Skocz do zawartości
IGNORED

Play- bezkarni oszuści?


wasylak

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe, wątek ku przestrodze. Rozmowy z konsultantami są zapisywane dla naszego bewzpieczeństwa.

---

Przy okazji rozmowy na tematy techniczne, konsultant playa namówił mnie na internet na 7 dni, darmowy test, mogę oddać w punkcie obsługi, żadnych problemów. Myślę- w sumie czemu nie, a nuż się przyda? tacy mili ludzie, a sprawdzić dziada nie zaszkodzi.

 

Teraz internet jest mój, zamiast wieczorem po pracy, bez stresu, zajść do MediaMarketu (gdzie stacjonują playe), może nawet płytkę kupić? oddać miałem pocztą kurierską, było napisane na dodatku do umowy. A że pocztą bym nie zdążył? Dobrze, że w ogóle nie wysłałem na 8 dzień, by było 1500pln kary umownej. Oj, to by dopiero było.

 

A dzwoniłem przy kurierze do playa i obiecali do 3-4 dni oddzwonić i wyjaśnić wątpliwość. A dzwoniłem jeszcze później i niczym Franz Kafka czułem się wplątany w intrygi mrocznego systemu. Reklamowałem też, ale reklamacja idzie 30 dni, że o braku terminu na rozpatrzenie zwykłych zgłodzeń już nie wspomnę.

 

A informację zwrotną owszem, dostałem...po 10 dniach- że już jest dupa zbita, bo termin minął (umowa weszła w życie w trybie automatycznym). Ale to tylko między wierszami, bo w treści było: konsultant udzielił prawidłowych informacji, więc wniosek pański uznajemy za bezzasadny. Taaa, udzielił, naciągacz (albo nieuk). W dwóch rozmowach się o to pytałem, bo to ważne było, żeby móc wieczorem, po pracy, bez stresu, pójść do playa i sprawę załatwić, przekazać temat do rąk własnych, a nie po kurierach się plątać (sory za ten dyskurs w stylu żałosny, niczym z seriali, ale ręce mam opadnięte do samej ziemi, prawie).

Ale, zaraz zaraz! Przecież jeszcze nie wszystko stracone, przecież jeszcze możemy raz nasze rozmowy z 26 września piątek rano przesłuchać, i z pewnością uda się te słowa "-mogę oddać do sklepu? -tak, oczywiście! -ale na pewno mogę, bo chcę być pewien? -jasne, może pan!" jeszcze raz usłyszeć, i ja wam wtedy przebaczę to nieporozumienie, i wy wtedy też zrozumiecie, dlaczego tak się denerwowałem przez telefon i niepokoiłem swoimi telefonami trzema później, a teraz widać, że niepotrzebnie! No, więc, dalej, zróbmy to, przesłuchajmy nagrania, a ja wam obiecuję, że

m ó w i ę p r a w d ę!!! i czasu na pewno nie zmarnujemy w ten sposób.

-Nie.

-?

-Jedynie na wniosek prokuratora.

-??

-Coś jeszcze?!

-Czyli nie ma odwołania, internet płacić trzeba?

-Na fakturze za ten miesiąc można sobie sprawdzić, już dodano.

---

 

Tak to play zatroszczył się o moje bezpieczeństwo finansowe- może przypadkiem przyszłoby mi do głowy z pieniędzmi do banku pójść i tam je złożywszy, stracić niechybnie, bo kryzys? A tak, zawsze będę mógł o kryzysie poczytać, bezpieczny gdzieś w lesie albo i na równinie, a jak będę chciał o coś zapytać konsultantów, to oni te rozmowy nasze nagrają, chyba, że się nie zgadzam. Wtedy należy zakończyć połączenie. Ale kto by się nie zgodził? Przecież te zapisy są właśnie po to, żeby nikt nikogo nie mógł oszukiwać bezkarnie?

Odnośnik do komentarza
https://www.audiostereo.pl/topic/46157-play-bezkarni-oszu%C5%9Bci/
Udostępnij na innych stronach

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

nie ma innej rady, jeśli nie chcesz bulić za neta to skontaktuj się z najbliższym rzecznikiem praw konsumenta.

 

btw pewnie zaraz przyleci jakiś handlarzyna (jak ten z play) i się zacznie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

marcin, dzięki za wsparcie, zadzwonię i zapytam, co rzecznik na to.

 

A za neta bulić nie chcę- raz, że teraz to już na pewno od nich nie chcę, dwa- że kiepsko działa.

 

Pozdrawiam:)

Uruchom google i poczytaj o wymogach jakie muszą zostać spełnione przez Operatora, aby mogł on z Toba zawrzec umowę zawartą na odległość lub umowę zawartą poza lokalem przedsiębiorstwa. Jeżeli wprowadził Cie on telefonicznie w błąd (co musi miec nagrane jako potwierdzenie zawarcia umowy) to masz prawo od takiej umowy odstąpić. Przejdź się równiez do najbliższego rzecznika konsumenta, udzielają oni w takich sprawach porad bezpłatnie.

 

Co do reklamacji - za stroną federacji konsumentów:

 

Pracownik przyjmujący osobistą reklamację od konsumenta ma obowiązek pisemnego potwierdzenia jej przyjęcia. Natomiast reklamacja przesłana listem, mailem lub złożona telefonicznie musi zostać pisemnie potwierdzona w terminie 14 dni od zgłoszenia. Jeśli minęło 14 dni, a nie otrzymaliśmy potwierdzenia ani odpowiedzi, jest to sygnał, że reklamacja nie jest prawidłowo rozpatrywana. W takiej sytuacji najlepiej ponowić ją pisemnie, wysyłając listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Operator ma 30 dni na rozpatrzenie złożonej reklamacji i udzielenie pisemnej odpowiedzi. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że dostawca usług uznał reklamację za uzasadnioną. Po pozytywnym rozstrzygnięciu operator ma kolejne 30 dni na zwrócenie konsumentowi żądanych należności lub, jeśli sporna kwota nie została zapłacona, skorygowanie zawyżonych faktur. Należy pamiętać, że zaliczenie nadpłaty na koncie abonenckim na poczet przyszłych płatności może nastąpić jedynie na wniosek abonenta. Jeśli chcemy otrzymać pieniądze z powrotem, musimy w piśmie reklamacyjnym wskazać adres do przekazu lub numer konta bankowego do przelewu.

 

Jeśli odpowiedź jest negatywna, konsument powinien otrzymać ją listem poleconym z uzasadnieniem stanu prawnego i faktycznego. Odpowiedź musi zawierać pouczenie o możliwościach dalszego dochodzenia swoich praw. Konsument ma prawo zwrócić się do Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty z wnioskiem o mediację lub rozstrzygnięcie sprawy w Polubownym Sądzie Konsumenckim przy UTRiP. Jest to dobra alternatywa wobec długotrwałego postępowania przed sądem powszechnym. ABC konsumenta

 

Co zrobić, jeśli nie otrzymamy odpowiedzi na reklamację?

 

Brak odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni oznacza, że roszczenia uznaje się za uzasadnione. Nie ma potrzeby dalszego udowadniania, że reklamacja była słusznie złożona. Następny po rozpatrzeniu reklamacji termin wiążący operatora to 30 dni na rozliczenie się z konsumentem, dlatego, gdy minie 30 dni od złożenia reklamacji i nie otrzymamy odpowiedzi, należy pisemnie, listem poleconym, zwrócić się do operatora z wezwaniem do zapłaty, wskazując ustawowy termin 30 dni na zwrot nadpłaconej kwoty oraz adres pocztowy lub numer konta do przelewu. Jeżeli sporna kwota nie była opłacona, należy wezwać operatora do wystawienia faktury korygującej.

 

Jeżeli w trakcie rozpatrywania reklamacji wyłączono abonentowi telefon, a następnie uznano jego reklamację lub nie udzielono mu odpowiedzi w ustawowym terminie, ma on prawo do odszkodowania zgodnie z prawem telekomunikacyjnym, a ponadto do zwrotu części abonamentu. Te roszczenia należy dołączyć do żądania włączenia telefonu i przesłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres operatora.

Otóż to, poszperam trochę, a poniedziałek skontaktuję się z rzecznikiem- dziś już nie zdążyłem, skończył pracę.

Skądinąd zastanawia mnie, jak tego rodzaju instytucja może pogrywać przy pomocy tak nędznych i podłych sztuczek?

Gość _rg_

(Konto usunięte)

taak... sam mam z play na pieńku. niestety trochę zawaliłem sprawę i kara umowna zapłacona zostać musi.

 

osobiście radze omijać ich salony szerokim łukiem, a konsultantów telefonicznych spławiać :)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Biuletyn

    Chcesz być na bieżąco ze wszystkimi naszymi najnowszymi wiadomościami i informacjami?
    Zapisz się
  • KONTO PREMIUM


  • Ostatnio dodane opinie o sprzęcie

    Ostatnio dodane opinie o albumach

  • Najnowsze wpisy na blogu

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat oraz na ukrycie połowy reklam wyświetlanych na forum.