Jump to content
IGNORED

Forum i praca


Marcin T.

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Nie rozumiem z tym budowaniem...

 

... budujemy nową Polskę, budujemy nowy świat, w którym wszystko bedzie lepsze, w którym trawę będziesz jadł... - juz zbudowaliśmy :-)

 

Poza tym każdy moze byc bezrobotnym - kostytyucja to gwarantuje...

Link to comment
Share on other sites

Jazz MD, a nie pomyslałes, że są takie prace (zawody), gdzie działasz interwencyjnie, tzn cos się dzieje to robisz, ale twoja praca polega też na czekaniu... (nawet u Ciebie w hameryce są takie prace). I wtedy mozesz mieć w pracy czas na czytanie np. forum

Link to comment
Share on other sites

Guest Jazz MD

(Konto usunięte)

Tak jak na przyklad strazak? Tak, u nas w remizie jest wzgledny spokoj. Wozy wyczyszczone, az sie blyszcza, nic i nikomu do nikad sie nie pali, sluchamy caly dzien muzyki i gawedzimy na necie. Dlubiemy w nosie. Pod palma.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kurde - dostalem nowa prace i tutaj nie ma mowy o siedzeniu w internecie albo gadu ;-( Jest to swiat jakby orwellowski - wielka korporacja - z jednej strony potworne - a z drugiej nawet zabawne. Dominuje tutaj sk***ysynstwo w formie zakamuflowanej, intelektualnej ;-) Ciesze sie jednak, bo kasa niezla i bedzie na nowe kolumny i kabelki :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

                  wykrzyknik.png

AdBlock blocking software detected!


Our website lives up to the displayed advertisements.
The ads are thematically related to the site and are not bothersome.

Please disable the AdBlock extension or blocking software while using the site.

 

Registered users can disable this message.