Skocz do zawartości
IGNORED

Referencje dla firm audio


Therion

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że niedawno spotkało mnie wiele dobrego ze strony jednej z firm w której kupiłem swój sprzęt, postanowiłem założyć ten wątek.

Nagradzajmy w nim dobrą opinią tych sprzedawców i firmy, które wyróźniają się wysoką kulturą, troską o klienta, wiedzą i życzliwością ( w tym również posprzedażową!) i karćmy te, które traktują nas klientów, jak najgorsze zło. Może za jakiś czas powstanie ranking sklepow?

Ostrzegam, że "autopochwały", jeżeli takie się zdarzą, zostaną natychmiast rozpoznane i surowo zganione.

 

Korzystając z pierwszeństwa, chciałbym serdecznie podziękować Szefowi firmy Audio System, właścicielowi sklepu Hi-Fi Reference w Warszawie, jak i jego sprzedawcom, za niesamowitą, niespotykaną wręcz życzliwość, dotyczącą obsługi posprzedażnej a dokładnie naprawy pogwarancyjnej. Kupiłem u nich swoje Mission M35i i po jakimś czasie jedna z kolumn zaczęła niedomagać. Już sie nastawiłem na kilkutygoniową naprawę serwisową, gdy tymczasem firma wykazała się tak ogromnym zrozumieniem, życzliwością i pomocą, że jeszcze tego samego dnia wróciłem do domu ze sprawnymi kolumnami. Ale to nie wszystko! Kilka tygodni po tamtym wydarzeniu znowu z jedną z kolumn coś się zaczęło dziać i... znowu spotkało mnie to samo! Życzliwość, przychylność i chęć pomocy. Dlatego postanowiłem, że tego tak nie zostawię i nagrodzę tych Panów przynajmniej w ten, skromny sposób. Tym bardziej, że ta druga "usterka" była tylko moim urojeniem i wogóle nie musiałem kolumn ruszać z miejsca. Brawo Panowie i stukrotne podziękowania! Inni moga Was brać za wzór! Serdecznie pozdrawiam!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ostrzegam, że "autopochwały", jeżeli takie się zdarzą, zostaną natychmiast rozpoznane i surowo zganione"

 

bardzo mi się podoba to zdanie :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Desant

 

Bo wiem, że na forum jest kilku sprzedawców.

 

A tak na drugą nożkę - jednym z najgorszych sklepów z jakim miałem do czynienia był Audiofil w Białymstoku (już tam nie bywam). Ilekroć tam nie zaszedłem, to sprzedawcy zawsze mieli "zespół napięcia przedmiesiączkowego" i humor taki, że nie podchodź. A już najgorzej, jak się ich o coś spytało. Krzyżowli znacząco ramiona i wydymali wargi. Później doszedłem do wniosku, że pewnie dlatego, że komplenie nie mieli pojęcia o tym co sprzedają i nie chcieli się skompromitować jakimś głupim komentarzem. Pozdrowienia z Warszawy Panowie. Róbcie tak dalej a zostaniecie z tym co macie na półkach na zawsze.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również spotkałem się z miłą, życzliwą obsługą w Audio - systemie w W-wie na Waliców :) Pojechałem tam specialnie z Łodzi na odsłuch vincenta i nie żałuję! :)) Polecam!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna całe zycie wychodzic z inicjatywa pomocy klientowi, zaangażowania w jego problem,, tylko czasem taki klient albo tego nie doceni albo wrecz przeciwnie, wykaze sie wrogoscia..... wymien takiemu spalony syczek w kolumnie to potem uslyszysz zrobil to bo pewnie ma przebitke xxx procent a moglem wyslac do serwisu... w pewnym momencie absurd. Sklep w ktorym wspolczynnik zadowolonych z obslugi klientow przekracza 7)% to sklep niemal idealny. niewierzycie,, to moge skrytykowac np wasz ulubony sklep bo nie maja kawy lacvazza i likieru do lodów.... tak tak ludziom albo sie miesza we łbach z euforii i entuzjazmu albo z goryczu i cynizmu... nie wiem juz sam ale zadna skrajnosc nie popłaca.

 

Pozdrawiam człowiek z branży audio, z tej innej stony niz wy kochani klienci..

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nemesis

>Mozna całe zycie wychodzic z inicjatywa pomocy klientowi, zaangażowania w jego problem,, tylko

>czasem taki klient albo tego nie doceni albo wrecz przeciwnie, wykaze sie wrogoscia.....

 

 

No to masz dowód, że są klienci, którzy to doceniają. A zatem warto sie starać. Ja jestem pod wrażeniem, czemu mam nadzieję dałem dowód.

Od lat zajmuję się marketingiem i sprzedażą (choć w zupełnie innej branży) i sam spotykam niejednokrotnie postawy bardzo roszczeniowe. Ale są chwile, ktore przywracają radośc wykonywania tego zawodu. Dla ludzi z tamtej firmy, być może mój wpis będzie właśnie taką chwilą, ktora wynagradza wysiłek. Chciałbym, bo w pełni sobie na to zasłużyli.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Therion, 24 Lis 2008, 18:18

 

>Nagradzajmy w nim dobrą opinią tych sprzedawców i firmy, które wyróźniają się wysoką kulturą, troską

>o klienta, wiedzą i życzliwością ( w tym również posprzedażową!) i karćmy te, które traktują nas

>klientów, jak najgorsze zło.

 

To właśnie zadanie ma spełniać zakładka "gdzie kupić". Kiedyś funkcjonowała i zawierała, wpisywane przez użytkowinków forum, opinie o sklepach i sprzedawcach, pozytywne i negatywne. Potem zakładka się zes...ła i tak jest do dzisiaj.

Natomiast w tym pożytecznym wątku spodziewać się można pyskówki wcześniej lub później.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nabierz i dla mnie albo nałap... wszystko jedno i wrzuc czem predzej no forum,, bedziem czerpać jak koalicjanci z programu samoobrony

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzywaql ktos wmaki tej firmy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Redaktorzy

Bardzo popularne, wszędzie testy, parę osób na forum to ma lub miało. A co, chcesz dać referencję?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo nie mam ale moze ktos mial lub ma to moze powie o wrazeniach (ufam tylko urzadzeniom polskim lub japonskim w tej dziedzinie)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Już koniec referencji? szkoda czekałem tydzień i nikt nic nie napisał.. szkoda im wiecej referencji tym wieksza referencyjnośc a im wieksza referencyjnosć to i wyzsza reprezentatywnośc im reprezentatywność wyższa tym współczynnik referencji do współczynnika nie refernencji lub abnegacji kolidujący z cynizmem razy bufor tolerancji równa sie...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

znam od dłuższego czasu ale dopiero niedawno zauważyłem stronę w necie.

nie mam ich kolumn, ale zamawiałem skrzynki. kapitalna robota.

otwarci na wszelkie "widzimisię" klienta a i przy okazji miałem pomierzone głośniki (CLIO).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Redaktorzy

"To właśnie zadanie ma spełniać zakładka "gdzie kupić". Kiedyś funkcjonowała i zawierała, wpisywane przez użytkowinków forum, opinie o sklepach i sprzedawcach, pozytywne i negatywne. Potem zakładka się zes...ła i tak jest do dzisiaj."

 

 

Już działa.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 13

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.