Skocz do zawartości
IGNORED

Lampizacja odtwarzacza


stachu7012
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wogóle ?? to cena sama mowi za siebie jakie to kondy ....6 zł szkoda zachodu .

Cyt. z netu.......

Kondensator strzelać

Oh No! Nie inny kondensator test porównawczy!

 

Rzeczywiście, nikt nie lubi porównania kondensatory. Czy naprawdę nie mają nic lepszego do roboty w życiu, ale do wymiany kondensatorów w z obwodu, pieczenie w wielu kondensatorów po prostu dowiedzieć się, jak brzmi?

 

Teraz, obrazów Wima MKP10 wyjście nasadki sprzęgła w moim audio Diva M7 zostały wyjęte i przewody przylutowane do krokodylkami zamiast ułatwiała zamiana czapki i obecnie.

 

W przeciwieństwie do niektórych testerów niż poddawane szczegółowej i naukowej metodologii, nie było ślepe badanie, czy wyczerpujący 500 godzin spalić w teście. Nie są wszystkie czapki samą wartość, ponieważ wiele z tych pułapów prostu stało się leżące wokół na rozprawę. Ale według moich obliczeń, wszystkie kondensatory testowane są wystarczająco duże, do wartości nie powoduje degradacji dźwiękowy do basów w moim systemie.

 

Wszystkie czapki otrzyma co najmniej 10 godzin w czasie i nagrać co najmniej kilka godzin słuchania dorywczo / poważne. Ocassionally, będę wracać do WIMA jako sprawdzenie poczytalności.

 

Line-up (w przypadkowej kolejności): -

 

1. Clarity Cap ESA

2. Solen Szybka Cap

3. Auricap

4. Obbligato Gold Premium Cap

5. Jantzen Superior Z Cap

6. Mundorf M-Cap

7. Mundorf Supreme

8. Mundorf Supreme Silver w Oleju

9. Mundorf Supreme Silver / Złoto

10. AMPOHM Paper w oleju Tin Foil

 

 

(Górny rząd, lewy - prawy, Solen, Obbligato, Cap Clarity, Auricap, Mundorf M-Cap)

(Dolny rząd - lewy - prawy, Jantzen, Wima, Mundorf Supreme Mundorf Silver / Gold Mundorf Silver w oleju)

 

Dla wartości odniesienia, tutaj są na forum ceny powyższych czapki na uF 1,0 w USD ułożone w kolejności od najtańszych do najdroższych.

 

Solen 1,76 dolarów

Mundorf M-Cap 3,54 dolarów

Wima MKP10 4,00 dolarów

Wyjaśnij Cap ESA 8,90 dolarów

Obbligato Gold Premium 10,50 dolarów

Jantzen Superior Z Cap 12,00 dolarów

Mundorf Supreme 20,00 dolarów

Auricap 21,50 dolarów

AMPOHM Paper w oleju folię 29,95 dolarów

Mundorf Supreme Silver / Oil 48,00 dolarów

Mundorf Supreme Silver / Złoto 68,00 dolarów

 

Zdjęcie Cap - Wima MKP10

 

Absolutnie nic złego w WIMA. MKP10 to częsty widok w dość dużo drogiego sprzętu i rozpoznawalny przez jego wygląd czerwonej prostokątnej skrzynki. Wiem, że TS Lim z Diva audio faworyzuje tę czapkę dla swojej neutralności i dynamiki.

 

Jest to neutralny cap i niewłaściwych systemów może brzmieć nieco chude. To jest dość otwarty i daje wrażenie ogólny brak eufonii lub rozkwicie. Mimo, że ma stosunkowo gładką średnicę, kiedy robi się tłoczno, średniotonowy może na nieco blasku i twardości. W takich sytuacjach, góra staje się nieco drżączka i bałagan. Stało się to oczywiste, gdy wracając do WIMA z Silvera Mundorf / złoty.

 

Pod względem głębokości sceny dźwiękowej i prezentacji, Wima jest jak siedzi blisko rzędu przedniego. Kondensatory Mundorf w porównaniu są bardziej jak siedzi w środkowym rzędzie.

 

Clarity Cap ESA

 

 

Bardzo ładna czapka a jego ciało folia metalowa wygląda imponująco. Pierwsze wrażenia są takie, że z bardzo ciemnym kondensatora z cofniętej średnicy i nie wiele rozbudowę wysokich. Na szczęście, po kilku godzinach spalić w rzeczy poprawić dość dużo.

 

Jest to ciekawy kondensator. Ma ciężki średni bas, który daje dobre piano niższych dźwięków solidności i czuć. Wokale brzmią zachęcająco i gładkie, z niemal bez śladu sibilance na zwykłych torach problemowych. Dalsze słuchania odkrywa się, że średnica jest zagłębiona i nieco mniej rozwiązywania jako WIMA MKP10. W przeciwieństwie do MKP10 WIMA, który ma suchą i uczciwy Treble, ESA ma przestronne sopranów i wysokiej częstotliwości, który podkreśla blask rozpad cymbałach i kapelusze wysokie i "zwiększa" poczucie przestrzeni akustycznej w nagraniach.

 

To może być idealny cap oswoić zbyt jasne i lighweight brzmiących systemów bez dokonywania ogólnej prezentacji zbyt ciemny. Biorąc pod uwagę jego stosunkowo niewielka cena wysokimi cenami Zaślepka ta czapka ma dużo będzie dla niego.

 

Auricap

 

Auricaps przyjść jest ładny jasny żółty owinięcie i nie izolowane przewody multi-stranded, z których jeden jest czarny, a drugi czerwony, prawdopodobnie aby odróżnić zewnętrzną folię uzwojeń z wewnętrznej folii.

 

Publiczność, producent Auricap, zaleca się, że sygnał wejść przez czarny przewód i wyjazd przez czerwonego przewodu do celów sprzęgania sygnału, który jest sposobem zainstalowałem je.

 

Przejście od Clarity Cap ESA do Auricap odrestaurowany mój system z powrotem do tej samej równowagi tonalnej jak czapki stanie - neutralnym. Nie rób pochopnych wniosków na temat tej czapki. Przez pierwsze dwie godziny, choć brzmiało to neutralne, wysokie częstotliwości dziwnie chwiejny jakość, trochę jak zmianę prędkości taśmy. Po około pięciu godzin, bardziej lub mniej w tym zniknęła.

 

W porównaniu do WIMA, Auricap ma gładszą średnicę ale neutralną równowagę przez całego spektrum dźwięku częstotliwości. ESA ma więcej powietrza i wysoki blask częstotliwości niż Auricap. Można powiedzieć, że nie robi nic złego Auricap, ale gdzie indziej, jeśli szukasz kapelusza do koloru balans tonalny systemu.

 

Mundorf Supreme

 

Mundorf Supreme jest dolna zakresu Najwyższego i jest fizycznie ogromne jej wartości znamionowej. Prawdopodobnie jest to pewna część ze względu na indukcji wolnego projektowania skutecznie wykorzystuje dwa kondensatory połączone szeregowo w samej obudowie. Czy sprawdzić ilość wolnego miejsca w swojej obudowie, zanim kupisz!

 

Supreme skończyło się trochę więcej palić w niż zwykle z powodu dziwnego zjawiska. Pierwsze kilka godzin były fantastyczne! Gładkie, płynne i najpiękniejszy i długotrwały upadek z notatek. Atrakcje następnie wziął kolei na gorsze, z zatyczkami wprowadzanych do stanu zdecydowanie niezadowolony - średniotonowy w szczególności był hashy i ziarniste.

 

Droga koło 10 znaku godzin, wszystko zaczęło się ustatkować i poważne słuchanie może się rozpocząć.

 

Jadąc z Auricap, Najwyższy był po drugiej stronie płotu, bardzo muzyczna, zabawne i może nie najbardziej dokładne brzmienia kondensatorów. Chociaż balans tonalny jest dość neutralny, Supreme ma bardzo dopracowany i wyrafinowany średniotonowe z odpowiedniej ilości mięsa w całym zakresie częstotliwości. Nuty są przedstawiane z tekstur i drobne niuanse, co Auricap dźwięk suchy w porównaniu.

 

Łatwo najbardziej przyjemne z czapki przetestowane tak daleko, Supreme łączy wagę i sopranów poszerzenie Claritycap ESA z prędkością WIMA MKP10. W połączeniu z jego bardzo rozdzielczą i muzyczny charakter i przystępną ceną, rozważ Najwyższego na następny zakup. Aby nitpick, tylko krytyka wobec Najwyższego przeciwko jego konkurentami tej pory będzie nieznaczną utratę rozdzielczości w ekstremalnych wysokich częstotliwości, a jego artystyczna zamiast uczciwego podejścia do muzyki. Ostatni punkt jest subiektywny i tak możesz osobiście wolą to.

 

Mundorf Silver / Złoto

 

 

Mundorf Silver / Złoto brzmi zupełnie jak Najwyższego. Co spędzeniu 3 x więcej podać? Lotność są bardziej rozbudowane z lepszym znaczeniu powietrza i rozdzielczości. Średniotonowy ma cieplejszy blask do niego. Ogólnie to cap brzmi nieco bardziej płynne, trochę jak jak Supreme brzmi początkowo (z zastrzeżeniem cap tutaj jest bardzo dobrze prowadzone w ponieważ jest wypożyczony od znajomego, który umieścił na nim znaczne godzin) Jednak pomimo subiektywnych ulepszeń, wartość oferty trudno się kłócić. Jeśli fundusze są nieograniczone, to sprawa dyskusyjna. Ale jeśli masz wybór między wyborze Najwyższego o 3 najważniejszych miejsc, w porównaniu do używania srebrny / złoty na jedną krytycznym miejscu, wybrałbym były bez wahania.

 

Mundorf M-Cap

 

W porównaniu do WIMA, M-Cap brzmi bardziej miękkie i bardziej zaokrąglone. W rezultacie dynamika cierpi trochę z basy pozbawionych wpływu i rozszerzenie. Wima brzmi o wiele bardziej otwarty w stosunku choć M-Cap nie ma przyjemnie gładką średnicą. Niestety, M-Cap brzmi gładki ma problem sibilance w średnicy. W wyższych częstotliwościach, to cap brzmi sucho i ograniczonej. Góra ma także tendencję do splashy kiedy robi się tłoczno. Jedyny wniosek, to fakt, że ta czapka jest chyba bardziej odpowiednie dla innych aplikacji i nie jest przystosowany do wysokiego wykorzystania sprzężenia napięcia. To jest tylko czapka dotychczas w testach odsłuchowych które sprawiają, że chcesz dotrzeć do przełącznika sieciowego!

 

Mundorf Supreme Silver / Oil

 

Co powiew świeżego powietrza! Jadąc z M-Cap, Mundorf Supreme Silver w oleju to uczta dla uszu. Mundorf rodzina Supreme kondensatorów ma wyraźnego dźwięku rodzinnego. Silver w oleju jest znacznie bardziej otwarty i cieczy w stosunku do Supreme. I rzeczywiście wolą to do Silver / Gold. Srebro w oleju jest bardzo rozszerzony na obu końcach z doskonałymi microdetails w średnich i wysokich częstotliwości. Jest również znakomicie dopracowane z doskonałą równowagę pomiędzy bycie analityczne i musical. Brakuje blask średniotonowego o srebrny / złoty, ale bardziej jeszcze w całym paśmie częstotliwości. Przez cały czas, to brzmi łatwe i naturalne. Gorąco polecam!

 

Obbligato Gold Premium Cap

 

Początkowe wrażenia podczas palić w czasie były dość obiecujące. Bardzo bezstronny performer z neutralnym salda i szczegółów dobrej całym. Saldo mądry, to przypomina mi Auricap najbardziej wyjątkiem Obbligato ma bardziej rozbudowany i wzloty Wetter. Średnica jest przyjemnie gładka, bez przytłumiony jest i jest dużo informacji są przekazywane w sposób uporządkowany i kontrolowany. Piętą achillesową tego kapelusza jest jego bas, który jest lekko zaokrąglone i nie jest szczególnie głęboko, szczególnie w porównaniu do serii Supreme Mundorf. Powoduje to nieco lighweight prezentacji brzmiący. Powiedział, że jest to bardzo dobra czapka, szczególnie biorąc pod uwagę jego konkurencyjną cenę. Subiektywnie uważam, że oprócz kwestii basu Obbligato jest bardziej przyjazny niż Auricap w znacznie niższej cenie.

 

Jantzen Superior Z-Cap

 

Jantzen Superior Z-Cap uderzyło mnie jako bardzo podobne do Obbligato wyjątkiem dwóch istotnych różnic. Po pierwsze, Jantzen ma bardziej rozbudowany i wybitny bas, a wysokie częstotliwości są odrobinę bardziej otwarte i rozszerzone. Dzięki wyjątkowej neutralności od góry do dołu w niskiej cenie, to jest to bardzo dobra czapka z doskonałą stosunek ceny do wydajności. Z subiektywnego punktu widzenia, wolę to nieco ponad Obbligato. Jeśli Obbligato mógłby uznać odrobinę off neutralny na ciepłej stronie, Jantzen jest trochę off neutralna wobec chłodnej stronie. Mój zwykły komentarz na neutralności dotyczy, Jantzen przekazuje sygnał z parzystej strony - gdzie indziej, jeśli szukasz dla dodatkowej "Spice".

 

Solen Szybka Cap

 

Według wspólnego mądrości Audiophile, stosując nasadkę jak Solen w Signal obowiązków przewożących zarabia bilet w jedną stronę do Audiophile Hall-of-Wstyd. Cóż, niespodzianka-niespodzianka. Być może za pomocą czapki Solen nie Audiophile faux-pas jest wykonany, aby być. Solen najlepiej można opisać jako nieszkodliwe, ale nie szczególnie inspirujące. Na plus, jest gładka i przyjemna. Możesz słuchać i zasnąć. Porównania do innych limitów wskazują, że traci trochę niski Solen informacje o poziomie, o wysokiej częstotliwości i informacji powietrza czym najbardziej oczywisty naruszone. Ogólny wynik nie jest zagrożeniem życia i Solen prawdopodobnie zrobi dobrze ograniczonych projektów budżetowych. W teście set-up, to radził sobie lepiej niż Mundorf M-Cap. Dźwiękowo, drugie z dołu pokrywy z wszystkich tutaj na badania. Aby umieścić rzeczy w perspektywie, zważywszy na jego niemal giveaway koszt, można zrobić o wiele gorzej.

 

AMPOHM Paper w oleju Tin Foil

 

 

Słowa nie mogą opisać, jak wielki jest ten kondensator. I był pełen dumy, kiedy mój pakiet przybył z dystrybutora AMPOHM, www.audiocap.co.uk (świetne doświadczenie skupu - spróbuj je). I podnieceniu pokazał mój partner olejowe kondensatory, które wyglądały bardziej jak granat dymny. Nawet nie myślę o użyciu ich w ciasnych przestrzeniach.

 

 

Kondensator z AMPOHM Solen pokrywie samej wartości dla porównania.

Nie pomyślałeś, że żartuję o wielkości prawda?

 

AMPOHM brzmi całkiem dobrze. Wystarczy spadnie niemal na górze stosu. Biorąc pod uwagę jego stosunkowo przystępną cenę, to jest nie lada osiągnięciem. W przeciwieństwie do starych papieru w oleju kołpaków lub innych obecnych marek produkcyjnych AMPOHM potrafi brzmieć bogaty, płynny i rozszerzone w tym samym czasie. Jego balans tonalny jest podobny do Mundorf Silver / olej lub Mundorf Silver / Gold. W porównaniu side-by-side, AMPOHM brzmi "czarniejszy" z bardzo cichymi cichych pasaży. Początkowo, nie ma wrażenia, że ​​instrumenty, takie jak talerze i wysokiej-Hats mają mniej szczegółów i zniszczenie. Jednakże, po szerokiej oceny przychodzi świadomość, że takie instrumenty są równie szczegółowe i rozszerzony ale umieścić w przeciwieństwie mniej wyraźny w porównaniu do Silver Mundorf / olej. Stosunek jakości do ceny mądry, AMPOHM zdecydowanie bije ręce Mundorf dół. Chociaż nadal preferują Silver / Oil, mogę sobie wyobrazić, że można dopasować AMPOHM innych systemów lepiej. Gorąco polecam!

 

Wnioski

 

Mimo osobistych preferencji, warto stwierdzając, że większość z tych kondensatorów zrobi doskonale we wszystkich, ale do najbardziej krytycznych. Ulubione na koniec tego testu są: -

 

Koszt-no-object - Mundorf Supreme Silver / Oil. Zamknij runner-up, AMPOHM Paper w oleju folią aluminiową.

Najlepsze z reszty - Jantzen Superior Z-Cap, Mundorf Supreme, Obbligato Premium Gold

 

Za wybór najlepszy z resztą, to jest trochę jak owsianka młodej niedźwiedzia - wybór "w sam raz", zależy od systemu. Jantzen jeśli system potrzebuje odrobinę otwarcie. Obbligato jeśli system jest w porządku. Pomiędzy tymi 3 czapki, Mundorf jest dla serca (emocjonalnie wyrazisty) podczas Obbligato i Jantzen są dla umysłu (neutralny i prawdziwsze od źródła).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez slaw123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamowilem kondesatory audyn q4 o,47uf-400v-co o nich myslicie,czy to lepiej zagra niz sinecony,co wogule o nich myslicie ,jakie sa opinie jak graja,nic nie znalazlem w necie,o nich -ide w ciemno,czt warto?...

 

To zależy "w czym" to ma grać.

 

Jeśli system jest jako całość klasy średniej, to nie ma powodu szaleć z niewiadomo jakimi kondenastorami.

Kwestia zrównoważenia całości i proporcji jakichś.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zależy "w czym" to ma grać.

 

Jeśli system jest jako całość klasy średniej, to nie ma powodu szaleć z niewiadomo jakimi kondenastorami.

Kwestia zrównoważenia całości i proporcji jakichś.

Tak zgadza sie do Denonka kondki wystarcza po 60zl a do Krella mozna zapodac po 200zl A jak sie komus podoba to i do Denonka wsadzi za 200zl Akurat kondy o tej wartosci nie sa az tak duze i drogie ale zeby wymieniac kondy za 3 zl na kondy po 6 zl to lekka przesada .

 

W moim Denonku i Bewitchu siedza akurat Obbligato Gold Premium , cena srednia a i jakosc muzyki jest na przyzwoitym poziomie .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamowilem kondesatory audyn q4 o,47uf-400v-co o nich myslicie,czy to lepiej zagra niz sinecony,co wogule o nich myslicie ,jakie sa opinie jak graja,nic nie znalazlem w necie,o nich -ide w ciemno,czt warto?...

Kolego nic nie rozumiem z Twojego postu, mogę się tylko domyślić ale nie zamawiaj tych kondensatorów szkoda Twojego czasu i pieniędzy.

 

Wogóle ?? to cena sama mowi za siebie jakie to kondy ....6 zł szkoda zachodu .

Cyt. z netu.......

Kondensator strzelać

Oh No! Nie inny kondensator test porównawczy!

 

Rzeczywiście, nikt nie lubi porównania kondensatory. Czy naprawdę nie mają nic lepszego do roboty w życiu, ale do wymiany kondensatorów w z obwodu, pieczenie w wielu kondensatorów po prostu dowiedzieć się, jak brzmi?

 

Teraz, obrazów Wima MKP10 wyjście nasadki sprzęgła w moim audio Diva M7 zostały wyjęte i przewody przylutowane do krokodylkami zamiast ułatwiała zamiana czapki i obecnie.

 

W przeciwieństwie do niektórych testerów niż poddawane szczegółowej i naukowej metodologii, nie było ślepe badanie, czy wyczerpujący 500 godzin spalić w teście. Nie są wszystkie czapki samą wartość, ponieważ wiele z tych pułapów prostu stało się leżące wokół na rozprawę. Ale według moich obliczeń, wszystkie kondensatory testowane są wystarczająco duże, do wartości nie powoduje degradacji dźwiękowy do basów w moim systemie.

 

Wszystkie czapki otrzyma co najmniej 10 godzin w czasie i nagrać co najmniej kilka godzin słuchania dorywczo / poważne. Ocassionally, będę wracać do WIMA jako sprawdzenie poczytalności.

 

Line-up (w przypadkowej kolejności): -

 

1. Clarity Cap ESA

2. Solen Szybka Cap

3. Auricap

4. Obbligato Gold Premium Cap

5. Jantzen Superior Z Cap

6. Mundorf M-Cap

7. Mundorf Supreme

8. Mundorf Supreme Silver w Oleju

9. Mundorf Supreme Silver / Złoto

10. AMPOHM Paper w oleju Tin Foil

 

 

(Górny rząd, lewy - prawy, Solen, Obbligato, Cap Clarity, Auricap, Mundorf M-Cap)

(Dolny rząd - lewy - prawy, Jantzen, Wima, Mundorf Supreme Mundorf Silver / Gold Mundorf Silver w oleju)

 

Dla wartości odniesienia, tutaj są na forum ceny powyższych czapki na uF 1,0 w USD ułożone w kolejności od najtańszych do najdroższych.

 

Solen 1,76 dolarów

Mundorf M-Cap 3,54 dolarów

Wima MKP10 4,00 dolarów

Wyjaśnij Cap ESA 8,90 dolarów

Obbligato Gold Premium 10,50 dolarów

Jantzen Superior Z Cap 12,00 dolarów

Mundorf Supreme 20,00 dolarów

Auricap 21,50 dolarów

AMPOHM Paper w oleju folię 29,95 dolarów

Mundorf Supreme Silver / Oil 48,00 dolarów

Mundorf Supreme Silver / Złoto 68,00 dolarów

 

Zdjęcie Cap - Wima MKP10

 

Absolutnie nic złego w WIMA. MKP10 to częsty widok w dość dużo drogiego sprzętu i rozpoznawalny przez jego wygląd czerwonej prostokątnej skrzynki. Wiem, że TS Lim z Diva audio faworyzuje tę czapkę dla swojej neutralności i dynamiki.

 

Jest to neutralny cap i niewłaściwych systemów może brzmieć nieco chude. To jest dość otwarty i daje wrażenie ogólny brak eufonii lub rozkwicie. Mimo, że ma stosunkowo gładką średnicę, kiedy robi się tłoczno, średniotonowy może na nieco blasku i twardości. W takich sytuacjach, góra staje się nieco drżączka i bałagan. Stało się to oczywiste, gdy wracając do WIMA z Silvera Mundorf / złoty.

 

Pod względem głębokości sceny dźwiękowej i prezentacji, Wima jest jak siedzi blisko rzędu przedniego. Kondensatory Mundorf w porównaniu są bardziej jak siedzi w środkowym rzędzie.

 

Clarity Cap ESA

 

 

Bardzo ładna czapka a jego ciało folia metalowa wygląda imponująco. Pierwsze wrażenia są takie, że z bardzo ciemnym kondensatora z cofniętej średnicy i nie wiele rozbudowę wysokich. Na szczęście, po kilku godzinach spalić w rzeczy poprawić dość dużo.

 

Jest to ciekawy kondensator. Ma ciężki średni bas, który daje dobre piano niższych dźwięków solidności i czuć. Wokale brzmią zachęcająco i gładkie, z niemal bez śladu sibilance na zwykłych torach problemowych. Dalsze słuchania odkrywa się, że średnica jest zagłębiona i nieco mniej rozwiązywania jako WIMA MKP10. W przeciwieństwie do MKP10 WIMA, który ma suchą i uczciwy Treble, ESA ma przestronne sopranów i wysokiej częstotliwości, który podkreśla blask rozpad cymbałach i kapelusze wysokie i "zwiększa" poczucie przestrzeni akustycznej w nagraniach.

 

To może być idealny cap oswoić zbyt jasne i lighweight brzmiących systemów bez dokonywania ogólnej prezentacji zbyt ciemny. Biorąc pod uwagę jego stosunkowo niewielka cena wysokimi cenami Zaślepka ta czapka ma dużo będzie dla niego.

 

Auricap

 

Auricaps przyjść jest ładny jasny żółty owinięcie i nie izolowane przewody multi-stranded, z których jeden jest czarny, a drugi czerwony, prawdopodobnie aby odróżnić zewnętrzną folię uzwojeń z wewnętrznej folii.

 

Publiczność, producent Auricap, zaleca się, że sygnał wejść przez czarny przewód i wyjazd przez czerwonego przewodu do celów sprzęgania sygnału, który jest sposobem zainstalowałem je.

 

Przejście od Clarity Cap ESA do Auricap odrestaurowany mój system z powrotem do tej samej równowagi tonalnej jak czapki stanie - neutralnym. Nie rób pochopnych wniosków na temat tej czapki. Przez pierwsze dwie godziny, choć brzmiało to neutralne, wysokie częstotliwości dziwnie chwiejny jakość, trochę jak zmianę prędkości taśmy. Po około pięciu godzin, bardziej lub mniej w tym zniknęła.

 

W porównaniu do WIMA, Auricap ma gładszą średnicę ale neutralną równowagę przez całego spektrum dźwięku częstotliwości. ESA ma więcej powietrza i wysoki blask częstotliwości niż Auricap. Można powiedzieć, że nie robi nic złego Auricap, ale gdzie indziej, jeśli szukasz kapelusza do koloru balans tonalny systemu.

 

Mundorf Supreme

 

Mundorf Supreme jest dolna zakresu Najwyższego i jest fizycznie ogromne jej wartości znamionowej. Prawdopodobnie jest to pewna część ze względu na indukcji wolnego projektowania skutecznie wykorzystuje dwa kondensatory połączone szeregowo w samej obudowie. Czy sprawdzić ilość wolnego miejsca w swojej obudowie, zanim kupisz!

 

Supreme skończyło się trochę więcej palić w niż zwykle z powodu dziwnego zjawiska. Pierwsze kilka godzin były fantastyczne! Gładkie, płynne i najpiękniejszy i długotrwały upadek z notatek. Atrakcje następnie wziął kolei na gorsze, z zatyczkami wprowadzanych do stanu zdecydowanie niezadowolony - średniotonowy w szczególności był hashy i ziarniste.

 

Droga koło 10 znaku godzin, wszystko zaczęło się ustatkować i poważne słuchanie może się rozpocząć.

 

Jadąc z Auricap, Najwyższy był po drugiej stronie płotu, bardzo muzyczna, zabawne i może nie najbardziej dokładne brzmienia kondensatorów. Chociaż balans tonalny jest dość neutralny, Supreme ma bardzo dopracowany i wyrafinowany średniotonowe z odpowiedniej ilości mięsa w całym zakresie częstotliwości. Nuty są przedstawiane z tekstur i drobne niuanse, co Auricap dźwięk suchy w porównaniu.

 

Łatwo najbardziej przyjemne z czapki przetestowane tak daleko, Supreme łączy wagę i sopranów poszerzenie Claritycap ESA z prędkością WIMA MKP10. W połączeniu z jego bardzo rozdzielczą i muzyczny charakter i przystępną ceną, rozważ Najwyższego na następny zakup. Aby nitpick, tylko krytyka wobec Najwyższego przeciwko jego konkurentami tej pory będzie nieznaczną utratę rozdzielczości w ekstremalnych wysokich częstotliwości, a jego artystyczna zamiast uczciwego podejścia do muzyki. Ostatni punkt jest subiektywny i tak możesz osobiście wolą to.

 

Mundorf Silver / Złoto

 

 

Mundorf Silver / Złoto brzmi zupełnie jak Najwyższego. Co spędzeniu 3 x więcej podać? Lotność są bardziej rozbudowane z lepszym znaczeniu powietrza i rozdzielczości. Średniotonowy ma cieplejszy blask do niego. Ogólnie to cap brzmi nieco bardziej płynne, trochę jak jak Supreme brzmi początkowo (z zastrzeżeniem cap tutaj jest bardzo dobrze prowadzone w ponieważ jest wypożyczony od znajomego, który umieścił na nim znaczne godzin) Jednak pomimo subiektywnych ulepszeń, wartość oferty trudno się kłócić. Jeśli fundusze są nieograniczone, to sprawa dyskusyjna. Ale jeśli masz wybór między wyborze Najwyższego o 3 najważniejszych miejsc, w porównaniu do używania srebrny / złoty na jedną krytycznym miejscu, wybrałbym były bez wahania.

 

Mundorf M-Cap

 

W porównaniu do WIMA, M-Cap brzmi bardziej miękkie i bardziej zaokrąglone. W rezultacie dynamika cierpi trochę z basy pozbawionych wpływu i rozszerzenie. Wima brzmi o wiele bardziej otwarty w stosunku choć M-Cap nie ma przyjemnie gładką średnicą. Niestety, M-Cap brzmi gładki ma problem sibilance w średnicy. W wyższych częstotliwościach, to cap brzmi sucho i ograniczonej. Góra ma także tendencję do splashy kiedy robi się tłoczno. Jedyny wniosek, to fakt, że ta czapka jest chyba bardziej odpowiednie dla innych aplikacji i nie jest przystosowany do wysokiego wykorzystania sprzężenia napięcia. To jest tylko czapka dotychczas w testach odsłuchowych które sprawiają, że chcesz dotrzeć do przełącznika sieciowego!

 

Mundorf Supreme Silver / Oil

 

Co powiew świeżego powietrza! Jadąc z M-Cap, Mundorf Supreme Silver w oleju to uczta dla uszu. Mundorf rodzina Supreme kondensatorów ma wyraźnego dźwięku rodzinnego. Silver w oleju jest znacznie bardziej otwarty i cieczy w stosunku do Supreme. I rzeczywiście wolą to do Silver / Gold. Srebro w oleju jest bardzo rozszerzony na obu końcach z doskonałymi microdetails w średnich i wysokich częstotliwości. Jest również znakomicie dopracowane z doskonałą równowagę pomiędzy bycie analityczne i musical. Brakuje blask średniotonowego o srebrny / złoty, ale bardziej jeszcze w całym paśmie częstotliwości. Przez cały czas, to brzmi łatwe i naturalne. Gorąco polecam!

 

Obbligato Gold Premium Cap

 

Początkowe wrażenia podczas palić w czasie były dość obiecujące. Bardzo bezstronny performer z neutralnym salda i szczegółów dobrej całym. Saldo mądry, to przypomina mi Auricap najbardziej wyjątkiem Obbligato ma bardziej rozbudowany i wzloty Wetter. Średnica jest przyjemnie gładka, bez przytłumiony jest i jest dużo informacji są przekazywane w sposób uporządkowany i kontrolowany. Piętą achillesową tego kapelusza jest jego bas, który jest lekko zaokrąglone i nie jest szczególnie głęboko, szczególnie w porównaniu do serii Supreme Mundorf. Powoduje to nieco lighweight prezentacji brzmiący. Powiedział, że jest to bardzo dobra czapka, szczególnie biorąc pod uwagę jego konkurencyjną cenę. Subiektywnie uważam, że oprócz kwestii basu Obbligato jest bardziej przyjazny niż Auricap w znacznie niższej cenie.

 

Jantzen Superior Z-Cap

 

Jantzen Superior Z-Cap uderzyło mnie jako bardzo podobne do Obbligato wyjątkiem dwóch istotnych różnic. Po pierwsze, Jantzen ma bardziej rozbudowany i wybitny bas, a wysokie częstotliwości są odrobinę bardziej otwarte i rozszerzone. Dzięki wyjątkowej neutralności od góry do dołu w niskiej cenie, to jest to bardzo dobra czapka z doskonałą stosunek ceny do wydajności. Z subiektywnego punktu widzenia, wolę to nieco ponad Obbligato. Jeśli Obbligato mógłby uznać odrobinę off neutralny na ciepłej stronie, Jantzen jest trochę off neutralna wobec chłodnej stronie. Mój zwykły komentarz na neutralności dotyczy, Jantzen przekazuje sygnał z parzystej strony - gdzie indziej, jeśli szukasz dla dodatkowej "Spice".

 

Solen Szybka Cap

 

Według wspólnego mądrości Audiophile, stosując nasadkę jak Solen w Signal obowiązków przewożących zarabia bilet w jedną stronę do Audiophile Hall-of-Wstyd. Cóż, niespodzianka-niespodzianka. Być może za pomocą czapki Solen nie Audiophile faux-pas jest wykonany, aby być. Solen najlepiej można opisać jako nieszkodliwe, ale nie szczególnie inspirujące. Na plus, jest gładka i przyjemna. Możesz słuchać i zasnąć. Porównania do innych limitów wskazują, że traci trochę niski Solen informacje o poziomie, o wysokiej częstotliwości i informacji powietrza czym najbardziej oczywisty naruszone. Ogólny wynik nie jest zagrożeniem życia i Solen prawdopodobnie zrobi dobrze ograniczonych projektów budżetowych. W teście set-up, to radził sobie lepiej niż Mundorf M-Cap. Dźwiękowo, drugie z dołu pokrywy z wszystkich tutaj na badania. Aby umieścić rzeczy w perspektywie, zważywszy na jego niemal giveaway koszt, można zrobić o wiele gorzej.

 

AMPOHM Paper w oleju Tin Foil

 

 

Słowa nie mogą opisać, jak wielki jest ten kondensator. I był pełen dumy, kiedy mój pakiet przybył z dystrybutora AMPOHM, www.audiocap.co.uk (świetne doświadczenie skupu - spróbuj je). I podnieceniu pokazał mój partner olejowe kondensatory, które wyglądały bardziej jak granat dymny. Nawet nie myślę o użyciu ich w ciasnych przestrzeniach.

 

 

Kondensator z AMPOHM Solen pokrywie samej wartości dla porównania.

Nie pomyślałeś, że żartuję o wielkości prawda?

 

AMPOHM brzmi całkiem dobrze. Wystarczy spadnie niemal na górze stosu. Biorąc pod uwagę jego stosunkowo przystępną cenę, to jest nie lada osiągnięciem. W przeciwieństwie do starych papieru w oleju kołpaków lub innych obecnych marek produkcyjnych AMPOHM potrafi brzmieć bogaty, płynny i rozszerzone w tym samym czasie. Jego balans tonalny jest podobny do Mundorf Silver / olej lub Mundorf Silver / Gold. W porównaniu side-by-side, AMPOHM brzmi "czarniejszy" z bardzo cichymi cichych pasaży. Początkowo, nie ma wrażenia, że ​​instrumenty, takie jak talerze i wysokiej-Hats mają mniej szczegółów i zniszczenie. Jednakże, po szerokiej oceny przychodzi świadomość, że takie instrumenty są równie szczegółowe i rozszerzony ale umieścić w przeciwieństwie mniej wyraźny w porównaniu do Silver Mundorf / olej. Stosunek jakości do ceny mądry, AMPOHM zdecydowanie bije ręce Mundorf dół. Chociaż nadal preferują Silver / Oil, mogę sobie wyobrazić, że można dopasować AMPOHM innych systemów lepiej. Gorąco polecam!

 

Wnioski

 

Mimo osobistych preferencji, warto stwierdzając, że większość z tych kondensatorów zrobi doskonale we wszystkich, ale do najbardziej krytycznych. Ulubione na koniec tego testu są: -

 

Koszt-no-object - Mundorf Supreme Silver / Oil. Zamknij runner-up, AMPOHM Paper w oleju folią aluminiową.

Najlepsze z reszty - Jantzen Superior Z-Cap, Mundorf Supreme, Obbligato Premium Gold

 

Za wybór najlepszy z resztą, to jest trochę jak owsianka młodej niedźwiedzia - wybór "w sam raz", zależy od systemu. Jantzen jeśli system potrzebuje odrobinę otwarcie. Obbligato jeśli system jest w porządku. Pomiędzy tymi 3 czapki, Mundorf jest dla serca (emocjonalnie wyrazisty) podczas Obbligato i Jantzen są dla umysłu (neutralny i prawdziwsze od źródła).

 

 

 

 

 

 

Wartościowy wpis-do przemyślenia, mało kogo stać na podzielenie się takimi informacjami na forum.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sonik77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kondensator strzelać

Oh No! Nie inny kondensator test porównawczy!

Kali chcieć,Kali umieć.....Wracając do tematu, ostatnio wpadł mi kondensator jantzen z-superior(czerwony) który poszedł na wyjście lamp w cd denon,i zrobił na mnie ogromne wrażenie,dźwiękowo w każdym aspekcie wielka poprawa,słychac klasę w tych kondach,porównywałem go do jantzen cross-cap,scr,mkp philipsa jako bypass do mkp i ruskich i tandem ruskich KBG(papier-olej)+K72P6(teflon),ten czerwony jantzen był najlepszy,tylko uwaga na jego wielkie wymiary.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze bylyby te kondki ... sam nie sluchalem ale juz ich szukam mozna je kupic w Stanach ale cena duza a po drugie przesylka prawie 100 $ Opis z netu :V-CAP TFTF (Teflon Film Tin Foil). Hmmm....zaskoczenie. „Plastikowy” kondensator, izolowany teflonem, który zazwyczaj źle brzmi i do tego z folią cynową. To nie może brzmieć dobrze a.....brzmi NIEBIAŃSKO.

Przede wszystkim DYNAMIKA. Nawet Jupitery, które wydawały się szybkie, stają sie przy nich co najmniej powściągliwe. Ton jest nieco podobny do (rozgrzanego) Jupitera, czyli dość ciepły, bardzo detaliczny o bogatej teksturze. Brzmienie jakby się dociąża. Bas schodzi niżej, wysokie tony są bardziej wyraziste, w tle dzwieków kompletna cisza, nieco czarna nawet :-)

Ten kondensator jest po prostu DOSKONAŁY.

 

Cena 70 $

 

Te ze zdjecia w Denonku to Obbligato Gold Premium Cap , maja fajna barwe sa cieple ( zero klucia w uszy ) nawet glosno sluchajac muzyki np Metallika , niezla rozdzielczosc , dobry lekko zaokraglony bas i ta dynamika ??

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez slaw123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyniu 360

(Konto usunięte)

u mnie juz graja audyn q4 0,47uf/400v -jak poslucham i sie wygrzeja, to zostawie je, w denonku jak okaze sie ze sa kiepskie do szukam cos co by spełniło moje uszy ,jak narazie to zawsze lepsze to co siedziało tam ostatnio bo nawet niewiem co tam było wlutowane .... Napisow nie było

Edytowane przez zbyniu 360
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Bawiąc" się dostępnymi kondami w zlampizowanym CD największą różnicę na plus usłyszałem na Mundorfach Supreme. Zatąpiły one Jantzeny superiory z-cab przed którymi miałem SCR MKP. Ja miałbyś możliwość to warto spróbować.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szukaj swojego dźwięku ale... nie wciskaj na siłę go innym :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>>> Ma to przelozenie na barwe dzwieku ?

 

Tak. Patrz:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Tutaj masz kalkulator:

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Jest to część bardzo w sumie ciekawej komplilacji teorii:

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Pamiętaj, że częstotliwość "graniczna" jest podawana dla punktu przegięcia na poziomie -3dB , a to już jest dość "istotny" ubytek w paśmie.

 

Zgodnie z "uniwersalnymi wykresami" z pierwszego linka - zauważ na tych wykresach, że dopiero 5-ciokrotność (lub odpowiednio: 1/5 ) wartości tej częstotliwości pozwala Ci "wylądować" na już w miarę płaskim obszarze charakterystyki przenoszenia.

 

Więc jeśli np. niskie tony chcesz mieć "gładkie jak stół" w dół aż do powiedzmy 15 Hz, to musisz przyjąć częstotliwość graniczną fd jeszcze pięć razy mniejszą, czyli 15/5 = 3Hz ...

 

Niektórzy idealiści przyjmują nawet do obliczeń 1,5 Hz ...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze się tak zapytam czy wartosci 0.47uf nie są za slabe po porzednie miały 1uf ...? Ma to przelozenie na barwe dzwieku ?

Z tymi pojemnościami to trochę trzeba by posprawdzać dokładniej. Kiedyś robiłem próby na różnych pojemnościach ale niestety nie na tych samych kondach, niestety, więc wrażenia nie nadają się na publikację :). Z drugiej strony zachęcony Mundorfami supreme zwykłymi 4,7uF, mam teraz w procesie wygrzewania Mundorfy Supreme sliver/gold i sliver/gold/oil i te niestety taką dynamiką nie chciały się jak na razie pochwalić. Ale nie wiem czy to nie wina właśnie ich mniejszej pojemności 0,33uF do zwykłych 4,7. Musiałbym mieć jeszcze zwykłe 0,33 to porównanie byłoby sensowne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szukaj swojego dźwięku ale... nie wciskaj na siłę go innym :)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... z tą pojemnością to jest dwusieczna broń ... o ile gdy są zbyt małe - to boli bo tracisz niskie tony,

to również nie można ich "podnosić" bezkarnie nie wiadomo ile ....

 

Jest bowiem coś takiego jak "slewing distortion" ... a mówiąc bardziej po ludzku ... niewydolność prądowa stopnia poprzedzającego, który musi "szybko" przeładować dużego konda ... Albowiem szybka, błyskawiczna zmiana napięcia na dużym kondensatorze wymaga niezwykle dużego prądu. Poprzedzająca lampa MUSI ten prąd zapewnić.

 

Jeśli grzebiemy w stopniach przedwzmacniacza, to nie ma to znaczenia, bo tam "zmienność" napięć, poziom AC sygnału nie jest aż tak duży.

 

Ale jeśli pech chciał, że modyfikujemy stopnie o wielkich wahaniach napięcia (np. driver lampy mocy), wówczas dochodzi to takich sytuacji, że ktoś uderza w perkusję, jest duża zawartość sygnału o wysokiej częstotliwości i o dużej zmienności napięcia .... transjent .... może się okazać, że chwilowy przebieg sygnału to zmiana napięcia rzędu 50V która następuje przez zaledwie mikrosekundę ...

 

Ouch!

 

To oznacza że trzeba mieć po zbóju duży prąd płynący przez lampę driver'a ... gdyż wzór na prędkość ładowania kondensatora, a raczej narastania napięcia na kondensatorze chyba wszyscy jeszcze pamiętają ?

 

U(t) = U(0) * ( 1 - e^(-t / tau ) )

 

Prędkość narastania napięcia powinna wynosić przy typowej końcówce mocy zdecydowanie więcej niż 5V/ mikrosekundę. W tym wzorze Tau jest stałą zależną od dostępnego prądu i od pojemności, jaką trzeba tym prądem przeładować.

 

Zbyt mała prędkość narastania transient'a - i dochodzi do zniekształceń zwanych slewing distortion.

Mówiąc najprościej: zamiast sinusa dostaniemy trójkąt.

 

>>> cos za szczuplo teraz mam na basie i to prawda potwierdzam kolege mamela mniej basu a to dalej szukamy

 

Dorzuć drugi taki kondensatorek równolegle do tego co jest ... i zobacz czy się coś poprawiło.

A jak masz nawet jakiś "inny" ... np. 2,2 uF lub 3,3 uF - też go wlutuj i zobaczysz czy pomogło.

Będzie przynajmniej wiadomo czy idąc w większe pojemności masz poprawę czy nie.

 

Jeśli poprawa jest - no to można iść na jakieś zakupy ..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos za szczuplo teraz mam na basie i to prawda potwierdzam kolege mamela mniej basu a to dalej szukamy

 

Jeśli masz za szczupło na basie to kondy niewiele pomogą, warto pomyśleć o innych kolumnach z niższym zejściem niż A.A. Sam je używałem i wiem co piszę.

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyniu 360

(Konto usunięte)

stary ,czy ty wogole miales do czynienia z tymi kolumnami na dlusza mete...? -napisze ci tak i czytaj ze zrozumieniem bas wyszczuplal z tego powodu ze stare kondy mialy pojemnosc 1uf,wstawiajac o połowe mniej siłą rzeczy bas zmalał i tu jest diabeł pogrzebany,a tak od siebie ,jedni slyszą,a inni nie słyszą,może masz skopaną akustykę...?i kolumny ci nie podpasowały-te kolumny ,maja poteżny bas,kiedy zajdzie potrzeba pozdrawiam i uklony dla twego kolegi slav123-jak to mówia trzymajmy się wszczyscy razem.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stary ,czy ty wogole miales do czynienia z tymi kolumnami na dlusza mete...? -napisze ci tak i czytaj ze zrozumieniem bas wyszczuplal z tego powodu ze stare kondy mialy pojemnosc 1uf,wstawiajac o połowe mniej siłą rzeczy bas zmalał i tu jest diabeł pogrzebany,a tak od siebie ,jedni slyszą,a inni nie słyszą,może masz skopaną akustykę...?i kolumny ci nie podpasowały-te kolumny ,maja poteżny bas,kiedy zajdzie potrzeba pozdrawiam i uklony dla twego kolegi slav123-jak to mówia trzymajmy się wszczyscy razem.....

 

Wyszło szydło z worka, najlepiej pisać o akustyce etc..Potężny bas mówisz, niech będzie. A to że słabo słyszę nie wiedziałem ale widocznie mało wiem bo zawsze wiele można dowiedzieć od kolegów z forum a dwa lata użytkowania to pewnie za mało. Prawdę mówiąc spodziewałem się takiej odpowiedzi.

Pozdrawiam jeszcze raz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Watek o lampizacji a tu piszemy o kolumnach , tak naprawde Pheobe to slabiutkie kolumny , tanie ale jesli kogos zadawala dzwiek z nich no coz droga otwarta mozna wybierac , ja osobiscie sluchalem tych kolumn i na Bewitchu to dzwiek zgaszony zero dynamiki , cofnieta srednica moze to za sprawa skutecznosci bo tylko 87 db , Nie zejda nizej niz 40 Hz to jaka akustyka tu pomoze ?? a do lampy sie NIE nadaja , jesli ktos jest innego zdania to sam sie oklamuje . Mnie osobiscie zainteresowaly te monitory ??

 

 

Indiana Line Tesi 260

 

sa tanie a do lampy jak znalazl byc moze pozegnam sie z Akkusami ( zmiana pomieszczenia ) szukam monitorow . A tak na koniec napisze tak : jesli kolega jest zadowolony z AA to swietnie ja tez bylem zadowolony z Akkusow dopoki nie odwiedzilem Macka ( AF Cardasy ) te kolumny to dopiero graja ?? wiadomo znajda sie i lepsze . Ale na domiar biadolenia Sonik :):) Twe Helenki z AA milo wspominam .Kolega ( 360 ) zajmuje sie akustyka : pomaga ?? potem ucieka do wymiany kondow : pomaga ?? a tak naprawde wszystko zalezy w glownej mierze od kolumn jak sie spasuja z reszta sprzetu ( WZMACNIACZ ) ........

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez slaw123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbyniu360

 

Przeczytaj uważnie co napisał kolega Slaw123 bo to rozwinięcie mojego postu, naprawdę dobrze Tobie radzi mimo Twoich uprzedzeń. Nie warto nastawiać się negatywnie.bo tylko prubójemy wskazać właściwy kierunek.

Jeszcze raz pozdrawiam i życzę więcej dystansu .

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest bowiem coś takiego jak "slewing distortion" ... a mówiąc bardziej po ludzku ... niewydolność prądowa stopnia poprzedzającego, który musi "szybko" przeładować dużego konda ... Albowiem szybka, błyskawiczna zmiana napięcia na dużym kondensatorze wymaga niezwykle dużego prądu. Poprzedzająca lampa MUSI ten prąd zapewnić.

 

Jeśli grzebiemy w stopniach przedwzmacniacza, to nie ma to znaczenia, bo tam "zmienność" napięć, poziom AC sygnału nie jest aż tak duży.

 

Ale jeśli pech chciał, że modyfikujemy stopnie o wielkich wahaniach napięcia (np. driver lampy mocy), wówczas dochodzi to takich sytuacji, że ktoś uderza w perkusję, jest duża zawartość sygnału o wysokiej częstotliwości i o dużej zmienności napięcia .... transjent .... może się okazać, że chwilowy przebieg sygnału to zmiana napięcia rzędu 50V która następuje przez zaledwie mikrosekundę ...

 

Ale bajki wypisujesz. Jeśli masz np. driver lamp mocy i pomiędzy nim a lampami mocy jakiś np. bardzo duży kondensator i jeśli na wyjściu drivera pojawi się jakiś skok napięcia o niezwykle małym czasie narastania to prąd wypływający z drivera nie będzie zależał od wielkości kondensatora, tylko od oporności obciążenia tego kondensatora. Zwykle jest to opornik siatkowy lampy mocy. Załóżmy że na wyjściu drivera mamy skok od 0V do 50V a opornik siatkowy lampy mocy ma 100kOhm. Wówczas w chwili pojawienia się tego skoku z drivera wypłynie prąd 0,5mA. I gdzie tu ten niezwykle duży prąd?

 

Prawdą jest że kondensator,szczególnie ten pomiędzy driverem a lampą mocy, nie powinien być zbyt duży ale z całkiem innych powodów.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A little knowledge inclineth men's minds toward atheism, but greatness of knowledge bringeth men's minds back again to God" Lord Bacon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3. Otala, M., “Transient Distortion in Transistorized Audio Power Amplifiers,” IEEE

Transactions on Audio and Electro-acoustics, Vol. AU-18, pp. 234–239, September, 1970.

4. Jung, W.G., M. L. Stephens, and C.C. Todd, “Slewing Induced Distortion and Its Effect

on Audio Amplifier Performance–With Correlated Measurement Listening Results,”

AES preprint No. 1252 presented at the 57th AES Convention, Los Angeles, May, 1977.

5. Cordell, R. R., “Another View of TIM,” Audio, February & March, 1980.

 

Wikipedia, the free encyclopedia

 

Slew-induced Distortion (SID, or sometimes: Slew-rate Induced Distortion) is caused when an amplifier or transducer is required to change output (or displacement), i.e. slew, faster than it is able to do so without error. At such times any other signals may suffer considerable gain distortion, leading to Intermodulation distortion.[1] Transient Intermodulation Distortion may involve some degree of SID and/or distortion due to peak compression.

These are effects that tend to occur only during parts of a waveform fed through audio amplifiers, that may give rise to audible degradation of the sound quality in music, even when fixed-frequency harmonic distortion tests show low amounts of distortion for a simple sinewave test signal.

 

Takie coś znalazłem w Bob Cordell - Audio Power Amplifiers ...

 

4.8 Slew Rate

The maximum rate of voltage change that an amplifier can achieve is usually referred

to as the slew rate. It is often expressed in volts per microsecond. Slew rate in an amplifier

is usually limited by the ability of a particular circuit to charge a capacitance at a

given rate. Indeed, for a circuit that can supply a current Imax to a node with capacitance

C on it, the slew rate is simply Imax/C. If a maximum current of 1 mA is available for

charging 100 pF, the slew rate will be limited to 10 V/ms.

We saw in Chapter 3 that negative feedback compensation can place a limitation on

slew rate. It is important to point out that negative feedback compensation is not the

only thing that limits slew rate, but in many cases it is the first one to come into play.

Figure 4.13 shows an amplifier with traditional Miller feedback compensation. The

values shown are similar to those in the simple amplifier depicted in Figure 4.6. Closedloop

gain is 20 and fc = 500 kHz. Capacitor CM forms a local feedback loop around the

VAS that turns the VAS into an integrator. This means that the VAS will have a straight

6 dB per octave roll-off over a very large frequency range, from very low frequencies to

frequencies above the gain crossover frequency. Once CM is determined and we know

the maximum peak signal current output of the input stage Imax, the slew rate is

SR = Imax/CM.

....

Slew Rate

The required slew rate for an amplifier can sometimes be a point of controversy, but

some minimum guidelines can put things into perspective and prove useful. Much of it

amounts to how much margin is desired against the maximum slew rate likely to occur

in program material. To be generous, assume it is that of a full-power sinusoid at 20 kHz.

A decent margin to add on top of that is to require the amplifier to have sufficient slew

rate to support a full-power sinusoid at 50 kHz.

The required slew rate for a sinusoid at 20 kHz is 0.125 V/μs per peak volt of output.

This means that a 100-W amplifier producing 40 V peak requires a minimum slew

rate capability of 5 V/μs. Adding the margin for full-power capability at 50 kHz raises

this number to 12.5 V/μs. Required slew rate tends to increase as the square root of

power, so a corresponding 400-W amplifier would require a minimum slew rate capability

of 25 V/μs. In reality, for very high quality reproduction, substantially higher

slew rate capabilities are desirable and not difficult to achieve. Unfortunately, high slew

rate alone does not guarantee low values of high-frequency distortion.

 

A tutaj Walt Jung na temat Slew Rate Distortion ...

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Definicja Walt'a Junga ...

post-34863-0-63711800-1360876141_thumb.jpg

post-34863-0-37397300-1360876162_thumb.jpg

post-34863-0-70857000-1360876198_thumb.jpg

post-34863-0-63326800-1360877567_thumb.jpg

post-34863-0-72119000-1360877589_thumb.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko co Ci po tych 2V/us w końcówce (np sztudera) gdy najszybsze pre nie schodzi niżej 40 i do tego ani jedno ani drugie nie gra

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

czniać to . . . jak mawia prawdziwy noblista - jadem na ryby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dobrze zrozumiałem całe to 'slew rate', to te 2V/us to jest bardzo mizerny wynik.

Minimum przyzwoitości jest powyżej 5V/us ... a idealnie to nawet właśnie bliżej 40V/us ... ale dla całego toru,

a nie tam jakiegoś pojedynczego stopnia.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zjj_wwa> wlkeiłeś fragmenty artykułów co do których nie mam zastrzeżeń, to co napisałem też jest prawdą, a pomimo tego to co napisałeś to są bajki. Zgadniesz jak to jest możliwe?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A little knowledge inclineth men's minds toward atheism, but greatness of knowledge bringeth men's minds back again to God" Lord Bacon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykluczamy topologie z prądem siatki (A2) ?

Pewnie że wykluczamy.

 

No nie wiem co masz na myśli. Shunt vs. Serial ?

 

Tak, to właśnie. Pomyliłeś jedno z drugim i wyszły bajki;)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"A little knowledge inclineth men's minds toward atheism, but greatness of knowledge bringeth men's minds back again to God" Lord Bacon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyniu 360

(Konto usunięte)

Watek o lampizacji a tu piszemy o kolumnach , tak naprawde Pheobe to slabiutkie kolumny , tanie ale jesli kogos zadawala dzwiek z nich no coz droga otwarta mozna wybierac , ja osobiscie sluchalem tych kolumn i na Bewitchu to dzwiek zgaszony zero dynamiki , cofnieta srednica moze to za sprawa skutecznosci bo tylko 87 db , Nie zejda nizej niz 40 Hz to jaka akustyka tu pomoze ?? a do lampy sie NIE nadaja , jesli ktos jest innego zdania to sam sie oklamuje . Mnie osobiscie zainteresowaly te monitory ??

 

 

Indiana Line Tesi 260

 

sa tanie a do lampy jak znalazl byc moze pozegnam sie z Akkusami ( zmiana pomieszczenia ) szukam monitorow . A tak na koniec napisze tak : jesli kolega jest zadowolony z AA to swietnie ja tez bylem zadowolony z Akkusow dopoki nie odwiedzilem Macka ( AF Cardasy ) te kolumny to dopiero graja ?? wiadomo znajda sie i lepsze . Ale na domiar biadolenia Sonik :):) Twe Helenki z AA milo wspominam .Kolega ( 360 ) zajmuje sie akustyka : pomaga ?? potem ucieka do wymiany kondow : pomaga ?? a tak naprawde wszystko zalezy w glownej mierze od kolumn jak sie spasuja z reszta sprzetu ( WZMACNIACZ ) ........

i co tu ci napisac... pomagam sobie , czyli dopieszczam klocki i kondy zmieniam na lepsze, gra to super i jestem mega zadowolony jesli uważasz że nie grają z lampą to przyjedz,i posluchaj... jaką srednice ma yagin-mc10l ,bo nieraz czytałeś o tym wzmaku na forum .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co tu ci napisac... pomagam sobie , czyli dopieszczam klocki i kondy zmieniam na lepsze, gra to super i jestem mega zadowolony jesli uważasz że nie grają z lampą to przyjedz,i posluchaj... jaką srednice ma yagin-mc10l ,bo nieraz czytałeś o tym wzmaku na forum .

Gdybys posluchal kolumn 94-102 db inaczej bys myslal a tak to tylko wmawiasz sobie ze jest dobrze . Szukasz poprawy w akustyce , piescisz klocki ( ja wole kobiete ) zmieniasz kondy ( ja codziennie skarpetki i bielizne ) piszesz o srednicy janka ( duzy to on nie jest ) raczej jaka gra srednica ?? a tak na powaznie to inna kategoria cenowa Ty Pheobami nie dorownasz Akkusom a te z kolei innym kolumnom a jest ich duzo . Wiem jedno ze Akkusy V4 nie sa idealnym partnerem dla Bewitcha , niedlugo o tym sie przekonam podlaczajac u kolegii elektronike z przedzialu 40-80 tys w nowym pomieszczeniu akustycznym nad ktorym piecze trzyma L3VY Dziwny z Ciebie czlowiek w watku AA buchasz do mnie a tu kolegii szukasz i do siebie zapraszasz , PO LUDZICH TU Z FORUM WYSYLASZ ZAPYTANIA ODNOSNIE MEGO SPRZETU JAK GRA ( TYPOWY ZAZDROSNIK ) dupsko obrabiasz o jakis kablach piszesz. Po co to robisz masz jakis problem ?? ja krolem nie jestem a zwyklym zjadaczem chleba . to ze jestem jaki jestem jednym pasuje innym nie musi a Krzymow gdzie lezy to wiem Panie Nowak :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość zbyniu 360

(Konto usunięte)

jak bym mial zmieniac co chwile sprzet to nigdy nie byl bym wstanie go ocenic na co go stać i mam to co mam i z lampa gra dla mnie super nie interesuje mnie co słuchasz i na czym! Bo ja wyraźam swoje odczucia co do grania kolumn ale jeszcze raz powtorze najpierw to trzeba dać systemowi optimum a potem wyciagać wnioski -acha to jest forum i wypraszam sobie abyś moje personalia pisał jak masz kopleksy że ktoś cie przerusł i zrobił to taniej i lepiej to sa tacy specjalisci od podobnych problemów

Edytowane przez zbyniu 360
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.