Skocz do zawartości
IGNORED

CD- Ciepła barwa POSZUKIWANY

Gość ata77

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ata77

(Konto usunięte)

Szukam "ciepłego CD" najlepiej SACD. Przyznam, że jezeli chodzi o ten temat jestem kompletnie "zielony". Zastanawiałm sie jak grają cd na lampach, ktos może sie podzielic opiniami? Prosze równiez o propozycje lagodnego i ciepłego brzmieniowo CD (Przestrzeń, klimat, Powietrze moze byc kosztem dokładności i przyyłumiac lekko gore. Dobry bas głeboki i kontrolowany)

Myślałem o czyms takim, Ktos to zna?

post-17238-100004449 1209197868_thumb.jpg

https://www.audiostereo.pl/topic/42049-cd-ciep%C5%82a-barwa-poszukiwany/

Polecam meridiana g8 nie dlatego że akurat go mam ale dlatego że to naprawde dobre cd grające ciepłym ,barwnym dzwiękiem bez utraty rozdzielczości.Sacd jest też ok. tylko płyt troche mało.

Gość ata77

(Konto usunięte)

meridian g8 niestety za drogi nie mam 15000 na cd. marantz ciekawy, szczegolnie z sygnatura KI i uzywka za ciekawe pieniądze. problem polega jednak na tym, ze zblizony brzmieniowo do denona a u mnie apli Denon jest w połączeniu z Opusami Wherfdale'a. Brakuje mi właśnie nutki ciepła i nizszego basu ale nie takiego jak np w produktach B&W serii 800 kontrolowanego niebotycznie ale bez duszy.Czy marantz bedzie dobry w tym połaczeniu? ktos ma doswiadczenie z odsłuchach. A co myslicie o sony np 555 es?

ata77, 26 Kwi 2008, 10:17

>Szukam "ciepłego CD" najlepiej SACD. Przyznam, że jezeli chodzi o ten temat jestem kompletnie

>"zielony".

w czym jesteś zielony?

ja też kiedyś myślałem o ciepłym dźwięku, ale okazało się, że ciepły dźwięk to nieporozumienie,

dźwięk musi być chłodny, szczegółowy i dynamiczny :-)

Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Molibden

26 Kwi 2008, 11:57

O mnie » Ignoruj » PW »

stat: 1211 / 4049 / 5

Po co od razu AN? Wystarczy inny który ma DAC bez oversamplingu lub można mu to wprowadzić. 1-bitowce więc odpadają w takim przypadku.