Skocz do zawartości
IGNORED

Tact / Lyngdorf - KLUB


matee

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma innej możliwości jak po analog. Jeszcze czekam. Powinienem mieć w tym tygodniu jak dobrzr pójdzie. W przyszłym na pewno. Kolega już ją ma u siebie. Kwestia transportu do PL:) 

Jak będę ją mieć to sprawdzę u taty na 3400 czy jest jakaś różnica między rca a xlr. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli będziesz uzywał TDAI 2170 jako preampu?

A sygnał  na wyjściach analogowych jest objety korekcją room-perfect???

Bo można zapiąć dowolna końcówkę mocy,niekoniecznie Lyngdorfa.

Ja wykorzystuje wyjście analogowe z mojego TDAI do zasilania dwóch Velodyne.

Ciekawie by było kupić końcówkę Lyngdorfa z wejściem cyfrowym,tylko znowu problem czy sygnał na tym wyjściu w TDAI 2170 jest objęty korekcją room-perfect.

Pozdrawiam miłośników Lyngdorfa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tmpd napisał:

Czyli będziesz uzywał TDAI 2170 jako preampu?

A sygnał  na wyjściach analogowych jest objety korekcją room-perfect???

Bo można zapiąć dowolna końcówkę mocy,niekoniecznie Lyngdorfa.

Ja wykorzystuje wyjście analogowe z mojego TDAI do zasilania dwóch Velodyne.

Ciekawie by było kupić końcówkę Lyngdorfa z wejściem cyfrowym,tylko znowu problem czy sygnał na tym wyjściu w TDAI 2170 jest objęty korekcją room-perfect.

Pozdrawiam miłośników Lyngdorfa

Oczywiście że jest objęty korekcją. Moduł Room Perfect jest integralną częścią przedwzmacniacza. Jak zapne koncowke to napisze więcej. Póki co przebieram z nogi na nogę ? Kolega porównuję aktualnie Vitusa Rs100 z sda 2175. Czekam na werdykt jak bardzo Lyngdorf odstaje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, skali napisał:

.. o ile wyjście nie jest ustawione jako „headphone” .

Jest sporo takich zestawów 2170 z sda2175. Szczególnie za granicą. Chwalone jest to połączenie. Czy słusznie to się okaże jak podepne swojego:) Ciekawe czy się sprawdzi. 

P. S. Jeśli ktoś by się zastanawiał nad CD to polecam CD2 od Lyngdorfa. Najlepszy Cdek jakiego do tej pory miałem okazję słuchać. Przestrzeń, ultra gładkość i separacja. Mega sprzęcik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie jeszcze nie mam go u siebie. Jak wspomniałem-czekam na przesyłkę od kolegi. 

Zdam relacje z prób i pewnie błędów ? plan jest na puszczę nie sygnału z 2170 do końcówki i stamtąd głośnikowymi na paki. Nie zamierzam się bawić w bi Amp z racji kosztów to raz a po 2 nie chce mi sie:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, szczypior88 napisał:

Na razie jeszcze nie mam go u siebie. Jak wspomniałem-czekam na przesyłkę od kolegi. 

Zdam relacje z prób i pewnie błędów ? plan jest na puszczenie sygnału z 2170 do końcówki i stamtąd głośnikowymi na paki. Nie zamierzam się bawić w bi Amp z racji kosztów to raz a po 2 nie chce mi sie:P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na szybko. 

Dopiecie końcówki sda 2175 dopala średnicę. Zdecydowanie lepiej jest przy cichym słuchaniu. Więcej detalu, bas cały czas pracuje na bieżąco. Słychać spory zapas mocy i swobodę grania. Przy wyższych poziomach głośności sygnał tylko ulega zwiększeniu bez żadnej kompresji. Jest potężnie, szybko, wartko i ultra gladziutko. 

Panowie.... Bez owijania w bawełnę. 

Tdai 3400 musi u mnie zawitać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tmpd napisał:

Dobry wieczór!!!No tak,tylko TDAI 3400 to kupa kasy!!!

W tych pieniądzach to można przebierać we wzmacniaczach.

Pozdrawiam.

No tak!!! 

Ale kolego... W 3400 masz streamer, świetne gniazdo USB, 2x400W/4ohm, wejście AES, wyjście zbalansowany XLR na końcówkę mocy i full pakiet cyfrowych wyjść. Jest to wzmak przyszłości. A na deser... 

Room Perfect, aplikacje mobilną i korektor manualny w aplikacji?

Ten wzmak jest genialny. Mialem go od taty pozyczonego przez 2 tygodnie i jest po prostu niesamowity. 

Dzisiaj udało mi się połączyć sda 2175 z 3400 u taty. Nastąpiło lekkie dociazenie średnicy, złagodzenie brzmienia. Brzmienie nabrało miękkości, barwy. Ucierpiała przestrzeń i holografia. 

Zależy co kto lubi?

Edytowane przez szczypior88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich użytkowników Lyngdorfa

Bardzo zainteresowały mnie konstrukcje tej zacnej marki a w szczególności ich autorskiego rozwiązania "room perfect", które dla nas użytkowników może być zbawieniem na kiepskie warunki odsłuchowe

Sporo czytałem o marce, jak i różne testy i generalnie zainteresował mnie wzmacniacz TDAI -2170 oraz odtwarzacz CD-2 (tdai 3400 nie biorę w ogóle pod uwagę)

Mam kilka pytań,na które mam nadzieje pomożecie mi odpowiedzieć,jako że macie w tej materii największe doświadczenie - szczególnie chciałem podpytać kolegę   szczypior88 , który czytając widzę że ma spore doświadczenie z tą marką

1: Czytałem że wzmacniacz jest wzorem neutralności,jest bardzo szczegółowy i precyzyjny oraz charakteryzuje się dość dobrą przestrzennością,lecz jest skąpy w barwy,albo inaczej- nic nie dodaje od siebie i jest taki trochę bez wyrazu a nawet dość chłodny i mało muzykalny- jakie kolumny najbardziej sprawdzą się z tym wzmacniaczem aby stworzyły jak najbardziej synergiczne połączenie ,jaką powinny mieć charakterystykę brzmienia nie wiem bardziej neutralne,czy może cieplejsze,zwiewne czy dociążone

Obecnie posiadam budżetowe kolumny Pylon Pearl 25 wraz z wzmacniaczem Atoll IN 100 oraz odtwarzacz Atoll CD 100se,ale w przyszłości myślałem być może o modelu wyższym kolumn Pylon diamond 25 lub 28- czy ktoś słyszał może takie połączenie z Lyngdorfem jak to się zgrywa?

Diamondy generalnie są lekko ocieplone z nisko schodzącym basem,delikatnie wysuniętym środkiem,oraz minimalnie wycofaną górą

Natomiast mój obecny zestaw z kolei dość wyraźnie  eksponuje wyższą średnicę i górę pasma ,co przy mocniejszych utworach bądź gorzej zrealizowanych płytach i na większych poziomach głośności bywa męczące i zaczyna kłuć po uszach.Z kolei niższa średnica i wyższy bas również jest bardziej uprzywilejowany,natomiast trochę brakuje tego najniższego i wobec tego tu kolejne pytanie

2: Czy z racji tego że lyngdorf  tdai - 2170 jest dość precyzyjny i szczegółowy nie będzie miał wyżej opisanych problemów szczególnie jeśli chodzi o wyższą  średnice, górę pasma,czy może jest wygładzony w tym zakresie,czy bas schodzi dość nisko i jak wypada średnica oraz przestrzenność,stereofonia,trójwymiarowość,głębia,wielkość sceny

3: Jakim brzmieniem charakteryzuje się odtwarzacz CD-2, bo zakładam że idealnie zgrywa sie ze wzmacniaczem tdai-2170

4: Czy kalibracja "room perfect" faktycznie jest taka świetna jak opisują w testach i daje zauważalną poprawę odbioru- co się zmienia , czy zmienia się szerokość sceny,jej głębia,w ogóle jeśli chodzi o głębię to jak jest ona eksponowana bardziej przed linię bazy czy za,nie ukrywam że bardzo lubię przestrzenność brzmienia,wielkość samej sceny kiedy niektóre dźwięki potrafią dochodzić nawet gdzieś z boków, koło uszu (oczywiście jeśli zostały tak zrealizowane w utworze)

Nie ukrywam że mój salon jest dość nietypowy jeśli chodzi o odsłuchy,przede wszystkim mam niesymetryczne ustawienie kolumn z prawej strony 60 cm od bocznej ściany,natomiast z lewej jest szafa w odległości 145 cm, dodatkowo mam  na  jednej długości ściany tej po prawej stronie skos od wysokości 105 cm,więc prawa strona generalnie łatwo nie ma o odwzorowaniu prawidłowej sceny nie ma mowy,po prostu prawa kolumna jest dość ściśnięta nie dość że mniejszą odległością od ściany bocznej to jeszcze tym nieszczęsnym skosem, choć wokal na przykład jest elegancko na samym środeczku dość dobrze odwzorowany,natomiast stereofonia kuleje i to słychać że lewa strona ma przestrzeń,oddech natomiast lewa jest ściśnięta,nie ma wychodzenia dźwięków na prawo poza kolumnę

I tu pytanie czy room perfect pomógł by na tego typu problemy, tzn mógłby to skorygować aby prawidłowo była odwzorowana scena nie wiem na zasadzie przesunięc fazowych,czasowych dźwięków tak aby odbiór w tak zwanym sweet spot był poprawny i dawał odwzorowanie  jakby nie było ściśnięcia prawej strony i  przestrzeń oraz dźwięki również wychodziły na równi z prawą stroną poza linie kolumn

Czy głębia również zyskała by po kalibracji,niestety za kolumnami również łatwo nie jest,pusta ściana i jedynie telewizor po środku

W ogóle to się zastanawiam jak po takich pomiarach wzmacniacz dostosował by pomieszczenie , czy za punkt odniesienia wziął by teoretycznie lepszą lewą stronę i tak dostosował równiez prawą czy może prawą,i wtedy nieco zawęził scenę z lewej aby dostosować do prawej, nie wiem czy to w ogóle dobrze rozumuje, w każdym razie pytanie czy po takim zabiegu przez room perfect jest szansa że wszystko będzie poprawnie odwzorowane

Nie ukrywam że chciałbym aby kalibracja zdziałała cuda ale nie wiem czy na takie warunki jest szansa

Poniżej zamieszczam zdjęcia mojego salonu z każdej strony dla zobrazowania problemu. Pokój o wymiarach 4x 5.20m 2,45 wysoki, czyli ok 20m2 nie licząc nieszczęsnego skosu

Kolumny i odsłuch muszą niestety muszą być w takim a nie innym miejscu, rozstawione mam od siebie na 2.4m , za kolumnami 65cm licząc od tylnej ścianki kolumn,105 od głośników(ewentualnie max mogę jeszcze wysunąć 10 cm do przodu co by dawało 75cm i 115cm) od bazy do miejsca odsłuchu jakieś 2,7 - 2,8 m. Miejsce odsłuchu mniej więcej na środku narożnika(tam gdzie leży pilot na narożniku) w trójkącie z kolumnami,za miejscem odsłuchu jakieś 70 cm przestrzeni i jest okno

Z Góry przepraszam że tak się rozpisałem ,po prostu liczę  na pomoc i ufam że pomożecie koledzy na nurtujące mnie pytania

Dziękuję serdecznie

Pozdrawiam. Wojtek

20191110_182804.jpg

20191110_182836.jpg

20191110_182903.jpg

20191110_182932.jpg

20191110_183101.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, lulek napisał:

Witam wszystkich użytkowników Lyngdorfa

Bardzo zainteresowały mnie konstrukcje tej zacnej marki a w szczególności ich autorskiego rozwiązania "room perfect", które dla nas użytkowników może być zbawieniem na kiepskie warunki odsłuchowe

Sporo czytałem o marce, jak i różne testy i generalnie zainteresował mnie wzmacniacz TDAI -2170 oraz odtwarzacz CD-2 (tdai 3400 nie biorę w ogóle pod uwagę)

Mam kilka pytań,na które mam nadzieje pomożecie mi odpowiedzieć,jako że macie w tej materii największe doświadczenie - szczególnie chciałem podpytać kolegę   szczypior88 , który czytając widzę że ma spore doświadczenie z tą marką

1: Czytałem że wzmacniacz jest wzorem neutralności,jest bardzo szczegółowy i precyzyjny oraz charakteryzuje się dość dobrą przestrzennością,lecz jest skąpy w barwy,albo inaczej- nic nie dodaje od siebie i jest taki trochę bez wyrazu a nawet dość chłodny i mało muzykalny- jakie kolumny najbardziej sprawdzą się z tym wzmacniaczem aby stworzyły jak najbardziej synergiczne połączenie ,jaką powinny mieć charakterystykę brzmienia nie wiem bardziej neutralne,czy może cieplejsze,zwiewne czy dociążone

Obecnie posiadam budżetowe kolumny Pylon Pearl 25 wraz z wzmacniaczem Atoll IN 100 oraz odtwarzacz Atoll CD 100se,ale w przyszłości myślałem być może o modelu wyższym kolumn Pylon diamond 25 lub 28- czy ktoś słyszał może takie połączenie z Lyngdorfem jak to się zgrywa?

Diamondy generalnie są lekko ocieplone z nisko schodzącym basem,delikatnie wysuniętym środkiem,oraz minimalnie wycofaną górą

Natomiast mój obecny zestaw z kolei dość wyraźnie  eksponuje wyższą średnicę i górę pasma ,co przy mocniejszych utworach bądź gorzej zrealizowanych płytach i na większych poziomach głośności bywa męczące i zaczyna kłuć po uszach.Z kolei niższa średnica i wyższy bas również jest bardziej uprzywilejowany,natomiast trochę brakuje tego najniższego i wobec tego tu kolejne pytanie

2: Czy z racji tego że lyngdorf  tdai - 2170 jest dość precyzyjny i szczegółowy nie będzie miał wyżej opisanych problemów szczególnie jeśli chodzi o wyższą  średnice, górę pasma,czy może jest wygładzony w tym zakresie,czy bas schodzi dość nisko i jak wypada średnica oraz przestrzenność,stereofonia,trójwymiarowość,głębia,wielkość sceny

3: Jakim brzmieniem charakteryzuje się odtwarzacz CD-2, bo zakładam że idealnie zgrywa sie ze wzmacniaczem tdai-2170

4: Czy kalibracja "room perfect" faktycznie jest taka świetna jak opisują w testach i daje zauważalną poprawę odbioru- co się zmienia , czy zmienia się szerokość sceny,jej głębia,w ogóle jeśli chodzi o głębię to jak jest ona eksponowana bardziej przed linię bazy czy za,nie ukrywam że bardzo lubię przestrzenność brzmienia,wielkość samej sceny kiedy niektóre dźwięki potrafią dochodzić nawet gdzieś z boków, koło uszu (oczywiście jeśli zostały tak zrealizowane w utworze)

Nie ukrywam że mój salon jest dość nietypowy jeśli chodzi o odsłuchy,przede wszystkim mam niesymetryczne ustawienie kolumn z prawej strony 60 cm od bocznej ściany,natomiast z lewej jest szafa w odległości 145 cm, dodatkowo mam  na  jednej długości ściany tej po prawej stronie skos od wysokości 105 cm,więc prawa strona generalnie łatwo nie ma o odwzorowaniu prawidłowej sceny nie ma mowy,po prostu prawa kolumna jest dość ściśnięta nie dość że mniejszą odległością od ściany bocznej to jeszcze tym nieszczęsnym skosem, choć wokal na przykład jest elegancko na samym środeczku dość dobrze odwzorowany,natomiast stereofonia kuleje i to słychać że lewa strona ma przestrzeń,oddech natomiast lewa jest ściśnięta,nie ma wychodzenia dźwięków na prawo poza kolumnę

I tu pytanie czy room perfect pomógł by na tego typu problemy, tzn mógłby to skorygować aby prawidłowo była odwzorowana scena nie wiem na zasadzie przesunięc fazowych,czasowych dźwięków tak aby odbiór w tak zwanym sweet spot był poprawny i dawał odwzorowanie  jakby nie było ściśnięcia prawej strony i  przestrzeń oraz dźwięki również wychodziły na równi z prawą stroną poza linie kolumn

Czy głębia również zyskała by po kalibracji,niestety za kolumnami również łatwo nie jest,pusta ściana i jedynie telewizor po środku

W ogóle to się zastanawiam jak po takich pomiarach wzmacniacz dostosował by pomieszczenie , czy za punkt odniesienia wziął by teoretycznie lepszą lewą stronę i tak dostosował równiez prawą czy może prawą,i wtedy nieco zawęził scenę z lewej aby dostosować do prawej, nie wiem czy to w ogóle dobrze rozumuje, w każdym razie pytanie czy po takim zabiegu przez room perfect jest szansa że wszystko będzie poprawnie odwzorowane

Nie ukrywam że chciałbym aby kalibracja zdziałała cuda ale nie wiem czy na takie warunki jest szansa

Poniżej zamieszczam zdjęcia mojego salonu z każdej strony dla zobrazowania problemu. Pokój o wymiarach 4x 5.20m 2,45 wysoki, czyli ok 20m2 nie licząc nieszczęsnego skosu

Kolumny i odsłuch muszą niestety muszą być w takim a nie innym miejscu, rozstawione mam od siebie na 2.4m , za kolumnami 65cm licząc od tylnej ścianki kolumn,105 od głośników(ewentualnie max mogę jeszcze wysunąć 10 cm do przodu co by dawało 75cm i 115cm) od bazy do miejsca odsłuchu jakieś 2,7 - 2,8 m. Miejsce odsłuchu mniej więcej na środku narożnika(tam gdzie leży pilot na narożniku) w trójkącie z kolumnami,za miejscem odsłuchu jakieś 70 cm przestrzeni i jest okno

Z Góry przepraszam że tak się rozpisałem ,po prostu liczę  na pomoc i ufam że pomożecie koledzy na nurtujące mnie pytania

Dziękuję serdecznie

Pozdrawiam. Wojtek

20191110_182804.jpg

20191110_182836.jpg

20191110_182903.jpg

20191110_182932.jpg

20191110_183101.jpg

Witam Cię. Skoro już mnie wywołałeś to nie pozostaje mi nic innego jak chociaż spróbować odpowiedzieć na Twój grad pytań...Uffff...

Let's GO ! Napiszę ogólnikowo trochę, jeśli coś będzie wymagać "dopieszczenia" to dopytaj ok ?

1. Jest to neutralne granie. Nie mylmy jednak neutralności z chłodem. Ten wzmacniacz to nie jest coś co od razu powali na kolana. Przykładowo - lubię granie Naim, Vincent, nawet Hegel - ich dynamikę, wigor ale po 2 godz. najchętniej bym go wywalił za okno. Męczy...

Lyngdorf jest zupełnie inny. Z godziny na godzinę słucha się go co raz bardziej. Moim zdaniem wynika to właśnie z jego równego pasma. Przewaliłem mnóstwo wzmacniaczy. Swoich, pożyczonych, od dziecka jestem wprost tym zaszczepiony bo tata siedzi w tym po uszy od 50 lat - 2 wzmaki tygodniowo to norma ? Lyngdorf ma niesamowitą gładkość góry pasma. Jest bardzo detaliczny ale baaardzo gładki. Ogólnie tak grają lyngdorfy. Starsze modele są dopalone leciutko na średnicy, mają bardzo delikatną górę. Nowsze modele grają jak bez żadnych ograniczeń, bardzo gładko, spokojnie i szybko. Szczegolna szybkość słyszalna jest na dole pasma. 

2. Pozbawienie efekciarstwa. Tyle i tylko tyle. Wyższa średnica daje wrażenie dużej skali dźwięku, szczegółów ale męczy na dłuższą metę. Lyngdorf absolutnie tego nie robi. Podaje wszystko bez efektu wow. Gładko, detalicznie na ciemnym tle, RÓWNO. Za kolumnami jest nienaganny porządek. Co jest warte podkreślenia i to ogromna zaleta cyfry (szczególnie Lyngdorfa) - wzmaki te grają tak samo po cichu jak i głośno. Tzn., że gra bardzo dobrze po cichu, z dynamiką już od najniższych poziomów głośności. 

3. CD-2 - geniusz. Dla mnie ten CD to mistrzostwo. W połączeniu z tdai 2170 oferuje jeszcze większą gładkość, dorzuca aksamitu, przestrzeni. Bas jest dalej bardzo szybki i kontrolowany, lekko zmiękczony, muzykalniejszy. Ciężki efekt do opisania. Na pewno warto.

4. Room Perfect - wisienka na torcie. Żeby nie ten system to bym zakończył zabawę z audio z powodu warunków mieszkaniowych jakie mam. Wierz mi - Twój pokój to rewelacja przy moim ? 

Kalibracja dyscyplinuje brzmienie, rozstawia muzyków na scenie w losowych punktach w tym sensie, że nie stoją w linii, oni żyją. Zacieśnia scenę, dorzuca dużo głębi, wysuwa środek do przodu, tak jak by separuje wydarzenia na scenie. Najwięcej się dzieje w dziedzinie basu - z tym ludzie mają najwięcej problemów. Niweluje podbicia, dyscyplinuje, słychać każde muśnięcie gitary basowej, każdy szmer, dokłada szybkości. Początkowo wydaje się brzmienie bardzo odchudzone. Spokojnie - gwarantuję, że po dwóch dniach słuchania na FOCUS, nie wrócisz do grania bez korekcji ?

To jest najlepszy system korekcji akustyki jaki na ten moment powstał w kontekście audio.

Wojtku co do doboru kolumn to powiem tak. Lyngdorf to osobistość związana z muzykalnością - DALI, NAD, Gryphon. Bardzo często jego sprzęty zestawia się z kolumnami Dali, Harbeth. Jego głośniki które on obecnie produkuje, brzmienie mają zbliżone do Dali, Dali są lekko dopalone od Lyngdorfoskich. Ja od X lat jestem fanem Dali i dla mnie takie połączenie to mega synergia.

 

Tyle. Mam nadzieję, że chociaż trochę pomogłem. Jak coś to dawaj śmiało kolejne pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczypior88

Dziękuję Ci bardzo za obszerną odpowiedź,bardzo przyjemnie się to czytało, myślę że dużo mi to wyjaśniło i ułatwiło.Nie pozostaje chyba nic innego jak kiedyś wypożyczyć i posłuchać w domowych warunkach.Generalnie jestem bardzo pozytywnie nastawiony i myślę że mogło by to być właśnie TO

Co do kolumn to z tego co mi się kojarzy to Dali to takie bardzo muzykalne,dość energetyczne delikatnie cieplejsze  a jednocześnie rozdzielcze granie,więc rozumie że właśnie o takiej charakterystyce powinienem szukać kolumn aby dobrze zgrały się z Lyngdorfem?

Jeszcze zastanawiam się nad jedną rzeczą, a mianowicie napisałeś że po kalibracji zacieśnia się scena - ja nie ukrywam że lubię dość szeroką scenę,kiedy dźwięki wychodzą poza kolumny,dochodzą nawet gdzieś z boków a nie są zawężone tylko między kolumnami i tu trochę mam obawę czy będzie mi to odpowiadało.Generalnie jak wzmacniacz radzi sobie z szerokością sceny,czy po kalibracji jest ona zauważalnie zawężona?

I jeszcze chciałbym abyś odpowiedział mi na pytanie odnośnie tego co wcześniej napisałem co do mojego niesymetrycznego ustawienia kolumn,czy room perfect temu zaradzi i jak będzie odwzorowana scena po takim zabiegu,bo to moja największa bolączka z tą ściśniętą sceną z prawej strony z racji mniejszej odległości kolumny do ściany i dodatkowo skos pod kolumną,czy room perfect jest to w stanie wyrównać aby scena była odwzorowana tak jak z lewej strony

Z góry dziękuję,przepraszam że tak zanudzam

Acha zapomniałem jeszcze napisać - czy po kalibracji wyraźnie zmniejsza się ilość i masywność basu, nie ukrywam że bas to coś czego w moim przypadku nigdy za wiele lubię jego ilość ,głębokość ale i rozdzielczość, oczywiście nie jakiś dudniący,ale uwielbiam jego masywność i arartykulację (takie zboczenie niestety),czy w doborze kolumn powinienem szukać rówież takich które tego  podzakresu nie żałują dając nawet w nadmiarze,czy poprostu sam wzmacniacz również tego zakresu nie żałuje i nie ma się co obawiać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak. Nie znam algorytmu działania RP. Jeśli masz możliwość to wypozycz. Im bardziej pogmatwany pokój, tym Room Perfect da więcej efektu. 

Sprawa basu jest dyskusyjna. Ciężko mi odpowiedzieć czy Twój przypadek i gust trafi w to czego szukasz w oo tekście Lyngdorfa. Wiem jedno. Jeśli bas jest w nagraniu to on taki będzie. Wytnie mięsa które dudni, dorzuci kontroli i szybkości. Idealna artukulacja. Kwestia tego czy Tobie tego mięsa nie będzie za mało. Jak mówię - konieczny odsłuch. 

Zwężenie sceny nie polega na dosłownej ciasnocie. Dostajesz wokal Norah Jones która nie ma nadwagi, masz gitarę która za półtora metra długości a nie 3m. Wiesz o co mi chodzi? Muzycy są na szerokiej scenie porozrzucani, ale bez sztucznego rozciagniecia. Dźwięki z tła wyskakują w fajny sposób. Masz klasyczne oderwanie dźwięku, 3D. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to mi chodziło, dzięki.A jak wypadają gorzej zrealizowane płyty ,rozumię że system niczego nie ukrywa i wszystkie niedoskonałości pokaże jak na dłoni,czy trochę wybacza aby nie przerzucać całej płytoteki w poszukiwaniu tych perełek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, szczypior88 napisał:

Powiem tak. Nie znam algorytmu działania RP. Jeśli masz możliwość to wypozycz. Im bardziej pogmatwany pokój, tym Room Perfect da więcej efektu. 

Sprawa basu jest dyskusyjna. Ciężko mi odpowiedzieć czy Twój przypadek i gust trafi w to czego szukasz w kontekście Lyngdorfa. Wiem jedno. Jeśli bas jest w nagraniu to on taki będzie. Wytnie mięsa które dudni, dorzuci kontroli i szybkości. Idealna artukulacja. Kwestia tego czy Tobie tego mięsa nie będzie za mało. Jak mówię - konieczny odsłuch. 

Zwężenie sceny nie polega na dosłownej ciasnocie. Dostajesz wokal Norah Jones która nie ma nadwagi, masz gitarę która ma półtora metra długości a nie 3m. Wiesz o co mi chodzi? Muzycy są na szerokiej scenie porozrzucani, ale bez sztucznego rozciagniecia. Dźwięki z tła wyskakują w fajny sposób. Masz klasyczne oderwanie dźwięku, 3D. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mi się jesscze przypomniało. Sam sposób zrobienia korekcji też ma znaczenie. Jest to system elektroniczny, rządzą tym algorytmy i łatwo go wprowadzić w błąd. Jak zrobisz 5-10 razy korekcję to sam usłyszysz o czym teraz wspominam. Zawsze zagra dobrze ale czasami jak się przyłożysz, to system jest w stanie zagrać wybitnie. Trochę cierpliwości. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja??

Marzenia się spełniają. Dzisiaj u mnie na półce wylądował TDAI 3400. Dam mu kilka godzin na grę w tle i zaczynam kalibrację Room Perfect. Fajnie się prezentuje obok końcówki SDA 2175 która jest na sprzedaż na ten moment. 

Mogę powiedzieć z pełną świadomością. Zakończyłem poszukiwania wzmacniacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczypior 88

Gratuluję i cieszę się że spełniłeś swoje marzenie

Daj znać jak już skalibrujesz i posłuchasz jak wypada na tle TDAI-2170

Jakiś mały teścik i opis porównujący, w czym lepszy jest od "młodszego brata"

Pozdrawiam

Edytowane przez lulek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczypior88, zazdroszczę. Miałem u siebie kiedyś kilkanaście dni 2170. Wyśmienite granie. Gdyby nie okazyjny zakup lampy, to chyba bym się do niego skusił. Teraz jak jest na rynku 3400, to stare przemyślenia nadal wracają. Może spróbuje wypożyczyć do odsłuchów.

Jeszcze raz życzę powodzenia w słuchaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, jaxcek napisał:

Szczypior88, zazdroszczę. Miałem u siebie kiedyś kilkanaście dni 2170. Wyśmienite granie. Gdyby nie okazyjny zakup lampy, to chyba bym się do niego skusił. Teraz jak jest na rynku 3400, to stare przemyślenia nadal wracają. Może spróbuje wypożyczyć do odsłuchów.

Jeszcze raz życzę powodzenia w słuchaniu.

Dziękuję. Warto spróbować. ROOM PERFECT to mistrzostwo świata w moich warunkach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, lulek napisał:

Aż taki kiepski masz masz pokój?Może być gorzej niż u mnie? Wrzuć jeśli możesz fotę jak to wygląda

Goło i wesoło. Dywan i nic więcej. Za miejscem odsłuchu schody na drugie piętro. Jedna wielka dźwiękowa studnia ?

Edytowane przez szczypior88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Bilety | BAJM 45 TOUR

    O wydarzeniu Największe hity, mega emocje i najlepsza zabawa czyli 45-lecie zespołu BAJM - to będzie trasa roku 2024! Szykuje się totalne szaleństwo! Bajm bilety na jubileuszową trasę koncertową już w sprzedaży.   45-lecie zespołu Bajm Fenomen zespołu Bajm to właśnie ponadczasowa muzyka i emocje, które łączą pokolenia. Ich hity bujają wszystkich bez wyjątku. A głos Beaty przeszywa i przyprawia o gęsią skórkę nawet największych twardzieli. Trasa 45 lecia to muzyczna podróż prz

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Dawid Podsiadło

    O wydarzeniu Dawid Podsiadło postanowił zrobić swoim fanom wyjątkowy świąteczny prezent i ogłosił kolejny stadionowy koncert. 8 czerwca 2024 wystąpi na Tarczyński Arena Wrocław.    Trasa stadionowa Dawida Podsiadło Po historycznym występie na PGE Narodowym dla 80 tysięcy widzów, Dawid Podsiadło idzie za ciosem i zaprasza na trasę stadionową ze sceną 360 stopni!  W sobotę 26 sierpnia PGE Narodowy, który był współorganizatorem wydarzenia, przyciągnął rekordową publiczność.

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Piotr Rubik „Niech mówią że to nie jest miłość”

    O wydarzeniu Koncert Piotra Rubika „Niech mówią że to nie jest miłość” - najpiękniejsze piosenki o miłości - to trzeba usłyszeć na żywo! Piotr Rubik, Orkiestra Symfoniczna Filharmoników Jeleniogórskich, Wrocławski Chór Akademicki pod dyrekcją Alana Urbanka oraz 4 znakomitych Solistów. Ponad 60 osób na scenie! Bilety na koncerty Piotra Rubika już w sprzedaży.  Piotr Rubik koncerty Niech mówią że to nie jest miłość Piotr Rubik wraz Dolnośląską Orkiestrą Symfoniczną Filharmoników Jel

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Open'er Festival 2024

    O wydarzeniu Gunna, jedna z najważniejszych postaci współczesnego amerykańskiego hip-hopu, której wszystkie dotychczasowe albumy trafiły do Top 3 sprzedaży w USA, wystąpi 3 lipca na Orange Main Stage! Kim Gordon, absolutna ikona światowej alternatywy i jedna z najbardziej charyzmatycznych rockowych osobowości ostatnich dekad, której najnowszy solowy album „The Collective” ukaże się już w tym tygodniu, wystąpi na Alter Stage 3 lipca Amaarae - muzyczna perła, której ostatnia płyta „

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Orange Warsaw Festival 2024

    O wydarzeniu Nicki Minaj pierwszą headlinerką tegorocznej edycji! W dniach 7-8 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec wystąpią: Troye Sivan, Skepta, Jungle, Jessie Ware, Ken Carson, Omar Apollo, Yungblud, Kenya Grace, Libianca, Tommy Cash, PRO8L3M, MROZU, Kwiat Jabłoni, Kaśka Sochacka, Dawid Tyszkowski oraz nita. Orange Warsaw Festival to od kilkunastu lat najważniejsze wydarzenie muzyczne i kulturalne Warszawy oraz idealne rozpoczęcie festiwalowego lata. Każda edycja jest świętem

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.