Skocz do zawartości
IGNORED

Hi-endowe nowości


Elberoth
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.02.2021 o 21:13, xajas napisał:

Jestem mistrzem swiata w DSP

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W dniu 14.02.2021 o 02:07, JBN napisał:

Tak że nie pisz takich rzeczy bo jeszcze ktoś  doniesie do Komitetu Olimpijskiego ,

    to ich komórka antydopingowa uzna że ,

  twoje mistrzostwo zostało zdobyte przy  pomocy   niedozwolonych środków .

W dniu 13.02.2021 o 21:13, xajas napisał:

Jestem mistrzem swiata w DSP

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

W dniu 14.02.2021 o 08:03, ASURA napisał:

Ależ widać że jednak mimo ruszania kolumn na boki i znajomości elektroniki brak Ci osłuchania.

Z powodów psychoakustycznych dwa głośniki nisko i niskośredniotonowe w układzie poziomym w jednej kolumnie to też dobre rozwiązanie ale np. skopano je w topowych Everestach JBL !

W dniu 14.02.2021 o 12:32, ASURA napisał:

Taki np. JBL z Everestami zrobił wręcz babola bo w dwóch głośnikach 15" zrobił to odwrotnie i ustawił w jednym z nich podział tak że dwa odtwarzają pasmo powyżej 600Hz a tylko jeden pracuje poniżej 600Hz i ludkom to nie przeszkadza tylko obcmokują konstrukcje a ja szukam niskiego basu w nich i nie mogę ze spawarkami od Marka Levisona znajść? - [by @ASURA @[email protected] @Wełniany]

W dniu 14.02.2021 o 12:50, xajas napisał:

Znowu wszystko popieprzyles emoji3.png

Ależ ''popieprzył'' @ASURA @[email protected] @Wełniany - To ten pan od akcesorium ASURA™ QRS-Quality Recovery System Level 1. 

Panowie [xajas & JBN] piszecie się ;) na coś takiego pod swoje zestawy. Co sly30, plastik1989, rochu i McGyver myślą o tym QRS ''Recovery System''... By dać pod jakieś tam komponenty w swoich zestawach ? ;)

Co do Project EVEREST, to ASURA popieprzył maksymalnie. Napisał byle co, byle coś napisać, nie mając pojęcia o projekcie i przetwornikach które znakomicie sobie radzą w całym spektrum częstotliwości.

Tak że nie trzeba żadnych pośrednich przetworników na średni bas, bo te 15'' są lepsze od nich w całym zakresie. Tak że najlepiej jest jak jest. LF1 do 150Hz, a LF2 do 850Hz/750Hz/700Hz w zależności od Project'u i zastosowanych wooferów!

No i te 15''-ki są najlepsze jakościowo. 

Fortepian, stopa basowa i jeszcze organy piszczałkowe! i ASURA ''skopany'' ze swymi gęsto łagodnie gającymi Goldmundami, nudno/plastikowo grającymi Dynaudio (strasznie tego przekłamanego tonu/brzmienia nie lubię - z każdą minutą coraz bardziej nudzące) [w dźwięku plastik, butelki pet jak to Szymon powiadał] i amatorskimi uśrednionymi podkolorowanymi popierdółkami TAD-a z linii konsumenckiej. TAD tylko do jakiegoś pułapu dobry i to tylko w klasie monitorów i to mniejszych monitorów, a w podłogówkach nie istnieją dla mnie.

18''-ki jak już u kogoś są to uzupełnione jakimiś mniejszymi także gorszymi [od tych 15''-ek] midwooferam na średni bas i nie wychodzi lepiej a jedynie potężniej.

=====

Rey Audio Kinoshita WARP-15 godne uwagi, możecie se sprawić z ''czteropakiem'' (4 x 15'' TAD-REY TL1601bR) na LF. Wyżej compression driver TAD-REY TD-4001R z drewnianym hornem REY RH-3.

Na tej zagranicznej stronce ''popieprzyli'' nazwę modelu :

Cytat

''Not exactly an ordinary high-end audio system... The Rey Audio Kinoshita V-4 monitor speakers, Goldmund mono blocks, Artesania Audio racks, Boulder, Robert Koda K-15 preamplifier, full stack of dCS digital, Thorens Reference, etc. Via our friend Rocky Huang.'' - by monoandstereo.com

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

118225728_1655497127965219_2615164920315118223137_1655497261298539_3659328285136118246873_1655497214631877_6828225067099118256636_1655497087965223_6510644654196

V-4 to układ wooferów (Vertical Quad) a nie nazwa modelu.

Rey Audio Kinoshita WARP-15

118210679_1655497171298548_6219198766111118225728_1655497127965219_2615164920315

Dimension 1,860H 1,252W 696D

Weight 360 kg

Max SPL 131dB/1m

Bas, skala, swoboda, wokal, przestrzeń.

Project EVEREST DD66000 a tym bardziej nowe DD65000 i DD67000. Neutralne precyzyjne/rzetelne pasmo nie do złamania. Całościowo dokładniejsze i bardziej Live.

Westlake Audio z topowej linii SM-1 też spokojnie lepsze od topowych Rey Audia Kinoshita.

A jeszcze można podwoić EVEREST-y ustawiając jedne na drugich - mają tak skonfigurowane (poprzednie EVEREST-y DD66000) w Europie i USA.

Lepsze woofery i drivery, do tego jeszcze 2 x drivery w zakresie średnio-wysokotonowym i ultra-wysokotonowym. Przy podwojonych może być jeszcze wyższy maksymalny SPL niż przy WARP-15.

W niemieckim laboratorium dla mniejszych Project K2 S9900 wyszło rekordowe 124dB SPL (spośród wszystkich kiedykolwiek testowanych). Poziom przy którym B&W 800 D3 i Focal Stella Utopia EM EVO już dawno odchodzą z tego świata. Te wszystkie (K2 S9900, Stella Utopia EM EVO, 800 D3) też się podobały. Zastanawiałem się czy Focal Stella EM EVO, to ciut wyższy pułap od B&W 800 D3. Odniosłem takie wrażenie, że mogą być nawet lepsze. Ale musiałyby być bezpośrednio porównane. Jeszcze dorzuciłbym do konfrontacji Project K2 S9900 ze znakomitą dynamiką, swoboda grania, rozdzielczością, uniwersalnością, bardzo dobrym detalem itd. Mogące grać grzecznie przyjemnie jak i rekordowo/wyczynowo na maksymalnej dynamice i detalu (w zależności od okablowania i wysterowania). K2 S9900 z podkręconym CC zagrają jeszcze lepiej. Oryginalnie są tylko na jednej 9V, a CC 77VDC || 77VDC na 16-tu :-)... śrubuje wszystkie aspekty jak do bicia śrubowania rekordów.

K2 S9900 z wygarem jak w najbardziej żwawych/dynamicznych zestawach vintage, do tego z jeszcze lepszą jakością na topowych nowych przetwornikach.

Z 9V czasami może być za grzeczne. Choć to zależne także od amplifikacji/elektroniki, okablowania itd. Im słabsze wysterowanie od amplifikacji/elektroniki tym trza więcej woltażu i pojemności (w ogniwach) dorzucić do prądowych crossoverów.

Focale ''elektryczne'' brzmieniowo - pod Dance/''Electronic'' - jak np. Make Us Stronger · Ghost Rider :

Cytat

 

B&W 800 D3 dobry kontur i detal, słabsza dynamika i swoboda, czasami mogą być trochę prze-konturowane, chude z podbita górą. Mniejsze podłogówki B&W D3 są jeszcze chudsze i się nie podobały. Jedynie największe, które i tak nie są duże i nie należą do grających z ''ciałem''. Musiałyby być 2 x większe z 2 x większymi przetwornikami. Ale i tak spoko. Do nich wielkie VTL i zagrają skrzypce.

=====

4365 Studio Monitor też ktoś ma podwojone. Bez podwajania spokojnie wystarczą na coś wielkościowo zbliżonego jak Exclusive/Pioneer model 2402 z przetwornikami coś jak w topowych Rey Audio Kinoshita.

Do 4365 Studio Monitor podpinają Mark Levinson No532 + No326S, McIntosh MC1.25KW, czy choćby integrę Gryphon Diablo 300.

W dniu 14.02.2021 o 13:22, ASURA napisał:

Tak niskie zejście falowodu to nawet "na oko" jest za niskie

W dniu 14.02.2021 o 13:37, piter z napisał:

Nie pierwszy raz piszesz coś nawet nie zadając sobie trudu aby chociaż o tym poczytać. (poza tym że zdajesz się nie ogarniać podstaw)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Podział  jest na 750Hz i drugi głośnik basowy gra sam bas - tak jak pisałem...

Strona 8 - jakbyś nawet w pdf'ie nie mógł się doszukać...

Dokładnie on nawet zapomniał, że jest LF1 i LF2. LF1 jako skrajny bas.

750Hz w nowych EVEREST DD65000 z wooferami o Fs = 18.4573 Hz

Crossover frequency:

150Hz (LF1 6dB/octave) 

750Hz (LF2 24dB/octave)

20kHz (UHF 24dB/octave)

Na ten Project najtrudniej natrafić.

W dniu 14.02.2021 o 13:39, xajas napisał:

PS

everesty dziela pierwszy bas przy 150Hz, a drugi przy 850Hz

To dla także nowych EVEREST DD67000 z wooferami o Fs = 29.6900 Hz

W tamtych powyższych pojedyncza membrana i półokrągłe zawieszenie. W tych zawieszenie z plisowanej tkaniny i do tego potrójna membrana!

* * * * *

@xajas, za ile złotych byś wykonał takie horny jak w Westlake Audio SM-1 Series

post-28079-0-40606900-1482378596_thumb.jpgpost-28079-0-49858500-1482378607_thumb.pngpost-28079-0-33246300-1482378642_thumb.jpgpost-28079-0-25510700-1482378653_thumb.jpgpost-28079-0-80613400-1482378663_thumb.jpgpost-28079-0-15559100-1482378674_thumb.jpg

O takie :

post-28079-0-31449100-1383956462_thumb.jpg

...tylko żeby dla mnie były całe ze stali nierdzewnej. Muszą być metalowe! Żadnego drewna! Same metale jak w membranach driverów.

Wtedy konfiguracji SM-1 Series na MF, HF i UHF mógłbym posłuchać/porównać z hornami jak w SM-1 Series.

Porównać ze znakomitymi na MF i jeszcze innymi znakomitymi na HF.

post-28079-0-01713300-1359420814_thumb.jpgJBL-Hartsfield-driver-horn-lens-network-

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Sovereign napisał:

Bas, skala, swoboda, wokal, przestrzeń.

A skąd to wiesz, skoro nawet na oczy ich nie widziałeś?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomniane Westlake Audio SM1 to sa NAJLEPSZE ZESTAWY jakie w zyciu slyszalem (pamietam do dzis, High-End Show w Frankfurcie w 1994) podobno Michael Jackson mial takie.
A drugie, ktore mnie najbardziej zafascynowaly (i zmobilizowaly do DIY), to byly takze wspomniane powyzej Ray Audio Kinoshitas (ale te mniejsze siodemki). Nawet zabralem sie za zbieranie wszystkich danych potrzebnych do realizacji/budowy tych zestawow, ale jak policzylem sume kosztow za same komponenty TAD (ponad 24.000€) zatrzymalem projekt.

Ale wirtualna przymiarka byla pozytywna

Czekam na wygrana w totolotka, to wtedy bede kontynuowal projekt.


Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

My love

IMG_6575.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, sly30 napisał:
Godzinę temu, Sovereign napisał:

Bas, skala, swoboda, wokal, przestrzeń.

A skąd to wiesz, skoro nawet na oczy ich nie widziałeś?

Komponenty znane także z WARP-15 i przy rozmiarze tych zestawów wiadomo co jest grane w takiej konfiguracji z czterema wooferami i jednym hornem pośrodku. 

11 minut temu, xajas napisał:

Wspomniane Westlake Audio SM1 to sa NAJLEPSZE ZESTAWY jakie w zyciu slyszalem (pamietam do dzis, High-End Show w Frankfurcie w 1994

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) ) podobno Michael Jackson mial takie.

Były tam te Tower-y SM-1 z przetwornikami JBL i elektrownią Boulder-a.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sovereign

Skoro rozmawiamy o topowych jbl everest dd67000 to nie musisz atakować mnie od przedszkola do emerytury włączając w to okres pokwitania.

 

Wiedz że to jest chorobliwe i takie zachowania należy leczyć!

Ślinotok na temat JBL i innych marek nic tu nie pomoże jak DD67000  w dużym pomieszczeniu napędzane nowymi topowymi spawarkami Marka Levisona odcinały wszystko co było poniżej 30Hz, ot kastracja jakaś ale moim zdaniem te orgiastyczne twoim zdaniem zawieszenia harmonijkowe w nich i np.w obślinianych przez ciebie TAD-ach które wsadzono wiesz gdzie...

Śliń się czym tam chcesz ale nie szukaj w ten sposób chętnych do takiego ślinienia się głośnikami z typowo estradowym rodowodem który właśnie w ten sposób gra i trudno mu się tej nuty pozbyć w domowych zaciszach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, Sovereign napisał:

Komponenty znane także z WARP-15 i przy rozmiarze tych zestawów wiadomo co jest grane w takiej konfiguracji z czterema wooferami i jednym hornem pośrodku. 

Nie jest to takie oczywiste. O ile można przypuszczać jaki jest bas czy swoboda, to nie wiadomo jak dane kolumny prezentują przestrzeń, jak budują scenę, dalsze plany itd. Wnioskowanie po zdjęciach czy wspólnych podzespołach z innymi kolumnami, to błąd.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Nie jest to takie oczywiste. O ile można przypuszczać jaki jest bas czy swoboda, to nie wiadomo jak dane kolumny prezentują przestrzeń, jak budują scenę, dalsze plany itd.

Wiadomo
Nie jest tajemnica, ze takie bi-radialne tuby, podobnie jak sekcjonalne, nie sa najprecyzyjniejsze w budowaniu przestrzeni. Ale to im wybaczam, bo reszta gra tak ZAJE....., ze w porownaniu wszystkie inne zestawy, to cieple kluchy i tabletki nasenne.

A te wydzielaja adrenaline!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby chciał się tak przerzucać to lepiej Cessaro za bańkę €, choć zestaw za ćwierć banki tez świetnie estradowo gra, 
tylko trzeba mieć pomieszczenie do tego i bankę nie po mleku 
Polecam na lotnisku szałas wybudować, będzie jeszcze głośniej
 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez .:Gerard:.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchałem Cessaro za pół bańki pln. Dramat. Po 1h grania miałem dosyć audio, muzyki, wszystkiego. Chciałem wyjść po 5min ale nie chciałem, robić afery. Wyszedłem z bólem głowy. Miałem ochotę strzelić sobie w łeb lub wlać w siebie od razu litra wódki. Lepiej grają moje nowe głośniczki do komputera Razor Nommo Pro. Serio. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, sly30 napisał:
3 godziny temu, Sovereign napisał:

Bas, skala, swoboda, wokal, przestrzeń.

A skąd to wiesz, skoro nawet na oczy ich nie widziałeś?

Znam też takie jak u @piorasza w starszej wersji z innymi wooferami przewinęły się i takie jak u piano. Przy topowych dużych zestawach z compression driver, tamte z papierowymi na MF i HF to jak na początek przygody audio. W swojej klasie/cenie w porządku jak pisał @piano. Ale przy tych z compression driver, to zdecydowanie nie ten pułap. To w ogóle co innego, inny świat.

Tacy jak @piorasz, @AnAm, @ASURA, @slawek.xm, @S0nic itp. amatorzy słuchający na popierdółkach, nie  mieli komponentów jak z Hartsfield, Paragon, Sovereign/Olympus S8R i S7R, L300 Summit, 2401/2402 itd. Nie mówiąc o słuchaniu w konfiguracji SM-1 Series przy MF, HF i UHF... Tylko z innymi wybranymi najbardziej podobającymi się hornami + lensy.

2 godziny temu, Sovereign napisał:

Komponenty znane także z WARP-15 i przy rozmiarze tych zestawów wiadomo co jest grane w takiej konfiguracji z czterema wooferami i jednym hornem pośrodku. 

1 godzinę temu, sly30 napisał:

Nie jest to takie oczywiste. O ile można przypuszczać jaki jest bas czy swoboda, to nie wiadomo jak dane kolumny prezentują przestrzeń, jak budują scenę, dalsze plany itd. Wnioskowanie po zdjęciach czy wspólnych podzespołach z innymi kolumnami, to błąd.

Tak jak piszesz można przypuszczać, że mają bas i swobodę, przestrzeń pewnie też.

A jak budują scenę, jaką mają lokalizację źródeł i stereofonię z takim jednym sporym drewnianym hornem w otoczeniu czterech wooferów - to musisz posłuchać. Nie wiem jak w WARP-15...

Ale EVERESTy i te aspekty mają mistrzowskie. I jeszcze inne zestawy z driveram/hornami JBL w topowych konfiguracjach.

1 godzinę temu, xajas napisał:

Towery byly

Dokładnie. Ciekawią mnie takie horny jak w tych Towerach. Tylko zamiast drewnianych, dla mnie metalowe.

Bo oryginalne drewniane znam w Westlake i ciekawi mnie jak z takimi samymi ale metalowymi. Wiesz... Detal, wszelkie instrumenty, przyłożenie, pociągniecie, transjenty, atak itd.

Godzinę temu, xajas napisał:

A te wydzielaja adrenaline!

:-))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
msg-28079-0-93816600-1532880966_thumb.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Sovereign napisał:

przestrzeń pewnie też.

A to właśnie wcale takie pewne nie jest. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, sly30 napisał:

 

3 minuty temu, Sovereign napisał:

.

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez ASURA
errata

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, sly30 napisał:

Słuchałem Cessaro za pół bańki pln. Dramat. Po 1h grania miałem dosyć audio, muzyki, wszystkiego. Lepiej grają moje nowe głośniczki do komputera Razor Mommo Pro. Serio. 

Ale teraz poważnie, słuchałem Cessaro na wystawie w Monachium i uważam ze jako zestaw tubowy, maja najbardziej dobrane sekcje basowe, nadal jest dziura, brak połączenia średnicy i basem ale charakter tubowy utrzymany w każdej sekcji

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Sovereign napisał:

Tacy jak @piorasz, @AnAm, @ASURA, @slawek.xm, @S0nic itp. amatorzy słuchający na popierdółkach

Tobie powinny wystarczyć twoje popierdułki po co się brandzlujesz popierdułkami innych LOL

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, .:Gerard:. napisał:

Ale teraz poważnie, słuchałem Cessaro na wystawie w Monachium i uważam ze jako zestaw tubowy, maja najbardziej dobrane sekcje basowe, nadal jest dziura, brak połączenia średnicy i basem ale charakter tubowy utrzymany w każdej sekcji

Słuchałem też innych ich modeli w Monachium i aż takiego dramatu nie było, jadnak i tak za darmo bym tego nie chciał. Ale Acapella nieźle wymiatały. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) Edytowane przez sly30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, sly30 napisał:

Słuchałem też innych ich modeli w Monachium i aż takiego dramatu nie było, jadnak i tak za darmo bym tego nie chciał. Ale Acapella nieźle wymiatały. 

Ja tez tubowy nie jestem, miałem na myśli obierając celownik tylko na horny to na mnie zrobiły wrażenie

o tych pisałem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Sovereign napisał:

Znam też takie jak u @piorasza

Musiała być niezła balanga skoro nie pamiętam abyś u mnie gościł ?

Mało kto słuchał moich "popierdułek". Są dopasowane do pokoju, więc porównywanie do innych kolosów nie ma tutaj żadnego znaczenia. 

Dobrze wiesz co myślę - odpowiednie kolumny do odpowiedniego pokoju. To pokój jest ograniczeniem a nie kolumny. 

 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
ciekawia mnie takie horny jak w Towerach

Horny w Westlake Audio sa de facto max proste.
To Smith Horn, plaski, o wiele prostszy niz te w Kinoshitach (biradialne). I nawet latwe do wykonania. Tutaj nawet po czesci z metalu .

Czyli jak widac, nie ma sie co onanizowac jakoscia/typem elelementow i wyizolowajymi dyscyplinami jak przestrzennosc albo neutralnosc.
Co sie liczy to koncepcja, zgranie, i SUMARYCZNY EFEKT a nie jakies tam plumkanie.

Jak wystartujesz na tym jedenasta Szostakowicza, to ci serce stanie!
To sie liczy!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą ) IMG_6300.thumb.jpg.2f55cd1b3da48c35e70374325bad7a7a.jpg

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedyś słuchałem cessaro z solution w soundclubie.... dramat, jeden z najdroższych i najgorszych systemów jakie słyszałem

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, piorasz napisał:

odpowiednie kolumny do odpowiedniego pokoju. To pokój jest ograniczeniem a nie kolumny. 

Trzeba nawet puść dalej, kolumny zależne od miejsca odsłuchu. Co z tego że słucham na55m2 jak odległość od poszczególnych przetworników mam dobraną jak w pomiarze

Przy takiej odległości trzeba mocno popracować nad wieloma aspektami w kolumnie. To ona ma tworzyć właściwe proporcje, przestrzeń, timing a przede wszystkim dobrą barwę

Na pewno nie mogą to być zwykłe pudełka czy za duże do tych warunków szafy gdańskie od Kinoshity

Jak się wysoko stawia poprzeczkę to niestety kupne rzeczy nawet od Kinoshity będą nam pasować jak pięść do nosa

 

Droga jest jedna trzeba to zrobić lub zamówić samemu i nie ma to być odkurzony lekko przez producenta typowy model kolumny jak to ma u nas świetnie grać

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

348B8B09-7B32-49A7-A01B-E1AA388501E5.jpeg

Górny pomiar średniotonowiec, środkowy wysokotonowiec, dolny niskotonowiec-mocno upierdliwy ale z racji długości fali wybaczalny

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Duże osiągnięcia pojawiają się wyłącznie wtedy gdy oczekiwania są duże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, xajas napisał:

Czyli jak widac, nie ma sie co onanizowac jakoscia/typem elelementow i wyizolowajymi dyscyplinami jak przestrzennosc albo neutralnosc.
Co sie liczy to koncepcja, zgranie, i SUMARYCZNY EFEKT a nie jakies tam plumkanie.

Neutralność, to zawsze jest kwestia dyskusyjna, ale przestrzenność i wieloplanowa, holograficzna scena 3S, to podstawa domowej prezentacji systemu stereo. Bez tego wszystko o kant...itd. Jak widać dla was nie jest to ważne i preferujecie estradowe granie, które ma zwalać z fotela, tyle że takie granie w domu na dłużej nie jest ani możliwe, ani fajne. A nie jest możliwe, bo jednak są obok inni domownicy i sąsiedzi, a nie jest fajne, bo jest po prostu męczące. Od czasu do czasu, to ja też lubię dać czadu, ale takie granie non stop, to masakra. Łeb pęka. Muzyka to czasem emocje potęgi czy głośności, ale jeszcze częściej, to nostalgia, melancholia, finezja, subtelności, delektowanie się barwą, głębią muzycznej otchłani itd. Czasem to mają być buzujące emocje ale jeszcze częściej ma być relaks, odprężenie, wyciszenie się, odpoczynek przy muzyce. A dla was jak widzę nie ma to wartości.

Wy potrzebujecie ciągłego buzowania, trochę jak dzieciaki na widok Porsche, które spierają się, który samochód ma więcej na liczniku. Ale z tego się wyrasta, a przynajmniej powinno się wyrosnąć. Wiem dlaczego lekceważycie holograficzne oddawanie sceny. Te wasze wymarzone wielkie giganty z tubami, po prostu w tym aspekcie są słabe. Nie potrafią dobrze pokazać przestrzeni, wieloplanowej, głębokiej sceny. Grają potężnie, dynamicznie, efektywnie ale płasko i na twarz. Może dla was to jest ok, ale wielu innych osób to jednak za mało, a dla jeszcze innych, to dyskwalifikacja. Przyznajcie, że nawet nie wiecie jak grają systemy holograficzne. Od lat słuchacie płaskiego grania i tak się do tego przyzwyczailiście, że nawet nie wiecie jak smakuje granie przestrzenne. A nie wiecie, bo nie możecie wiedzieć. Kolumny, które tak cenicie, nie mają tego w swoich możliwościach. 

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym akurat się nie zgodzę. Nie wiem skąd się wzięło że muzyka to zawsze relaks? Dynamiczna muzyka tak jak i wszystko inne zwyczajnie męczy. Jeżeli zestaw zawsze gra muzykę relaksująco to znaczy że coś jest nie tak - najczęściej jest mało dynamiczny i ma rozmazane faktury. Z drugiej strony jakoś nie przepadam za tubami z przetwornikami kompresyjnymi bo według mnie brzmią nienaturalnie i jest w nich swego rodzaju "nerwowość".

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, sly30 napisał:

Wy potrzebujecie

mógłbym się odnieść, ale nie wiem w której grupie jestem Wy czy My? ;-))

33 minuty temu, sly30 napisał:

Te wasze wymarzone wielkie giganty z tubami

wnioskuje, że jestem w grupie "Wy" 

34 minuty temu, sly30 napisał:

Przyznajcie, że nawet nie wiecie jak grają systemy holograficzne.

miałem duze cebule, to chyba jednak wiem, wiec może jednak nie należę do grupy Wy, a MY?

Zgłupiałem ;-)))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Dołącz do dyskusji

    Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
    Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

    Gość
    Dodaj odpowiedź do tematu...

    ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

     Udostępnij



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.