Jump to content
wube

Klub miłośników Dynaudio

Recommended Posts

Babatular.

Poszukaj w internecie, na czym polega modernizacja zwrotnic w Dynaudio, w seriach z dopiskiem Signature.

Więcej czytaj, ucz się. Mniej oceniaj ludzi.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, babatular napisał:

Jak myślicie że po wymianie rezystora za 1zł (cermentowego) na rezystpor za 3zł (bezindukcyjny) - usłyszycie chóry anielskie

Jak wymienisz jeden, to raczej nie. Ale jak wymienisz komplet to już tak. Czy chóry...Nie wiem. 

Ostatnio pisałeś, że nie słyszysz różnic pomiędzy 2 a 3 drogi. Tej możesz też nie wychwycić...

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, rambo54 napisał:

Babatular.

Poszukaj w internecie, na czym polega modernizacja zwrotnic w Dynaudio, w seriach z dopiskiem Signature.

Więcej czytaj, ucz się. Mniej oceniaj ludzi.

Są wakaty w Dynaudio. Tam ich naucz modernizacji zwrotnic w wersji Signature.

14 minut temu, hi_aro napisał:

Jak wymienisz jeden, to raczej nie. Ale jak wymienisz komplet to już tak. Czy chóry...Nie wiem. 

Ostatnio pisałeś, że nie słyszysz różnic pomiędzy 2 a 3 drogi. Tej możesz też nie wychwycić...

Słyszę róznicę - 3 drogi przeważnie mają gorszą scenę i spójność brzmienia niż 2way.

Edited by babatular
  • Haha 5

In my humble opinion

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Adam 38 napisał:

Dodałbym tylko, że tak dzieje się w każdej firmie czy to krajowy czy zagraniczny producent, czy mały czy duży, wszędzie jest to samo ("księgowe") podejście. W tym biznesie nie ma "Robin Hoodów" 🙂

Nie do końca tak jest. Podam Ci przykład. Pracuje w dużej firmie produkującej meble. Jeśli koszt wytworzenia danego produktu np. szafa (czyli podzespoły + czas pracownika)  wynosi 250zł to cena detaliczna to około 1000zł. Po drodze jest jeden pośrednik. Jeśli będziemy chcieli dorzucić lepsze okucia do tego produktu i powiedzmy koszt wytworzenia wyniesie 280zł (250+30zł) to cena detaliczna nie będzie 1030zł (1000+30zł), a około 1120zł. Chce przez to powiedzieć , że dla dużej firmy liczy się każda złotówka bo finalnie podnosi to znacznie cenę detaliczną. Projektanci co dla nas projektują chcieliby różne cuda , ale potem produkcja to urealnia. 

Ktoś kto produkuje małe ilości (manufaktura) pozornie może mieć gorsze ceny na zakup podzespołów bo kupuje ich mniej , ale oszczędza na innych rzeczach jak utrzymanie dużej fabryki, marketing na dużą skalę itd.  Co nie znaczy , że manufaktury pracują charytatywnie. Też zarabiają, ale inaczej odbywa się liczenie kosztów. 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paweł w audio na naszym pułapie cenowym 🙂 wszyscy życzą sobie od nas tyle samo. Jeden (duży producent) da więcej tu bo może a drugi (mniejszy producent) gdzie indziej. I nie będę tu wyliczał kosztów poszczególnych elementów głośniczka, ich jakości i ceny końcowej na przykładzie posiadanych przez nas marek (S16 Hz vs Dynaudio) bo wiesz, że skończyłoby się to tylko jedną wielką gówno - burzą i głupimi kłótniami, które nie miałyby końca a prawda jest taka jak w moim pierwszym zdaniu. Na szczęście czy kupisz monitor Dynaudio czy S16 Hz za ok. 10 kzł za każdym razem brzmienie będzie można uznać za równie dobre i nikt nie powinien się czuć pokrzywdzony, że dostał mniej za tyle samo 🙂


Seal (1994), Blue Six (Aquarian Angel), Rebecca Ferguson (Heaven)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, babatular napisał:

Słyszę róznicę - 3 drogi przeważnie mają gorszą scenę i spójność brzmienia niż 2way.

Na wielu przykładach kolumn jednej serii producenta (dużych -niekoniecznie tylko 3-way i małych 2-way) - to rzeczywiście prawie zawsze te mniejsze grają lepiej, naturalnie pomijając większy bas i skalę dźwięku. 

Edited by don111

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, babatular napisał:

Tak żyje w wyimaginowanym świecie -  jak Pan Prezydent w Unii.

Zapytałem co się nie podoba w zwrotnicy Contour 20 i 30 ? - brak odpowiedzi. Jak myślicie że po wymianie rezystora za 1zł (cermentowego) na rezystpor za 3zł (bezindukcyjny) - usłyszycie chóry anielskie to BARDZO WAS POZDRAWIAM.

Baba...Oni w to wierzą...

Godzinę temu, babatular napisał:

Słyszę róznicę - 3 drogi przeważnie mają gorszą scenę i spójność brzmienia niż 2way.

Oj...to już bajki 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, Adam 38 napisał:

Paweł w audio na naszym pułapie cenowym 🙂 wszyscy życzą sobie od nas tyle samo.

Ja ma jednak trochę inne zdanie. I tu nawet nie chodzi o moje kolumny. Dynaudio moim zdaniem ma  dość dobry stosunek jakości (brzmienie) do ceny w porównaniu do wielu firm. Każdy oczywiście kupuje co chce i nie ma co zaglądać sobie do portfeli. Ktoś może powiedzieć , że ja mam wysoko wycenione kolumny i można je kupić/zrobić taniej patrząc na cenę przetworników. Gdybym to zlecił komuś kto nie ma swoich kolumn w salonach audio lub jakiemuś wytwórcy DIY to pewnie wyszłoby taniej , ale nie wiem jakie by brzmienie z tego powstało. Pomiary to nie wszystko. Na końcu trzeba posłuchać jak kolumna brzmi i dokonać korekt (swoją drogą ciekawe kto w takich dużych firmach robi takie odsłuchy z różną elektroniką i dokonuje korekt na ucho? ) . Kupiłem swoje paczki po odsłuchu u siebie w domu bo mi się podobało ich brzmienie. Wiem co nich siedzi i wstydu nie ma jednak najważniejsze było brzmienie.  

 

55 minut temu, Adam 38 napisał:

(S16 Hz vs Dynaudio

W tym przypadku nawet nie za bardzo jak porównać cenę przetworników bo Dynaudio nie sprzedaje ich wytwórcom kolumn. To co podaje np. dystrybutor (np. jak wgnieciesz kopułkę ) to są ceny zaporowe. 

 

 

Edited by Silver_85

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bajki, bajki.

   Prawdą jest tylko to, że cała masa domorosłych mechaników wie lepiej, zna się lepiej ,słyszy lepiej, myśli lepiej niż specjaliści w najbardziej znanych i uznanych markach na świecie. A do tego Ci wielcy dłubaczo-wynalazcy słuchają swoich wynalazków, modyfikacji, ulepszeń na rachitycznych lampkach podłączonych drucikami od lampki nocnej w byle jakiej akustyce - to nie są bajki.

  • Like 1
  • Haha 1

In my humble opinion

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Silver_85 napisał:

W tym przypadku nawet nie za bardzo jak porównać cenę przetworników bo Dynaudio nie sprzedaje ich wytwórcom kolumn. To co podaje np. dystrybutor (np. jak wgnieciesz kopułkę ) to są ceny zaporowe. 

Zgoda, nawet zaporowe do kwadratu 🙂 - przykład - wymiana w ramach gwarancji ale uszkodzonych przez nas mechanicznie esoteców w X14 to koszt 2400 zł. (ktoś tu kiedyś w klubie pisał, że pytał się o to w Nautilusie) - kupno nowych monitorów X14 w salonie (nie od dystrybutora) to obecnie też  2400zł....

Z drugiej  strony nie wiemy ile płaci S16 Hz za głośniki a raczej nie jest to cena jak przy zakupie jednostkowym np. dla mnie, którą widzę w necie. Nikt z nas nie widział ostatniej faktury na głośniczki wystawionej dla S16 Hz. Jak wcześniej pisałem, lepiej zostawić ten drażliwy temat a skupić się na czymś przyjemnym co łączy a nie dzieli. Oczywiście każdy powinien mieć swoje zdanie 🙂

Edited by Adam 38

Seal (1994), Blue Six (Aquarian Angel), Rebecca Ferguson (Heaven)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, babatular napisał:

Prawdą jest tylko to, że cała masa domorosłych mechaników wie lepiej, zna się lepiej ,słyszy lepiej, myśli lepiej niż specjaliści w najbardziej znanych i uznanych markach na świecie.

Mylisz podstawowe rzeczy. Celem przedsiębiorstw jest zarabianie pieniędzy. Zysk jest najważniejszym zadaniem dla przedsiębiorstwa. Często czym firma jest większa, to droga pomiędzy zrobieniem dobrze grającego produktu, a zarządem jest coraz dłuższa. Oczywiście najlepiej jest jeśli ta proporcja pomiędzy wysokiej jakości produktem, a zyskiem jest właściwa. Natomiast dla przedsiębiorstw zawsze jest ta pokusa, aby coś zrobić jak najtaniej, zarobić więcej, a klient jeszcze się nie zorientuje, co kupuje i wszyscy są zadowoleni. W audio jest też tak, że czasem jednostkowo ktoś faktycznie zrobi z pasji lepszy produkt niż wielki koncern. Poświęci mu dużo czasu, nie będzie oszczędzał na komponentach, posłucha itd. Przykładów jest wiele. Dotyczy to i kolumn i elektroniki. Tak wiec to, że tak ciągle te marki z dużym kapitałem ciągle powtarzasz, to nic, to nie wnosi. A jak wygląda to w innych branżach? Sklepy, serwisy internetowe itd. Maksymalizacja zysku poprzez zmuszanie do określonego zachowania i odbierania różnych opcji. Jak nazwać aktualne mechanizmy w sklepach internetowych w których klient widzi cenę nie taka jak inni, a taką który mechanizm obliczy za ile robiłeś zakupy i na ile Cię stać. Takich przykładów mógłbym dawać setki. Takie czasy się zrobiły, że część firm bezwzględnie nas kosi jak tylko można. Teksty o misji rynkowej zostają czasami w folderach i na filmach. Nie oznacza, to że produkuje się sam chłam, bo są nadal produkty luksusowe dobrze zrobione i wykończone. Natomiast, to że koncern mógłby coś zrobić wcale nie oznacza, że tego chce. Inna sprawa czy jest w stanie mając nawet duże pieniądze zrobić teraz tak dobry wzmacniacz Krell jak manufaktura D'Agostino? Jak się obetnie koszty i zatrudni, to kadra już może nie być taka wybitna ani zmotywowana 🙂 

Edited by Roxi
  • Like 3

„Ten, kto wie, dlaczego żyje, nie troszczy się o to, jak żyje” Nietzsche

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, babatular napisał:

Są wakaty w Dynaudio. Tam ich naucz modernizacji zwrotnic w wersji Signature.

Słyszę róznicę - 3 drogi przeważnie mają gorszą scenę i spójność brzmienia niż 2way.

No pewnie że się pomyliłem bo przecież wszyscy miłośnicy polskich lampek i polskich kolumn z unikatowym systemem tłumienia i plastikowym bassreflexem wiedza że kolumny 2way są gorsze od 3way, 3way gorsze od 4way, 4way gorsze od 5way.......10way gorsze od 11way

Roxy

Tak masz rację. Tylko mistrzowie lutownicy wkrętarki i obcęgów moga tworzyć cuda-wianki w audio. Firmy "metkowe" to słabiaki ktorych każdy miłośnik Duelundow i Mundorfow rozklada na łopatki. Domorosli, piwniczni geniusze to robią z pasji i dlatego mają nieprzebrane pokłady wiedzy, doświadczenia, zaplecza technologicznego itd. Żaden metkowiec nie ma szans


In my humble opinion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wetnę się trochę w tę zaciętą dyskusję za co z góry przepraszam.

Udzielałem się już wcześniej w klubie w sprawie Dynaudio X14 i problemami z BR. Niestety po czasie jaki minął od zakupu problem nie zniknął. Przez chwilę miałem wrażenie że stało się inaczej, ale po prostu ciszej słuchałem muzyki 🙂 Przypomnę: w utworach z dużą ilością basu, gdzie inne pasma grają cicho, przy dosyć mocno skręconym wzmacniaczu pojawia się kolokwialnie rzecz ujmując pierdzenie BR. Nie wyrabia się. Zjawisko zauważalne w obu kolumnach tak na marginesie. Sprawdzałem też z Yamahą A-S2000 - to samo. Pytania mam trzy, a w zasadzie nawet cztery:

1) Do użytkowników X14 - nie występuje u Was takie zjawisko? Wzmacniacz jest naprawdę mocno skręcony, określiłbym to jako „imprezowe granie” 😃 

2) Dynaudio X18 lepiej by sobie w tej materii poradziło? Większa skrzynka ale średnica rury od BR wygląda (przynajmniej na zdjęciach) na identyczną. Nie wiem jak prezentują się aspekty wnętrza, wygłuszenia czy też ogólnie konstrukcji.

3) Uwielbiam brzmienie tych kolumn, mimo że niejeden z kolegów powiedziałby że to budżetowe granie (jako że to najtańszy model z serii Excite w ofercie Dynaudio), czy jest jakiś sposób na zaradzenie temu? Poza korkami - przy nich Dyńki nie pierdzą ale z kolei brakuje basu. Nie wiem, skarpetę wepchnąć czy coś? 😃 (oczywiście żartuję ale wszelkie rady miłe widziane)

4) No i czarny scenariusz to znaczy coś z moimi czternastkami jest nie tak i kłania się gwarancja.

Utwór na którym idealnie to słychać to wspomniany przeze mnie ostatnio kawałek Billie Eilish „my strange addiction”, a w zasadzie sam jego początek.

Edited by jackobtone

Atoll IN200 Signature / Dynaudio X14 / Nordost Red Dawn / Yamaha WXC-50 /  Melodika Purple Rain RCA

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, babatular napisał:

Bajki, bajki.

   Prawdą jest tylko to, że cała masa domorosłych mechaników wie lepiej, zna się lepiej ,słyszy lepiej, myśli lepiej niż specjaliści w najbardziej znanych i uznanych markach na świecie. A do tego Ci wielcy dłubaczo-wynalazcy słuchają swoich wynalazków, modyfikacji, ulepszeń na rachitycznych lampkach podłączonych drucikami od lampki nocnej w byle jakiej akustyce - to nie są bajki.

Domorosłych mechaników - masz na myśli Polskie manufaktury kolumn jak AKUSTYK, AKKUS, AA, BMN, IMPULS AUDIO, MINIMA AUDIO, S16Hz, WIGG ART, YB AUDIO i wiele innych które są lub za chwile wejdą na rynek Polskiego Audio - także łączą swoje produkty z lampami, czy jak...? 

Widać mało słuchałeś jeśli uważasz że grają gorzej od "uznanych marek"

 

Edited by Patryk-1980

"Lampa nie umiera nigdy"

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, jackobtone napisał:

 

Utwór na którym idealnie to słychać to wspomniany przeze mnie ostatnio kawałek Billie Eilish „my strange addiction”, a w zasadzie sam jego początek.

Daj jeszcze ze dwa inne kawałki to sprawdzę wieczorem bo akurat teraz "robi" u mnie Atoll 🙂 Moim zdaniem grasz na za wysokich poziomach głośności i po prostu słychać pracę BR. To przecież ciągle mały monitor z 12,5 cm wooferkiem 🙂 chociaż bardzo dobrze udaje większego. X18 są trochę inaczej ustawione na niskich niż X14, dla mnie dół z X18 jest wolniejszy i nie jest tak efektowny a bardziej równy w stosunku do X14, jest też nieznacznie niżej idący. Do tego w X18 dochodzą bardzo duże źródła pozorne, lepsze wypełnienie, dalej słyszysz, że to Excite ale trochę mniej efektowne/zadziorne/skoczne a bardziej tzw. audiofilskie, równe granie. X14 jakby bardziej otwarte na średnicy i bardziej (dużo bardziej) "czułe" na kiepskie warunki akustyczne. Głośnej pracy BR w X18 nie pamiętam, pewnie grałem za cicho 🙂

 


Seal (1994), Blue Six (Aquarian Angel), Rebecca Ferguson (Heaven)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, babatular napisał:

Roxy

Tak masz rację. Tylko mistrzowie lutownicy wkrętarki i obcęgów moga tworzyć cuda-wianki w audio. Firmy "metkowe" to słabiaki ktorych każdy miłośnik Duelundow i Mundorfow rozklada na łopatki. Domorosli, piwniczni geniusze to robią z pasji i dlatego mają nieprzebrane pokłady wiedzy, doświadczenia, zaplecza technologicznego itd. Żaden metkowiec nie ma szans

Lubisz babatular dolewać oliwy do ognia 🙂 Nie mam Ci tego za złe, bo wprawdzie mamy odmienne poglądy, ale widać, że jesteś człowiek inteligentny, a ja sam preferuje ten rodzaj forumowej rozrywki 🙂 Jak wiesz nie wszyscy mają na tyle mocne nerwy, aby bawić się w takie słowne potyczki 🙂 Wracając do samych metkowców, to ja się z Tobą zgadzam. Kto nie preferuje zakupu renomowanej marki z jakimś rabatem lub w okazyjnej cenie 🙂  Sam mam obrzydzenie do większości DIY, bo jest to praktycznie niesprzedawalne. Nie jest to jednak wszystko takie proste, jeśli szczerze i bez śmiechu podejdziemy do samego dźwięku i co za jakie pieniądze dostajemy z nowych produktów 🙂  Najlepiej to rynek wtóry weryfikuje utratą wartości i podażą różnych modeli.


„Ten, kto wie, dlaczego żyje, nie troszczy się o to, jak żyje” Nietzsche

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, babatular napisał:

Bajki, bajki.

   Prawdą jest tylko to, że cała masa domorosłych mechaników wie lepiej, zna się lepiej ,słyszy lepiej, myśli lepiej niż specjaliści w najbardziej znanych i uznanych markach na świecie. A do tego Ci wielcy dłubaczo-wynalazcy słuchają swoich wynalazków, modyfikacji, ulepszeń na rachitycznych lampkach podłączonych drucikami od lampki nocnej w byle jakiej akustyce - to nie są bajki.

A budowa poprawnej kolumny, równa się lot w kosmos.

Wiedza tajemna, tylko dla nielicznych z mega technologicznym zapleczem i miliardem dolarów kapitału. Inaczej nie da rady. 

  • Like 2

....Onkyo....Denon....Teac....Burmester....BMN....Sony....Straight Wire....Supra....Sommer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszyscy macie rację (metkowce oraz piwnica i lutownica) a teraz proszę się już rozejść  🙂 Żony z kolacją czekają...

  • Haha 1

Seal (1994), Blue Six (Aquarian Angel), Rebecca Ferguson (Heaven)

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Adam 38 napisał:

Daj jeszcze ze dwa inne kawałki to sprawdzę wieczorem bo akurat teraz "robi" u mnie Atoll 🙂

Na przykład kolejny utwór z płyty czyli „bury a friend”. 

Albo test pełną gębą ale ciężki do wytrzymania ze zrzutu ekranu. Od połowy „utworu” się zaczyna

7032B102-6254-437E-B2BE-3888C5067978.png


Atoll IN200 Signature / Dynaudio X14 / Nordost Red Dawn / Yamaha WXC-50 /  Melodika Purple Rain RCA

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Roxi napisał:

Lubisz babatular dolewać oliwy do ognia 🙂 Nie mam Ci tego za złe, bo wprawdzie mamy odmienne poglądy, ale widać, że jesteś człowiek inteligentny, a ja sam preferuje ten rodzaj forumowej rozrywki 🙂 Jak wiesz nie wszyscy mają na tyle mocne nerwy, aby bawić się w takie słowne potyczki 🙂 Wracając do samych metkowców, to ja się z Tobą zgadzam. Kto nie preferuje zakupu renomowanej marki z jakimś rabatem lub w okazyjnej cenie 🙂  Sam mam obrzydzenie do większości DIY, bo jest to praktycznie niesprzedawalne. Nie jest to jednak wszystko takie proste, jeśli szczerze i bez śmiechu podejdziemy do samego dźwięku i co za jakie pieniądze dostajemy z nowych produktów 🙂  Najlepiej to rynek wtóry weryfikuje utratą wartości i podażą różnych modeli.

No brawo za luźne podejście do tematu. Słusznie zauważyłeś że nie wszyscy mają tak mocne nerwy 🙂

19 minut temu, rafal735r napisał:

A budowa poprawnej kolumny, równa się lot w kosmos.

Wiedza tajemna, tylko dla nielicznych z mega technologicznym zapleczem i miliardem dolarów kapitału. Inaczej nie da rady. 

Wystarczy młotek, lutownica, pilnik i pędzel.


In my humble opinion

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i sprawdziłem Jakub te dwa kawałki -bury i my strange. U mnie 2V na wyjściu DACa i od godz. 9.30 na potku z uchem obok BR zaczyna być słychać cichutko te rezonanse BR a już na godz 10.00 na potku nie trzeba się wsłuchiwać z głową obok dziurki by słyszeć, że ona "pierdzi" 🙂 🙂 🙂

Masz zdrowe Dynki!

 Ta Twoja muza w tych dwóch  kawałkach to momentami dużo, duuużo mocno oddanego dołu i to często takiego "podtrzymanego i chodzącego raz wyżej raz bardzo nisko", tak mi to przynajmniej wygląda z in100se.  

 

 

  • Thanks 1

Seal (1994), Blue Six (Aquarian Angel), Rebecca Ferguson (Heaven)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja muza to to do końca nie jest. Wpadłem na to robiąc jakiś czas temu rozeznanie w nowościach muzycznych 🙂 Kamień z serca haha. Już zacząłem cudować, planować sprzedaż, kupno nowych ale w końcu doszedłem do wniosku że w gruncie rzeczy nie takiej muzyki najczęściej słucham i kolejna rzecz - nie słucham jej tak głośno. Swoją drogą zrobiłem test Focali Chorus 836V w salonie i na tych utworach br też popierdywał. Co zrobić haha. Przepompowany ten bas jest faktycznie.

 

A teraz Dynie czarują z 👇

03D6B092-75DD-4C7B-A955-7C0E1C52B58A.jpeg

Edited by jackobtone

Atoll IN200 Signature / Dynaudio X14 / Nordost Red Dawn / Yamaha WXC-50 /  Melodika Purple Rain RCA

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tak, M. Mena to jest to 🙂


Seal (1994), Blue Six (Aquarian Angel), Rebecca Ferguson (Heaven)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem ciekaw przy jakim poziomie głośności zaczyna się ta praca bass reflexu w tych kawałkach. Ile to decybeli ? Może pobierzcie jakaś aplikację na androida i podajcie jakie to będą wyniki. Wiem , że pewnie nasze telefony nie są idealne do takiego pomiaru , ale może da to ogólny obraz. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko po co Paweł? Czy to coś zmieni? Nie da się  basiszczem z jednego 12,5 cm głośniczka i małej skrzyneczki zrobić techno party dla sąsiadów 🙂

Edited by Adam 38

Seal (1994), Blue Six (Aquarian Angel), Rebecca Ferguson (Heaven)

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Adam 38 napisał:

12,5 cm głośniczka

Podobno rozmiar nie ma znaczenia 😉 A tak na poważnie to nie sprawdzałem jakiego typu te kawałki. Do techno na pewno małe monitory sie nie nadają. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z ciekawości zmierzyłem. Pod linkiem -najmłodszy plik w folderze nagranie z jakiejś płatnej (na szczęście jest okres próbny haha) wiec prawdopodobnie nie najgorszej apki: https://drive.google.com/drive/folders/1-71PO77m4Odfsk95AUlOKspFebw-Qw0Q

Pomiar przy ”my strange addiction” 

A no i przy tej głośności praca br zaczyna być słyszalna w miejscu z odsłuchu.

Edited by jackobtone

Atoll IN200 Signature / Dynaudio X14 / Nordost Red Dawn / Yamaha WXC-50 /  Melodika Purple Rain RCA

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, Adam 38 napisał:

O tak, M. Mena to jest to 🙂

Boszszszsz... no nie dziwię się, że Wam BRy wibrują z potkiem na 10.00 gdy takiego Mena muszą zmęczyć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, jackobtone napisał:

Utwór na którym idealnie to słychać to wspomniany przeze mnie ostatnio kawałek Billie Eilish „my strange addiction”, a w zasadzie sam jego początek.

Mysle ze to nie repertuar na monitory...

u mnie gra bardzo ok ale faktycznie zaraz po 2:00 minucie przez jakiś czas zaczyna być lekko słychać BR. Przy wysokim poziomie głośności.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyznam się że ostatni raz miałem podobny problem 20 lat temu w Altusach 110, furczaly worki z wełną mineralną u wylotu BR. W swoich Dynkach nie zarejestrowałem tego ale fakt, 20 lat temu głośniej słuchałem i innej muzyki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   3 members

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.