Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  802 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


wube

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.01.2020 o 16:17, Adam 38 napisał:

Sprzedaj najmniej używane graty, będzie ładniejszy pokoik ?. Wiem coś o tym, sam jeszcze 2 miesiące temu miałem całkiem sporą graciarnię a teraz skromnie, zgrabnie i całkiem ładnie. I nawet nie tęsknię za sprzedanymi zabawkami a tego się najbardziej obawiałem. 

Masz nowe to za starymi nie tęsknisz ? ja za Paradigmami też nie mam zamiaru tęsknić.. ?

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, lolek126 napisał:

Masz nowe to za starymi nie tęsknisz ? ja za Paradigmami też nie mam zamiaru tęsknić.. ?

Nie do końca. Są jedne paczki, za których brzmieniem tęsknię. To stara rewizja Castle Knight 2, grały z NAD C356 i teraz mając jakieś tam większe rozeznanie co i jak gra, zostałbym właśnie z takimi klamotami. A z drugiej strony, kto wie co przyniesie "jutro", może Evoke 10 lub ATC 11 dadzą mi tyle samo radości co kiedyś poczciwy c356 i stare, dobre Castle. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Adam 38 napisał:

Nie do końca. Są jedne paczki, za których brzmieniem tęsknię. To stara rewizja Castle Knight 2, grały z NAD C356 i teraz mając jakieś tam większe rozeznanie co i jak gra, zostałbym właśnie z takimi klamotami. A z drugiej strony, kto wie co przyniesie "jutro", może Evoke 10 lub ATC 11 dadzą mi tyle samo radości co kiedyś poczciwy c356 i stare, dobre Castle. 

A jak tam Adaś grają nowe głośniczki? ? Coś mnie ostatnio nosiło i myślałem, czy nie kupić sobie nowych Contour, jako drugie kolumny, ale chyba trzeba będzie iść w JBL jak nasz jeden kolega klubowy ? Jak się już raz 15" z papieru słuchało, to jednak później brakuje ? Dźwięk z dużego papierowego głośnika do 17-20 cm ma się jednak jak smak prawdziwej wędzonej szynki do konserwy turystycznej ?

Edytowane przez Roxi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Adam 38 napisał:

Nie mam nic nowego. Smak tradycyjnie wędzonej szynki ? Przypomniały się czasy dzieciństwa...

Znaczy co, zostaje u Ciebie ta mielonka? Pamiętaj, że mam dla Ciebie nowy transport ? 

Edytowane przez Roxi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Jan Onufry napisał:

Mam pytanie o dynaudio emit 20 i excite x14 które lepsze do pokoju 12 mkw. Ustawienie ok 25-30cm od ściany tylnej, na boki więcej miejsca. Miałoby grać z marantzem pm8006 trójkącie równobocznym 1,6 m x 1,6 m x 1,6 m.

I w jednym i drugim przypadku ta bliskość ściany za głośnikiem swoje zrobi ( spłycona scena, gorszej jakości i wyraźnie podbite niskie tony ). A ogólnie Emit m20 vs X14 to :

- więcej niskich tonów z M20 ( ich jakość taka sama w obu paczkach - całkiem, całkiem - taka szkolna mocna czwórka), Emit 20 zagra głośniej  a praca BR będzie później słyszalna jak w przypadku X 14 - tu trzeba oczywiście jakiejś mocno "nabasowanej" muzyki ale jednak te przepływy powietrza przez BR od pewnego poziomu głośności - dość dużego - słychać, w sumie w 12 m2 raczej nigdy tak głośno i tak słuchać nikt nie będzie więc efekt pomijalny);

- brzmienie X14 bardziej wyrównane , średnica bliżej , w Emit m20 brzmienie bardziej osadzone na obszerniejszych  niskich tonach a górna średnica subtelnie wycieniowana;

- moim zdaniem skuteczność wyższa w przypadku Emitów m20;

- wysokie tony - dłuższe wybrzmienia w Emit m20, tu i tu tak samo gładko;

- jak Twój tor ma tendencję do eksponowania górnej średnicy wybrałbym łagodniejsze w tym elemencie Emit m20, grają tak, że czy włączysz kiepskiej jakości nagranie czy dobrej to zawsze jest to granie akceptowalne (przyjemne), x14 przez swoją bardziej otwartą i bliższą górną średnicę już mogą czasem troszkę męczyć - są  bardziej wymagające co do akustyki pokoju i elektroniki;

-większe źródła pozorne na Emit 20, wokale mają więcej "ciała", nie mylić z ich wyraźnym pogrubieniem - nie są sztucznie pogrubiane przez kolumnę;

- bezpieczniejszy wybór do typowych pomieszczeń mieszkalnych z "dużym pogłosem" to Emit m20 ale na czas słuchania kolumny na te chociaż 80cm - 1m od tylnej ściany, inaczej bas może za bardzo dominować nad średnicą; 

ps. Ciężki wybór, ja całościowo najchętniej  postawiłbym znak równości między tymi dwoma monitorami. Jeżeli ogarniesz sprawę z niskimi tonami Emit m20  w małej kanciapie to chyba je bym wybrał. A jak nie to zostaje sprawdzić Emit m10, przecież po coś Dynaudio daje nam, posiadaczom małych pokojów mniejsze monitory. 

 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Adam 38 napisał:

I w jednym i drugim przypadku ta bliskość ściany za głośnikiem swoje zrobi ( spłycona scena, gorszej jakości i wyraźnie podbite niskie tony ). A ogólnie Emit m20 vs X14 to :

- więcej niskich tonów z M20 ( ich jakość taka sama w obu paczkach - całkiem, całkiem - taka szkolna mocna czwórka), Emit 20 zagra głośniej  a praca BR będzie później słyszalna jak w przypadku X 14 - tu trzeba oczywiście jakiejś mocno "nabasowanej" muzyki ale jednak te przepływy powietrza przez BR od pewnego poziomu głośności - dość dużego - słychać, w sumie w 12 m2 raczej nigdy tak głośno i tak słuchać nikt nie będzie więc efekt pomijalny);

- brzmienie X14 bardziej wyrównane , średnica bliżej , w Emit m20 brzmienie bardziej osadzone na obszerniejszych  niskich tonach a górna średnica subtelnie wycieniowana;

- moim zdaniem skuteczność wyższa w przypadku Emitów m20;

- wysokie tony - dłuższe wybrzmienia w Emit m20, tu i tu tak samo gładko;

- jak Twój tor ma tendencję do eksponowania górnej średnicy wybrałbym łagodniejsze w tym elemencie Emit m20, grają tak, że czy włączysz kiepskiej jakości nagranie czy dobrej to zawsze jest to granie akceptowalne (przyjemne), x14 przez swoją bardziej otwartą i bliższą górną średnicę już mogą czasem troszkę męczyć - są  bardziej wymagające co do akustyki pokoju i elektroniki;

-większe źródła pozorne na Emit 20, wokale mają więcej "ciała", nie mylić z ich wyraźnym pogrubieniem - nie są sztucznie pogrubiane przez kolumnę;

- bezpieczniejszy wybór do typowych pomieszczeń mieszkalnych z "dużym pogłosem" to Emit m20 ale na czas słuchania kolumny na te chociaż 80cm - 1m od tylnej ściany, inaczej bas może za bardzo dominować nad średnicą; 

ps. Ciężki wybór, ja całościowo najchętniej  postawiłbym znak równości między tymi dwoma monitorami. Jeżeli ogarniesz sprawę z niskimi tonami Emit m20  w małej kanciapie to chyba je bym wybrał. A jak nie to zostaje sprawdzić Emit m10, przecież po coś Dynaudio daje nam, posiadaczom małych pokojów mniejsze monitory. 

 

Dzięki za tak szybki odzew. Widzę, że jednak muszę zrezygnować z Emit 20 i Excite x14, bo tych wymaganych 80cm nie uzyskam.

Faktycznie są jeszcze Emit 10, ale po tym co napisałeś obawiam się, że dużej różnicy nie będzie w stosunku do 20-tek i excite x14?

Muszę szukać czegoś innego co jest mniej wrażliwe na bliskość ścian. Raz jeszcze dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Jan Onufry napisał:

Dzięki za tak szybki odzew. Widzę, że jednak muszę zrezygnować z Emit 20 i Excite x14, bo tych wymaganych 80cm nie uzyskam.

Nieee! No nie chciałbym, żebyś rezygnował z Dynaudio ?, inne paczki z BR będą miały ten sam "problem" stojąc bardzo blisko tylnej ściany. Jedyne monitory, które znam i którym ta bliskość tylnej ściany nie powinna za bardzo zaszkodzić to ATC scm 7. 

Może sprawdź X14, Emit 10 z naciskiem na Emit m 10.

Z Emit m20 stojącymi "na ścianie" może być tak jak powiedzmy pokojem, który całą zimę był nie wietrzony vs  np. ATC scm 7 stojącymi "na ścianie" czyli pokój w którym jest otwarte okno a do środka wchodzi pachnące, świeże majowe powietrze.

Tego efektu bym się obawiał stawiając Emit m20 bardzo blisko tylnej ściany , gdzie jeszcze kubatura tego pomieszczenia jest mała ?

 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Adam 38 napisał:

Nieee! No nie chciałbym, żebyś rezygnował z Dynaudio ?, inne paczki z BR będą miały ten sam "problem" stojąc bardzo blisko tylnej ściany. Jedyne monitory, które znam i którym ta bliskość tylnej ściany nie powinna za bardzo zaszkodzić to ATC scm 7. 

Może sprawdź X14, Emit 10 z naciskiem na Emit m 10.

Z Emit m20 stojącymi "na ścianie" może być tak jak powiedzmy pokojem, który całą zimę był nie wietrzony vs  np. ATC scm 7 stojącymi "na ścianie" czyli pokój w którym jest otwarte okno a do środka wchodzi pachnące, świeże majowe powietrze.

Tego efektu bym się obawiał stawiając Emit m20 bardzo blisko tylnej ściany , gdzie jeszcze kubatura tego pomieszczenia jest mała ?

 

Pomyślę jeszcze nad Emit 10, dzięki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Adam 38 napisał:

bezpieczniejszy wybór do typowych pomieszczeń mieszkalnych z "dużym pogłosem" to Emit m20 ale na czas słuchania kolumny na te chociaż 80cm - 1m od tylnej ściany, inaczej bas może za bardzo dominować nad średnicą; 

Fajnie opisujesz Dynki, zawsze z ciekawością czytam Twoje posty. Mam bardzo podobne warunki odsłuchu do Twoich - niewielkie pomieszczenie, podobne ustawienie sprzętu. Wkurza mnie, że na tym i innych forach dużo osób nie bierze w takich warunkach pod uwagę mniejszych kolumn i wybiera np. takie Emity M20 zamiast właśnie M10. Zresztą tak polecają użytkownicy, ale i głównie branża. Dwudziestkami trzeba wyjechać naprawdę około metra od ściany żeby zaczęły grać jak należy, a i sama pozycja odsłuchu nie jest bez znaczenia w takich małych pokoikach. Gdy postawię swoje M10 na 5-10cm od ściany to też jest tragedia. 30-40cm i robi się bajeczka. 

Tak sobie myślę, że jak tak bardzo lubisz zmieniać kolumny to może też byś posłuchał M10 albo mniejszy model z serii Evoke? Te drugie też mam kiedyś w planach wypożyczyć w komplecie z JMR Lucia (chyba trochę idę Twoimi śladami @Adam 38 )?

@Jan Onufry - mimo wszystko dałbym szansę M10 w Twoim przypadku. O M20 zapomnij całkowicie ?

Edytowane przez simopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Adam 38 napisał:

Jedyne monitory, które znam i którym ta bliskość tylnej ściany nie powinna za bardzo zaszkodzić to ATC scm 7. 

 PMC LB1:

 

lb1.JPG

710236-pmc_lb1_in_rare_rosewood_including_atlantis_stands.jpg

"A na całe Kargulowe plemię i pole spuść, dobry Panie, wszystkie plagi egipskie. Tylko się nie pomyl i nas, Pawlaków, sąsiadów Kargulowych, nie doświadczaj, bo my się swojej miedzy trzymamy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, klecha napisał:

 PMC LB1:

 

lb1.JPG

To też może być bardzo dobry trop. Sam miałem PMC 20.21 i bliskość tylnej ściany może pomóc jeżeli chodzi o dociążenie (zwłaszcza, że monitory PMC mają niskie tony raczej bardzo liniowe, lekkie i ultra precyzyjne) ale znowu PMC gra bardzo głęboko, wręcz pierwszy plan ma się wrażenie, iż zaczyna się dopiero metr za linią bazy a ATC scm7 odwrotnie, grają bliskim pierwszym planem i moim zdaniem im ta bliskość tylnej ściany jeszcze mniej przeszkadza jak w przypadku PMC. Tylko nie jestem przekonany czy Marantz Kolegi Jana jest najlepszym wyborem do ATC/PMC, bardziej "na czuja" widziałbym tu "gęściejsze" i nasycone na wysokich Dynaudio Emit 10. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Adam 38 napisał:

Sam miałem PMC 20.21

Specjalnie podałem LB1, bo mają wylot ATL z przodu.

Jak komuś mało, to są też Ab1 lub AB2

;-))

 

"A na całe Kargulowe plemię i pole spuść, dobry Panie, wszystkie plagi egipskie. Tylko się nie pomyl i nas, Pawlaków, sąsiadów Kargulowych, nie doświadczaj, bo my się swojej miedzy trzymamy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od wczoraj słucham SOtM sMS-200 Neo, który poprawił przede wszystkim budowanie i kreowanie sceny. Obecnie dźwięk zyskał na głębi rysując poszczególne plany i wymiar konkretnych realizacji. Podoba mi się wyraźne i precyzyjne osadzenie instrumentów, czy wokalu przy zachowaniu odpowiednich kształtów i proporcji. Trudno mi opisać jedną rzecz i najbardziej odpowiednim określeniem będzie chyba efekt tzw. "czarnego tła" na tle którego to wszystko się dzieje.

Nie zwlekając z doinwestowaniem zamówiłem już zasilacz Tomanka zwłaszcza, że już teraz cieszę uszy pozytywnymi zmianami korzystając z fabrycznego zasilania impulsowego. Liczę, że efekty tylko się pogłębią i polepszą ?

Jeśli serwisy muzyczne, czy słuchanie z plików jest głównym źródłem muzyki to niewątpliwie wpływ transportu na jakość dźwięku w systemie jest nie do przecenienia.

Biorąc pod uwagę rynek wtórny trudno chyba znaleźć lepszy zoptymalizowany i opracowany transport.  

„We read to know we are not alone.“  C.S. Lewis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2020 o 12:11, Jan Onufry napisał:

Pomyślę jeszcze nad Emit 10, dzięki?

Warto też posłuchać Spendor A5R, to podłogowe kolumny ale małe i na dodatek są to obudowy zamknięte. Nie tak wrażliwe na dosunięcie do ściany jak kolumny z otworem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, simopl napisał:

Fajnie opisujesz Dynki, zawsze z ciekawością czytam Twoje posty. Mam bardzo podobne warunki odsłuchu do Twoich - niewielkie pomieszczenie, podobne ustawienie sprzętu. Wkurza mnie, że na tym i innych forach dużo osób nie bierze w takich warunkach pod uwagę mniejszych kolumn i wybiera np. takie Emity M20 zamiast właśnie M10. Zresztą tak polecają użytkownicy, ale i głównie branża. Dwudziestkami trzeba wyjechać naprawdę około metra od ściany żeby zaczęły grać jak należy, a i sama pozycja odsłuchu nie jest bez znaczenia w takich małych pokoikach. Gdy postawię swoje M10 na 5-10cm od ściany to też jest tragedia. 30-40cm i robi się bajeczka. 

Tak sobie myślę, że jak tak bardzo lubisz zmieniać kolumny to może też byś posłuchał M10 albo mniejszy model z serii Evoke? Te drugie też mam kiedyś w planach wypożyczyć w komplecie z JMR Lucia (chyba trochę idę Twoimi śladami @Adam 38 )?

@Jan Onufry - mimo wszystko dałbym szansę M10 w Twoim przypadku. O M20 zapomnij całkowicie ?

No i to są cenne uwagi. Strasznie się napaliłem na te Emit M20 i na siłę szukałem informacji, że jednak mogę ich spróbować? Odpuszczam definitywnie.

A możesz mi powiedzieć z czym te kolumienki Emit M10 u Ciebie grają? Ja myślałem o marantzu pm8006, ale pod te maleństwa to chyba trochę przesada? I czy słabsze nagrania są w miarę akceptowalne? Mam na myśli płyty CD słabo zrealizowane np. Queen, Guns'n'Roses itp.

 

9 godzin temu, klecha napisał:

Specjalnie podałem LB1, bo mają wylot ATL z przodu.

Jak komuś mało, to są też Ab1 lub AB2

;-))

 

Nie ten budżet?

 

9 godzin temu, Adam 38 napisał:

To też może być bardzo dobry trop. Sam miałem PMC 20.21 i bliskość tylnej ściany może pomóc jeżeli chodzi o dociążenie (zwłaszcza, że monitory PMC mają niskie tony raczej bardzo liniowe, lekkie i ultra precyzyjne) ale znowu PMC gra bardzo głęboko, wręcz pierwszy plan ma się wrażenie, iż zaczyna się dopiero metr za linią bazy a ATC scm7 odwrotnie, grają bliskim pierwszym planem i moim zdaniem im ta bliskość tylnej ściany jeszcze mniej przeszkadza jak w przypadku PMC. Tylko nie jestem przekonany czy Marantz Kolegi Jana jest najlepszym wyborem do ATC/PMC, bardziej "na czuja" widziałbym tu "gęściejsze" i nasycone na wysokich Dynaudio Emit 10. 

ATC SCM7 fajnie wyglądają, ale nie wiem jaki to charakter grania. Emit M20 mi pasowały, bo dosyć łagodnie obeszły się z jakością nagrań min. grupy Queen czy Bruce'a Springsteena a czegoś takiego słucham najwięcej.

I może jakiś inny wzmak pod te maleńkie M10?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Jan Onufry napisał:

No i to są cenne uwagi. Strasznie się napaliłem na te Emit M20 i na siłę szukałem informacji, że jednak mogę ich spróbować? Odpuszczam definitywnie.

A możesz mi powiedzieć z czym te kolumienki Emit M10 u Ciebie grają? Ja myślałem o marantzu pm8006, ale pod te maleństwa to chyba trochę przesada? I czy słabsze nagrania są w miarę akceptowalne? Mam na myśli płyty CD słabo zrealizowane np. Queen, Guns'n'Roses itp.

 

Nie ten budżet?

 

ATC SCM7 fajnie wyglądają, ale nie wiem jaki to charakter grania. Emit M20 mi pasowały, bo dosyć łagodnie obeszły się z jakością nagrań min. grupy Queen czy Bruce'a Springsteena a czegoś takiego słucham najwięcej.

I może jakiś inny wzmak pod te maleńkie M10?

Na żywo, moim zdaniem, ATC scm 7 wyglądają KAPITALNIE. Większe rodzeństwo (11) chyba zatraciło te zgrabne proporcje siódemek. 

Ale to inne niż Dynaudio Emit 20 granie. W ATC 7 na pierwszym planie jest wyjątkowo DUŻA, bliska, pełna średnica. Góra i dół to tylko ładnie połączone uzupełnienie! tego co w nich gra pierwsze skrzypce. Niskie tony są bardziej punktowe, mają całkiem inny charakter niż te w Dyniaczkach, jest ich dużo mniej. Wysokie tony dłużej wybrzmiewają w Emitach, ale ATC daje w zamian taką niesamowitą aurę - poświatę na wysokich tonach, coś jakby taka zawiesina jasno szarego, zakrytego chmurami nieba przez które przebija się lekko złocista barwa promieni słońca, i ta zawiesina tej barwy wypełniała mój cały pokój od monitorów do sufitu. Ciężko to opisać ale w taki sposób jak to uczyniłem chyba będzie najłatwiej mi to przekazać ( od razu oświadczam, że nie jestem spokrewniony z Violetem ze Stereo i Kolorowo chociaż ten opis jest w jego stylu ? ).

Do tego w ATC 7 wokale czasem potrafią być wyraźnie słodziutkie w barwie. No , bez żadnej dyskusji wyjątkowy monitor dla tych , którzy na pierwszym miejscu stawiają jakość średnicy. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Margol napisał:

A Harbeths skosztowałeś?

Nie..., cały czas walczę ze sobą czy zamęczać Q21 wypożyczaniem czy odpuścić ten monitor. Chodzi o to, że lubię trochę niskich tonów a użytkownicy p3esr mówią, iż niskich tonów w tych monitorach jest bardzo, bardzo mało. Chyba wolę bardziej uniwersalne monitorki. Oczywiście mogę się mylić bo w życiu ich na oczy nie widziałem ale to takie maleństwa i jeszcze OZ.

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jan Onufry napisał:

A możesz mi powiedzieć z czym te kolumienki Emit M10 u Ciebie grają? Ja myślałem o marantzu pm8006, ale pod te maleństwa to chyba trochę przesada? I czy słabsze nagrania są w miarę akceptowalne? Mam na myśli płyty CD słabo zrealizowane np. Queen, Guns'n'Roses itp.

Zaraz po zakupie zestawiłem je z budżetową mini wieżą Denon D-M41, później odsłuchiwałem kolejno różne budżetowe wzmacniacze: Marantz PM6006 (było za dużo żyletek na górze, za ostre granie jak dla mnie), Onkyo 9150 (troszkę za ostro, wyeksponowany bas), Denon PMA-800NE (zamulony, jakby ktoś koc narzucił na kolumny). I tak oto (możecie się wszyscy śmiać) zostaję nadal ze swoim tanim, moim zdaniem bardzo niedocenianym Denonem, który zgrywa mi się z tymi dynkami naprawdę świetnie jak za takie pieniądze i spokojnie je napędza. W planach mam jeszcze spróbować Cyrusa One i coś z Dayensa, ale oprócz ceny troszkę mnie blokuje brak wbudowanego DAC z wyjściem optycznym w tych wzmacniaczach, a nie uśmiecha mi się dokładać znów kolejnej skrzynki do kompletu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Adam 38 napisał:

Nie..., cały czas walczę ze sobą czy zamęczać Q21 wypożyczaniem czy odpuścić ten monitor. Chodzi o to, że lubię trochę niskich tonów a użytkownicy p3esr mówią, iż niskich tonów w tych monitorach jest bardzo, bardzo mało. Chyba wolę bardziej uniwersalne monitorki. Oczywiście mogę się mylić bo w życiu ich na oczy nie widziałem ale to takie maleństwa i jeszcze OZ.

Moje zdanie znasz. P3 to jest obudowa zamknięta i wsadzone do odpowiedniego metrażu grają pięknie każdym zakresem i basu  im nie brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, simopl napisał:

Zaraz po zakupie zestawiłem je z budżetową mini wieżą Denon D-M41, później odsłuchiwałem kolejno różne budżetowe wzmacniacze: Marantz PM6006 (było za dużo żyletek na górze, za ostre granie jak dla mnie), Onkyo 9150 (troszkę za ostro, wyeksponowany bas), Denon PMA-800NE (zamulony, jakby ktoś koc narzucił na kolumny). I tak oto (możecie się wszyscy śmiać) zostaję nadal ze swoim tanim, moim zdaniem bardzo niedocenianym Denonem, który zgrywa mi się z tymi dynkami naprawdę świetnie jak za takie pieniądze i spokojnie je napędza. W planach mam jeszcze spróbować Cyrusa One i coś z Dayensa, ale oprócz ceny troszkę mnie blokuje brak wbudowanego DAC z wyjściem optycznym w tych wzmacniaczach, a nie uśmiecha mi się dokładać znów kolejnej skrzynki do kompletu.

Może małe pokoje mają tę właściwość, że większe wzmacniacze są zwyczajnie za mocne? Hm może i z moim Pianocraftem 640 Emit M10 zagrałyby dobrze? Zawsze można kombinować z innym wzmakiem, mnie do M20 fajnie pasował marantz pm8006.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Jan Onufry napisał:

No tak, ja nie mam szans odstawić na 0,5 m.

Zamówiłem dzisiaj M10 i w piątek będę testował?

Czekam na wrażenia z testów ? Sam też będę miał u siebie kultowe, brytyjskie monitory. 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 20

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.