Skocz do zawartości

Klub otwarty  ·  398 członków

Accuphase Klub
IGNORED

Klub fanów Accuphase


Gość discomaniac71
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie tam zrobiłem "serwis". Serwisant to legendarny Marek Michalczyk, który niegdyś świadczył usługi dla Nautilusa, ale teraz tego już nie robi, bo Nautilus ponoć z jego usług zrezygnował. W moim 12-letnim Accuphase E-308 przepaliła się żaróweczka podświetlająca wskaźniki wychyłowe. Jako, że są one połączone szeregowo, nie świeciły się obie żarówki. Pan Marek miał wymienić te żarówki oraz wykonać ogólną konserwację dość starego już przecież wzmacniacza. Jak się później zorientowałem "konserwacja" polegała na odkurzeniu w środku wzmacniacza, przetarciu wszystkich zakurzonych elementów szmatką i regulacji BIASu. Regulacji takiej można dokonać samemu mając nawet tani miernik z OBI i czułą rękę. Nie jest to wielki problem. Główna naprawa jednak miała polegać na wymianie żarówek. Pan Marek Michalczyk wlutował mi niestety żarówki, które świecą dużo słabiej niż oryginalne i nawet nie mam o to jakichś wielkich pretensji; potrafię to zrozumieć. Po prostu nie miał pewnie na stanie tych o właściwych parametrach, a sądził, że te które posiada będą odpowiednie. Normalnie, uczciwie powinno to jednak wyglądać tak: "wie pan, nie mam takich żarówek, ale je sprowadzę i za tydzień, dwa przyjedzie pan po wzmacniacz i wszystko będzie zrobione jak należy". Niestety Pan Marek kłamał w żywe oczy, że sprowadził żarówki prosto od Accuphase (na woreczku był napis z adresem www jakiegoś niemieckiego sprzedawcy, na pewno nie Accu), że to są właściwe żarówki i innych NIE MA I NIE BĘDZIE! A poza tym to mnie się wydaje, że słabiej świecą i czy na pewno wiem, jak to się powinno świecić w Accuphase'ach (to mój 3 wzmacniacz Accu). Za tą "usługę" zapłaciłem 400 zł. Ogólnie bardzo mocno NIE POLECAM usług Pana Marka Michalczyka z Audio Azyl. Moim zdaniem to cwaniak pazerny na kasę, kłamca i mitoman. Taką "naprawę i konserwację" serwis osiedlowy zrobiłby za 100 zł, ale nie chciałem oddawać Akusia w nieznane ręce, a Pan Marek to taka "legenda" polskiego serwisu... Żenada...

Edytowane przez Morven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym miał ponownie wybierać pomiędzy pogwarancyjnym serwisem w firmach Nautilus lub Audio Azyl, bez chwili wahania wybrałbym jednak Nautilus. To jednak jest firma dość poważna, a Audio Azyl? Spuśćmy na to zasłonę milczenia...

Edytowane przez Morven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 400zl to sie takiego accu rozbiera do ostatniej srubki, wyciaga kondensatory do pomiaru, rozbiera wszystkie przelaczniki do regeneracji i wiele wiele innych

Ps, jak kolega ma lutownice i chęci to wysle koledze te zarowki za darmo, bo zdobycie właściwych zarowek to zaden problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Silver_85 napisał:

oki . dzięki za info. Kiedyś kolega ich chwalił , ale jak widać wpadki się zdarzają. 

Ale te przeróbki o których pisałem Kolega robił właśnie u niego i tak jak napisałem jest bardzo, bardzo zadowolony z tego co zrobił.. 

"Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń."  Eeleanor Roosvelt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie Marek Michalczyk naciągnął mnie na kasie dlatego, że w rozmowie telefonicznej powołałem się na Nautilusa i powiedziałem, że chciałbym zrobić taką konserwację, jaką robił Nautilus. Skasował mnie pewnie więc po cenach "nautilusowych" i... nie byłoby w tym zupełnie nic złego, gdyby usługa została zrobiona właściwie, a nie polegała na wlutowaniu za słabo świecących żarówek i później bezczelnym, bezceremonialnym łganiu w żywe oczy. Zupełny brak etyki w podejściu do klienta. Być może inne serwisy ten człowiek wykonał dobrze, dla mnie jest on skończony jako firma serwisowa. Nigdy więcej do niego nie pójdę i każdego będę przestrzegał. Kolega "caferacer" mógłby opowiedzieć też swoją historię o tym "serwisie"...

Edytowane przez Morven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...owszem, kilka niepochlebnych zdan moglbym od siebie dodac ale mysle, ze Twoj przypadek w duzej mierze obrazuje „jakość” owego serwisu i jego „rutynowego” podejścia. Dodam tylko aby takze nikt nie nastawiał się na profesjonalizm „autoryzowanego” serwisu. Moze sie mocno zdziwic. Merytorycznie i finansowo ? Wg Panow z Nautilusa...Accuphase się „poprostu nie psuje” ? ...wiec po co serwis...haha. Nie wchodząc glęboko w szczegoly mojej przygody z nimi w kwestii „obsugi  serwisowej” niestety dalekie im sa dzisiejsze standardy w odroznienieniu od sprzedazowych ? Uczulam jednoczesnie, ze „polityka” serwisowa Accu jest rowniez co najmniej dziwna do przyjetych w europie zasad. Ale coż, to sa japonczycy....Pozdrawiam Wszystkich Accumaniakow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe odkrycie... Zrobiłem sobie z kolegą wieczorek piwno-audiofilski, siedzieliśmy w półmroku racząc się trunkami i muzyką i zauważyłem, że wskaźnik wychyłowy lewy świeci wyraźnie mocniej niż prawy. "Pan Marek" wlutował żaróweczki o innych parametrach pod każdy wskaźnik. Taka to z niego pomysłowa bestia! Pełen profesjonalizm! Zaiste - usługa warta 400 zł!  Sami wyciągnijcie wnioski. To jest cwaniak, kłamca i naciągacz! Zupełnie nie wiem skąd się wzięła jego legenda; tylko dzięki niej dałem się naciągnąć. Trzeba takie zachowanie rozgłaszać i piętnować. Może w ten sposób uda się uchronić nieświadomych potencjalnych klientów przed taką "usługą serwisową".

IMG_20190922_022829.jpg

Edytowane przez Morven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Morven napisał:

Nowe odkrycie... Zrobiłem sobie z kolegą wieczorek piwno-audiofilski, siedzieliśmy w półmroku racząc się trunkami i muzyką i zauważyłem, że wskaźnik wychyłowy lewy świeci wyraźnie mocniej niż prawy. "Pan Marek" wlutował żaróweczki o innych parametrach pod każdy wskaźnik. Taka to z niego pomysłowa bestia! Pełen profesjonalizm! Zaiste - usługa warta 400 zł!  Sami wyciągnijcie wnioski. To jest cwaniak, kłamca i naciągacz! Zupełnie nie wiem skąd się wzięła jego legenda; tylko dzięki niej dałem się naciągnąć. Trzeba takie zachowanie rozgłaszać i piętnować. Może w ten sposób uda się uchronić nieświadomych potencjalnych klientów przed taką "usługą serwisową".

Dobrze wiedzieć. Mój serwisu nie potrzebuje ale gdyby kiedyś w przyszłości coś nie tak się działo, wiadomo na kogo uważać.
Współczuję bo tu musi drażnić strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkurza bardzo. Wolałem jak były już te żarówki przepalone niż tak jak mam teraz. Teraz - po tym "serwisie" - nie mogę na to spokojnie patrzeć. I stracona kasa... W sumie nie chodzi mi nawet o same pieniądze, tylko o fakt bycia bezczelnie naciągniętym, oszukanym... Nie znoszę takich ludzi...

Dodam jeszcze, ze "konserwacja" to po prostu szybkie wytarcie szmatką i pędzelkiem z kurzu.

Edytowane przez Morven
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki uprzejmości użytkownika Bumpalump dostałem 4 żaróweczki ZA DARMO (!!!)

Bardzo to budujące - widać są jeszcze na tym świecie dobrzy ludzie...

Po raz kolejny DZIĘKUJĘ!!!

 

Najlepsze jest to, że zgodnie z twierdzeniem "Pana Marka" z Audio Azyl otrzymałem rzecz, która nie ma prawa istnieć w fizycznym wszechświecie. Według "Pana Marka" takich żarówek nie ma - nie istnieją.

IMG_20190928_074844.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Pan Marek" powiedział, że żaróweczki dla mnie sprowadzał prosto z Japonii od Accuphase i że innych żarówek nie ma, nie istnieją - 2 chamskie, ordynarne, bezczelne kłamstwa w żywe oczy. Zadziwiające, że Nautilus, który niby ma być poważną firmą, przez tyle lat korzystał z usług tego człowieka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.