Skocz do zawartości
IGNORED

wybór projektora

szelodh

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

w tym temacie jestem zielony więc pytam o radę. Po pierwsze czy znacie jakieś strony www w których moge dowiedzieć sie podstawowych info o projektorach, konstrukcjach, ich wadach i zaletach.

Drugie pytanko to chęć zakupu projektora do 3000 pln. Odległość do ściany około 3 m w niskim 2,4 m mieszkaniu.

dzięki z góry za sugestie

na modele z natywna rozdzielczoscia 720p

np. Optoma modele kinowe HD 65, 70

oprocz projektora powinienes podpiąć go pod komputer kablem HDMIDVI lub (HDMIHDMI w przypadku posiadania grafiki gef9600 z HDMI -ale nie wszystkie je mają.)

Grafika do filmów 720p/1080p sciagnietych z sieci. gef8600, readeon 2600/pro2600 3870. Gef 9600 ,9800. W przypadku posiadania innej grafiki polecam silny procesor dwu rdzeniowy.

Co do gef8600 nie jestem pewny w 100%.

Tak samo ekran projekcyjny lub biała sciana równiusienkia i bialusieńka.

Do tego filmy. Musisz poszukac ich. Ważą przewaznie 4-8gb.

Na duzym ekranie filmy DVD tak sobie wygladają. Do filmów DVD juz lepiej plazme kupic.

Program do otwarzania filmów wysokiej rozdzielczosci subedit-player + kodeki klitecodekpack. Najepiej Winxp.

Do filmów polecam rowniez k. muzyczną ASUS Xonar D2 okolo 470zl. i dobry sprzet grający. Amplituner itd...

Gwarantuje zadowolenie jesli zrobisz dokladnie tak jak napisalem. Kombinowanie i szukanie innej mozliwosci nie ma sensu.

To chyba wszystko. Mam nadzieje ,ze pomoglem.

hmm czyli z tego wynika że gdyby źródłem mialo być tylko moje DVD z filmami w tym formacie to obraz nie będzie ciekawy. W chwil obecnej miałem zamiar kupić plazmę 50" ale przed tym zakupem wolałem zaczerpnąć informacji o projektorach. Dla mnie to kłopotliwe bo nie mam dużego pomieszczenia 19m2 a w tej chwili chce wyrzucić kompa z pokoju bo wyglada tu jak w biurze

Dzieki póki co za info

na plazmie i na projektorze 720p filmy te wygladac musze jeszcze lepiej. Ogladaj moje stare zdjecia :

Ukryta Zawartość