Skocz do zawartości
IGNORED

Seat Toledo II 1.9TDI - opinie


Iceman

Rekomendowane odpowiedzi

Audi jest zeczywiscie bardziej wyciszony.

 

Z drugiej strony nie robcie panowie TDI na szaro. W koncu jak sie da gaz to troche poleci.

Prosze nie zapominac, ze sa to silniki oszczedzajace paliwo.

 

Ja do tej pory nie skumalem dlaczego w NY co 4 samochod to pickup V8 na 3 osoby z tylu 5m² na towar ktory nie jest nigdy wozony.

 

Ale wola Boska...najgorsze jest to ze te debilne amerykance spalaja takim samochodem 25 litrow benzyny!!!

 

Bardzo dobrze ze ich firmy samochodowe padaja na pysk.

 

Paliwa na swiecie na 40 lat a Amerykanie buduja amochody ja w latach 50-tych.

 

Jak w Polsce wprowadza tez system placenia podadkow samochodowych wedlug wydzielanych spalin to ratolosc Zydelka sie nie wyplaci...i to dobrze tak!!!!

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem,3 nissany navary 4litry V6,automat,265KM,zuzywal 12-13l w miescie,ok 10,5l trasa.te zuzycie potwierdzaja trzej kolejni klienci,nie zakladaja nawet gazu.

 

jesli wejda przepisy uzalezniajace ewentualny podatek od emisji spalin,to auta amerkansjie beda w najnizszej grupie podatkowej.

 

hammer h2 6,0 v8 zuzywa 18l beznzyny w miescie,lub 22l gazu LPG.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zara zara Tomus,

 

wydzielanie co2 w mg/km.

A nie stosunek c02 do pojemnosci.

Na zachodzie jest to powoli wprowadzane i raptem malo kto kupuje touarega & Co.

 

jezeli ktos obowiazkowo swoja du..pe takim krokodylem wozic mnusi to zaplaci 2000.- Euro podatku na rok i gra...

 

Juz widac ze chetnych na taki interes jest malo.

No ale w Polsce gdzie $ leja sie jak woda i auto jest absolutnym symbolem Kowalskich bendom dalej takie okazy jedzily tak jak w Moskwie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek7776, 14 Gru 2008, 15:39

 

>kazda benzyna jest ekonomiczniejsza od jakiegokolwoiek diesla,tej samej wielkosci.a to dlatego,ze

>same paliwo to nie jest koszt utrzymania auta!!!

 

Bardzo proszę Panie Tomku o rozwinięcie tematu, nie ukrywam że zostałem lekko zaintrygowany Pańskim odkryciem, szczególnie z tak autorytatywnych "ust" jak Pańskie.

 

Proszę użyć jako kontrastu jednego z najbardziej awaryjnych silników diesela ze stajni opla o oznaczeniu X20DTH który przejechał 480tys (i dalej jeździ u nowego właściciela), nie miał robionego nawet rozrządu (łańcuch dożywotni). Przy przebiegu 100tys miał wgranego chipa po którym dysponował mocą 135koni i 260Nm. Jadąc z helu do żywca spalił mi na trasie niecałe 5l (niecałe słownie pięć litrów) + klimatronik. Proszę o konkurencyjną benzynę (koszt obsługi, oraz uwzględnić stosunek spalania do mocy), myślę że nie będzie to problemem zważywszy na fakt że wybrałem chyba najbardziej awaryjny silnik pod słońcem diesela marki opel.

 

Pozdrawiam Pana i liczę na sporą dawkę humoru.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio diesla sprzedalem w sierpniu.

90% mojej sprzedazy to benzyny,duze benzyny,luksusowe ,swietnie wyposazone,zadne dieslowskie ,mimo, ze mam w ofercie.

nikt ich nie chce (z kupujacych).a ogladacze i pytacze owszem ,cos bredza na poczatku rozmowy o dieslu,a potem sami sobie tlumacza,ze jest to pozbawione logiki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu z forum opla (w domysle kazdego innego diesla,nie wspominam o popmpwtryskach,,,hehe,po co wk***iac uzytkownikow "oszczednych" diesli),szczesliwy posiadacz diesla.....

 

 

 

Wysłany: Sro Kwi 30, 2008 14:06 pompa wtryskowa

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Witam .

Jestem tu nowa ale za to z ogromnym problemem.

opiszę o co chodzi.

w zeszłym tygodniu nie odpaliła mi astra II 2,2 DTI 2003r sprowadzona. Jeździłam nią 2 lata bez usterek. Wszystko było OK.

Astra na zimnym silniku paliła OK teraz już ciut gorzej. Na ciepłym ni rusz.

Pojechałam do mechanika

wymienił wszystko co mógł..... filtry czujniki i inne drobne elementy, założył zawór zwrotny i nic

zawołał kolegę z opla - ten przyjechał z komputerem i postawił diagnozę - pompa wtryskowa

nie wierzyłam

Sprawdzilam więc na diagnostyce w ASO - odczyt:

błąd P0340 - wadliwe działanie czujnika wałka rozrządu- uszkodzony moduł pompy wtryskowej

Porada: wymiana pomy wtryskowej , wgranie nowego programu

koszt pompa 12 tysięcy pozostałe koszta 2 tys. 600zł

razem 14600,00

dodam że auta wartość to jedyne 24 tysiące przy dobrych wiatrach

NIC INNEGO NIE MOŻNA bo:

pompa jest dwuwtyczkowa,

nr pompy: 0470504219

BOSCH nie dał procedury naprawy tej pompy i nie wypuścił również elementów zastępczych ani nic innego co by uratowało klienta przed wydatkiem 14.600,00zł

Co mam robić? czy ktoś mi może coś podpowioedzieć???

Bardzo proszę o pomoc:Roma

[email protected]

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego samego forum

Wysłany: Wto Cze 26, 2007 13:17

Astra G 2.0 DTI

Półtora miecha jazdy Astrą mam już za sobą i:

1. Po miescie - nie udało mi się jescze zejść poniżej 7,3 mimo bardzo wolnej jazdy. Jak jezdziłem tak normalnie bez spoglądania na komputer to 8-8,5 a jak fantazja ponosi to ponad 9.

2. Trasa - sprawdzane na odcinkach 50 kilometrowych - przy spokojnej jezdzie tak 100-120 bierze 5,5-6 a przy takiej jezdzie ze momentami 140-150 to wzrastało do ok 6,3.

 

To są oczywiście wskazania komputera i nie miałem jeszcze okazji sprawdzenia na ile sie pokrywają z rzeczywistym zużyciem - jak miałem Vectre A to tam komputer pokazywał bardzo dobrze więc myśle ze i tu powinno byc ok.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prawdę nie wiem po co "Pan" mi wkleja czyjeś problemy. Kiedyś (kiedy myślałem że Pan cokolwiek rozumie z mechaniki) próbowałem wytłumaczyć na czym polega główny feler pomp VP44. Dlaczego ludziom się tak sypią. W 99% winni są sami sobie ale nie ważne...

Powinien Pan tez wiedzieć że wskazania komputerów pokładowych można o... kant kuli rozbić, chyba że ktoś to kalibruje. Moje wyniki nie są oparte o wskazania komputera ale o tankowanie, (to taka czynność kiedy bierzemy pipę na stacji benzynowej i wlewamy odpowiednią ciecz do baku, która później w miarę podróżowania znika).

Proszę mi pokazać zużycie paliwa silnika 130konnej benzyny bez względu na rozwiązania technologiczne (turbo, ileość zaworów/cylinder, ilość cylindrów, ilość suwów, może to być silnik wankla) w której na trasie wykręcimy 5l nie jadąc jak ostatni emeryt. Możemy jednak z góry wykluczyć silniki diesotto, gdyż to dopiero ledwo zaczyna jeździć po drogach a ich dobroć termodynamiczna dorównuje dieselom. Żadne wcześniejze konstrukcje silników z zapłonem iskrowym w użytku publicznym nie zbliżyły się nawet do sprawności współczesnych dieseli.

 

Proszę mi nie wklejać linków i cudzych problemów (wiem że jest Pan w tym niemal mistrzem), nie wmawiać że piszę bajki bo fabryczne softy są zrąbane, ja nie użytkowałem fabrycznego (nie ważne czy opel, VW...), oraz na koniec proszę do mnie nie pisać przez "ty" nie jesteśmy kolegami ani nawet znajomymi, nie chcę aby ktoś nawet przez chwilę mógł przypuszczać że tak jest.

 

Pozdrawiam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry artykuł.ale sprawy nie rozwiązuje:

"Wybrać droższego, ale oszczędnego diesla, czy może znacznie tańszy silnik benzynowy, który jednak zużywa więcej droższego paliwa? To pytanie zadaje sobie wiele osób przymierzających się do zakupu samochodu.

 

Popularność silników wysokoprężnych jest coraz większa, także dlatego, że w ciągu ostatnich lat przeszły one ogromną metamorfozę. Przestały dymić, stały się ciche, jeszcze bardziej oszczędne, a mocą dorównują silnikom benzynowym. Wszystko to sprawia, że nastał prawdziwy boom na "ropniaka". Ale czy opłaca się inwestować w znacznie droższego diesla, jeśli olej napędowy jest tańszy od benzyny zaledwie o kilka groszy? A może taniej będzie jeździć autem z silnikiem benzynowy zasilany droższym paliwem?

 

Nowoczesne silniki diesla mają świetną elastyczność, dużą moc, są oszczędne, a więc zapewniają duży zasięg. Mają jednak także wady. Są drogie w zakupie i serwisowaniu, odznaczają się dużą wrażliwością na jakość paliwa, a koszty napraw układu wtryskowego są bardzo wysokie. Do zalet silników benzynowych należy wysoka kultura pracy, niski poziom hałasu oraz niewygórowane koszty serwisu. Wadą jest niewielki moment obrotowy, a więc słaba elastyczność oraz wysokie zużycie paliwa.

 

Czy przy obecnych cenach paliw warto więc kupować silnik wysokoprężny? Na to nie ma jednoznacznej odpowiedzi i aby wybrać optymalne rozwiązanie trzeba się dobrze zastanowić i odpowiedzieć na kilka pytań. Najważniejszym z nich jest to, ile kilometrów rocznie pokonujemy samochodem. Jeśli przejeżdżamy mniej niż 40 tys. km, taki zakup pod względem ekonomicznym nie będzie opłacalny, ponieważ auta z silnikami diesla są droższe od benzynowych (przy takim samym wyposażeniu) od 5 tys. do nawet 20 tys. zł. Droższy w zakupie diesel zwróci się tym szybciej, im większa będzie różnica w cenie paliwa oraz niższa różnica cen samochodów z jednostką benzynową i wysokoprężną. Pokonując rocznie 10, czy 20 tys. km bardziej opłaca się kupić auto z silnikiem benzynowym.

 

Dla przykładu, zakup Toyoty Avensis z dieslem zamiast z silnikiem benzynowym zwróci się dopiero po 76 tys. km. Są to wartości przybliżone, ponieważ obliczenia obejmują tylko koszty paliwa, pominięte zostały natomiast pozostałe wydatki związane z eksploatacją. Koszty ubezpieczenia dla diesli będą wyższe, ponieważ wyższa jest wartość samochodu. W przypadku Fiata Pandy i Skody Octavii zwrot inwestycji w diesla nastąpi dopiero po 2,5 roku, zakładając roczny przebieg 40 tys. km. Jeszcze mniej opłacalny jest zakup Hondy Civic z dieslem, gdyż samochód ten jest droższy od benzynowego aż o 20 500 zł.

 

Ale kto twierdzi, że diesla kupujemy tylko dla oszczędności? Niektórzy kierowcy wybierają go z zupełnie innych powodów. Duży moment obrotowy sprawia, że nowoczesnym dieslem jeździ się bardzo przyjemnie W niektórych przypadkach auto z takim silnikiem jest bardziej dynamiczne niż jego benzynowy odpowiednik, a często jest to najmocniejsza dostępna wersja. Tak więc niektórzy wybierają diesla tylko ze względu na przyjemność jazdy, natomiast już niekoniecznie z powodów ekonomicznych.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opteron

16 Gru 2008, 19:13

O mnie » Ignoruj » PW »

 

stat: 1790 / 2950 / 11 Na prawdę nie wiem po co "Pan" mi wkleja czyjeś problemy. Kiedyś (kiedy myślałem że Pan cokolwiek rozumie z mechaniki) próbowałem wytłumaczyć na czym polega główny feler pomp VP44. Dlaczego ludziom się tak sypią. W 99% winni są sami sobie ale nie ważne...

Powinien Pan tez wiedzieć że wskazania komputerów pokładowych można o... kant kuli rozbić, chyba że ktoś to kalibruje. Moje wyniki nie są oparte o wskazania komputera ale o tankowanie, (to taka czynność kiedy bierzemy pipę na stacji benzynowej i wlewamy odpowiednią ciecz do baku, która później w miarę podróżowania znika).

Proszę mi pokazać zużycie paliwa silnika 130konnej benzyny bez względu na rozwiązania technologiczne (turbo, ileość zaworów/cylinder, ilość cylindrów, ilość suwów, może to być silnik wankla) w której na trasie wykręcimy 5l nie jadąc jak ostatni emeryt. Możemy jednak z góry wykluczyć silniki diesotto, gdyż to dopiero ledwo zaczyna jeździć po drogach a ich dobroć termodynamiczna dorównuje dieselom. Żadne wcześniejze konstrukcje silników z zapłonem iskrowym w użytku publicznym nie zbliżyły się nawet do sprawności współczesnych dieseli.

 

Proszę mi nie wklejać linków i cudzych problemów (wiem że jest Pan w tym niemal mistrzem), nie wmawiać że piszę bajki bo fabryczne softy są zrąbane, ja nie użytkowałem fabrycznego (nie ważne czy opel, VW...), oraz na koniec proszę do mnie nie pisać przez "ty" nie jesteśmy kolegami ani nawet znajomymi, nie chcę aby ktoś nawet przez chwilę mógł przypuszczać że tak jest.

 

Pozdrawiam.

 

 

szukasz zaczepki?trollujesz?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak tak bardzo chcesz przyklad to dam ci 2 najprostsze

toyota matrix 136KM, trasa 5,8l/100

honda civic 1, 131KM 5,5l/100km,honda ok 7-7,5l miasto.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomek chodzi o wozek ktory wazy 1.5 tony i ma 130 KM i pali 5 l

takiej benzyny nie znajdziesz chyba ze jedziesz 70 km/h

 

tyle ze ta oszczednosc paliwa nie ma znaczenia biorac po uwage cene wyjscowa,serwis i koszty awarii

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po czesci rozumiem fascynacje turbodislem 2 litrowym bo daje włascicielowi wrazenie posiadania wiekszego mocniejszego auta

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cir

16 Gru 2008, 20:52

O mnie » Ignoruj » PW »

 

stat: 707 / 2078 / 0 tomek chodzi o wozek ktory wazy 1.5 tony i ma 130 KM i pali 5 l

takiej benzyny nie znajdziesz chyba ze jedziesz 70 km/h

 

tyle ze ta oszczednosc paliwa nie ma znaczenia biorac po uwage cene wyjscowa,serwis i koszty awarii

 

 

no i diesla wazocego 1,5t o mocy 130KM,palacego 5l/100

tez nie ma,chyba ze jedziesz 70km/h

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iceman, masz przynajmniej rozeznanie kto z tego grona zna się na rzeczy a kto tylko próbuje udowodnić, że pozjadał wszystkie rozumy i że jego zdanie tylko się liczy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

audiokarma.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cir, 16 Gru 2008, 20:52

 

>tyle ze ta oszczednosc paliwa nie ma znaczenia biorac po uwage cene wyjscowa,serwis i koszty awarii

 

po pierwsze cir, dałem przykład zwykłego opla który przejechał 480 tys bez nawet zmiany rozrządu której się po prostu NIE ROBI. W benzynie średnio robisz co... 80-120tys

Po drugie skąd możesz wiedzieć ile ja jeżdżę?

 

Podaj mi sprawność przeciętnego silnika diesela z bezpośrednim wtryskiem paliwa nie wydziwiając z przedziału lat 98-04(średnim nie musi to być dokładnie) a najlepszej benzyny o tej samej mocy. Bardzo chcę zobaczyć co tym razem chcesz udowodnić.

 

>po czesci rozumiem fascynacje turbodislem 2 litrowym bo daje włascicielowi wrazenie posiadania >wiekszego mocniejszego auta

 

co ma rodzaj paliwa do wrażenia wielkości lub mocy? Wytłumacz mi łopatologicznie bo serio nie rozumiem. Myślę że inni czytający chętnie zapoznają się z Twoimi tezami.

 

tomek7776, 16 Gru 2008, 21:00

 

>no i diesla wazocego 1,5t o mocy 130KM,palacego 5l/100

>tez nie ma,chyba ze jedziesz 70km/h

Już Panu pisałem kilka razy że mu się wiele wydaje...

 

Na koniec pragnę zauważyć że nie mam zamiaru się wdawać w polemikę co lepsze, chodzi mi o zdanie cytuję: "kazda benzyna jest ekonomiczniejsza od jakiegokolwoiek diesla,tej samej wielkosci."

cir bardzo proszę, pomóż koledze walnąć w majtki.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jeżeli coś jest głupie ale działa, to nie jest głupie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie tego diesla 1.9 to panowie powiem od razu: nie znalazłem auta bardziej ekonomicznego do 20 tysięcy porównywalnego do seata. Ostatnio rozmawiałem z koleżanką która jeździ seatem z takim silnikiem. Auto spala średnio 5.0 litrów ropy. Dla mnie to ma spore znaczenie.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>tyle ze ta oszczednosc paliwa nie ma znaczenia biorac po uwage cene wyjscowa,serwis i koszty awarii

 

 

ile jezdzisz ? to akurat był zart

serwis ,remont diesla kosztuje.Mam akurat do porownania własne auta

oba ok 11500o -120000 przebiegi roznica w kosztach serwisu 2800 zł a ok 7000 plus extra przepalony olej :))

 

 

nie rozmawiami o sprawnosci nowoczesnego turbodiesla tylko o opłacalnosci diesla.Jesli słuzy do zwykłego zycia a nie do wozenia codziennie fury kartofli na okoliczne targowiska to sie nie zwróci

 

 

 

to całkiem proste taki gosciu czuje sie jakby miał 3 litowa benzyne przynajmniej w jego przekonaniu tak jest.Mijam takich codziennie stadami niektorzy z nich zachowuja sie jakby dorwali woz sportowy

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, skończmy dyskusje na ten temat bo to nie ma sensu. To jak dyskusja o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkanocnymi.

Mam znajomych którzy jeżdżą od kilku lat tylko dieslami i nie narzekają, mam też takich którzy jeżdżą tylko i wyłącznie benzyną i też nie chcą zmieniać.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iceman>

Z takim silnikiem przejechałem z jakieś 150tys km w dwóch Octaviach (jeżdżą do tej pory;-)). Jeżeli spalanie ma na poziomie 5l/100km to znaczy że za dużo czasu w ruchu miejskim nie jeździ i też nie przesadza z prędkościami. Tzn. mój rekord to spalanie na poziomie 4,7 przy przejechaniu 100 km. gierkówką z restrykcyjnym przestrzeganiem wszelkich ograniczeń prędkości. Niezależnie od wszystkiego - ten silnik im wyszedł, rzeczywiście ma kłopoty z przepływomierzami ale np. mnie to nigdy nie dotknęło i można ograniczać ryzyko nie "zamykając budzika". Skrzynia 5-tka to tak w okolicach 150 jest ok. Siła Panie takich silników w Polszy, dostępność części niezła i na całe szczęście nie jest się skazanym na ASO które nie potrafi zaproponować naprawy turbiny lecz tylko nową;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walery, 16 Gru 2008, 22:28

 

W każdym samochodzie zazwyczaj coś się kiedyś dzieje. Mnie moja Vectra B w benzynie teraz aktualnie się dusi czasami. Jak zacząłem czytać forum Vectry, to okazuje się, że w benzynowych silnikach opla lecą wszystkie możliwe czujniki i zwykle niełatwo od razu zdiagnozować usterkę.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.