Jump to content

Open Club  ·  675 members

Dynaudio Klub
wube

Klub miłośników Dynaudio

Recommended Posts

A ja bym jednak Evoke 20 z lampą Cayin-a A70 sprawdził osobiście. Akurat Evoke 20 sporo salonów ma na stanie i nie będzie problemu, żeby posłuchać u siebie. 

Edited by Adam 38

DYNAUDIO EVOKE 10 vs ATC SCM 11 vs JMR LUCIA

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, ps39 napisał:

Cayin a70 mkII nie zagra dobrze z F160. Grał u mnie gościnnie z F260. To nie jest dobre zestawienie co potwierdził w rozmowie ze mną Pan Grzegorz z S16Hz. Zdecydowanie kolumny z wyższej półki S16Hz może 2,5 drożne Arcady.

To może inaczej.

Nie pytam konkretnie o kolumny z serii focus. Chodziło mi o to czy możecie mi polecić jakiś model Dynaudio, który bedzie lepszy od Minas Anor i zagra z moim wzmacniaczem. Słyszałem o tym że Arcady super kolumny ale chciałem spróbować Dynaudio. Poza tym zrobiłeś niezły rozrzut cenowy Focus 160 i Arcady 2,5

Jeżeli możesz to opisz wrażenia w skrócie i  napisz dlaczego twoim zdaniem  focusy nie zgrały się z Cayinem. Czy uważasz, że jak nie zagrał z F260 to nie zagra z innymi kolumnami tej marki?

 

Edited by choina

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, choina napisał:

A powinienem?

Podstawkowe nie nagłośnią takiego pomieszczenia? Czy na basie będzie za  cienko w porównaniu do Minas Anor? Nie wiem tez czy mój obecny wzmacniacz poradzi sobie z czymś większym. Podobno Dynaudio są wymagające pod względem zasilania.

 

Wiesz najlepiej samemu to sprawdzić, ja mam porównywalny metraż i stoją mi podłogówki i będę wymieniał je na kolejne i również będą to kolumny podłogowe. A takie kolumny jak właśnie np. Dynki, B&W czy SF nie są prostymi kolumnami do napędzenia, ale przy dobrej integrze da radę 🙂  Tak dla przykładu testowałem focale sopry 2 z marantzem 10 tką i z tymi kolumnami zagrał ten wzmak, po czym podpięliśmy SF serafino tradytion i integra zdechła..  nie dała rady tym kolumnom.. za słaba, pomimo, że papier mówił co innego o niej. Trzeba słuchać i samemu ocenić co jest warte zakupu i słuchać się wyłącznie swojego rozumu i swoich uszu 🙂 Bo to Twoje pieniądze i Twoja musi być decyzja. 

Edited by lolek126

Sony KD -55X 8505 C, Sony KDL-55HX955. Onkyo TX-NR5010, , Denon DBT-3313UD, Marantz SA-KI Pearl Lite, PS3, Paradigm Reference studio 60 v5, Paradigm Reference CC-590 v5, Monitor Audio Gold GX-FX, Velodyne SPL – 1200 ultra,VDH-D-352

Share this post


Link to post
Share on other sites
xavian

OK dzięki.

Czyli mam rozumieć, że kolumny Dynaudio to nie jest dobry partner z Cayin a70?

Lubię miękki dźwięk i myślałem, że właśnie dynaudio z moja lampą to może będzie właśnie to czego szukam.

Nic może uda mi się wypożyczyć gdzieś Evoke.


Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem świadom, że w ciągu za moment 12 lat istnienia klubu pewne pytania wracały jak bumerang. Pozwólcie więc, że raz jeszcze go przywołam. Swego czasu mały epizod z Audience 42 bez problemu wywołał moją sympatię i uznanie dla dźwiękowej filozofii Dynaudio. 

W związku z czym powzięte ostatnimi czasy ruchy i decyzje umożliwiły podjąć kolejne, dlatego chciałbym szanowne grono zapytać na czym polega różnica pomiędzy C1 Platinum, a standardowym C1? Czy wzmocnienie w klasie D jest dobrym kompromisem i rozwiązaniem oraz jak na tle monitorów Confidence wypada Contour S1.4 LE? 

Pozdrawiam.


"Szeroki jest człowiek, zbyt szeroki. Ja bym go zwęził." Fiodor Dostojewski

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, choina said:

OK dzięki.

Czyli mam rozumieć, że kolumny Dynaudio to nie jest dobry partner z Cayin a70?

Lubię miękki dźwięk i myślałem, że właśnie dynaudio z moja lampą to może będzie właśnie to czego szukam.

Nic może uda mi się wypożyczyć gdzieś Evoke.

Witaj. Przed zakupem Cayina miałem Denona 2000 AE z Dynaudio Focus 220 mk2. Grało tak sobie. Następnie zmieniłem wzmacniacz na Cayina a70 tmk2 i nie zauważyłem żeby miał problem z napedzeniem basu Dynkach. Moim zdaniem właśnie lepiej je prowadził. Nie zalewał pokoju basem jak to miało miejsce z Denonem. Potem kupiłem kolumny Minas Anor v4 signature. Baaardzo fajne głośniki ale za jasno jak dla mnie na dłuższą metę oraz basu mi brakowało jaki miałem właśnie z Dynaudio. Sam jestem teraz w podobnej sytuacji jak Ty, poszukuję Dynek i tylko Dynek. To jest moje granie. Więc najlepiej by było abyś właśnie posłuchał różnych modeli vo moim zdaniem wzmacniacz jaki posiadamy jest naprawdę wydajny mocowo. Jeszcze chciałem dodać iż przestrzeń Cayina do Denona jest nieporównywalnie lepsza. Udanych odsłuchów i mądrych wyborów życzę. Daj znać co finalnie wybrałeś. Pozdrawiam 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sądziłem, że aktywność w tym klubie pomoże choć odrobinę zaspokoić moje pewne obawy.. O ile różnice pomiędzy wersjami i klasami mniej więcej sobie przybliżyłem i je znam to najbardziej mnie interesuję, czy klasa D to dobry kierunek dla tych jednak wymagających monitorów? Naprawdę nikt nie próbował tej drogi?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


"Szeroki jest człowiek, zbyt szeroki. Ja bym go zwęził." Fiodor Dostojewski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Były w sumie 4 wersje C1. Pierwsze C1 bez żadnych dopisków, C1 II z lekkimi zmianami w brzmieniu i wykończeniu, C1 Signature - grają jak wersja II ale miały inne wykończenie i chyba dłuższą gwarancję i wreszcie C1 Platinum, które znowu nieco się różnią w wykończeniu oraz brzmieniu względem C1 II/Signature. 

Najlepsze są Platinum, C1II/Signature są imho trochę "przedobrzone". Najsłabsze są oryginalne C1 co, oczywiście nie oznacza, że są słabe. Jakie są różnice? Pierwsze C1 grają najspokojniej, selektywność jest trochę słabsza niż z nowszymi wersjami, bas jest gorzej kontrolowany i żeby się otworzyły potrzebują grać głośniej. C1 II/Siganture poszły w kierunku większej selektywności, brzmienie jest bardziej otwarte, także kiedy gramy ciszej, jest więcej góry, ale brzmienie jest trochę przesadzone w tym kierunku, tzn. ktoś w Dynaudio próbował zrobić z nich na siłę zestawy grające w odmienny niż typowe Dynaudio sposób, nieco wbrew zastosowanym technologiom. To im, imho nie wyszło na dobre i dosyć szybko pojawiła się seria Platinum, która łączy najlepsze cechy klasycznych Dynek dokładając lepszą selektywność, sporo lepszy bas niż w pozostałych wersjach. 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Tal napisał:

W związku z czym powzięte ostatnimi czasy ruchy i decyzje umożliwiły podjąć kolejne, dlatego chciałbym szanowne grono zapytać na czym polega różnica pomiędzy C1 Platinum, a standardowym C1? Czy wzmocnienie w klasie D jest dobrym kompromisem i rozwiązaniem oraz jak na tle monitorów Confidence wypada Contour S1.4 LE? 

Cześć,

Tal, jeżeli dobrze Cię kojarzę to widziałem na fotach z forum Twój pokoik z paczkami Xaviana i moim zdaniem te monitory Dynaudio, które tu wymieniłeś nie są najlepszym pomysłem do kubatury Twojego pokoju. Jeżeli mylę Cię z innym użytkownikiem lub zdjęcie nie oddawało realnej wielkości pomieszczenia to wybacz proszę.

A piszę to bo przez ostatnie ok. 10 dni namiętnie słuchałem u siebie wypożyczonych Emit m 20 (osobiście posiadam mniejsze Dyniaczki - X14) i koniec końców, chociaż bardzo ale to bardzo  podoba mi się granie większych Emitów to jednak niskie tony tych paczek przeważyły, że zostaję ze swoimi mniejszymi X14. Trzeba mieć na uwadze, że już najmniejsze Dynaudio są wyjątkowo wydajne, gdy chodzi o niskie tony a większe mają jeszcze większe możliwości w tym zakresie 🙂. Te wszystkie Dynie C1, które wymieniłeś to kawał monitora, moim zdaniem - analogicznie do Emit m20 - potrzebują sporo przestrzeni, żeby pokazały swój potencjał. W małym pomieszczeniu niskie tony mogą za bardzo dominować nad resztą pasma. 

Co do klasy D to z tego co u siebie słuchałem - niskie tony, faktury instrumentów były bardzo dobrze różnicowane, średnica była wyjątkowo gładka i ciepła a wysokie jakieś takie - sklejone? No wysokie tony mi osobiście z tym piecykiem D-klasowym i X14 się nie podobały. 

Edited by Adam 38
  • Like 2

DYNAUDIO EVOKE 10 vs ATC SCM 11 vs JMR LUCIA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adam. A co to był za wzmak? Przymierzam się do połączenia Lyrica z Contour 20. Może ktoś słuchał takiego połączenia i może coś skrobnąć

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, japs napisał:

Adam. A co to był za wzmak? Przymierzam się do połączenia Lyrica z Contour 20. Może ktoś słuchał takiego połączenia i może coś skrobnąć

Soul Note SA 300. Bardzo muzykalny sprzęcik. 


DYNAUDIO EVOKE 10 vs ATC SCM 11 vs JMR LUCIA

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, enzo napisał:

Były w sumie 4 wersje C1. Pierwsze C1 bez żadnych dopisków, C1 II z lekkimi zmianami w brzmieniu i wykończeniu, C1 Signature - grają jak wersja II ale miały inne wykończenie i chyba dłuższą gwarancję i wreszcie C1 Platinum, które znowu nieco się różnią w wykończeniu oraz brzmieniu względem C1 II/Signature. 

Najlepsze są Platinum, C1II/Signature są imho trochę "przedobrzone". Najsłabsze są oryginalne C1 co, oczywiście nie oznacza, że są słabe. Jakie są różnice? Pierwsze C1 grają najspokojniej, selektywność jest trochę słabsza niż z nowszymi wersjami, bas jest gorzej kontrolowany i żeby się otworzyły potrzebują grać głośniej. C1 II/Siganture poszły w kierunku większej selektywności, brzmienie jest bardziej otwarte, także kiedy gramy ciszej, jest więcej góry, ale brzmienie jest trochę przesadzone w tym kierunku, tzn. ktoś w Dynaudio próbował zrobić z nich na siłę zestawy grające w odmienny niż typowe Dynaudio sposób, nieco wbrew zastosowanym technologiom. To im, imho nie wyszło na dobre i dosyć szybko pojawiła się seria Platinum, która łączy najlepsze cechy klasycznych Dynek dokładając lepszą selektywność, sporo lepszy bas niż w pozostałych wersjach. 

Serdecznie dziękuję za ogólny zarys charakteru i różnic poszczególnych wersji C1. Bardzo do mnie przemawiają wszelkie opinie i recenzje na ich temat, ale rzeczywiście w moim obecnym pokoju niekoniecznie mogą rozwinąć swój potencjał. Muszę to na spokojnie przemyśleć.

5 godzin temu, Adam 38 napisał:

Cześć,

Tal, jeżeli dobrze Cię kojarzę to widziałem na fotach z forum Twój pokoik z paczkami Xaviana i moim zdaniem te monitory Dynaudio, które tu wymieniłeś nie są najlepszym pomysłem do kubatury Twojego pokoju. Jeżeli mylę Cię z innym użytkownikiem lub zdjęcie nie oddawało realnej wielkości pomieszczenia to wybacz proszę.

A piszę to bo przez ostatnie ok. 10 dni namiętnie słuchałem u siebie wypożyczonych Emit m 20 (osobiście posiadam mniejsze Dyniaczki - X14) i koniec końców, chociaż bardzo ale to bardzo  podoba mi się granie większych Emitów to jednak niskie tony tych paczek przeważyły, że zostaję ze swoimi mniejszymi X14. Trzeba mieć na uwadze, że już najmniejsze Dynaudio są wyjątkowo wydajne, gdy chodzi o niskie tony a większe mają jeszcze większe możliwości w tym zakresie 🙂. Te wszystkie Dynie C1, które wymieniłeś to kawał monitora, moim zdaniem - analogicznie do Emit m20 - potrzebują sporo przestrzeni, żeby pokazały swój potencjał. W małym pomieszczeniu niskie tony mogą za bardzo dominować nad resztą pasma. 

Co do klasy D to z tego co u siebie słuchałem - niskie tony, faktury instrumentów były bardzo dobrze różnicowane, średnica była wyjątkowo gładka i ciepła a wysokie jakieś takie - sklejone? No wysokie tony mi osobiście z tym piecykiem D-klasowym i X14 się nie podobały. 

Hej.

Dobrze kojarzysz Adam i trudno się z Tobą nie zgodzić w kwestii mojego obecnego pomieszczenia. Zwróciły moją uwagę te monitory ponieważ prawdopodobnie zaspokoiłyby na długo moje oczekiwania zarówno pod względem brzmienia oraz potencjalnej zmiany kubatury pomieszczenia, dlatego inwestycja w te modele byłaby po prostu przyszłościowa. Nie musiałbym już więcej szukać, przerzucać i zmieniać paczek, tylko już teraz zakończył poszukiwania zwłaszcza, że jestem raczej "basolubem" i lubię kiedy mam oparcie na solidnym fundamencie. Naturalnie nie wyobrażam sobie rozlanego i rozpuszczonego dołu bez kształtu, czy gradacji, ale pełna dyscyplina, sprężystość i masa pod wybitną kontrolą. Takie panowanie nad głośnikami zapewniają bardzo wydajne prądowo, dynamiczne wzmaki i takie też bardzo polubiłem, choć nie są mi aż tak bliskie jak kultura i urokliwość Accu, który aż tak wybitny jednak nie jest na dole. Niestety, aby cieszyć się tego typu poziomem w całym paśmie trzeba słono "pościelić".. a to już dla mnie abstrakcja. Zmuszony więc do kompromisów biorę pod uwagę bardzo dobrą jakość dołu na którym mogę budować i kreować resztę brzmienia licząc, że C1 ze swoim esotarem zrekompensuje manierę klasy D na górze. 

To wszystko i tak luźne przemyślenia, które niekoniecznie mogą mieć swoje odbicie w rzeczywistości. Zanim podejmę jakąkolwiek decyzję będę starał się być dobrze upewniony i osłuchany zwłaszcza kiedy poczciwy Accu jest w zasięgu 😉 

Edited by Tal

"Szeroki jest człowiek, zbyt szeroki. Ja bym go zwęził." Fiodor Dostojewski

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, choina napisał:

To może inaczej.

Nie pytam konkretnie o kolumny z serii focus. Chodziło mi o to czy możecie mi polecić jakiś model Dynaudio, który bedzie lepszy od Minas Anor i zagra z moim wzmacniaczem. Słyszałem o tym że Arcady super kolumny ale chciałem spróbować Dynaudio. Poza tym zrobiłeś niezły rozrzut cenowy Focus 160 i Arcady 2,5

Jeżeli możesz to opisz wrażenia w skrócie i  napisz dlaczego twoim zdaniem  focusy nie zgrały się z Cayinem. Czy uważasz, że jak nie zagrał z F260 to nie zagra z innymi kolumnami tej marki?

 

To był test porównawczy, OctaveV70SE z F260 i Cayin A70 mk2 z F260. Tu  nie chodzi o brak prądu w Cayin tylko o zestrojenie tego wzmacniacza z F260. Octave wypadło lepiej. W kolejnym tygodniu słuchałem Cayin A70 mk2 z Minas Anor i to zagrało jak dla mnie bardzo ładnie, tzn. dużo lepiej niż F260.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, DJ LUCAS napisał:

Witaj. Przed zakupem Cayina miałem Denona 2000 AE z Dynaudio Focus 220 mk2. Grało tak sobie. Następnie zmieniłem wzmacniacz na Cayina a70 tmk2 i nie zauważyłem żeby miał problem z napedzeniem basu Dynkach. Moim zdaniem właśnie lepiej je prowadził. Nie zalewał pokoju basem jak to miało miejsce z Denonem. Potem kupiłem kolumny Minas Anor v4 signature. Baaardzo fajne głośniki ale za jasno jak dla mnie na dłuższą metę oraz basu mi brakowało jaki miałem właśnie z Dynaudio. Sam jestem teraz w podobnej sytuacji jak Ty, poszukuję Dynek i tylko Dynek. To jest moje granie. Więc najlepiej by było abyś właśnie posłuchał różnych modeli vo moim zdaniem wzmacniacz jaki posiadamy jest naprawdę wydajny mocowo. Jeszcze chciałem dodać iż przestrzeń Cayina do Denona jest nieporównywalnie lepsza. Udanych odsłuchów i mądrych wyborów życzę. Daj znać co finalnie wybrałeś. Pozdrawiam 

Dokładnie mam takie samo odczucie co do kolumn. Jest trochę za jasno, chyba za dużo wyższej średnicy i to chcę wyeliminować. No i tego basu też jak by było więcej to bym się nie obraził. Przestrzeń rewelacja, jest szeroko i w miarę głęboko a kolumny nie są jakoś przesadnie odstawione od ściany bo ok. 80cm.

Można wiedzieć na jaki model teraz polujesz? Ja myślałem z nowych o Evoke albo special 40 Z używanych nie wiem dokładnie czego szukać. Nie wiem też czy dobrze robię szukając w podstawkowych. Z drugiej strony z opini wynika, że dynaudio dołem grają obficie w porównaniu do innych. Z używanych co myślicie o focusach 220, 260 lub Contour s?

 

Ps39 dziękuję ci za podzielenie się wrażeniami z odsłuchu. Czy możesz mi napisać jeszcze pod jakim względem Focusy wypadły gorzej od Minasów z tym wzmacniaczem? Może to co tobie przeszkadzało dla mnie by było ok.

Edited by choina

Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Tal napisał:

Dobrze kojarzysz Adam i trudno się z Tobą nie zgodzić w kwestii mojego obecnego pomieszczenia.

Zawsze można i tak upchać Dynki. Ten piecyk za to może być ciekawy pod Dynaudio 🙂


DYNAUDIO EVOKE 10 vs ATC SCM 11 vs JMR LUCIA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze tu to dopiero musi dzwonić od tych ścian i ona.

 


Stereo Cayin A70 MKII, Marantz 67SE, Studio Hertz 16 Minas Anor 2,5III

Kino Yamaha 767, Blu-ray Panasonic, Himedia 600, Dali concept 1, JBL ES 150, Epson TW 3200

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, choina napisał:

Kurcze tu to dopiero musi dzwonić od tych ścian i ona.

 

Hi-End wymaga poświęceń 🙂 A już poważnie , miał ktoś do czynienia z piecami Bladeliusa i Dynaudio. Gra to razem ?


DYNAUDIO EVOKE 10 vs ATC SCM 11 vs JMR LUCIA

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, choina napisał:

Dokładnie mam takie samo odczucie co do kolumn. Jest trochę za jasno, chyba za dużo wyższej średnicy i to chcę wyeliminować. No i tego basu też jak by było więcej to bym się nie obraził. Przestrzeń rewelacja, jest szeroko i w miarę głęboko a kolumny nie są jakoś przesadnie odstawione od ściany bo ok. 80cm.

Można wiedzieć na jaki model teraz polujesz? Ja myślałem z nowych o Evoke albo special 40 Z używanych nie wiem dokładnie czego szukać. Nie wiem też czy dobrze robię szukając w podstawkowych. Z drugiej strony z opini wynika, że dynaudio dołem grają obficie w porównaniu do innych. Z używanych co myślicie o focusach 220, 260 lub Contour s?

 

Ps39 dziękuję ci za podzielenie się wrażeniami z odsłuchu. Czy możesz mi napisać jeszcze pod jakim względem Focusy wypadły gorzej od Minasów z tym wzmacniaczem? Może to co tobie przeszkadzało dla mnie by było ok.

W odpowiedzi, wklejam 59 post z klubu S16KZ, napisany przez Pana Grzegorza, myślę, że więcej korzyści dla Ciebie przyniesie. "

Ja też się nie zgadzam z tym stwierdzeniem ,to brzmienie niczym A88T Cayina ,monobloków 860 ,Audio Research Vsi 75 szybkie ,dynamiczne,konturowe w basie i neutralne .Jest to rozwinięcie dobrego tranzystora ,czyli do szybkości dodana jest kropka nad " i " jak to stwierdził mój kolega słuchając bardzo wydajnego tranzystora a potem tej lampy .Do takiej stylistyki brzmieniowej polecane sa kolumny o barwie po ciepłej stronie i te które wymagają "kopniaka" aby je poruszyć czyli Focus 160.Focus 260 i mógłbym wymienić wszystkie modele Dynaudio ,poza nową serią ,która nie wiadomo jeszcze do czego się nadaje w połączeniu. DO naszych CREDO R150 także się nadają te wzmacniacze.

A70Tmk2 wogóle się do takich kolumn nie nadaje .....bo to zupełnie inny charakter grania i do CZEGOŚ innego wzmacniacz jest stworzony .Czyli innych kolumn .Wspomnniane przez Magico kolumny DAVIS Nikita to właściwy kierunek dla A70Tmk2. Minasy,Arcady także są dla niego. Testowanie A70 na Focusach 260 to jak testowanie Octave V70 na Focalach Utopia czy Trianglach .Mezalians pewny 🙂 I wtedy wpomniany jazgot się pojawia w takim połączeniu. .A mimo że A70 z Focusami to żadne połączenie to i tak pokazuje kulturę grania .Basu nie ma szans wysterować ,bo tu potrzebny jest inny wzmacniacz brutalny ,szybki jak Octave V70 czy A88T Cayina ,czy nawet Audio Research VSI 75,który gra dokładnie jak OCTAVE v70SE."

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Tal napisał:

Serdecznie dziękuję za ogólny zarys charakteru i różnic poszczególnych wersji C1. Bardzo do mnie przemawiają wszelkie opinie i recenzje na ich temat, ale rzeczywiście w moim obecnym pokoju niekoniecznie mogą rozwinąć swój potencjał. Muszę to na spokojnie przemyśleć.

Hej.

Dobrze kojarzysz Adam i trudno się z Tobą nie zgodzić w kwestii mojego obecnego pomieszczenia. Zwróciły moją uwagę te monitory ponieważ prawdopodobnie zaspokoiłyby na długo moje oczekiwania zarówno pod względem brzmienia oraz potencjalnej zmiany kubatury pomieszczenia, dlatego inwestycja w te modele byłaby po prostu przyszłościowa. Nie musiałbym już więcej szukać, przerzucać i zmieniać paczek, tylko już teraz zakończył poszukiwania zwłaszcza, że jestem raczej "basolubem" i lubię kiedy mam oparcie na solidnym fundamencie. Naturalnie nie wyobrażam sobie rozlanego i rozpuszczonego dołu bez kształtu, czy gradacji, ale pełna dyscyplina, sprężystość i masa pod wybitną kontrolą. Takie panowanie nad głośnikami zapewniają bardzo wydajne prądowo, dynamiczne wzmaki i takie też bardzo polubiłem, choć nie są mi aż tak bliskie jak kultura i urokliwość Accu, który aż tak wybitny jednak nie jest na dole. Niestety, aby cieszyć się tego typu poziomem w całym paśmie trzeba słono "pościelić".. a to już dla mnie abstrakcja. Zmuszony więc do kompromisów biorę pod uwagę bardzo dobrą jakość dołu na którym mogę budować i kreować resztę brzmienia licząc, że C1 ze swoim esotarem zrekompensuje manierę klasy D na górze. 

To wszystko i tak luźne przemyślenia, które niekoniecznie mogą mieć swoje odbicie w rzeczywistości. Zanim podejmę jakąkolwiek decyzję będę starał się być dobrze upewniony i osłuchany zwłaszcza kiedy poczciwy Accu jest w zasięgu 😉 

Jeden jedyny wniosek jedź z własnym wzmakiem i posłuchaj sam... osobiście mam s25 podpięte pod hegla h200 po modyfikacji w 22m' z otwarta kuchnia o

W dodatku odsunięcie od ściany 0.5 graja fenomenalnie wiadomo im dalej od ściany tym lepiej. Ale nawet w takim ustawieniu i pod takim wzmakiem pokazują swoją klasę, wiem że pod lepszym wzmakiem w lepszej akustyce pokażą więcej.. Ale w obecnej nie mają sobie równych 😉

Moje ustawieniereceived_477665549847745.thumb.jpeg.a7be56afa53af39fa053d5db1bbdbc76.jpeg

photostudio_1578956693255.thumb.jpg.43718dbdcb3fc08fce40dc758d484a35.jpgj

  • Like 2

.....Hegel h200...hd25...Dynaudio S25....

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, luckyguliver napisał:

Widze, ze zeby wyjsc z pokoju to musisz zrobic taki maly slalom 🙂

Wysunięte są tak tylko jak słucham muzyki 😉


.....Hegel h200...hd25...Dynaudio S25....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Klecha86 said:

Wysunięte są tak tylko jak słucham muzyki 😉

Ja swoimi wyjechalm tak ze boje sie czasem ze moge je popchnac przypadkiem ale to tylko chwilowe eksperymenty. Czekam na panele akustyczne. Potem dokupie mala sofke i powinno byc dobrze. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, luckyguliver napisał:

Ja swoimi wyjechalm tak ze boje sie czasem ze moge je popchnac przypadkiem ale to tylko chwilowe eksperymenty. Czekam na panele akustyczne. Potem dokupie mala sofke i powinno byc dobrze. 

A jakby już do wypadku doszło....zawsze jest pretekst żeby nowe kupić 😉

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, luckyguliver napisał:

Zwykle tak by bylo ale juz nie. Moj pokoj znow powoli zaczyna przypominac komis hifi 🙂

Sprzedaj najmniej używane graty, będzie ładniejszy pokoik 🙂. Wiem coś o tym, sam jeszcze 2 miesiące temu miałem całkiem sporą graciarnię a teraz skromnie, zgrabnie i całkiem ładnie. I nawet nie tęsknię za sprzedanymi zabawkami a tego się najbardziej obawiałem. 

  • Like 1

DYNAUDIO EVOKE 10 vs ATC SCM 11 vs JMR LUCIA

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 23.01.2020 o 16:17, Adam 38 napisał:

Sprzedaj najmniej używane graty, będzie ładniejszy pokoik 🙂. Wiem coś o tym, sam jeszcze 2 miesiące temu miałem całkiem sporą graciarnię a teraz skromnie, zgrabnie i całkiem ładnie. I nawet nie tęsknię za sprzedanymi zabawkami a tego się najbardziej obawiałem. 

Masz nowe to za starymi nie tęsknisz 🙂 ja za Paradigmami też nie mam zamiaru tęsknić.. 🙂


Sony KD -55X 8505 C, Sony KDL-55HX955. Onkyo TX-NR5010, , Denon DBT-3313UD, Marantz SA-KI Pearl Lite, PS3, Paradigm Reference studio 60 v5, Paradigm Reference CC-590 v5, Monitor Audio Gold GX-FX, Velodyne SPL – 1200 ultra,VDH-D-352

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staroci został mi tylko wzmacniacz, który sam zrobiłem kilkadziesiąt lat temu, przezornie obciąłem wtyczkę aby nie kusiło mnie podłączać go do obecnych głośników 😀.

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, lolek126 napisał:

Masz nowe to za starymi nie tęsknisz 🙂 ja za Paradigmami też nie mam zamiaru tęsknić.. 🙂

Nie do końca. Są jedne paczki, za których brzmieniem tęsknię. To stara rewizja Castle Knight 2, grały z NAD C356 i teraz mając jakieś tam większe rozeznanie co i jak gra, zostałbym właśnie z takimi klamotami. A z drugiej strony, kto wie co przyniesie "jutro", może Evoke 10 lub ATC 11 dadzą mi tyle samo radości co kiedyś poczciwy c356 i stare, dobre Castle. 


DYNAUDIO EVOKE 10 vs ATC SCM 11 vs JMR LUCIA

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.