Skocz do zawartości
IGNORED

CYFROWO z Compa na DENON - jak w 5.1 ?!


Grzegorz_G

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy i mam pytanie o poradę/prośbę do fachowców którzy się na tym znają.

Posiadam komputer:

System: Vista 32Bit

Dźwięk: Creative Hi-Fi Elite Pro 7.1(topowy model z wyjściami digital cox i toslink)

oraz zewnętrzny DENON AVR 2308 + JBL Northride Cinema + odtwarzacz DVD (tani no name)

 

Z Compa z karty cyfowo wyszedłem cox i toslink do DENON'a i w żaden sposób na wyświetlaczu AV nie pojawia mi sie Dolby Digital czy też DTS itp. Gdy wkładam płyte DVD do compa dźwięk jest rzeczywiście słyszalny w 5.1 ale na wyświetlaczu DENONA widnieje tylko wejście sygnału jako stereo. Tak samo jak włączam Creative Console Launcher i robie test głośników wychodzi sygnał Stereo a przy głośniku Center wszystkie pięć głośników na raz gra. Gdy podłączam zewnętrzny odtwarzacz DVD do DENONA z tą samą płytą i tym samym cox i toslink od razu pojawia mi sie na wejściu napis Dolby Digital

 

Gdzie leży problem ? Czy Vista nie wypuszcza 5.1 czy Creative nie podaje sygnału cyfrowo żeby go DENON rozpoznawał jako 5.1 ? Analogowo z karty nie jestem w stanie podłączyć 3 kabelkami ponieważ odległość gniazd mini jack jest tak mała że przy lepszym kabelku musiałbym chyba piłować boki jacka ehh

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.