Skocz do zawartości
IGNORED

Zapytanie w sparawie części

Dj Michael

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!!

Kupiłem niedawno wzmacniacz Pioneer A-447. No i oglądam go w środku jak wygląda sprawa z częściami do niego. Pisze mi na dwóch częśćiach "OMRON" i mam zapytanie czy to jest część która jest "z fabryki" czy jest to zamiennik? Koles od którego kupiłem ten wzmacniacz mówił ze wszsytkie części są oryginalne. Czytałem wiele specyfikacji ale nie bylo mowy o firmie "Omron" , pisało ze sa cześci Toshiby...

Teraz jestem zielony w takich sprawach... Wie ktoś moze co jest grane?

Pozdrawiam i z góry dziękuje!!

https://www.audiostereo.pl/topic/46444-zapytanie-w-sparawie-cz%C4%99%C5%9Bci/

Omron robi przekaźniki - chyba oczywiste, że dany producent np. Pioneer nie robi swoich części (kiedyś robił jakieś scalaki ale mogły to być rebrandowane inne podzespoły albo produkowane na zamówienie) - kupuje od fabryk i ew. daje swoję metkę

omron-przekaźniki. alps-potencjometry. toshba-tranzystory, bando-transformatory, elna-kondzioły. to na początek:) WE WSZYSTKICH FIRMACH TAK JEST !!! VOLVO V-40 miało silnik z renault`a a zawieszenie z focusa lub carismy. kapisch>

Dzieki za odpowiedzi!! :)

Omron jest napisane... Bando też... Ale Toshiby nie doszykałem sie loga... Made in Japan wszystko... Wiec chyba dobrze! :)

Czyli nie mam sie niczym przejmować? Wszystko jest oryginalne tak jak powinno być?

Moze smieszny ten temat ale jestem zielony w sprawie nagłosnienia...

Pozdrawiam serdecznie!!!

tak wszystko jest tam fabryczne. logo toshiba znajdziesz na tranzystorach mocy (te na radiatorze) oraz mozliwe ze na sterujacych. bedzie to albo ładny, stylizowany napis toshiba albo samo T.

Mam takie coś zielone (małe to jest) z literką "T" ta częsc jest z Toshiby?

Denon dzięki wielkie za informacje!

PS. Twój nick dobrze mi sie kojaży... :D

pozdrawiam:)