Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  802 członków

Dynaudio Klub
IGNORED

Klub miłośników Dynaudio


wube

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, baran napisał:

Nigdy nie powiedziałem, że nie słucham przed zakupem. W zasadzie to powiedziałem, że słucham i staram się zawsze ślepą próbę zrobić 🙂

Mówisz, że zasługuje na więcej... W kontekście tego co powiedziałeś "więcej=to co mnie podoba się bardziej".  Zakładając takie coś - nie do końca rozumiem jednak con znaczy więcej 🙂

Dziękuję za miłą rozmowę 🙂

To "więcej" zależy od indywidualnych preferencji, ale na pewno możliwa jest lepsza barwa, rozdzielczość, bardziej sugestywna przestrzeń i obrazowanie instrumentów. A co konkretnie? Jedni wybierają Yamahę, inni lampę Octave, jeszcze inni tranzystor Hegla. Jedni lubią Dynaudio, inni B&W. I całe szczęście, bo dzięki temu świat audio jest ciekawszy. Również dzięki 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemniej, bardzo mi ciężko oprzeć się wrażeniu, że "markowy wzmacniacz" jest dobry, bo nie wszysko mierzymy, a "niemarkowy, jest zły, bo słyszymy". Z Twojej wypowiedzi wywnioskowałem, że wzmacniacz będący equalizerem może być lepszy od takiego, który ma ch-kę prostą jak stół.

Technicznie w dzisiejszych wzmacniaczach, dajmy na to za 1000-2000pln nie ma się co czego przyczepić. Na pomiarach wypadają nierzadko lepiej niż te audiofilskie. I znowu wracamy do punktu wyjścia. Na dowód, że wzmacniacz za 1000pln jest gorszy od takiego octave za 20 000pln mam tylko słowa "jest lepszy", bez jakiejkolwiek metodologii. Pomiarami tego nie da się udowodnić, bo tani dobry tranzystor zjada chyba każdą lampę. Selektywność o której mówisz... To prawdopodobnie zniekształcenia IMD + wysokie THD, a więc coś, czego nie ma w sygnale źródłowym. Miałem z tym trochę doświadczenia przy niskich podziałach z Morelem ST1048... Dokładnie taki efekt uzyskałem.

 

Za dodatkowy przykład posłużą mi Dynaudio S40... Trudno znaleźć podobnie skopcone kolumny. A jednak są ludzie, którzy uważają, że są lepsze od świetnych Contour 20.

🙂

Edytowane przez baran
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, baran napisał:

Niemniej, bardzo mi ciężko oprzeć się wrażeniu, że "markowy wzmacniacz" jest dobry, bo nie wszysko mierzymy, a "niemarkowy, jest zły, bo słyszymy". Z Twojej wypowiedzi wywnioskowałem, że wzmacniacz będący equalizerem może być lepszy od takiego, który ma ch-kę prostą jak stół.

Technicznie w dzisiejszych wzmacniaczach, dajmy na to za 1000-2000pln nie ma się co czego przyczepić. Na pomiarach wypadają nierzadko lepiej niż te audiofilskie. I znowu wracamy do punktu wyjścia. Na dowód, że wzmacniacz za 1000pln jest gorszy od takiego octave za 20 000pln mam tylko słowa "jest lepszy", bez jakiejkolwiek metodologii. Pomiarami tego nie da się udowodnić, bo tani dobry tranzystor zjada chyba każdą lampę. Selektywność o której mówisz... To prawdopodobnie zniekształcenia IMD + wysokie THD, a więc coś, czego nie ma w sygnale źródłowym. Miałem z tym trochę doświadczenia przy niskich podziałach z Morelem ST1048... Dokładnie taki efekt uzyskałem 🙂

No, skoro uzyskałeś dokładnie taki efekt, to należy się cieszyć, bo to chyba wyszło dużo taniej? Ostatecznie w tym hobby chodzi o frajdę, a kasa nie leży na ulicy, więc jeśli tylko mi też się uda osiągnąć dokładnie taki efekt jaki mam, ale za dużo mniejsze pieniądze, to będę przeszczęśliwy. Czego nam wszystkim życzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, baran napisał:

Możliwe. Możesz powiedzieć czego nie rozumiem?

Chyba tego, że wzmacniacze z danej półki cenowej (tej samej klasy) mają bardzo podobne parametry elektryczne - te ze średniej i wyższej półki mają te parametry już bardzo dobre. Na ucho nie odróżnisz który ma mniejsze czy większe zniekształcenia, szumy czy przesłuchy (ogólnie czynniki obiektywne - mierzalne). Ale oprócz parametrów elektrycznych wzmacniacza każdy z nich ma niejako swój „charakter”, chociaż niemierzalny to jednak pozwalający na określenie jego cech charakterystycznych (często spotykane określenia: szybki, precyzyjny, ostry, chłodny, ciepły, muzykalny, neutralny, jasny, dobry bas, itp.) – są to odczucia subiektywne, takie coś co dla danego słuchacza będzie decydujące, przypadnie do jego gustu). Ma to również odzwierciedlenie w rankingach sprzętu, sporządzanych przez rozmaite firmy, gdzie w danej klasie sprzętu to „charakter” danego sprzętu odgrywa bardzo dużą rolę, bo parametry elektryczne tych sprzętów są na takim samym poziomie. Charakter danego sprzętu może zależeć np. od rodzaju zastosowanych elementów, przyjętych rozwiązań technicznych, itp.

Wg mnie pytanie o wskazanie dowodu na poparcie tezy, że można (lub nie można) odróżnić po odsłuchu wzmacniacze o podobnych parametrach nie ma większego sensu i znaczenia, bo dla wzmacniaczy o podobnych parametrach elektrycznych (tej samej klasy) parametry elektryczne nie są decydujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli twierdzisz, że rankingi "rozmaitych firm" są wiarygodne? Na jakiej podstawie? Czy te firmy "odsłuchują" w kontrolowanych warunkach i udostępniają protokoły do wglądu?

 

Ja dobrze wiem o co chodzi... Drogi wzmacniacz jest lepszy od taniego. Oczywiście z jakiegoś powodu tego na pomiarach nie widać i nie ma udokumentowanego badania psychoakustucznego, ale tak jest 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, baran napisał:

Technicznie w dzisiejszych wzmacniaczach, dajmy na to za 1000-2000pln nie ma się co czego przyczepić. Na pomiarach wypadają nierzadko lepiej niż te audiofilskie.

 

Właśnie na pomiarach które w podstawowej formie nie odzwierciedlają pracy w warunkach rzeczywistych jeżeli chodzi o charakter obciążenia i sygnały na wejściu.

Czy z tychże pomiarów wiesz jaka jest wydajność prądowa wzmacniacza czy przebieg charakterystyki dla obciążeń o charakterze impedancji? Czy wynika z nich w jakim zakresie wzmacniacz zachowuje się jak źródło napięciowe (tzn. podwaja moc na wyjściu przy spadku impedancji obciążenia o połowę)?

Niestety ale w warunkach realnej pracy wzmacniacz klasy AB 2x100W taki za 2-3kPLN w 99% przypadków będzie gorszy od wzmacniacza 5-10 razy droższego chociaż podstawowe pomiary pokażą że oba wzmacniacze są podobne. Dobry lampowy wzmacniacz też będzie brzmiał lepiej nawet jeżeli na popierze w tychże pomiarach wypadnie gorzej ponieważ jest szansa że lepiej sobie poradzi z wysterowaniem rzeczywistych kolumn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skąd to wiemy, jeśli pomiary tego nie pokazują, a protokół "testu odsłuchowego" jest niedostępny? Skąd wziąłeś 99%? Na podstawie jakich danych?

Były wrzucone tutaj pomiary droższych wzmacniaczy i tańszych. Właśnie te droższe nie zachowują się jak źródło napięciowe i ch-ka faluje jak w equalizerze, czyli mają problem z wysterowaniem kolumny... Czyli jednak pomiary coś tam pokazują, tylko niekoniecznie na korzyść "audiofilskich" urządzeń 😉

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, baran napisał:

A skąd to wiemy, jeśli pomiary tego nie pokazują, a protokół "testu odsłuchowego" jest niedostępny? Skąd wziąłeś 99%? Na podstawie jakich danych?

Były wrzucone tutaj pomiary droższych wzmacniaczy i tańszych. Właśnie te droższe nie zachowują się jak źródło napięciowe i ch-ka faluje jak w equalizerze, czyli mają problem z wysterowaniem kolumny... Czyli jednak pomiary coś tam pokazują, tylko niekoniecznie na korzyść "audiofilskich" urządzeń 😉

 

No to pokaż proszę ten konkretny przykład jak były wrzucone bo bardzo niewiele testerów takie pomiary robi, ja spotkałem jedną taką stronę która już nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie ciekawym zjawiskiem jest to, że ci sami producenci, którzy są "wiarygodni" w zakresie tanich modeli, z tanich komponentów, dla najmniej wymagających odbiorców, nagle przestają się znać na swojej  w zakresie wyrafinowanych konstrukcji zbudowanych z komponentów najwyższej jakości. Bywa tak, że ci sami inżynierowie w najtańszych modelach projektują wzorcowo mierzące się urządzenia (jak widać uzyskanie takich parametrów nie jest dziś drogie), a ich dużo droższe konstrukcje bywają "źle zaprojektowane", bo np. bardziej wrażliwe na impedancję głośnika niż w modelach tańszych. Kto wie - może nie znają się na swojej robocie, a może jednak się znają i wiedzą, że te najprostsze, mierzone w warunkach labo parametry, to nie wszystko, co decyduje o dźwięku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam  i czytam  😉 sam mam dość wymagajace dynki Special 25 .

Co chwilkę wprowadzam różne modyfikacje w moim wzmaku ,, końcówce,, z każdą wymianą nawet  1 elementu słyszę różnicę w ich graniu . I szczerze bawią mnie takie posty jak ,, każdy wzmak gra tak samo,, przecież jak  gra cały system to dźwięk  idzie z każdego elementu w nim zawartego  . Gra cały system nie tylko wzmacniacz czy kabel ... 

 

...............................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dodam jeszcze jedno dynaudio s25 mam też mocno zmodyfikowane i nie wyobrażam sobie słuchać orginału. 

 Bo brzmią jak kolumny z innej epoki. 

Ale po modzie tzn. Wymiana elementów w zwrotnicy .

Poszły o poziom wyżej.

😉

...............................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Klecha86 napisał:

I dodam jeszcze jedno dynaudio s25 mam też mocno zmodyfikowane i nie wyobrażam sobie słuchać orginału. 

 Bo brzmią jak kolumny z innej epoki. 

Ale po modzie tzn. Wymiana elementów w zwrotnicy .

Poszły o poziom wyżej.

😉

Co wymieniłeś w zwrotnicy ?

"Aktualnie nie możesz dodawać odpowiedzi w tym temacie ( "....Jadis i88 vs Krell FBI....lampa czy tranzystor?"  oraz "Klub Scan speak") . Masz permanentną blokadę pisania w tym temacie"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popełniłem przesiadkę na Kudosy 😉

W związku z powyższym żegnam się z Excite X18, kupione w sierpniu 2017, po zarejestrowaniu zakupu gwarancja została przedłużona do sierpnia 2025.

Chętnych po więcej szczegółów zapraszam na priv

Edytowane przez stach_s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, 

Jako, że wypadłem z tematu audio od dłuższego czasu i jedyne głośniki jakich słucham to Focusy 110, chciałbym zasięgnąć rady w kwestii ich zmiany. Zaczął mnie nieco wkurzać ich dyskotekowy bas i przydało by się więcej rozdzielczości. Przerabiałem już F160 i mimo lepszej góry i średnicy, brakowało mi w nich otwartości i swobody (F110 są pod tym względem lepsze). Chciałabym podciągnąć dźwięk o klasę wyżej, w budżecie do max 8-9tyś za używane kolumny. Nowych raczej nie biorę pod uwagę. Jakieś wskazówki ? 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dzisiaj posłuchać Evoke 30 dzięki super uprzejmości Nautilusa z Warszawy i Panu Pawłowi.  Pytanie do Was: Podobało mi się w nich, że wysokie nie kłuły  w ogóle w ucho, fajnie wybrzmiewała średnica, a może nawet wyższy bas. Nadawał mocniejszym kawałkom taki fajny ciężar. Niestety, tego ciężaru zabrakło nieco w niższych rejestrach, a ja raczej lubię masowanie. Moglibyście podpowiedzieć, które z Dynek mają oczekiwaną -cięższą sygnaturę brzmienia? Najchętniej coś z używek. Czy osławione Contoury 1.4 będą zbliżone do tego co napisałem?

Audio Physic Sitara25+WBA ThunderBird KT88EH+2x12AX7PSVane+2x12AX7GoldLion+Audioquest Type 2+, NuPrime DAC-9, Struss Analog Interconect rca-rca 1m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Whyduck napisał:

Witam kolegów, 

Jako, że wypadłem z tematu audio od dłuższego czasu i jedyne głośniki jakich słucham to Focusy 110, chciałbym zasięgnąć rady w kwestii ich zmiany. Zaczął mnie nieco wkurzać ich dyskotekowy bas i przydało by się więcej rozdzielczości. Przerabiałem już F160 i mimo lepszej góry i średnicy, brakowało mi w nich otwartości i swobody (F110 są pod tym względem lepsze). Chciałabym podciągnąć dźwięk o klasę wyżej, w budżecie do max 8-9tyś za używane kolumny. Nowych raczej nie biorę pod uwagę. Jakieś wskazówki ? 🙂 

Cześć,

zalecam dużą rozwagę w wyborze żebyś potem nie żałował 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2021 o 19:13, stach_s napisał:

Popełniłem przesiadkę na Kudosy 😉

W związku z powyższym żegnam się z Excite X18, kupione w sierpniu 2017, po zarejestrowaniu zakupu gwarancja została przedłużona do sierpnia 2025.

Chętnych po więcej szczegółów zapraszam na priv

Gratulacje. Z jednej strony szkoda, że "zdradzasz" Dynaudio 😉 ale z drugiej strony aż taki przeskok cenowy też swoje mówi. Ja porównywałem X18 m.in. z ATC SCM11 i Buchardt S400 (o tańszych nie wspominając) i jednak zostały Dynki. Czy możesz napisać trochę więcej o procesie wyboru - czy porównywałeś X18 z jeszcze innymi zestawami i jak wypadły te porównania? Z jakim wzmacniaczem grały Twoje osiemnastki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, fido920 napisał:

Udało mi się dzisiaj posłuchać Evoke 30 dzięki super uprzejmości Nautilusa z Warszawy i Panu Pawłowi.  Pytanie do Was: Podobało mi się w nich, że wysokie nie kłuły  w ogóle w ucho, fajnie wybrzmiewała średnica, a może nawet wyższy bas. Nadawał mocniejszym kawałkom taki fajny ciężar. Niestety, tego ciężaru zabrakło nieco w niższych rejestrach, a ja raczej lubię masowanie. Moglibyście podpowiedzieć, które z Dynek mają oczekiwaną -cięższą sygnaturę brzmienia? Najchętniej coś z używek. Czy osławione Contoury 1.4 będą zbliżone do tego co napisałem?

A może Evoke 10 + jakiś sub? Np. SB1000 Pro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, baran napisał:

A może Evoke 10 + jakiś sub? Np. SB1000 Pro.

Dzięki za odpowiedź, ale odpada z różnych względów...

Audio Physic Sitara25+WBA ThunderBird KT88EH+2x12AX7PSVane+2x12AX7GoldLion+Audioquest Type 2+, NuPrime DAC-9, Struss Analog Interconect rca-rca 1m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Whyduck napisał:

Witam kolegów, 

Jako, że wypadłem z tematu audio od dłuższego czasu i jedyne głośniki jakich słucham to Focusy 110, chciałbym zasięgnąć rady w kwestii ich zmiany. Zaczął mnie nieco wkurzać ich dyskotekowy bas i przydało by się więcej rozdzielczości. Przerabiałem już F160 i mimo lepszej góry i średnicy, brakowało mi w nich otwartości i swobody (F110 są pod tym względem lepsze). Chciałabym podciągnąć dźwięk o klasę wyżej, w budżecie do max 8-9tyś za używane kolumny. Nowych raczej nie biorę pod uwagę. Jakieś wskazówki ? 🙂 

A jaki masz obecnie wzmacniacz i jak duże pomieszczenie?

We stand in the Atlantic
We become panoramic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Whyduck napisał:

Witam kolegów, 

Jako, że wypadłem z tematu audio od dłuższego czasu i jedyne głośniki jakich słucham to Focusy 110, chciałbym zasięgnąć rady w kwestii ich zmiany. Zaczął mnie nieco wkurzać ich dyskotekowy bas i przydało by się więcej rozdzielczości. Przerabiałem już F160 i mimo lepszej góry i średnicy, brakowało mi w nich otwartości i swobody (F110 są pod tym względem lepsze). Chciałabym podciągnąć dźwięk o klasę wyżej, w budżecie do max 8-9tyś za używane kolumny. Nowych raczej nie biorę pod uwagę. Jakieś wskazówki ? 🙂 

Posłuchaj special 40 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, freepio napisał:

Gratulacje. Z jednej strony szkoda, że "zdradzasz" Dynaudio 😉 ale z drugiej strony aż taki przeskok cenowy też swoje mówi. Ja porównywałem X18 m.in. z ATC SCM11 i Buchardt S400 (o tańszych nie wspominając) i jednak zostały Dynki. Czy możesz napisać trochę więcej o procesie wyboru - czy porównywałeś X18 z jeszcze innymi zestawami i jak wypadły te porównania? Z jakim wzmacniaczem grały Twoje osiemnastki?

Dynie grały u mnie od nowości przez 3,5 roku, przestał mi się jednak podobać ich specyficzny polipropylenowy bas.
Ostatnie porównania zaczęły się od Audio Physic Classic 3 - bas fajny szybki, kontrolowany, ale góra w prównaniu z Dyniami nie tej klasy i zbyt natarczywa, środek pasma wycofany.
Następne były Opera Prima - fantastyczne monitory do klasyki i wokali, wysokoefektywne, całość pasma zrównoważona, jednak przy ostrzejszej muzie miałem wrażenie, że średnica przenika mi przez głowę, odbija się od ściany za mną i ponownie atakuje zmysły, wymiękłem ;). Podsumowując, moim zdaniem wybitne granie w swojej cenie, ale trzeba sprawdzić u siebie i ze swoją muzą, wielu na pewno będą się podobać.
Kolejne były PMC Twenty5.21 - za małe, za mało dołu, za dużo góry, powinienem brać do odsłuchu u siebie większe 5.22, ale te były już absolutnie poza budżetem.
Potem były starsze PMC TB2i - bardzo fajne kulturalne wyrównane brzmienie, duże monitory więc i schodzące całkiem nisko, mało wrażliwe na ustawienie bo z linią transmisyjną ATL.

Kudosy są fantastycznie neutralne, co niestety ma swoje wady, bo słabe realizacje (których przecież dużo jest) brzmią po prostu słabo  😉
Za chwilę jeszcze raz będę porównywał je z PMC TB2i, które więcej wybaczały złym nagraniom, decyzja ostateczna zapadnie dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, m4tech napisał:

Miałem suba na próbę SVS SB-2000, oj słaby ten bas w porównaniu do monitorów 

 

... z innej beczki, świeży test dynek:
http://highfidelity.pl/@main-3953&lang=

 

Co było w nim słabe? Miałeś wersję pro, czy zwykłą? Może mod Ci wzbudził? Był poprawnie skalibrowany? (Tzn. ch-ki się sumowały?) Jaki był podział? No i jakie monitory :)

Nie słuchałem go, ale ludzie pochlebnie wypowiadają się o tym subie (a i pomiary nie pokazują żadnych anomalii - wręcz przeciwnie), a znam 3000 i złego słowa powiedzieć nie mogę.

Edytowane przez baran
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 14

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.