Skocz do zawartości
IGNORED

Prośba o pomoc (zakup sprzętu)

setius

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam ogromną prośbę w sprawie porady zakupu najlepszego dla mnie sprzętu. Jeżeli chodzi o sprawy techniczne to jestem laikiem!

Od razu przepraszam, jeżeli podobny post miał już miejsce (przewertowałem i nie znalazłem, ale może nie zrobiłem tego dostatecznie dokładnie), w takiej sytuacji proszę o linka.

O co mi chodzi:

1. Nie jestem audiofilem, ale mam bardzo dobry słuch muzyczny, dlatego zależy mi na możliwie jak najlepszym brzmieniu, ale bez jakichś szaleństw:)

2. Zainteresowania muzyczne bardzo szerokie: od klasyki i muzyki filmowej przez rock, blues, po najcięższe odmiany metalu (z naciskiem na to ostatnie)

3. Budżet: i tu najtrudniejsze - ok. 2500zł. Oczywiście nastawiam się na sprzęt używany.

4. Za tą cenę chciałbym kupić wzmacniacz (bez radia), odtwarzacz CD i rzecz jasna dwie kolumny.

Jeżeli mielibyście jakieś propozycje np. na allegro to proszę o linka:)

Wielkie dzięki z góry!!!

pozdrawiam!

AZ

https://www.audiostereo.pl/topic/46490-pro%C5%9Bba-o-pomoc-zakup-sprz%C4%99tu/

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

ja bym dobrał cos z tego, pewnie sa lepsze klocki, ale od tego sprzedawacy masz pewność ze sprzęt bedzie w pełni sprawny

Ukryta Zawartość

Przede wszystkim w Twojej sytuacji odradzam jakikolwiek pośpiech i kierowanie się "okazjami" itd.

Najlepiej gdybyś odwiedził jakiś dobry komis audio, bądź zawitał do jakiegoś forumowicza :)

Osłuchałbyś się trochę. Nabrał doświadczenia. Takie zakupy w ciemno to raczej nie wróżą nic dobrego.

Pewnie wiesz, że najbardziej na brzmienie systemu wpływają kolumny. Ich dopasowanie do wielkości i akustyki pomieszczenia to również istotny problem... U kogoś kolumny zagrają cudownie u innego kogoś koszmarnie.

Wracając do początku. Spokojnie... Bez pośpiechu :)