Skocz do zawartości
IGNORED

Referencje dla firm audio


Therion

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że niedawno spotkało mnie wiele dobrego ze strony jednej z firm w której kupiłem swój sprzęt, postanowiłem założyć ten wątek.

Nagradzajmy w nim dobrą opinią tych sprzedawców i firmy, które wyróźniają się wysoką kulturą, troską o klienta, wiedzą i życzliwością ( w tym również posprzedażową!) i karćmy te, które traktują nas klientów, jak najgorsze zło. Może za jakiś czas powstanie ranking sklepow?

Ostrzegam, że "autopochwały", jeżeli takie się zdarzą, zostaną natychmiast rozpoznane i surowo zganione.

 

Korzystając z pierwszeństwa, chciałbym serdecznie podziękować Szefowi firmy Audio System, właścicielowi sklepu Hi-Fi Reference w Warszawie, jak i jego sprzedawcom, za niesamowitą, niespotykaną wręcz życzliwość, dotyczącą obsługi posprzedażnej a dokładnie naprawy pogwarancyjnej. Kupiłem u nich swoje Mission M35i i po jakimś czasie jedna z kolumn zaczęła niedomagać. Już sie nastawiłem na kilkutygoniową naprawę serwisową, gdy tymczasem firma wykazała się tak ogromnym zrozumieniem, życzliwością i pomocą, że jeszcze tego samego dnia wróciłem do domu ze sprawnymi kolumnami. Ale to nie wszystko! Kilka tygodni po tamtym wydarzeniu znowu z jedną z kolumn coś się zaczęło dziać i... znowu spotkało mnie to samo! Życzliwość, przychylność i chęć pomocy. Dlatego postanowiłem, że tego tak nie zostawię i nagrodzę tych Panów przynajmniej w ten, skromny sposób. Tym bardziej, że ta druga "usterka" była tylko moim urojeniem i wogóle nie musiałem kolumn ruszać z miejsca. Brawo Panowie i stukrotne podziękowania! Inni moga Was brać za wzór! Serdecznie pozdrawiam!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Desant

 

Bo wiem, że na forum jest kilku sprzedawców.

 

A tak na drugą nożkę - jednym z najgorszych sklepów z jakim miałem do czynienia był Audiofil w Białymstoku (już tam nie bywam). Ilekroć tam nie zaszedłem, to sprzedawcy zawsze mieli "zespół napięcia przedmiesiączkowego" i humor taki, że nie podchodź. A już najgorzej, jak się ich o coś spytało. Krzyżowli znacząco ramiona i wydymali wargi. Później doszedłem do wniosku, że pewnie dlatego, że komplenie nie mieli pojęcia o tym co sprzedają i nie chcieli się skompromitować jakimś głupim komentarzem. Pozdrowienia z Warszawy Panowie. Róbcie tak dalej a zostaniecie z tym co macie na półkach na zawsze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również spotkałem się z miłą, życzliwą obsługą w Audio - systemie w W-wie na Waliców :) Pojechałem tam specialnie z Łodzi na odsłuch vincenta i nie żałuję! :)) Polecam!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna całe zycie wychodzic z inicjatywa pomocy klientowi, zaangażowania w jego problem,, tylko czasem taki klient albo tego nie doceni albo wrecz przeciwnie, wykaze sie wrogoscia..... wymien takiemu spalony syczek w kolumnie to potem uslyszysz zrobil to bo pewnie ma przebitke xxx procent a moglem wyslac do serwisu... w pewnym momencie absurd. Sklep w ktorym wspolczynnik zadowolonych z obslugi klientow przekracza 7)% to sklep niemal idealny. niewierzycie,, to moge skrytykowac np wasz ulubony sklep bo nie maja kawy lacvazza i likieru do lodów.... tak tak ludziom albo sie miesza we łbach z euforii i entuzjazmu albo z goryczu i cynizmu... nie wiem juz sam ale zadna skrajnosc nie popłaca.

 

Pozdrawiam człowiek z branży audio, z tej innej stony niz wy kochani klienci..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nemesis

>Mozna całe zycie wychodzic z inicjatywa pomocy klientowi, zaangażowania w jego problem,, tylko

>czasem taki klient albo tego nie doceni albo wrecz przeciwnie, wykaze sie wrogoscia.....

 

 

No to masz dowód, że są klienci, którzy to doceniają. A zatem warto sie starać. Ja jestem pod wrażeniem, czemu mam nadzieję dałem dowód.

Od lat zajmuję się marketingiem i sprzedażą (choć w zupełnie innej branży) i sam spotykam niejednokrotnie postawy bardzo roszczeniowe. Ale są chwile, ktore przywracają radośc wykonywania tego zawodu. Dla ludzi z tamtej firmy, być może mój wpis będzie właśnie taką chwilą, ktora wynagradza wysiłek. Chciałbym, bo w pełni sobie na to zasłużyli.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Therion, 24 Lis 2008, 18:18

 

>Nagradzajmy w nim dobrą opinią tych sprzedawców i firmy, które wyróźniają się wysoką kulturą, troską

>o klienta, wiedzą i życzliwością ( w tym również posprzedażową!) i karćmy te, które traktują nas

>klientów, jak najgorsze zło.

 

To właśnie zadanie ma spełniać zakładka "gdzie kupić". Kiedyś funkcjonowała i zawierała, wpisywane przez użytkowinków forum, opinie o sklepach i sprzedawcach, pozytywne i negatywne. Potem zakładka się zes...ła i tak jest do dzisiaj.

Natomiast w tym pożytecznym wątku spodziewać się można pyskówki wcześniej lub później.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywaql ktos wmaki tej firmy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • 2 tygodnie później...

Już koniec referencji? szkoda czekałem tydzień i nikt nic nie napisał.. szkoda im wiecej referencji tym wieksza referencyjnośc a im wieksza referencyjnosć to i wyzsza reprezentatywnośc im reprezentatywność wyższa tym współczynnik referencji do współczynnika nie refernencji lub abnegacji kolidujący z cynizmem razy bufor tolerancji równa sie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

znam od dłuższego czasu ale dopiero niedawno zauważyłem stronę w necie.

nie mam ich kolumn, ale zamawiałem skrzynki. kapitalna robota.

otwarci na wszelkie "widzimisię" klienta a i przy okazji miałem pomierzone głośniki (CLIO).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

"To właśnie zadanie ma spełniać zakładka "gdzie kupić". Kiedyś funkcjonowała i zawierała, wpisywane przez użytkowinków forum, opinie o sklepach i sprzedawcach, pozytywne i negatywne. Potem zakładka się zes...ła i tak jest do dzisiaj."

 

 

Już działa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.