośnie S25. Najbardziej przekonuje mnie ich efektywność - z lampą 845 powinny dać radę. Dziura na średnicy - to w przypadku w połączeniu moim systemem gdzie średnica jest mocno zaznaczona byłbym w stanie kompensować (tak myślę przynajmniej), z górą też bym sobie poradził myślę - tam problemem jest pewnie jakość elementów biernych w zwrotnicy które nakładają kaganiec na znakomity wysokotonowy. Ale z basem to chyba rady nie ma, bo te kilka systemów które znam z s25 zawsze miały bolączkę w tym miejscu... Tak czy siak posłucham ich u siebie wkrótce i zobaczę jak to się sprawuje.

24 minuty temu, rambo54 napisał:

C1 - mała kolumna udająca (zresztą niezbyt udanie) podłogówkę. Flagowy "dmuchawiec" w stajni Dynaudio.

Bas w małych i średnich pomieszczeniach, ciężki do okiełznania.

150cm za kolumnami do ściany wymagane dla spokoju, albo zatyczki i kastracja basu.

Efektywność niska, tu już tylko Contour 20 gra ciszej (84dB) ale jak mamy mocny piec to pal sześć.

Czyli to jednak kolumna nie dla mnie... 1,5 za kolumną akurat mam, ale 84dB to z lampą SE nie wróży szybkości ani dynamiki na basie...    

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może tak założyć osobny wątek - Moje tuningowanie Dynaudio i ich efekty?

Wtedy nikt nie będzie się obrażał, i przestrzegał innych przed własnym zdaniem chociaż sam co chwilę głosi swoje opinie?

Zadziwia mnie za to coś innego - ta niesamowita pewność siebie niektórych osób, że to ja znam się lepiej na budowie i brzmieniu Dynaudio jak sam producent, który przecież wali farfocle w zwrotnicy i to w każdej swojej serii - bez względu na cenę, oraz głoszenie przekonań, że wizja brzmienia jaką chciał przekazać w danym modelu to błędy w strojeniu. Tak jakby kolumny Dynaudio tworzył komputer a konstruktor nawet ich nie posłuchał przed wypuszczeniem w świat - zdążył je tylko okrasić własnym autografem i teraz czeka na kopiec pieniędzy....

Jak widać wieloletnie doświadczenie Dynaudio w produkcji kolumn cenionych na całym świecie to marny dobytek przy naszych umiejętnościach.

A czemu wspomniałem o założeniu osobnego wątku o tuningowaniu Dynaudio, ano z jednego prostego powodu, 99,9 % osób kupujących ostatnio Dynki i piszących o tym w Klubie nawet nie zamierza w nich nic zmieniać, a co fajniejsze - większość z ich brzmienia jest w 100% zadowolona, i nie słyszą tych wszystkich błędów, kartonów, plastikowych nalotów i dziur. Chyba dwie osoby w ciągu ostatnich trzech lat zdecydowały się wysłać swoje DM-y do przeróbek na zwrotnicy z czego jedna potem i tak się ich pozbyła....

Biorąc cenne rady Rambo do serca dziękuję wszystkim za wspólnie spędzony w naszym Klubie czas. Życzę wszystkim dalszego, pełnego zadowolenia z oryginalnego brzmienia Dynuadio, takiego  jakie chciał nam przekazać ich pierwszy konstruktor.

Cześć i dużo uśmiechu na co dzień wszystkim ? 

Ps. Osobista prośba na koniec, proszę o niekomentowanie mojego pożegnalnego ? wpisu, nie ma czego komentować, piszcie o brzmieniu Dynek. 

Edytowane przez Adam 38

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, plastik1989 napisał:

Czyli to jednak kolumna nie dla mnie... 1,5 za kolumną akurat mam, ale 84dB to z lampą SE nie wróży szybkości ani dynamiki na basie... 

Kolega, który słuchał z Octave V 80SE twierdzi, że wzmacniacz wyraźnie nie był w stanie wysterować tych C20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.04.2019 o 01:53, rambo54 napisał:

S25 - dziura na średnicy, plastikowy nalot na górze i dudniący bas. 

Na plus wybitna jak na Dynaudio - efektywność ! (89,5dB)

 

zastanawiam się jak pozostałe elementy układanki były dobrane, że właśnie tak, a nie inaczej je zapamiętałeś.

Te kolumny naprawdę potrafią oczarować, potrzeba jednak poświęcić im czas, zrozumieć je. Z odpowiednią elektroniką czarują średnicą, która mimo upływu lat, niczym nie odstaje od najnowszych konstrukcji. Wysokie tony jak i bas razem ze średnicą potrafią stworzyć naprawdę wysokiej próby przekaz -  Tak waśnie odbieram te monitory, słuchane z 30-paro watową lampą.

Edytowane przez stench
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega, który słuchał z Octave V 80SE twierdzi, że wzmacniacz wyraźnie nie był w stanie wysterować tych C20


Według mnie Dynki to kolumny przede wszystkim pod mocne tranzystory. Ze względu na wysoki współczynnik tłumienia przez membrany, lampa nie oddaje całego swojego czaru. Oczywiście taki dźwięk może się podobać , ale w kwestii dynamiki, rytmiki i ekspresji z tranzystorami bywa z reguły znacznie lepiej.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Whyduck napisał:

 


Według mnie Dynki to kolumny przede wszystkim pod mocne tranzystory. Ze względu na wysoki współczynnik tłumienia przez membrany, lampa nie oddaje całego swojego czaru. Oczywiście taki dźwięk może się podobać , ale w kwestii dynamiki, rytmiki i ekspresji z tranzystorami bywa z reguły znacznie lepiej.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Oczywiście nie wiem do których modeli Dynek się się odwołujesz, jednak wierz mi, że monitory duńskiego producenta z takimi lampami (pomijam słabowity SET na 300B), jak Air Tight dają wybitne doznania dźwiękowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.04.2019 o 07:52, Roxi napisał:

Ale dlaczego mówisz specjalnie wstawiają. Sytuacja może być odwrotna. Dynaudio wstawia dobrej klasy głośniki do produktów tanich, bo jako producenta mało ich to kosztuje. Cała reszta, czyli skrzynka, zwrotnica, opakowanie są już adekwatne do ceny kolumny. Czy można mieć pretensje, że jak mają określoną technologię produkcji i robią masowo głośniki, że to specjalne pogarszanie? 

Alez ja nie mam żadnych pretensji. Ja tylko twierdzę że wiekszość zwrotnic jest robiona tak że mozna je tanim kosztem poprawic. Wtedy kolumny zagrają tak jak pozwalają przetworniki. Nie zgadzam się tylko z tym co niektórzy twierdzą że nie wolno ruszać bo fabryka tak wymysliła i tylko tak gra najlepiej.

 

Edytowane przez Darek67
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Darek67 napisał:

Alez ja nie mam żadnych pretensji. Ja tylko twierdzę że wiekszość zwrotnic jest robiona tak że mozna je tanim kosztem poprawic. Wtedy kolumny zagrają tak jak pozwalają przetworniki. Nie zgadzam się tylko z tym co niektórzy twierdzą że nie wolno ruszać bo fabryka tak wymysliła i tylko tak gra najlepiej.

To nie poprawa, tylko jeśli już próba dostosowania "na ucho" do szczególnych warunków odsłuchu, a widząc potencjał badawczo-rozwojowy Dynaudio i potencjał przeciętnego "poprawiacza" szanse na sukces oceniłbym osobiście w przypadku wyższych modeli na jakieś 0,0001% ?

Naprawdę, każdy system ma tyle zmiennych, którymi można się bawić, po co jeszcze taka grzebologia... 
 

Edytowane przez m4tech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Szpieg napisał:

Oczywiście nie wiem do których modeli Dynek się się odwołujesz, jednak wierz mi, że monitory duńskiego producenta z takimi lampami (pomijam słabowity SET na 300B), jak Air Tight dają wybitne doznania dźwiękowe. 

Uważam, że z lampami KT też Dynki potrafią oczarować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, m4tech napisał:

To nie poprawa, tylko jeśli już próba dostosowania "na ucho" do szczególnych warunków odsłuchu, a widząc potencjał badawczo-rozwojowy Dynaudio i potencjał przeciętnego "poprawiacza" szanse na sukces oceniłbym osobiście w przypadku wyższych modeli na jakieś 0,0001% ?

Naprawdę, każdy system ma tyle zmiennych, którymi można się bawić, po co jeszcze taka grzebologia... 

Niestety, ale takie mamy czasy, że firmy robią bardzo dziwne oszczędności z punktu widzenia końcowego klienta. To, że potrafią coś zrobić, to nie oznacza, że robią. Dla producenta jest najlepiej wyprodukować jak najtaniej i sprzedać drogo. Teoretycznie w długiej perspektywie jest to podważenie zaufania klientów, ale często dla zarządu liczy się zysk natychmiastowy, a że firma straci wiernych klientów, to niech się martwi następny prezes, ten już swoją premię razem z księgowym dostanie. Z samochodami, te metafory często są chybione, ale tam jest to samo. Coraz cieńsze szyby, mniej lakieru, mniejsze silniki itd. Klienci wk... nie ale co mają zrobić ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam pracuję w firmie produkcyjnej i zajmuję się też kalkulacjami wyrobów. Jestem przekonany, że firma taka jak Dynaudio  znajduje pewnie 1000 lepszych sposobów i miejsc na optymalizację kosztów wyrobu niż szukanie oszczędności na materiale w tak strategicznym miejscu dla pozycjonowania produktu na rynku, jakim to miejscem jest zwrotnica w przypadku kolumn.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
27 minut temu, m4tech napisał:

Jestem przekonany,

Ty jesteś przekonany, inni testowali zmiany elementów w zwrotnicy i mają inne przekonania... Nie drążmy już tematu tuningów, nikt nikogo nie namawia by grzebać, są osoby chętne zmodyfikować/zrobić nowe zwrotnice zastępcze, są też osoby niechętne - niech każdy działa w zgodzie z własnymi przekonaniami. 

Ja sprobowałem i dzięki temu mogłem wyciągnąć wnioski po doświadczeniu empirycznym, ale można też opierać się na innych przesłankach i wyciągnąć inne wnioski.  

1 godzinę temu, ps39 napisał:

Uważam, że z lampami KT też Dynki potrafią oczarować.

Każda rzecz potrafi oczarować - kwestia oczekiwań i osłuchania użytkownika. Ale inaczej czaruje lampa 300B czy 845 w SE, a inaczej (IMO gorzej ) czaruje lampa KT88... 

Edytowane przez plastik1989

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ps39 napisał:

Uważam, że z lampami KT też Dynki potrafią oczarować.

Myślę, że tak może być, bo wielu jest zwolenników właśnie tego rodzaju lamp. Zresztą daleko szukać nie trzeba, nawet tu w klubie, kilka osób pochlebnie opisuje zestawienia kolumn Dynaudio choćby z wzmacniaczami Octave, właśnie na lampach KT. 

Mi ogólnie chodziło o to, że jednoznacznie nie mogę się podpisać pod stwierdzeniem, że jedynie mocny tranzystor nadaje się do współpracy z Dynaudio (oczywiście nie piszę teraz o topowych Consequence czy Evidence), tylko o pozostałej ofercie. Zawsze to powtarzam, tu nie o waty chodzi !!!! 

Pamiętam jak przed około miesiącem, ktoś pytał z czym zestawić S25 i kilka opinii było takich, że z lampą najlepiej nie podchodzić. Moim zdaniem to nie prawda. Ja jestem zachwycony tym jak gra ta leciwa już konstrukcja i to własnie ze wzmacniaczem lampowym - no, z lampową 30-paro watową końcówką firmy NSF. Zresztą kilka wpisów powyżej jeden z kolegów opisuje, ze podpinał integrę Audia Flight pod S40 i nirwany nie było, a przecież ten włoski tranzystor należy do mocnych. Zresztą z własnego podwórka mogę podać ze dwa przykłady. Mocna i uwielbiana integra Macintosha MA-8000, pamiętam jak napędzałem nią C2 Platinum. Oczywiście grało ale nirwany nie było, gdzie zgodzicie się ze mną, że jeden i drugi produkt jest co najmniej dobry. Idźmy dalej, coś z "wagi" cięższej, koncówka mocy Accuphase P-7100. Co jak co ale mocy jej nie brakuje, kontrola też też na wysokim poziomie, ale co z tego jak to nie jest końcówka dedykowana do współpracy z kolumnami Dynaudio. Taj jak wspomniałem, tu nie o moc chodzi. Natomiast nie chcę aby ktoś odczytał powyższe, że z tranzystorem grać nie będzie, nawet tym mocnym. Mam takich dwóch kandydatów i polecam każdemu wypróbować właśnie te dwa modele, tak aby za ich pomocą wyrobić sobie opinię o samych kolumnch jak i wzmacniaczach tranzystorowych obecnie produkowanych. Moje typy to: Vitus SIA-25 MK2 (wspaniały wzmacniacz tranzystorowy - moim zdaniem, top), oraz spor tańszy Accuphase E-480, również bardzo dobra konstrukcja tranzystorowa na jego pułapie cenowym.  

Edytowane przez Szpieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
19 minut temu, m4tech napisał:

Faktycznie temat się rozlazł, a nie jest tego wart, swoją drogą ciekawi mnie tylko jak się robi porównania A-B w przypadku takiej modernizacji ?

Tak jak pisałem wcześniej - ja sam kilka lat temu byłem sceptykiem i zrobiłem klona swoich kolumn (proac studio 100) - przetworniki były dostępne, schematy obudowy i zwrotnic również. Jedyna różnica to klony miały obudowę z dwa razy grubszej płyty (oczywiści kubatura wewnątrz identyczna) i zwrotnice na porządniejszych podzespołach. Miałem orginał i kopię koło siebie, kulka osób z Krakowa było u mnie i słuchało. Skończyło się tak, że orginał sprzedałem za więcej niż kosztował mnie klon... 

Oczywiście piszę to jako ciekawostka, bo analogicznie nie da się zrobić z Dynaudio - głośniki nie są dostępne w sprzedaży detalicznej. Ale to doświadczenie dało mi osąd czy warto przyłożyć się do elementów w zwrotnicy.  

Kończąc ten wątek, dodam tylko, że w przypadku np. nowych Contur 20, zarówno elementy zwrotnicy jak i solidność obudowy jest całkiem dobra. Na tle większości obecnych konstrukcji to wybitna wręcz. 

895622076_Zrzutekranu2019-04-29o15_43_42.thumb.png.784f1ab91515bc6151004a7d76ca0a10.png

Edytowane przez plastik1989

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, plastik1989 napisał:

Jedyna różnica to klony miały obudowę z dwa razy grubszej płyty (oczywiści kubatura wewnątrz identyczna) i zwrotnice na porządniejszych podzespołach. Miałem orginał i kopię koło siebie, kulka osób z Krakowa było u mnie i słuchało

Takie wzmocnienie i usztywnienie obudowy (nawet bez zmiany objętości) jak najbardziej musi się odbić na zmianach w zwrotnicy,
fajnie jest to gdzieś opisane w sieci przez Q Acoustics  jak tworzyli kolumny  Concept 500

Edytowane przez m4tech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Adam 38 napisał:

Osobista prośba na koniec, proszę o niekomentowanie mojego pożegnalnego ? wpisu, nie ma czego komentować, piszcie o brzmieniu Dynek. 

Adaś, a klub Ushera już założyłeś ? Będziesz tam teraz sam siedział, czy jak? Jak to Panie będzie wyglądało po takim fochu? ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 14

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.