Skocz do zawartości
IGNORED

Problem z oszustem na Allegro!


gentile

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chciało mi sie pisać nawet, ale dziękuję wszystkim tym, którzy mnie wsparli - ocenę tego zdarzenia zostawiam Wam.

Na moją ostateczna propozycję zwrotu otrzymałem e-maila o takiej treści cyt.

 

"Wzmacniacz oddałem do naprawy, przyczyna to switch z tyłu do przełaczania na pre, wymagał regeneracji co kosztowało 80 zł. Niestety dalej na wyjściu głośnikowym B nie słychać jednej kolumny, na A grają obie. Dalej trzeszczy potencjometr i od czsu do czasu jest to słyszalne w czasie odsłuchu. Dam go jeszcze raz do serwisu, może w ramach gwarancji na naprawę usuną ten mankament. Abstrahujac od tego wzmacniacz gra swietnie, z niebywałym powerem i klasą. Nie po to go kupowałem zeby teraz odsyłac z powrotem. Szczerze mówiąc jego brzmienie zadziałało jak balsam na moją złość. Gromi nawet Naima 5i. Poprzedni- Denon nie odpowiadał mi brzmieniowo więc wystawiłem na sprzedaż."

I nic więcej, nie ma przepraszam, nie ma na forum słowa ( ale ja mam to gdzieś, ja znam swoja wartosć). Taki ze mnie OSZUST i ZŁODZIEJ.

Smaczku dodaje , że w dniu 6 grudnia (czyli kiedy zakładał ten wątek) , użytkownik "gentile" sprzedał wzmacniacz swój flagowy, który miał w sekcji "O mnie" czyli Denon PMA-860, - czyżby wtedy Rotel już działał???

Na szczęscie , gdybym zechciuał, za obrazę i pomówienie mógłbym zaskarżyć (mam opinię prawnika, który przeprowadził analizę) ale naprawdę mam to gdzieś...

Chciałem również "podziękować" tym wszystkim , co mnie odsądzili od czci i wiary , nie będę wymieniał po nikach ani IP-kach , niech się sami w swej złości zagotują jak karp w galarecie :-).

Co to mi negatywy wypominali... Ile i na pewno nie wszystkie. Tak się dostaje właśnie negatywy jak się nie ulega takim jak "wentile" ;-).

Przy okazji - kolejny e-mail w sprawie spornej sytuacji odnośnie poprzedniego negatywa za Wzmacniacz Marantz PM-55 (przypominam , że jak mam watpliwości, że mogłem coś przeoczyć - to propozytcja jest prosta - odeślij, opłacę naprawę usterki i wyslę, ale jak mam 100% pewnosć - WTEDY STOP NACIĄGACZOM). Ostatni e-mail , po zapytaniu co tam ze wzmacniaczem: "Witam

 

Prosze Pana wzmacniacz został naprawiony zdjeto zimny lut i poprawiono

lutowanie na koncowce mocy. W zalaczniku przesylam zdjecie rachunku. (48 pln)

Nalegam na zwrot wzmacniacza(jak bylo mowione komentarz zniknie)

ewentualnie moge go zatrzymac po zwrocie 230zł. mysle ze 120 zl za

wzmacniacz ze sprawna 1 koncowka mocy jest cena uczciwa.

prosze o rozpatrzenie mojej propozycji

Pozdrawiamy"

Uczciwy szantażyk ... :-)

Myślę ,że negatyw od takiego allegrowicza i od tego co rozpętał tę histerię z Rotelem to po prostu, jak Purpurowe Serce z Wietnamu.

Ot i wszystko.

macrob

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jak powiedział pewien ślepy koń, stając na starcie Wielkiej Pardubickiej: "Nie widzę przeszkód" :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to świetnie że jest wyjaśnona przyczyna usterki i emocje opadły. Nie pochwalam zarobków bez płacenia podatków (sam płacę różne i dużo) ale donosicielstwa nawet na wroga czy nieprzyjaciół nie pochwalam. Brzydzę się czymś takim. Są bardziej męskie i honorowe sposoby roztrzygania sporów niż kapowanie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usterka to była za 50 gr. - psiknięcie kontaktem w przełącznik pre-main i poruszanie lewo-prawo, ale w Trójmieście to mogło tyle w serwisie kosztować, no chyba ,że został ten switch faktycznie uszkodzony w przesyłce (jest na tylnej ściance wzmacniacza i trochę wystaje).

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jak powiedział pewien ślepy koń, stając na starcie Wielkiej Pardubickiej: "Nie widzę przeszkód" :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

Panowie nawet nie sadzilem ze watek dotyczy macroba. W glowie mi sie nie miesci to co tutaj mozna przeczytac. Nie znam goscia osobiscie ale kupowalem od niego dwa klocki i za kazdym razem bylo to 100% uczciwosci. Raz nawet zupelnie bez aukcji i po wplaceniu przeze mnie w ciemno pieniedzy na konto. Dlaczego zdecydowalem sie na to? Po pierwsze znam go z forum po drugie wczesniej kupowalem u niego decka Onkyo Integra TA 2570 i cala transakcja przebiegla wzorowo po trzecie przed kupnem ostatniego klocka przegadalem z nim mase czasu przez telefon i to nie zawsze na swoj koszt. Mialem pewne watpliwosci i zapytania dotyczace sprzetu ktory chcialem nabyc a Marek szybko je rozwial i jak pokazuje praktyka mial racje. Co wiecej nie byl nachalny tylko rzeczowo doradzal decyzje o kupnie pozostawiajac mnie. Efektem jest 100% zadowolenia i moja szczera rekomendacja. Jak sie kupuje 20 czy 30-letni sprzet trzeba sie liczyc ze w transporcie i to wcale nie z winy kuriera moze powstac zimny lut. Jak ktos nie umie trzymac lutownicy zawsze moze poprosic o pomoc znajomego z tego samego forum. Nie wspominam nawet o zakupie kontaktu. Jednym slowem wstyd i zenada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

Ponieważ temat został wyczerpany, sprawa wyjaśniona, a parę osób już mnie prosiło, żeby wątek zakończyć, w końcu pozwalam sobie zamknąć.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.