Skocz do zawartości
IGNORED

studio16


terror twins

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

To odpowiedź nasuwa się sama .Kolumna została uszkodzona. Czyli uległy uszkodzeniu głośniki ,jeżeli wzmacniacz działa na sprawnych kolumnach .

 

Czyli nie ma możliwości że np uszkodzeniu uległa zwrotnica czy coś innego?

 

Po południu wyjme głośniki i sprawdzę.

Edytowane przez Pilot353
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma możliwości że np uszkodzeniu uległa zwrotnica czy coś innego?

 

Po południu wyjme głośniki i sprawdzę.

 

Diagnoza na odległość to jak leczenie człowieka metodą z internetu .Trzeba sprawdzić kolumnę . Aby nie zaśmiecać wątku najlepiej pisać na PW, telefonicznie lub na maila w sprawie metody sprawdzenia samemu bądź u nas.

 

Posłuchaj polskiego Haiku Audio SOL II, świetny tranzystorowy wzmacniacz, ja aktualnie gram na nim z Canto Grand Signature. Tak mnie ten wzmacniacz oczarował, że lampa Cayin A-70T idzie do sprzedania.... Z tym że to jest zupełnie inne granie, bardzo neutralne, nic nie dodaje od siebie, nie upiększa, nie podbija średnicy tak jak lampa, świetny punktowy bas, takie bardziej audiofilskie granie..., słucham głównie rocka, ale do jazzu, małych składów chyba lepsza lampa....

Wypożycz na odsłuchy od Audio On, właściciel p. Tomek super gość, tak jak Grzesiek z 16Hz, nic na siłę, doradzi, wypożyczy, podpowie, jak dla mnie dwóch najlepszych dystrybutorów sprzętu w tym kraju....

 

Tak to połączenie sprzętowe SOL II Haiku + Canto Grandy Signature jest polecane przez kilku klubowiczów. Budowa kompletnego systemu jest często długa a znalezienie elementów najbardziej pasujących do siebie zajmuje czasem bardzo dużo czasu . Canto Grandy jak i inne kolumny mają swój charakter i do nich należy dopasować całą resztę lub jak ktoś zaczyna od wzmacniacza to należy dopasować właściwie kolumny .

 

Canto Grandy i np. Minas Anory, Arcaday 2,5 to dwie różne typy brzmienia i na pewno optymalna elektronika będzie nieco inna . Oczywiście A70-tka gra z Canto Grandami dobrze ale przeważająca większość użytkowników łączy ten wzmacniacz z szybszymi i konturowymi Minas Anorami czy rozwinięciem Minas Anora Arcadami 2,5 . Tu muzykalna lampa i szybkie konturowe głośniki grają najlepiej .

 

Informacja o tym że Haiku SOL II +Canto Grandy Signature brzmi znakomicie jest tak samo znakomita bo to bardzo mocna wskazówka pewnego zestawu .Oczywiście jak powyższe połączenie należy sprawdzić u siebie .

 

Ja dodam od siebie że Minas Anory +A70 najlepiej czują się gdy podłączymy dosyć gęsto i dynamicznie grający DAC np. Protagonist lub StelAudio 05 . Wypełnienie dołu pasma ,gładkość średnicy i góry lepsze niż źródeł precyzyjnych (bez lamp np.LKS ) . A jak sami wiecie polecam LKS-a do Arcady 2,5 Signature ( tweeter 9700 ScanSpeak)

 

Aby złożyć dobrze zestaw trzeba wyciągnąć właściwe wnioski z brzmienia urządzeń i nie brnąć w to co nie pasuje w systemie .Na forum takich informacji co z czym zagra jest sporo od doświadczonych osób pracujących na co dzień z urządzeniami audio .

 

Informacja od amatora ustawiającego wszystkich wokół jest mało wartościowa ,pieniaczy jest dużo. Informacja od forumowicza chcącym podzielić się cenną informacją jest tak samo wartościowa jak kogoś kto przy tym sprzęcie na stałe pracuje,czasem może i bardziej .Warto czytać co tu się na forum pisze ,tylko umiejętnie i jak przez sito przecedzić te cenniejsze informacje .

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszystko ładnie i pięknie, ale SOL II jest poza moim budżetem. Potrzebuję jeszcze źródła w postaci odtwarzacza sieciowego.

A może jednak używka, jakieś sugestie?

Czy w trójmieście lub okolicach jest ktoś u kogo byłby możliwy odsłuch wyżej wymienionych wzmacniaczy, a mianowicie SOL II albo Cayin CS-55 A lub A-55 TP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Posłuchaj polskiego Haiku Audio SOL II, świetny tranzystorowy wzmacniacz, ja aktualnie gram na nim z Canto Grand Signature.

Ale kolega pytał chyba o tranzystor do CG Standard a nie do CG Signature. Te monitory jednak trochę się różnią. Też jestem na etapie poszukiwań i niestety polecana przez Grzegorza elektronika od Eksposure mi nie podeszła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wszystko ładnie i pięknie, ale SOL II jest poza moim budżetem. Potrzebuję jeszcze źródła w postaci odtwarzacza sieciowego.

A może jednak używka, jakieś sugestie?

Czy w trójmieście lub okolicach jest ktoś u kogo byłby możliwy odsłuch wyżej wymienionych wzmacniaczy, a mianowicie SOL II albo Cayin CS-55 A lub A-55 TP?

 

Wszystko zależy od Twoich preferencji muzycznych.Jeżeli słuchasz głownie rocka i metalu kup tranzystor.Jeżeli coś spokojniejszego to może jakaś lampa na el34.Miałem lampę i przeszedłem na tranzystor bo słucham głownie rocka.

Nie chciało mi się brnąć w kt88 i lampę która naśladuje tranzystor.Po drugie one potrzebują trochę czasu póki zaczną grać i to mnie najbardziej zniechęciło.Nie mówiąc o rachunkach za prąd...

Edytowane przez thomaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od Twoich preferencji muzycznych.Jeżeli słuchasz głownie rocka i metalu kup tranzystor.Jeżeli coś spokojniejszego to może jakaś lampa na el34.Miałem lampę i przeszedłem na tranzystor bo słucham głownie rocka.

Nie chciało mi się brnąć w kt88 i lampę która naśladuje tranzystor.Po drugie one potrzebują trochę czasu póki zaczną grać i to mnie najbardziej zniechęciło.Nie mówiąc o rachunkach za prąd...

nie żartuj z rachunkami za prąd, ważniejsze jest w jakiej klasie pracuje wzmacniacz i tak tranzystor w A klasie może więcej ciągnąć niż lampa pp w klasie AB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale kolega pytał chyba o tranzystor do CG Standard a nie do CG Signature. Te monitory jednak trochę się różnią. Też jestem na etapie poszukiwań i niestety polecana przez Grzegorza elektronika od Eksposure mi nie podeszła.

 

Mi tez nie podeszła. Polecam lampy przede wszystkim ale jak ktoś chce coś na siłę to Exposure 3010 z CD Atoll CD100 +Canto grandy do małych składów jest do wytrzymania .

 

Ale ja osobiście nie lubię szczupłego jasnego grania ,a Exposure nie jest firmą którą się interesuję .

 

Wszystko zależy od Twoich preferencji muzycznych.Jeżeli słuchasz głownie rocka i metalu kup tranzystor.Jeżeli coś spokojniejszego to może jakaś lampa na el34.Miałem lampę i przeszedłem na tranzystor bo słucham głownie rocka.

Nie chciało mi się brnąć w kt88 i lampę która naśladuje tranzystor.Po drugie one potrzebują trochę czasu póki zaczną grać i to mnie najbardziej zniechęciło.Nie mówiąc o rachunkach za prąd...

 

Do rocka tranzystor brzmiący jak tranzystor ( w domyśle coś ala Krell KAV 300i) jest bardzo dobry.

 

EL34 są to muzykalne lampy do muzyki lżejszej niż ciężki rock.

 

Dobra KT88 w push pullu jest znakomita ponieważ brzmi jak tranzystor ,czyli nadaje się do ciężkiej muzyki ale ma pierwiastek lampowy ponieważ generuje parzyste harmoniczne (tranzystor nieparzyste) ,więc komfort i przyjemność słuchania zdecydowanie lepszy. Plastyka,wokale są korzystniejsze.

 

 

Tranzystor potrzebuje ok 40 minut na rozgrzanie ,lampa 5 -10 minut i gra pełnią możliwości więc jest zupełnie na odwrót ,potwierdzą użytkownicy.

 

Zawsze będą zwolennicy jednego i drugiego rozwiązania .Ja cale życie do 2003 słuchałem na tranzystoarach bo lampa była mi mniej znana .

Ale wolałbym dzielić wzmacniacze na dobre i te które mniej mają do zaoferowania .

 

Zużycie prądu lampy ? zobrazuję to w złotych . 2 godziny słuchania to koszt 0,32 złotego . Tak Panowie to jest koszt całkowity .Czyli 20 godzin słuchania 3,20 zł.

 

Czy to dużo ,kwestia punktu odniesienia .Dla jednych to dużo . 200 godzin to 32 złote. Ale tranzystor też pobiera energię elektryczną .

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampa to kosztowna zabawa.Został bym przy lampie ale muzyka i tv leciała przez wzmacniacz lampowy a to jednak koszta.Średnio 5h dziennie.Pozatym el34 i 6ca7 była zasłaba do rocka i zaczynała grać gdzieś tak po 15-20 minutach.Kt88 podejrzewam potrzebują tak z pól godziny żeby w miarę dobrze grały.Jak bym miał oddzielny pokój odłsuchowy to pewnie zakupił bym lampę na kt88.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się zastanawiam skąd wy macie te mity o lampach. Tworzą je chyba osoby który nigdy nie miały styczności z tym urządzeniem.

Różnica między rozgrzanymi lampami a zimnymi czyli w momencie startu jest naprawdę znikoma. Do tego stopnia że ciężko to w ogóle wyłapać.

Inna sprawa że zimna lampa gra przyjemniej niż rozgrzany tranzystor

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampa to kosztowna zabawa.Został bym przy lampie ale muzyka i tv leciała przez wzmacniacz lampowy a to jednak koszta.Średnio 5h dziennie.Pozatym el34 i 6ca7 była zasłaba do rocka i zaczynała grać gdzieś tak po 15-20 minutach.Kt88 podejrzewam potrzebują tak z pól godziny żeby w miarę dobrze grały.Jak bym miał oddzielny pokój odłsuchowy to pewnie zakupił bym lampę na kt88.

 

Fakt 6CA7 i EL34 jest do rocka za słaba .

 

KT88 Cayina A55TP pokaże dynamikę i energie jakiej nie jeden tranzystor nie pokazał nigdy .

 

Cayin na KT88 potrzebuje 5-10 minut aby pokazać pełnię możliwości ,więc podejrzenie Twoje jest nietrafione.Tranzystor 40- 60 minut. Już pisałem jest dokładnie na odwrót,mam kilkadziesiąt wzmacniaczy tranzystortowych i lampowych . Sprzedawałem Yaqiny i Mingdy fakt grały po 40 minutach i brumiały jeszcze .

 

Kosztowność ceny za prąd zobrazowałem wcześniej w poście ,przeczytaj proszę bo nie doczytałeś widocznie .

Pozostaje koszt lamp po ich zużyciu .Lampy KT88 kosztują 110-160 /sztuka za tungsole ,są ich 4 szt ,na ok 3 lata wystarczą ,fabryczne na ok.18- 36 m-cy.

 

Małe lampy fabryczne ok 30-40 zł/sztuka na 6 lat wystarczą .

 

Dla zobrazowania dla pasjonata lampowego wzmacniacza na 300B lampy Sophia Electric ,Emission Labs w cenie kilku tysięcy nie są przeszkodą .

 

Tu każdy z użytkowników ma swój portfel i każdy gospodaruje wg swoich oszczędności ,nie przekonasz bogatego żeby sprzedał swój sprzęt i kupił NAD-a a także nie taktem jest proponować Amplifona SET-a 140 i Ethosy Ultimo + dcs Vivaldi komuś kto ma tylko na NAD-a.

 

Każdy z użytkowników postąpić musi wg swoich potrzeb ,wg .swoich zasobów finansowych ,dla jednego 600 zł za 4 lampy to dużo ,więc kupi tranzystor dla oszczędności i to należy zrozumieć ,dla innego pół miliona to normalny wydatek na zestaw audio .(są sporo droższe)

 

Dawno już przestałem klasyfikować ludzi wg. zasobności monety .Ja jeżdżę autem za 20 tysięcy a ktoś za 500 tysięcy .Ja nie mam kompleksów ani też ten ktoś w drugą stronę ze jest ode mnie lepszy ,zrozumieć to należy .

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sprzęt jest precyzyjny i jasno grający jak CD i wzmacniacz Exposure 2010 , 3010 to wersja Canto Grand standardowa brzmi w tym zestawieniu bardzo dobrze ,czytelnie i klarownie .Ta elektronika jest zbyt szczupło brzmiąca aby zagrać bardzo dobrze z wersją Signature , tu ukłon jest w stronę neutralnej elektroniki .Od wielu osób mam info iż z Haiku Sol ,Canto Grand Signature brzmią znakomicie . Bardzo dobrze wersja Signature zagra z lampami EL34 ,niedawno pod taki wzmacniacz wyjechała wersja Signature .

 

Muzykalne wzmacniacze będą bardziej pasowały do wersji Signature zarówno lampy jak i tranzystory .Te wzmacniacze surowe w brzmieniu polecam do wersji standard Canto Grand.

 

A sama klasa brzmienia co do szczegółowości ,nasycenia jest ogólnie lepsza ,charakter nasycenia góry pozostaje nadal soczysty jak to u Morela .

 

Staram się słuchać mądrzejszych ode mnie. Ucieszyłem się, że jest jakiś tranzystor , który z moimi CG Standard może zagrać przyzwoicie. Rzadko piszę ale klub przeglądam codziennie. Po przeczytaniu postu Grzegorza wypożyczyłem na odsłuch exposure 2010. Niestety takie połączenie mi się nie podobało. Sucho i zbyt krzykliwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś z ciekawości przetestuję cayina na kt88.Szkoda tylko , że Rms w Białymstoku nie ma go w ofercie.

 

Staram się słuchać mądrzejszych ode mnie. Ucieszyłem się, że jest jakiś tranzystor , który z moimi CG Standard może zagrać przyzwoicie. Rzadko piszę ale klub przeglądam codziennie. Po przeczytaniu postu Grzegorza wypożyczyłem na odsłuch exposure 2010. Niestety takie połączenie mi się nie podobało. Sucho i zbyt krzykliwie.

 

To może być wina akustyki i zbyt krzykliwego i suchego źródła.Jaki masz dac lub cd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Staram się słuchać mądrzejszych ode mnie. Ucieszyłem się, że jest jakiś tranzystor , który z moimi CG Standard może zagrać przyzwoicie. Rzadko piszę ale klub przeglądam codziennie. Po przeczytaniu postu Grzegorza wypożyczyłem na odsłuch exposure 2010. Niestety takie połączenie mi się nie podobało. Sucho i zbyt krzykliwie.

 

Dlatego trzeba samemu u siebie posłuchać. Canto grają po cieplejszej stronie, gęsto na średnicy, gładko na górze. Jeden z kolegów w klubie używa CG z exposure 3010 i był zadowolony. Wiele zależy też od akustyki. Gołe ściany i przez to pogłos mogą wyostrzyć brzmienie nawet tak grających Canto. Wiem coś o tym bo u mnie jest właśnie takie pomieszczenie i jak miałem CG z Atollem in100 czy potem A55TP brzmienie nie było zamulone. Było żywo , ale nie krzykliwie.

Edytowane przez Silver_85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez nie podeszła. Polecam lampy przede wszystkim ale jak ktoś chce coś na siłę to Exposure 3010 z CD Atoll CD100 +Canto grandy do małych składów jest do wytrzymania .

 

Ale ja osobiście nie lubię szczupłego jasnego grania ,a Exposure nie jest firmą którą się interesuję

 

Exposure to jasne ,szczupłe, wysoko brzmiące urządzenie .Dla mnie warte niewiele . Ale jak już ktoś taki wzmacniacz posiada i na aukcje wystawić nie chce bo ma sentyment to należy włożyć na półkę wysoko i patrzyć na niego co najwyżej ,ale jak ktoś wpadnie na pomysł że musi grać w systemie to do niego poszukać gęsto brzmiącego CD lub DAC- a . I taki StelAudio 05 choć droższy i zbyt dobry dla Exposure to jednak zrównóważy w sposób strawialny brzmienie na tyle że da się go słuchać bez oznak nadmiernego zmęczenia . Taki zestaw montowałem klientowi ,posiadał wzmacniacz 3010 Exposure ,zastąpić go nie chciał bo spłacał raty jeszcze za niego . Tyle informacji w sprawie Exposure 2010, 3010 .

 

Wolę się zająć prawdziwymi wzmacniaczami jak pozwolicie.

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę gościłem u siebie Grzegorza. Dostroił ostatecznie moje Minas Anor IV. Grzegorz dziekuję. Dzisiaj słucham z lampką czerwonego wina w ręce. Jest muzyka i nastrój. Kto z centralnej Polski zapraszam na kawę i posłuchanie muzyki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu przeszły mi 3 pianki akustyczne od firmy Apama grubość 5cm wymiary ok. 150x60 cm. Leżały w garażu,dziś je wniosłem do pokoju i prowizorycznie postawiłem w miejscu docelowym czyli za moimi plecami.

Wrażenia? Dźwięk się uspokoił, wokale ładnie grają ze środka, są bardziej punktowe i przyjemniejsze w odbiorze. To jest duży plus. Niestety jest też minus. Zgasła mi trochę góra. Blachy, dzwoneczki, wybrzmiehia jakby przyciszone względem reszty. Po za tym jak na razie ta pianka śmierdzi. Mam nadzieję że przestanie.

Teraz mam mały dylemat. Kolega meblarz robi już ramy na te pianki,materiał na obicie kupiony a ja się waham czy je montować na stałe. Muszę jeszcze zrobić kilka porównań. Jutro wrzucę fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgasła mi trochę góra

 

To może być efekt przyzwyczajenia do poprzedniego brzmienia i po paru dniach spasuje Ci ta spokojniejsza wersja. Jeżeli nie, sprawdź też inne położenie pianek, spróbuj je rozstawić pozostawiając pomiędzy gołą ścianę (od kilku cm wzwyż) - może znajdziesz kompromis. Efektywność takich pianek może być wyższa w rozmieszczeniu "strategicznym" niż kiedy są połączone w jeden panel zespolony. Wysokie częstotliwości są bardzo kierunkowe, więc manipulując ich odbiciem od ściany za głową i pochłanianiem wyższej średnicy jest szansa na kompromis.

 

Swoją drogą nie znalazłem na tej stronie internetowej żadnych charakterystyk pochłaniania tych paneli a zwą się "pro" :) Ciężko wyczuć ile są warte. Dostałeś z piankami jakąś ich charakterystykę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest takie coś:

https://www.wyciszamy.net/o/Panele-akustyczne-PS----/PS-Professional--panele-akustyczne/m12

Właśnie sporo zmian u mnie ostatnio i trochę nie nadążam czy tak ma być czy nie.

Jak na razie po dłuższym czasie zmiany wychodzą na plus i z powrotem bym się już nie cofnął.

Mam wrażenie że z piankami, wspomniany przeze mnie wcześniej ss9700, z którym mam złe wspomnienia zagrał by idealnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie że z piankami, wspomniany przeze mnie wcześniej ss9700, z którym mam złe wspomnienia zagrał by idealnie :)

 

Wiele zależy od parametru Group Delay - nie można określić jednego czasu pogłosu dla danego pomieszczenia w całym zakresie częstotliwości - różnice w poszczególnych zakresach będą determinowały charakter brzmieniowy pomieszczenia (z grubsza: zimne / ciepłe). Można to robić na ucho (do pewnego stopnia - nie w celach profesjonalnych) i tak też dobierać elementy akustyczne - metodą prób i błędów. Tak - jak sądzę - zrobiłeś w tym przypadku. Parametry tych pianek są określone do 4 kHz i wskazują na to, że powyżej 2 kHz współczynnik pochłaniania spada - niezbyt drastycznie (najwyższą efektywność mają w przedziale 0,5 - 2 kHz). Aczkolwiek... jeżeli zmatowiły Ci górę - możliwe, że masz je zwyczajnie za blisko głowy - w jakiej są odległości za tobą? 3 panele o takich wymiarach (0,5x0,5 m) nie zmienią charakteru pomieszczenia - mogą wpływać bardziej lokalnie, zmniejszać np. efekty pierwszego odbicia dla miejsca odsłuchu. Żeby miały większy wpływ musiałbyś użyć ich więcej (raczej nie większych ale rozmieszczonych w istotnych miejscach). Jeżeli mówimy o "zgaszeniu" wysokich np. wybrzmienia talerzy, sybilanty (te są akurat niepożądane), "powietrze", (również część werbla - jego wyrazistość), to zakres 5-10 kHz, czego te pianki nie powinny tak tłumić jak zakresu średniego.

 

Ja wyznaję zasadę, że ma być tak jak lubię :) Nie ma przyjemności ze słuchania muzyki jeżeli jest nawet jakość jak w profesjonalnej reżyserce, ale Tobie się tak nie podoba - nie musi :) No chyba, że zajmujesz się tym profesjonalnie, wtedy są do tego normy :) Ale to klub kolumnowy a nie wątek akustyczny a ja się znowu rozpisuję nie na temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę gościłem u siebie Grzegorza. Dostroił ostatecznie moje Minas Anor IV. Grzegorz dziekuję. Dzisiaj słucham z lampką czerwonego wina w ręce. Jest muzyka i nastrój. Kto z centralnej Polski zapraszam na kawę i posłuchanie muzyki. :)
0529faffee07b0596079c269df6ddbe7.jpeg

 

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imacman

Fajnie to wygląda i pewnie jeszcze lepiej gra.

Monobloki na 845?

Może cyknij kilka fotek za dnia będzie więcej widać chodzi mi o ustroje.

Te walce to rezonatory ma się rozumieć strojone na konkretną częstotliwość.

Ogólnie bardzo mi sie podoba.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imacman

Fajnie to wygląda i pewnie jeszcze lepiej gra.

Monobloki na 845?

Może cyknij kilka fotek za dnia będzie więcej widać chodzi mi o ustroje.

Te walce to rezonatory ma się rozumieć strojone na konkretną częstotliwość.

Ogólnie bardzo mi sie podoba.

 

Monobloki na lampie 211. Tak jak napisałeś rezonatory strojone na najniższy mod w pokoju. Dorobię trochę zdjęć w dziennym oświetleniu i postaram się wystawić.

 

 

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobotę gościłem u siebie Grzegorza. Dostroił ostatecznie moje Minas Anor IV. Grzegorz dziekuję. Dzisiaj słucham z lampką czerwonego wina w ręce. Jest muzyka i nastrój. Kto z centralnej Polski zapraszam na kawę i posłuchanie muzyki. :)

 

Gratuluję Marku dopieszczenia systemu. Chętnie odwiedzę Twoje progi. Zwlaszcza że od naszego ostatniego spotkania minęło troche czasu , a zmiany u Ciebie duże.

Pozdrawiam.

Ps.

A jeżeli wino Twojej własnej produkcji , to tym bardziej kusi.

Edytowane przez Rafał.M
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • House of Marley Positive Vibration Frequency Rasta

    Patrząc na to, co lada moment zacznie wyprawiać się za oknem aż chciałoby się zanucić za nieodżałowanym Markiem Grechutą chociażby fragment niezwykle będącego na czasie utworu „Wiosna – ach to ty”. Dlatego też powoli, acz konsekwentnie warto przygotować się na prawdziwy wybuch zieleni a tym samym niemożność wysiedzenia w czterech „betonowych” ścianach. Jak to jednak w życiu bywa jeszcze się taki nie urodził, co … więc doskonale zdaję sobie sprawę, iż nie dla wszystkich pierwszy świergot ptaków j

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Słuchawki

    Czy płyty CD cieszą się jeszcze odpowiednią popularnością?

    W dzisiejszych czasach, ludzie coraz więcej rzeczy chętniej robią online. Odchodzi się od klasycznych rozwiązań, na rzecz nowatorskich rozwiązań. Ten stan rzeczy dotknął również branżę muzyczną. Normą jest, że artysta wydając nowy album, wypuszcza go również w wersji fizycznej, najczęściej w postaci płyt CD, które można zakupić w wielu sklepach. W opozycji do takich zakupów stoi oczywiście internet i rozmaite serwisy streamingowe, takie jak YouTube, czy Spotify. Warto się zastanowić czy, a jeśli

    audiostereo.pl
    audiostereo.pl
    Muzyka 26

    Marantz Cinema 30

    Choć z pewnością większość śledzących dział recenzencki czytelników zdążyła przyzwyczaić się do tego, że kino domowe gości u nas nad wyraz sporadycznie, to o ile tylko światło dzienne ujrzy coś ciekawego, to czysto okazjonalnie takowym rodzynkiem potrafimy się zainteresować. Oczywiście nie zawsze jest to klasyczny, przeprowadzany w zaciszu domowych czterech kątów test, jak m.in. w przypadku budżetowego, acz bezapelacyjnie wartego uwagi i po prostu świetnego Denona AVR-S770H, lecz również nieco m

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Systemy

    Indiana Line Diva 5

    Śmiem twierdzić, ze nikogo mającego choćby blade pojęcie o tym, co dzieję się wokół, jak wygląda rynek mieszkaniowy uświadamiać nie trzeba. Po prostu jest drogo, podobno będzie jeszcze drożej i tanio, to już było i nie wróci, a skoro jest drogo, to do łask wracają mieszkania o metrażach zgodnych z założeniami speców z lat 50-70 minionego tysiąclecia. Znaczy się znów aktualnym staje się powiedzenie „ciasne ale własne”. Dlatego też logicznym wydaje się popularność wszelkich rozwiązań możliwie komp

    Fr@ntz
    Fr@ntz
    Kolumny

    Bilety | DŻEM koncert urodzinowy| Koncert

    O wydarzeniu Kup bilet na koncert jednego z najważniejszych polskich zespołów bluesowych - zespołu Dżem! Grupa świętuje 40-lecie działalności, w związku z czym na koncertach na pewno nie zabraknie dobrze znanych przebojów, takich jak Wehikuł czasu, Whisky, Czerwony jak cegła czy Sen o Victorii. Dżem bilety na jubileuszowe koncerty już dostępne! O zespole Dżem Połączyli rocka, bluesa, reggae, country. Nagrali piosenki, które uwielbiają zarówno koneserzy, jak i niedzielni słuchacze

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.