Jump to content

Open Club  ·  663 members

Dynaudio Klub
wube

Klub miłośników Dynaudio

Recommended Posts

6 godzin temu, Dimension napisał:

Contour 1.1 jak one się mają do modelu Audience 52 SE,czy będzie jakaś poprawa czy też nie...

Znam jedne i drugie (miałem kilka razy u siebie) i zdecydowanie lepsze są Audience 52 SE,  o ile mają do napędu bardzo wydajną elektrownię....inaczej nie zagrają i będzie buła na basie... Jak Audience Ci się znudzą to daj znać..., kupię, są już mocno stare, ale fajne kolumny, a ja zbieram stare dynaudio....

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, kami1973 napisał:

Znam jedne i drugie (miałem kilka razy u siebie) i zdecydowanie lepsze są Audience 52 SE,  o ile mają do napędu bardzo wydajną elektrownię....inaczej nie zagrają i będzie buła na basie... Jak Audience Ci się znudzą to daj znać..., kupię, są już mocno stare, ale fajne kolumny, a ja zbieram stare dynaudio....

Ja też już nie mam 52SE,gdy ich posiadałem nie miałem do niego dobrego wzmacniacza.Teraz rozglądam się za czymś może z Dynaudio co zagra trochę lepiej od 52SE,może coś polecisz za czym się rozglądać?Dzięki za info o tych C 1.1 z aukcji ich już skreślam.

Edited by Dimension

I just can't get enough

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, kami1973 napisał:

Te kolumny mają już ponad 20 lat (jakość kopułki (fluid robi się jak galareta) pozostawia wiele do życzenia) i ich wartość rynkowa to jest max, 1800 zł w idealnym stanie z kartonami od pierwszego właściciela i tak się ostatnio sprzedawały.... Przestrzegam przed tym zakupem...

A ile uważasz byłyby warte nowe kolumny podstawkowe klasy tych Contour 1.1 ? 

Edited by don111

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, ps39 napisał:

Niebawem posłucham u siebie Evoke 20. Z ciekawości podepnę je też do MH 30.3.

Cenowo Piotr to niższa liga ale ....daj sprawozdanie z odsłuchu

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tak, też czekam co Piotr napisze o Evoke.

W sumie będzie to pierwsza recka Evoke w sieci :) Piotr musisz się przyłożyć:)


Natalia Lubrano /Respect/  CYRUS/PMC

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, don111 napisał:

A ile uważasz byłyby warte nowe kolumny podstawkowe klasy tych Contour 1.1 ? 

don111, po pierwsze to Dynaudio nie ma dzisiaj w swojej ofercie małego monitora klasy Contour 1.1, po drugie gdyby był to ja spokojnie mógłbym zapłacić za taki monitor 8 000zł. Ale Contoury 1.1 to jest kolumna, która zadebiutowała w 1995 roku, czyli 24 lata temu!!!!!!  Kosztowały wtedy w Polsce ok 4 000zł., problem jest w tym, że w tych kopułkach czynnikiem jest fluid, który po prostu z biegiem lat się stażaje (gęstnieje), a głośnik traci swoje pierwotne parametry, nowy głośnik wysokotonowy kosztuje ok. 800zł, tak wiec wymiana jest kompletnie nie opłacalna, nie wspomnę już o kondensatorach w zwrotnicach i głośniku basowym. Dlatego wołanie dzisiaj za te kolumny jak ten handlarz kwot rzędu 2500zł to lekkie przegięcie... W grudniu 2018r pierwszy właściciel, z kartonami, papierami w idealnym stanie sprzedał te kolumny na Aleg.. za 1800zł i to jest realna rynkowa cena tych kolumn. Ja ich chce kupić z czysto sentymentalnych  powodów, licząc się z tym, że będzie czekała mnie wymiana kopułek, żeby zagrały jak 20 lat temu...To tyle w temacie Contour 1.1 i już nie przynudzam...

P.s Po cichu liczę na to, że jeszcze doczekam czasów, że dynaudio wróci do swojej starej szkoły brzmienia i projektowania monitorów, bo to co jest dzisiaj to czysta komercja, w kierunku państwa środka....

Edited by kami1973
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamil jak rozumieć u Ciebie słowo KOMERCJA w brzmieniu Dynaudio? Czego Ci brakuje a co Cię irytuje w brzmieniu nowych Dynek? Chociażby Evoke?

A ja z nudów znowu trochę pozmieniałem dogięcie monitorów i jakbym miał inne Dynki :


Natalia Lubrano /Respect/  CYRUS/PMC

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Adam 38 napisał:

Kamil jak rozumieć u Ciebie słowo KOMERCJA w brzmieniu Dynaudio? Czego Ci brakuje a co Cię irytuje w brzmieniu nowych Dynek?

Adaś, posłuchaj jak gdzieś możesz takich monitorów Dynaudio jak:  - Contour 1.1., Contour 1.3 SE, Audience 52 SE i nie będziesz już więcej zadawał takich pytań..., piękne aksamitne wysokie tony, zawalista średnica (aż ciarki przechodzą) i punktowy baaas który potrafił przestawiać ściany..., wszystko pięknie zszyte bez żadnych wyostrzeń, oczywiście z odpowiednim wzmacniaczem, minimum Krell KVA 300i,  400i, lub najlepiej z końcówkami mocy, wszystko z lat 90 -tych, najlepsze lata dla audio...W tym porównaniu niestety, ale dzisiejsze Dynaudio nie ma startu..., jedynym monitorem, który chciałbym mieć i jest lepszy od tych starych dynek, to C1 (pierwsza wersja)..., ale cena jest delikatnie mówiąc wysoka....

P.s Canto Grant Signature, mam u siebie od dwóch lat (będą do sprzedaży), Focus 160 (też mam, bardzo fajna kolumna) z Krllem  dużo muzykalniej, piękne wysokie tony....

  • Like 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, kami1973 napisał:

Canto Grant Signature, mam u siebie od dwóch lat (będą do sprzedaży), Focus 160 (też mam, bardzo fajna kolumna) z Krllem  dużo muzykalniej, piękne wysokie tony....

Można prosić o jakieś porównanie tych dwóch wymienionych...

Ostatnio miałem możliwość posłuchać, niestety bardzo krótko, F160 z Naim Uniti 2. Spodobało mi się bardzo granie, ciekaw jestem jak by wypadły w porównaniu do Canto i do Focus 110 (które obecnie posiadam) 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamil, zostaje tylko napisać zbiorową prośbę do Dynaudio o wznowienie produkcji np 1.3 SE. 

Ciekawe co by odpisali:)


Natalia Lubrano /Respect/  CYRUS/PMC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Jestem posiadaczem Dynaudio Emit 20 i poszukuję kabli głośnikowych.

Chciałbym się dowiedzieć jakich kabli używacie pod Dynaudio w waszych systemach, lub jakie polecacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Raptor175 napisał:

Witam

Jestem posiadaczem Dynaudio Emit 20 i poszukuję kabli głośnikowych.

Chciałbym się dowiedzieć jakich kabli używacie pod Dynaudio w waszych systemach, lub jakie polecacie.

Ja używam Melodika Brown Sugar wersję cienszą.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, kami1973 napisał:

don111, po pierwsze to Dynaudio nie ma dzisiaj w swojej ofercie małego monitora klasy Contour 1.1, po drugie gdyby był to ja spokojnie mógłbym zapłacić za taki monitor 8 000zł. Ale Contoury 1.1 to jest kolumna, która zadebiutowała w 1995 roku, czyli 24 lata temu!!!!!!  Kosztowały wtedy w Polsce ok 4 000zł., problem jest w tym, że w tych kopułkach czynnikiem jest fluid, który po prostu z biegiem lat się stażaje (gęstnieje), a głośnik traci swoje pierwotne parametry, nowy głośnik wysokotonowy kosztuje ok. 800zł, tak wiec wymiana jest kompletnie nie opłacalna, nie wspomnę już o kondensatorach w zwrotnicach i głośniku basowym. Dlatego wołanie dzisiaj za te kolumny jak ten handlarz kwot rzędu 2500zł to lekkie przegięcie... W grudniu 2018r pierwszy właściciel, z kartonami, papierami w idealnym stanie sprzedał te kolumny na Aleg.. za 1800zł i to jest realna rynkowa cena tych kolumn. Ja ich chce kupić z czysto sentymentalnych  powodów, licząc się z tym, że będzie czekała mnie wymiana kopułek, żeby zagrały jak 20 lat temu...To tyle w temacie Contour 1.1 i już nie przynudzam...

No właśnie, każdy ma inny punkt widzenia. Ty z kolei uważasz za właściwe ceny (naturalnie moim zdaniem) bardzo życzeniowe i okazyjne, ale niewspółmierne do realnej wartości, do jakości dźwięku. Okazje owszem zdarzają się ale nie oznacza to że to jest standard i wyznacznik wartości. Jako argument wielkiego spadku wartości podajesz starość i zużycie. Ja posiadam kolumny ( i to nie nie jedną parę ) nawet z końca lat 60 i 70, które grają bez zarzutu do dziś, bez żadnych ingerencji i awarii. Ale przerabiałem też temat kompleksowej regeneracji kolumn i wiem że nie ma z tym problemów ani dużych wydatków. Nie wiem dlaczego niby 20-letni woofer Dynaudio z tworzywa sztucznego miałby coś tracić na właściwościach, cewka się nie rozpadnie jeśli jej nie spalisz, membrana też się nie rozpadnie, resory górne/dolne dopiero przy ostrym użytkowaniu mogą się zużyć ale choćby nawet i wymienić je profilaktycznie - to są do wymiany za grosze w razie czego, w profesjonalnych serwisach. Kopułki też nie padają same z siebie chyba że wyschnie ferrofluid i wtedy zwiększa się ryzyko. Ferrofluid jest wymienialny - tu co prawda największa trudność ze wszystkich to dobranie odpowiedniego ferrofluidu/gęstości do głośnika, niemniej jest to tanie oraz bezpieczne i wykonalne u dobrego fachowca. Wymiana całych głośników za połowę wartości kolumn to moim zdaniem absurd, faktycznie jeśli tak do tego podchodzić, to trzeba by kupić mega okazyjnie,  żeby się opłacało robić takie bezsensowne operacje w przyszłości. Odświeżenie zwrotnic (jeśli jest w ogóle jakikolwiek sens dopiero po 20 latach) to max 500zł, nawet na nieco lepszych elementach, chyba że zechcesz od razu zrobić upgrade, na znacznie lepszych elementach niż wsadzał producent, wtedy więcej. Całościowe odświeżenie kolumn, łącznie z obudowami (okleiną) u stolarza jeśli trzeba, to okolice 1000zł.  Czy nadal uważasz że 1800zł za "idealne" stare kolumny od pierwszego właściciela i nie wymagające żadnej ingerencji na razie, grające na obecne standardy jak twierdzisz na 8000zł, są warte aż tak śmiesznie mało ? Za kilka lat będą grały jak nowe kolumny już za 10 000 bo nie zapominajmy że nowe co rok drożeją, w ramach tej samej linii producenci wypuszczają praktycznie to samo z odświeżonym designem. Niedługo zapewne tyle co stare Dynaudio to będą kosztowały najtańsze budżetowe podstawkowce Taga czy Jamo. Ludzie nie są głupi i nie będą się pozbywali porządnych kolumn jeśli w zamian będą mogli kupić z nowych jedynie budżetowy szajs. W równie absurdalnie niskich cenach moim zdaniem są też stare Audience i niektóre Focus (aż sobie sprawiłem jedne ;)))  Widać że ludzie boją się staroci, może to dobrze bo z korzyścią dla nas, gorzej jednak gdy będziemy chcieli sami sprzedać swoje kolumny, ze świadomością ile są realnie warte. Ja z tego powodu trzymam kilka par bo lubię co jakiś czas podmienić na inne i posłuchać w innym stylu muzyki, a żal mi sprzedawać za bezcen tych starych dobrych gratów.

Edited by don111
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.02.2019 o 09:09, Dimension napisał:

Ja też już nie mam 52SE,gdy ich posiadałem nie miałem do niego dobrego wzmacniacza.Teraz rozglądam się za czymś może z Dynaudio co zagra trochę lepiej od 52SE,może coś polecisz za czym się rozglądać?Dzięki za info o tych C 1.1 z aukcji ich już skreślam.

Audience 52SE to tak naprawdę Contoury 1,3mk2 włożone do skrzynek Audience 52 ,o mniejszym litrażu ,zresztą boki ,góra ,dół wykonane były w fornirze naturalnym ,Audience to okleina winylowa . Głośniki w Audience 52 to 17W75 XL ,a 52 SE i Contour 1,3mk2 to 17W57 LQ czyli oparte o aluminiowy kosz ,a wysokotonowy to D260 z komorą z użebrowaniem ,zwrotnica w nich także była lepsza z lepszych komponentów i lepszych filtrów . Seria Contour II generacji czyli  1.1  ,1 .3mk2 ,1.8mk2 . 3.0 i 3.3 była to wóczas nowa ciekawa seria kolumn z kilkoma ciekawostkami i zmianami . Contour 3,3 dostały dotąd nie stosowane głośniki basowe 20W100 czyli 100mm cewki w miejsce klasycznych 75mm jakie Dynaudio stosowało ,większa silą BxL spowodowala ze zaaplikowali je w litraż 2x26 litrów ,gdzie Contoury 3.0 na basie pracowal 20W75 w klasycznym 40 litrowej skrzyni .Nowością byly głośniki wysokotonowe D260 po raz pierwszy użyte w tej serii oferujące większy pazur dla muzyki rockowej ,to przebudowany głośnik D28/2 dostal nowy grubszy frontpanel 4mm w miejsce 2,2 mm ,zmieniona została komora wytłumiająca za magnesem ,zmieniona została membrana w zasadzie jej powlekanie ,jak znajdę zdjecia pod światło pokażę Wam na czym polegała modyfikacja przez producenta ,podobny patent jest w głośnikach Morel i ScanSpeak ,nic dziwnego lata 70 -te to kolebka kilku pasjonatów tworzacych w/w przeze mnie firmy .Ale co rownież ważne powstał nowy głośnik średniotonowy ,wystepujacy też jako woofer czyli 15W38 ,krótko mówiąc 15cm średnicy kosza i 38mm cewka drgająca, a uklad magnetyczny na zewnątrz ,nie w środku cewki jak dotychczasowe 15W75 ,17W75  ,20W75 etc , do tej pory Dynaudio posiadało w ofercie 15W75 z tej wielkosci głośnika . Ten głośnik okazał się lepszy na średnicy od dotychczasowych 15W75 (Audience 40 ,42 ,Micron , Gemini, Focus 110)   i trafił jako średniotonowy do Contoura 3.0 i 3,3 ,a także do małego monitora nazwanego 1,1 czyli mniejszego od modeli 1 ktory posiadał 17cm głośnik z wklęsłą nakladką i pracował w obudowie zamnkniętej lub z Varioventem produkcji Dynaudio . Contour 1,1 jak dobrze pamiętam jest opisany w grudniowym magazynie AUDIO roku 1998 razem z Contour 3.0 a kosztował wtedy 4700 pln. Magazyn napewno mam mogę Wam zekanować test ,pokazane są ciekawe na ówczesne czasy głośniki od tyłu ,do dzisiaj wyglądają na bardzo innowacyjne ,wąskie żebra kosza oplatającego magnes w 15W38 i choć taki zabieg nie byl potrzebny jak w 20W75 (bas w C3.0) aby trzymać układ magnetyczny to zastosowano taki zabieg ,później wykonywany był dla modelu X12, X14 bez tego dodatkowego uzebrowania jako tańsza wersja w rzeczywistości nie pogorszony a taki sam brzmieniowo .Co odrożniało malego 1,1 od innych modeli 1,3 czy 1,3mk2 , 1,3 SE ano lepszej klasy średnica pasma ,lepsze wokale ,lepszy fortepian i to prawie każy podkreślał w owych latach słuchając tego modelu , taka też była prawda ,oczywiscie była to mniejsza kolumna niż inne Dynaudio oparte o 17 cm przetworniki wiec grała mniejszą skalą ale nie małą ,w większości pomieszczeń 15m2 w zupełności wystarczającą .
Była też inna ważna sprawa ,te kolumny byly łątwiejsze do napędzenia za sprawą mniejszej 38mm cewki drgającej ,wszak membrana z tego samego silikatu magzezu i polipropylenu ale mniejsza masa drgająca powodowała ze wzmacniacz musiał być już tylko mocny dla nich a nie super mocny a to istotne .
Czy nowe Dynaudio są gorsze od starych ? I tak i nie ,zależy które ,te kombinowane z nowym włąścicielem jak Contoury 20 lub 30 są kopntrowersyjne co najmniej co do brzmienia ,przekonal się o tym forumowicz który posiadal Contoury 1,3mk2 i chciał zmienić (pozdrawiam Daniel)
Ale ogólnie patrząc na rynek inne koncerny mocno lub bardzo mocno potaniają swoje wyroby co odbija się fatalnym dźwiękiem .Tu natoimiast w Dynaudio macie cały czas głośniki na ich pozimie ,prawie wszystkie modele posiadają alumniniowe kosze (poza Emit 20) ,kiedyś seria Contour 1 ,  2 a nawet Compound to blaszane kosze ,nie macie potanienia jest to teraz drozej wykonane ,są lądniejsze obuowy także wykonane lepiej ,zwrotnice ? tu i tak nikt lepiej nie da z masowych firm .Fakt jest moda na podbity bas i z pewnoscią kilka modeli Dynaudio zwłaszcza nowszych podąża za modą ,ale robi to stale z tych samych głośników ,nie potania ich a jak pisalem przeciwnie są drożej wykonane .  
Taka najprostsza metoda na dobre brzmienie Dynaudio to stare mocne Krelle i sumarycznie dźwięk jest bardzo dobry .
Stary Sonus Faber (Franco Serblin ) zrobił karierę na łączeniu tweeterów Dynaudio z wooferami od Seasa ,czy Audio Technology  (Minima , Minima Amator ,Electa ,Electa Amator ,Guarneri ,Extrema , Parva itp).  Wiele firm w owym czasie stosowało głośniki Dynaudio (wysokotonowe) osiągając sukces jak A Capella Fortune (D28) ,Jamo Oriel (T330 ) , Merlin( T330 )AVANCE DANA I edycji D260 +węglowy ScanSpeak) ,Restek i wiele wiele innych ,wiec Dynaudio to też kawał historii .

Jak pisalem niedrogi sposób to starszy Krell +Dynaudio .Aby wyjść wyżej w muzykę i realizm to wzmacniacz triodowy i głośnik celulozowy(papierowy )  odpowiednio impregnowany ,czyli papier i szmata jak to mówią i tu nadal jest miejsce na tweetery Dynaudio ktore są dość uniwersalne w brzmieniu ,zachowują soczystość i przyzwoitą szybkość przekazu .Ale taki system zupełnie się inaczej konfiguruje i tutaj niedoskonalośći Krella ujawnią się szybko jak jego twardość .Zatem do kolumn Dynadio Krell lub Naim dzielony ,też możecie sprawdzić NAC202 /NAP200, też to gra szybko, dynamicznie .

 

Edited by Studio16Hertz
  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie, jeżeli ktoś z forumowiczów miałby jakieś z podanych kolumn na sprzedaż to zapraszam na priv:

Dynaudio Audience 52 Se, Audience 52, Audience 72 Se, Audience 72.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Od kilku lat posiadam Audience 72 . Grają z bardzo mocnym wzmacniaczem który wyciąga z nich chyba wszystko co mają do zaoferowania. Jest to naprawdę porządne granie. Pomyślałem sobie jednak żeby wejść na wyższy poziom. I tu pojawiają się  pytania. Czy szukać Audience 82 (może ktoś z kolegów słuchał obu) . Czy dłubnąć w zwrotnicy ( myślę tu o lepszych elementach ale czy to coś da?) . Czy może posłuchać waszych propozycji. Pomieszczenie odsłuchowe to pokój dzienny 36mkw dosyć słabo zaadoptowany a właściwie wcale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprościej będzie jak na początek posłuchasz Contourów 30  i np. C2 Platinum  a potem sam ocenisz, czy nowe konstrukcje  idą w tę stronę w którą chcesz, czy lepiej zająć się tuningiem posiadanych 72-ek


[email protected]

---------------------------------

"I am an audiophile"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Część.

Dzięki za zainteresowanie. Jednak propozycja kolumn za około 30 tyś to trochę przesada. Pisząc wyższy poziom miałem na myśli coś z następnej półki . Gdzieś czytałem że Dynaudio Audience 82 grają co najmniej o klasę lepiej od 72 dlatego zapytałem o nie chcąc potwierdzenia tej opinii z sieci. Widzę jednak że może być ciężko o kogoś kto słuchał obu.

Pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dwóch godzin słucham Evoke 20. Zanim napiszę coś więcej chce z nimi spędzić przynajmniej kilkanaście godzin. jednak na wstępie uspokoję wszystkich fanów Dynek, którzy ich nie słuchali. To nadal brzmienie naszych ulubionych Dynek. Pierwsze wrażenie było takie, jak dobrze, że to gra tak jak lubię. Choć oczywiście są różnice, ale podzielę się tym jak się osłucham.

 

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adamie, jak jesteś w pobliżu, wpadaj, dalej słucham, a i szklaneczka whisky się znajdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotr ja ze Szczecinka.... ale to nieważne.

Ważne, że największy miłośnik Dynaudio jakiego znam nie jest rozczarowany Evoke. Należało Ci się Piotr jako pierwszemu poznać u siebie nowe dziecko Dynaudio. 

 


Natalia Lubrano /Respect/  CYRUS/PMC

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, ps39 napisał:

Od dwóch godzin słucham Evoke 20. Zanim napiszę coś więcej chce z nimi spędzić przynajmniej kilkanaście godzin. jednak na wstępie uspokoję wszystkich fanów Dynek, którzy ich nie słuchali. To nadal brzmienie naszych ulubionych Dynek. Pierwsze wrażenie było takie, jak dobrze, że to gra tak jak lubię. Choć oczywiście są różnice, ale podzielę się tym jak się osłucham.

 

Podpięte pod V70 ? Proszę napisz coś więcej bo jestem bardzo ciekawy. Generalnie bardziej by mnie interesowały większe podłogowe ale zawsze coś już można wywnioskować. Jak góra ? Dużo brakuje do C1 czy SE25 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, ps39 napisał:

Od dwóch godzin słucham Evoke 20. Zanim napiszę coś więcej chce z nimi spędzić przynajmniej kilkanaście godzin. jednak na wstępie uspokoję wszystkich fanów Dynek, którzy ich nie słuchali. To nadal brzmienie naszych ulubionych Dynek. Pierwsze wrażenie było takie, jak dobrze, że to gra tak jak lubię. Choć oczywiście są różnice, ale podzielę się tym jak się osłucham.

 

Ja za długo nie słuchałem, ale mi się wydaje, że to co najbardziej je różni to na górze pasma, ale jak będziesz je miał dłużej u siebie to zobaczysz, a właściwie usłyszysz czy tak faktycznie jest przy dłuższym obcowaniu z nowymi Dynkami. 


Sony KD -55X 8505 C, Sony KDL-55HX955. Onkyo TX-NR5010, , Denon DBT-3313UD, Marantz SA-KI Pearl Lite, PS3, Paradigm Reference studio 60 v5, Paradigm Reference CC-590 v5, Monitor Audio Gold GX-FX, Velodyne SPL – 1200 ultra,VDH-D-352

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, lolek126 napisał:

Ja za długo nie słuchałem, ale mi się wydaje, że to co najbardziej je różni to na górze pasma, ale jak będziesz je miał dłużej u siebie to zobaczysz, a właściwie usłyszysz czy tak faktycznie jest przy dłuższym obcowaniu z nowymi Dynkami. 

Z jakim wzmacniaczem ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutro przychodzi kolega na odsłuch to nie będę mu nic sugerował, ale im dłużej ich się ich słucha tym bardziej czarują. Przy okazji mogą się podobać.

DSCF6210.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, chcheckitout napisał:

Z jakim wzmacniaczem ? 

Accu-480 i cdik Accu 720 w czasie dni otwartych w nautilusie, tylko w moim wypadku najmniejsze podłogówki były podpięte. 

Edited by lolek126

Sony KD -55X 8505 C, Sony KDL-55HX955. Onkyo TX-NR5010, , Denon DBT-3313UD, Marantz SA-KI Pearl Lite, PS3, Paradigm Reference studio 60 v5, Paradigm Reference CC-590 v5, Monitor Audio Gold GX-FX, Velodyne SPL – 1200 ultra,VDH-D-352

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahhh to Accu. Korci mnie na Dynaudio znów, bo to moja szkoła grania. Cały czas wracam do tego dźwięku. 

Może ktoś ma doświadczenie z Musical Fidelity ? Zgrywa się to z Dynaudio ? Mam na myśli klocki typu M6 500i. Choć kusi mnie też powrót do Octave tylko tym razem może V110 SE. Trochę więcej mocy niż świetne V70 i tańsze niż V80 SE :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, ps39 napisał:

 

 

Piotr podstawki miałeś juz wcześniej czy były dołączone do Evo-ków?

Ps Ładnie to wygląda 0wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.