Skocz do zawartości
IGNORED

N BOX jak rozdzielić sygnał ?

marcins737

Rekomendowane odpowiedzi

mam dwa telewizory - plazma z hdmi i zwykły kineskopowy , jak rozdzielić sygnał na dwa tv - oczywiście wiem że na obydwu będzie ten sam kanał

co myślicie o takiej opcji - tuner N BOX przez hdmi do nagrywarki dvd , z nagrywarki jedno wyjście hdmi a drugie euro

czy to zadziała ? pytam bo mam nagrywarkę bez hdmi (sony 3ka) i musiałbym ją zmienić - czy w nowszych nagrywarkach z hdmi sygnał wychodzący jest dostępny na hdmi i euro jednoczesnie czy jest możliwy tylko na jednym z wyjść (tak jak w N-Box) ?

https://www.audiostereo.pl/topic/46845-n-box-jak-rozdzieli%C4%87-sygna%C5%82/

Mi pan oferujący tą telewizję powiedział,że można rozdzielić sygnał ale nie powiedział w jaki sposób.Może poprzez takie coś ze zdjęcia?Nie wiem nie znam się.Powiedział też,że na obu telewizorach będzie ten sam kanał.No i oferta odpadła.Już wolę swoją kablówkę niż ten sam program na kilku telewizorach.

Ukryta Zawartość

Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

dlaczego niewykonalne ? do zwykłej nagrywarki dvd jeśli podaję sygnał np z odtwarzacza dvd to sygnał wychodzący mogę bez problemu podać na więcej niż 1 ekran z różnych wyjść

kluczowe jest czy z nagrywarki z hdmi wyjdą jednocześnie sygnały z dwóch różnych wyjść (czyli koniecznie hdmi i drugie wyjście np rgb via euro) ??

zresztą niebawem sam rozwiążę tę zagadkę , muszę tylko dorwać instrukcję od nagrywarki z hdmi

wkurza mnie to że n-box ma zblokowane podwójne wyjście , jak opuszczam salon i udaję się do sypialni chciałbym nadal móc korzystać z n-boxa , sterowanie pilotem nie jest żadnym problemem , sypialnia jest przez ścianę z salonem i wystarczy prosty zabieg techniczny aby pilot działał i tu i tam