Skocz do zawartości
IGNORED

studio16


terror twins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, triode napisał:

Kolce stosujesz,żeby odprowadzić drgania z obudowy

 

2 godziny temu, Rezyslaw napisał:

Kolce stosuje się po to aby drgania z drgającej kolumny nie przenosiły się na podłoże

To są mity, legendy i podania ludowe. Jedyną funkcją kolców jest przebicie wykładziny i oparcie się na twardym podłożu. 

Z czego ponadto wynika że wszelkie podkładki pod kolce stosowane na czymkolwiek innym niż parkiet/panele podłogowe/deski nie mają żadnego sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Sine Metu

(Konto usunięte)
Jedyną funkcją kolców jest przebicie wykładziny i oparcie się na twardym podłożu. 

Z czego ponadto wynika że wszelkie podkładki pod kolce stosowane na czymkolwiek innym niż parkiet/panele podłogowe/deski nie mają żadnego sensu.

 

A i same podkładki pod kolce na podłodze, to tylko że względu na Szanowną Małżowinkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zasay działania kolec  nie jest transporterem drgań tylko rozpraszaczem ,w punkcie kontaktu z podłożem występuje węzeł drgań(poprzecznych głównie)gdzie energia drgań jest rozpraszana podobnie jak z absorberami gumowymi z tą różnicą że energia jest tłumiona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Redaktorzy

To jak już jesteśmy przy miękkim usadowieniu kolumn, to nieśmiało przypomnę o rozwiązaniach oferowanych przez Townshend Audio - Seismic Isolation Bars. Uniwersalne, bezinwazyjne  i z dystrybucją w PL ;-)

Townshend-Seismic-Isolation-Bars-for-spe

Fr@ntz

---------------------------------

"I am an audiophile"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Rezyslaw napisał:

Co do zasay działania kolec  nie jest transporterem drgań tylko rozpraszaczem ,w punkcie kontaktu z podłożem występuje węzeł drgań(poprzecznych głównie)gdzie energia drgań jest rozpraszana podobnie jak z absorberami gumowymi z tą różnicą że energia jest tłumiona

To jakaś nowa fizyka jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, h3x_Lukasz napisał:

Pieeeekna sztuka :D uwielbiam te paczki ;) Witamy oficjalnie. Tylko te maskownice. Ja nawet ich nie rozpakowalem :) Pokaż całą okazałość Arcady i sciagnij maskownice. No i czekamy na recenzje.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzięki :) To nie są moje pierwsze kolumny od Grzegorza. W wątku o Arcadach opisałem swoje wrażenia. W temacie brzmienia nic się nie zmieniło. Jak forum wróci to stanu pełnej używalności to cir (naprawdę ciekawy nick) być może przerzuci wpisy do tego wątku.

Teraz kolumny muszą trochę pograć, dotrzeć się (tak się to chyba nazywało w starszych samochodach) - czy powygrzewać, zwał jak zwał. Ściągać maskownice? Tak od razu do meritum? Lubię takie niedomówienia ;)

Dzięki jeszcze raz, Kukawa :) Nie wiem, co to wysoka półka, ale Arcady grają dokładnie tak, jak lubię.

Adam, jak mają pasować? Widziałeś Naim-a w palisandrze? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.01.2019 o 23:28, mrrod napisał:

Szukam takich nóżek jak na załączonej fotce.

nogi.thumb.png.2848a420e84ef1de86853d8cac61691f.png

nogi2.thumb.jpg.e7947ff48b7973c4783d5d8d8cf8d09d.jpg

Niestety, robione indywidualnie są drogie lub bardzo drogie.

Nie mogłem się powstrzymać. Po 4 na skrzynkę i nic nie pobije tego izolatora ;-))

raczka-do-rozlacznika-ri_238.jpg

2,5 za sztukę

 

raczki-do-przepustnicy-300-szt.jpg

"A na całe Kargulowe plemię i pole spuść, dobry Panie, wszystkie plagi egipskie. Tylko się nie pomyl i nas, Pawlaków, sąsiadów Kargulowych, nie doświadczaj, bo my się swojej miedzy trzymamy."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, gatoseb napisał:

Witam Serdecznie miłośników Studio 16 Hertz,

 

Dopiero zaczynam staż na forum i nie jestem posiadaczem ten zacnej marki ale pragnę pogratulować właścicielowi/konstruktorowi. Na ostatnim AVS słuchałem i muszę powiedzieć, że z tych głośników muzyka płynie. Coś pięknego dla uszu i duszy... trzymam kciuki! :)

Pozdr.

 

Witaj gatoseb

Skoro tak przypadły do gustu Tobie produkty z w/w manufaktury to czas najwyższy byś nabył kolumny. pzdr.

Edytowane przez Patryk-1980

"Lampa nie umiera nigdy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.01.2019 o 11:32, Rafał.M napisał:

Amber Rubarth - Sessions from the 17th Ward, wydana przez Chesky Records w technice  Binaural. Tą płytę słuchaliśmy niestety po waszym odjeździe . Świetna realizacja.

Pozdrawiam serdecznie.

Namówicie mnie . Jak dojdę do zdrowia i nie zagra to żądam zwrotu kasy ;) 

 

 

 

 

AR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Namówicie mnie . Jak dojdę do zdrowia i nie zagra to żądam zwrotu kasy.


Mistrzowska realizacja i prezentacja źródeł pozornych. Pełne 3D na scenie. Muzycznie bardzo ciekawie, dla mnie najfajniejsze są te instrumentalne utwory / przerywniki.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkiego Najlepszego Życzę Wszystkim wam,

dziś mamy 10 lat...do pełnoletności nieco brakuje.....ale twardym trzeba być i mocno wierzyć, że się uda

"...na pohybel gównozjadom po obu stronach lady..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na żywo nic z S16 Hertz nie słyszałem. Ale przymierzam się do tournee :) Za to słuchałem w bezpośrednim porównaniu do Monitor Audio PL 100 Platinum i kilku innymi nieco tańszymi monitorami... Epicon 2 ogólnie wyraźnie lepsze w kilku kwestiach od MA PL100 i pozostałych - porównywane z różnymi wzmacniaczami. Wygląd kwestia gustu. Nie są nudne. Wykonanie naprawdę wysoka półka. Bardzo fajny wysokotonowy w połączeniu z dużym nisko, średnio tonowym głośnikiem. Zaskakuje szeroką skalą, ilością detali dźwięku. Ogólnie przyjmnością z odsłuchu muzyki. Dość duże monitory w stosunku do wielu innych marek. Dla mnie jedne z lepszych monitorów. Są jak gorzka, aksamitna czekolada z zawartością min. 80% kakao.... Dla odmiany polecam KEF R1 lub Hansen Audio Elixir.

Ogólnie kupując najwyższy model monitorów dowolnej firmy audio, która jest kilka lat na rynku.... raczej cieżko trafić jak kulą w płot :) Generalnie takie monitory nie powinny mieć problemów wypełnić nawet pokój 25 m2 ani dzięki popularności marki się odsprzedać :) 

Bardzo ciekaw jestem jak brzmią kolumny Studio 16 Hertz... Cenię polską myśl techniczną. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.01.2019 o 17:43, MrSalieri napisał:

Porównywał ktoś kiedyś może Dali Epicon 2 z Canto Grand signature?  

Zawsze intrygowały mnie te monitory. 

Epiconów w domu nie miałem ale słuchałem gościnnie, miałem za to Helicony 300 i zmieniłem je bezpośrednio na Canto Signature i do nich mogę się odnieść. Dali broniły się średnicą, która była bardzo przyjemna i jednocześnie namacalna, niestety im dalej w skraje pasm tym gorzej.... wyższy bas mocno podbity, niski zrobiony na siłę bez konturu, ewidentnie nie mógł nadążyć za resztą pasma. Wysoki płaskie, jednostajne bez barwy i detalu z tych "cykających", które często robią duże  wrażenie na początku, z czasem po prostu męczą.... Canto Sig. zagrały od początku równo, z o wiele lepszą spójnością, bas wyższy nie podbity z dobrą motoryką, niski jak na monitor tej wielkości rewelacja, może delikatnie pogrubiony ale wiadomo to nie kolumna podłogowa. Na wysokich tonach była już przepaść ogromna, wręcz zadziwiająca.... świetna dźwięczność i szybkość jednocześnie gładkość, detal, lokalizacja i głębia zyskały na tym ogromnie. Barwa góry była piękna po prostu taka delikatnie ocieplona, szyta złotą nicią jak to mawiam czasami :) średnica z Canto bardzo ładna naturalna ale tu akurat Helicony nie odstawały... z Set42Se pięknie mi to grało, z łezką w oku ten dźwięk Canto wspominam :)

Edytowane przez tb82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @tb82

Taki dokładnie dźwięk jak opisujesz kojarzę z mojego wcześniejszego monitora ale Dali Zensor 3. Po flagowcu spodziewałem się jednak lepszej jakości brzmienia i poprawy tych słabych aspektów a tu jednak nie do końca :)

Widocznie koncepcja dźwięku jest utrzymywana we wszystkich modelach z wadami i zaletami. Za to wygląd Epiców bajera :)

Pozostaje tylko cieszyć się dźwiękiem Canto Grand signature :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, MrSalieri napisał:

Widocznie koncepcja dźwięku jest utrzymywana we wszystkich modelach z wadami i zaletami. Za to wygląd Epiców bajera :)

Niestety koncepcja dźwięku współczesnych Dali odbiega daleko od tego co oferowały stare serie... takie perełki jak Grand Coupe, Grand diva czy choćby stare 450 (które miałem bezpośrednio przed Heliconami) spokojnie stają w szranki ze współczesnymi kolumnami za naprawdę nierozsądne kwoty :) pamiętam nasze miny przy okazji odsłuchów różnych  Hi-Endowych (na pewno cenowo) paczek u Szymka, kiedy to zniósł na dół do swojej komnaty Dali 450 i podłączył do smoków wm300 :))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, tb82 napisał:

Epiconów w domu nie miałem ale słuchałem gościnnie, miałem za to Helicony 300 i zmieniłem je bezpośrednio na Canto Signature i do nich mogę się odnieść. Dali broniły się średnicą, która była bardzo przyjemna i jednocześnie namacalna, niestety im dalej w skraje pasm tym gorzej.... wyższy bas mocno podbity, niski zrobiony na siłę bez konturu, ewidentnie nie mógł nadążyć za resztą pasma. Wysoki płaskie, jednostajne bez barwy i detalu z tych "cykających", które często robią duże  wrażenie na początku, z czasem po prostu męczą.... Canto Sig. zagrały od początku równo, z o wiele lepszą spójnością, bas wyższy nie podbity z dobrą motoryką, niski jak na monitor tej wielkości rewelacja, może delikatnie pogrubiony ale wiadomo to nie kolumna podłogowa. Na wysokich tonach była już przepaść ogromna, wręcz zadziwiająca.... świetna dźwięczność i szybkość jednocześnie gładkość, detal, lokalizacja i głębia zyskały na tym ogromnie. Barwa góry była piękna po prostu taka delikatnie ocieplona, szyta złotą nicią jak to mawiam czasami :) średnica z Canto bardzo ładna naturalna ale tu akurat Helicony nie odstawały... z Set42Se pięknie mi to grało, z łezką w oku ten dźwięk Canto wspominam :)

CG mają bardzo podbity wyższy bas (podobnie jak 2 drożny aries na 18cm iluminatorze). Stopa perksuji jest przepotężna ale przez to wolna. Porównywałem bezpośrednio z moimi magnatami i była spora różnica. Co ciekawe ostatnio słuchałem sveda audio i tam dopiero bas był na prawdę równy. Na początku brzmiało to dziwnie ale po jakimś czasie może się spodobać, nawet bardzo. Myślę, że, trzeba posłuchać czegoś równego jak stół i dopiero potem stwierdzić czy taka prezentacja dźwięku się podoba.

Edytowane przez Sonic990

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Sonic990 napisał:

CG mają bardzo podbity wyższy bas

U mnie podbity nie był, pewnie kwestia pozostałego sprzętu i akustyki, był delikatnie pogrubiony w niskich rejestrach, tylko tyle. Motoryka bardzo dobra jak na podstawkę. Równego basu w kategoriach absolutnych to jeszcze z żadnego monitora nie słyszałem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.