Skocz do zawartości
IGNORED

studio16


terror twins

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, paul klacska napisał:

W tym przypadku nie mogę się z tobą zgodzić. Mocny wzmacniacz jest wymagany do tego modelu

A skąd takie wymaganie? Kto tego wymaga i dlaczego? Z moich doświadczeń wynika że te kolumny świetnie się zgrywają nawet z takim czymś jak Sun Audio SV-2A3 o mocy nominalnej na poziomie 3,5 wata. Taki zestaw rzecz jasna nie nagłośni pomieszczenia wielkości hali sportowej z poziomami koncertowymi, ale w normalnych pomieszczeniach mieszkalnych się sprawdza.

 

3 minuty temu, paul klacska napisał:

Kolumny na scanspekach lubią mocne wzmacniacze. 

Koszmarne, nicniemówiące uogólnienie. Scan-Speaków jest jak mrówków, a każden jeden inny od drugiego ? 

Ponadto każdy kto zna historię powstania tego woofera wie że został on zaczerpnięty z portfolio Vify. Kiedyś był oferowany jako Vifa z serii  MG. Gołym okiem widać że zarówno kosz, magnes jak i zawieszenie górne i dolne tego głośnika jest identyczne z tym stosowanym w bardzo popularnej niegdyś Vifie M18WH... 

I żebyśmy się dobrze rozumieli, przytaczając tu genezę wejścia do oferty Scan-Speaka tego modelu nie zamierzam mu nic ujmować, uważam że to bardzo dobry głośnik. Chcę jednak na tym przykładzie pokazać ile warte są takie uogólnienia. 

BTW, na identycznej zasadzie zmiany brandu do oferty Scan-Speaka trafiły tweetery kiedyś znane jako Peerless HDS a także tweetery kiedyś znane jako Vifa DX25 (pierścieniowo-kopułkowy) oraz XT25 (pierścieniowy). W ogóle cała seria Discovery Scan-Speaka zawiera wyłącznie głośniki które dawniej były na rynku pod innym brand name, występowały jako Peerless lub Vifa. 

Jak już wspomniałem nie ma  w tym nic złego, złe, szkodliwe i mylące są natomiast wszelkie uogólnienia wygłaszane w takich przypadkach mentorskim tonem. 

A znacie głośniki Scan Speaka z serii Classic z membranami kewlarowymi, takie jak siedzą w kolumnach Wilson Benesch na przykład? Mam kolumny na takich głośnikach, oczywiście od Studio16Hertz. Grają w pomieszczeniu o powierzchni jakieś 26m^2 i wysokości 2,85m (zatem należy się liczyć z wyraźnie większą kubaturą niż wskazywałaby sama powierzchnia). Kolumny te napędzam wzmacniaczem lampowym single ended na bezpośrednio żarzonych triodach o mocy 6W (tak, sześć watów) na kanał. W dźwięku niczego nie brakuje. Oczywiście zawsze może się znaleźć ktoś, kto będzie wolał inną sygnaturę brzmieniową, niemniej znakomitej większości goszczących u mnie melomanów dźwięk się bardzo podoba. Z osiemnastocentymetrowych Scan-Speaków z magnesami ledwie mieszczącymi się w otworach obudów, i napędzanych sześciowatowym lampowcem. Niemożliwe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak sprzedasz Canto to już nie będziesz pamiętał jak grają i z czym ? 

Nikt nie poucza kolegi finchers. To on prosił o radę to ją dostaje. Chce zmienić DAC co na pewnie nie rozwiąże jego problemu (przynajmniej na tyle na ile oczekuje) bo ten wzmacniacz Nada nie zagra nigdy z Canto zadowalająco. Co mamy napisać bierz Canto zmienisz kabelek i będzie świetnie ?  Każdy odpowiada zgodnie z własnym doświadczeniem. Masz lepsze rady to proszę możesz podawać bo jak na razie to by bardziej pouczasz innych.  

 

6 minut temu, paul klacska napisał:

No dobrze, to może zaczniemy od tych co mają ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, finchers napisał:

Już nic nie piszę w tym temacie bo sobie coś dopowiadacie... 

Nie ma się co napinać i obrażać.  Kolumny nie wpasowały się do systemu i tyle.  Też kiedyś szukałem kolumn do swojego zestawu kilka mi nie pasowało a u ludzi grają i są z nich zadowoleni. Jeśli szukasz kolumn do swoich klocków bez prognozy ich wymiany to szukaj tego co zagra dla Ciebie najlepiej.  Kiedyś zmienisz wzmacniacz czy źródło i zabawa zaczyna się od nowa. Do CG nie potrzeba koniecznie wzmacniacza za 15 tysi ani Cayina.  U mnie grały bardzo dobrze ze starym Marantzem PM 7000 ale jak to bywa w audio zawsze można lepiej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, McGyver napisał:

Oczywiście zawsze może się znaleźć ktoś, kto będzie wolał inną sygnaturę brzmieniową, niemniej znakomitej większości goszczących u mnie melomanów dźwięk się bardzo podoba.

Jeśli to jest ten sam set którego wtedy u Ciebie słuchałem to potwierdzam że grało to dla mnie bardzo dobrze.  Do tej pory w głowie mam bardzo dobry bas. 

 

11 godzin temu, h3x_Lukasz napisał:

Miałem u siebie w domu Canto w wersji Signatue+ na kilka dni. Znam ich zalety i wady

Dajesz ? jestem ciekawy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, finchers napisał:

I aż ciśnie się na usta: kupić od razu wzmacniacz za 15 tyś. żeby nie było rozczarowania ?

Widzisz ja z Canto Sig. grałem na wzmacniaczu za 15tys i wiesz jaki był mój następny ruch w moim systemie? Wymiana wzmacniacza za 15 tys na taki za ponad 40 tys, tylko dlatego, że te kolumienki mają na tyle duży potencjał by wykorzystać zalety o wiele bardziej wyrafinowanego wzmocnienia ? koledzy tutaj mają doświadczenie i dobrze radzą ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, McGyver napisał:

(...) A znacie głośniki Scan Speaka z serii Classic z membranami kewlarowymi, takie jak siedzą w kolumnach Wilson Benesch na przykład? Mam kolumny na takich głośnikach, oczywiście od Studio16Hertz. Grają w pomieszczeniu o powierzchni jakieś 26m^2 i wysokości 2,85m (zatem należy się liczyć z wyraźnie większą kubaturą niż wskazywałaby sama powierzchnia). Kolumny te napędzam wzmacniaczem lampowym single ended na bezpośrednio żarzonych triodach o mocy 6W (tak, sześć watów) na kanał. W dźwięku niczego nie brakuje. Oczywiście zawsze może się znaleźć ktoś, kto będzie wolał inną sygnaturę brzmieniową, niemniej znakomitej większości goszczących u mnie melomanów dźwięk się bardzo podoba. Z osiemnastocentymetrowych Scan-Speaków z magnesami ledwie mieszczącymi się w otworach obudów, i napędzanych sześciowatowym lampowcem. Niemożliwe?

Myślę, że nikt nie twierdzi iż to niemożliwe, bo sam miałem okazję słuchać kolumn na głośnikach Seas z serii Excel o skuteczności 85dB napędzanych monoblokami lampowymi single ended pracujących w klasie A o mocy 12W w przygotowanym akustycznie pomieszczeniu. Grało to bardzo dobrze zwłaszcza w klimatach jazzowo-wokalnych, gdzie największe wrażenie robiła barwa jej nasycenie oraz pewnego rodzaju organiczność, cielesność wokalu. Dźwięk był bardzo naturalny i plastyczny idealny dla osób słuchających jazzu, wokali i szeroko pojętej muzyki kameralnej, jednak odczuwało się niedostatki w dynamice. Dopiero po wpięciu Hegla usłyszeliśmy co ten głośnik potrafi pod względem basu. Niezależnie od repertuaru i gatunku muzyki Hegel trzymał za "pysk" głośniki i czy zrobiło się cicho, czy przesadnie głośno była pełna kontrola głośnika. Potrafił zejść bardzo nisko zachowując kontur, ale co najistotniejsze i najważniejsze to wielowymiarowość i zróżnicowanie tego basu w przeciwieństwie do monotonnego i zaokrąglonego basu z "diabełków".

Osobiście tak mocno przyzwyczaiłem się do basu prezentowanego przez Hegle, że gdy tylko słyszę jak wzmacniacz nie potrafi zapanować nad głośnikiem/głośnikami i "puszcza" bas choćby w takim utworze jak Opium - Dead Can Dance to już nic nie jest mnie w stanie do takiego zestawu przekonać.

„We read to know we are not alone.“  C.S. Lewis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, finchers napisał:

Nie chcąc być złośliwym mało tych wzmakow które dobrze zagrają z tymi kolumnami:p wymieniacie ciągle te same modele. Ciekawe dlaczego... Nie ważne, fajne kolumny, ale odnoszę wrażenie ze z "byle czym" nie zagrają i potrzeba większej elektrowni. 

Pytanie ? a słuchałeś ich w AUDIO ON ? i jak wypadły ?
 

 

11 godzin temu, paul klacska napisał:

W tym przypadku nie mogę się z tobą zgodzić. Mocny wzmacniacz jest wymagany do tego modelu i nie tylko. Przerobiłem trochę wzmacniaczy ze swoimi CG i wiem o czym mówię. Kolumny na scanspekach lubią mocne wzmacniacze. 

Wracając do @finchers, wszyscy go próbują pouczać co ma kupić do swoich paczek. Pozwólcie , że zadam wam pytanie. Kto ma te paczki w domu? 

Co chwilę widzę gdzieś w opisach pouczanie kolegi tego czy innego, a w kontekście nie których wypowiedzi jeden czy drugi piszę, że miał w domu kolumny jeden dzień, słyszał u kolegi lub na audioshow. Połowa nawet na oczy ich nie widziała ale opinie lecę jakby zęby zjedli na tych paczkach. Będę bronił kolegę,bo za tydzień czy pół roku , połowa z was wszystko wiedzących będzie bała się z nim dyskutować na ten temat.

Scanspeak'i są trudne jeżeli dotyczy to starej lini Classic czyli Scanspeaka kiedy był małym producentem ,(poza kewlarami 18W8544 ,8546 i wszystkich odmian kewlarów) trudne są jeszcze iluminatory i to bardzo trudne i zawsze będą powłuczyć basem.

18W8534 i pochodne to włókno szklane znane jako MG18WH(SK itd ) VIFY(dawnej w Dani) . Ten głośnik jako ScanSpeak Discovery 18W4434(8534) 4424,8524 to bardzo łatwe do wysterowania głośniki ,grają dynamicznie z lampą  2a3 ,300b. Włókno szklane scanspeaka z racji umiarkowanego skoku membrany ,umiarkowanej wielkości cewki,niskiej masie drgającej i odpowiedzi impulsowej z dwoma wierzchołkami jest łatwe do pobudzenia . Głośniki Discovery to baza Vify MG18 ,membrany ,dolne i górne resory produkuje Kurt Muller ta sama firma która dostarcza membrany ceramiczne do Accutona,Seasa, ScanSpeaka Classic,revelator,Iluminator stąd brzmienie bardzo dobre w przeciwieństwie do SB Acoustic gdzie no-namowym membranom Satori MF, NRX nie pomogą ludzie którzy pracowali w Scanspeaku i Peerlesie .Tu w SB poza paroma wysokotonówkami brzmienia brak .

 

40 minut temu, kocurro napisał:

Myślę, że nikt nie twierdzi iż to niemożliwe, bo sam miałem okazję słuchać kolumn na głośnikach Seas z serii Excel o skuteczności 85dB napędzanych monoblokami lampowymi single ended pracujących w klasie A o mocy 12W w przygotowanym akustycznie pomieszczeniu. Grało to bardzo dobrze zwłaszcza w klimatach jazzowo-wokalnych, gdzie największe wrażenie robiła barwa jej nasycenie oraz pewnego rodzaju organiczność, cielesność wokalu. Dźwięk był bardzo naturalny i plastyczny idealny dla osób słuchających jazzu, wokali i szeroko pojętej muzyki kameralnej, jednak odczuwało się niedostatki w dynamice. Dopiero po wpięciu Hegla usłyszeliśmy co ten głośnik potrafi pod względem basu. Niezależnie od repertuaru i gatunku muzyki Hegel trzymał za "pysk" głośniki i czy zrobiło się cicho, czy przesadnie głośno była pełna kontrola głośnika. Potrafił zejść bardzo nisko zachowując kontur, ale co najistotniejsze i najważniejsze to wielowymiarowość i zróżnicowanie tego basu w przeciwieństwie do monotonnego i zaokrąglonego basu z "diabełków".

Osobiście tak mocno przyzwyczaiłem się do basu prezentowanego przez Hegle, że gdy tylko słyszę jak wzmacniacz nie potrafi zapanować nad głośnikiem/głośnikami i "puszcza" bas choćby w takim utworze jak Opium - Dead Can Dance to już nic nie jest mnie w stanie do takiego zestawu przekonać.

To wpis nie do końca na temat ,ponieważ magnezowe membrany Seasa serii Exell zawsze miały i mieć będą niską efektywność i tutaj z niskich mocy wzmacniacza dynamiki nie uzyskasz , podobnie jest z aluminiowymi membranami Seasa ale też innych firm , przeciwnie jest z włóknem szklanym ScanSpeaka a także Seasa -tu znany glośnik z monitorów  Reymio Bravo , czy Gradient  6.0, 5,1 włókno szkalne Seasa efektywne i już przyzwoicie gra ze wzmacniaczami Single Ended. 




 

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, MrSalieri napisał:

Nie ma się co napinać i obrażać.  Kolumny nie wpasowały się do systemu i tyle.  Też kiedyś szukałem kolumn do swojego zestawu kilka mi nie pasowało a u ludzi grają i są z nich zadowoleni. Jeśli szukasz kolumn do swoich klocków bez prognozy ich wymiany to szukaj tego co zagra dla Ciebie najlepiej.  Kiedyś zmienisz wzmacniacz czy źródło i zabawa zaczyna się od nowa. Do CG nie potrzeba koniecznie wzmacniacza za 15 tysi ani Cayina.  U mnie grały bardzo dobrze ze starym Marantzem PM 7000 ale jak to bywa w audio zawsze można lepiej. 

To jest porada najwłaściwsza. Przecież to proste ,każdy nabywca szuka i dopasowuje po swojemu ,jeden kupi odpowiedni wzmacniacz ,drugi będzie dac-a szukał ,trzeci zaaranżuje akustykę . Nie pasuje kolumna zmienia się kolumny na inne ,albo buduje tor wg. wskazówek tych co im gra taki system.

 

12 godzin temu, paul klacska napisał:

Przerobiłem trochę wzmacniaczy ze swoimi CG i wiem o czym mówię. Kolumny na scanspekach lubią mocne wzmacniacze


Tu się tylko precyzyjniej odniosę do samego głośnika ,technologii z nim związanej ,czy gotowej kolumny w oparciu o konkretny głośnik . Mianowicie trudne głośniki jakimi są węglowe 18W8545 każdej maści odmian w tym  18W8535 , oraz iluminatory
18 WU 8741 4741,a także basowe 21W, 25W, 26 itd.jeżeli nie dostaną wydajnego wzmacniacza który kontroluje membranę efektem jest brak konturów na basie ,brak faktury basu ,brak gradacji na basie -niski,średni,wyższy .I tutaj atak impuls i szybkość wzmacniacza bardzo bardzo ważna .Wszystko pod warunkiem odpowiedniego -właściwego dla danego głośnika  litrażu wewnętrznego oraz strojenia portu a także zadanej zwrotnicy pasywnej jeżeli mówimy o kolumnach pasywnych ,nie aktywnych. Sam rodzaj skrzyni także istotny.

W przypadku nadmiaru basu i braku należytej kontroli ze wzmacniacza podłączając do Łatwych Canto Grandów to efekt nie braku mocy wzmacniacza  ,nie braku prądu (oczywiście umownie bo nie oczekujemy z Atolla In100, Nad356 ) tylko zbyt słabej jego kontroli  w samym wzmacniaczu grającego w towarzystwie obszernie brzmiących kolumn.

To są dwie zupełnie rożne kwestie ,nie mylcie tego .


 

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość

(Konto usunięte)
40 minut temu, Studio16Hertz napisał:

W przypadku nadmiaru basu i braku należytej kontroli ze wzmacniacza podłączając do Łatwych Canto Grandów to efekt nie braku mocy wzmacniacza  ,nie braku prądu (oczywiście umownie bo nie oczekujemy z Atolla In100, Nad356 ) tylko zbyt słabej jego kontroli  w samym wzmacniaczu grającego w towarzystwie obszernie brzmiących kolumn.

Ty to dobrze wiesz bo jesteś producentem ale co ma pomyśleć sobie potencjalny kupujący. Paczki za 7 tys pln według niego powinny zagrać ze wszystkim co jest na rynku. Niestety tak nie jest, z tego co widzę ,to wszyscy polecają wzmacniacze powyżej 10 tys pln. Sam jestem takim królikiem doświadczalnym ,odkupiłem cg signature od kolegi, podłączyłem po Yamahę as2100 i pierwsze co pomyślałem to ,że paczki są uszkodzone. Nie dało się tego słuchać,no ale u kolegi grało to wybornie. Pytanie gdzie jest problem, na szczęście miałem pod ręką ,regulowanego daca Hegla HD25 i końcówkę Primare A34.2, po podłączeniu jak to mówią ,trafiony zatopiony, mam to czego szukałem, koniec drogi nadszedł. Wzmacniacz Yamahy musiałem sprzedać, teraz naszła mnie refleksja czy to wzmacniacz jest taką prądową lipą czy te paczki wykonane na przetwornikach za 800 pln. Trochę to dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, a teraz wszyscy idźmy pikietować pod najbliższą piekarnią oprotestowując ceny chleba, bo przecież mąka, woda i drożdże kosztują tyle co nic. 

spacer.png

Albo jeszcze lepiej, zabierzmy się sami do roboty, sami sobie wypiekajmy chleb i sami sobie róbmy kolumny, lutujmy wzmacniacze, składajmy samochody i budujmy domy. Wtedy będzie dobrze.

 spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, MrSalieri napisał:

W CGs są głośniki za 800 zł? 

Kurde Grzesiek a ja Ci dałem za nie tyle piniędzy :(((((

Odebralbym to jako zarcik, Ale quurna nie moge. Jelenie oszukani przez Studio 16Hz a moze nawet osobiscie przez pana Grzegorza R. musimy wszyscy pojechac do Tychow i odzyskac nasze zagrabione pieniadze a moze i audiofilska godnosc. Przy okazji odwiedzimy z pochodniami i osinowym kolkiem pana McGyver'a.

A potem zasiadziemy wspolnie i w jakies 30 min sbudujemy sobie wlasne tanie i lepsze paczki w kartonie po butach.

 

PS. Ufam, ze to faktycznie byl zart, kpina lub inna irena

Edytowane przez AudioPietro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
40 minut temu, MrSalieri napisał:

W CGs są głośniki za 800 zł? 

Kurde Grzesiek a ja Ci dałem za nie tyle piniędzy :(((((

Dolicz do tego jeszcze obudowę, kartony, marżę, koszty utrzymania firmy (ZUS, skarbówka), następnie dodaj 23% VAT to wyjdzie, że nawet jakby głośniki kosztowały 1zł to ciężko by stworzyć produkt finalny kosztujący mniej niż 4001 zł. Myślę, że każdy kto prowadzi firmę w Polsce to zrozumie. 

 

CG mają bardzo fajny bas, biorąc pod uwagę, że to kolumny budżetowe to mamy tu i uderzenie i kontur i wypełnienie - jedynie do czego można by się czepiać to lekka jednobarwność basu i brak gradacji. Ale kupując monitory musimy się liczyć z pewnymi ograniczeniami w tej kwestii (zwłaszcza w tym budżecie). 

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, plastik1989 napisał:

jedynie do czego można by się czepiać to lekka jednobarwność basu i brak gradacji.

To niesprawiedliwe. Takie cechy można i owszem wytknąć oceniając w kategoriach absolutnych, ale porównując w danej kategorii cenowej, to ... nie ma co szukać dalej, chyba że ktoś poszukuje kolumn o konkretnych, specyficznych cechach dźwiękowych dla skorygowania przeciwstawnych cech posiadanego systemu. Tak też się da, ale ja osobiście takiej metody nie lubię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
3 minuty temu, McGyver napisał:

To niesprawiedliwe. Takie cechy można i owszem wytknąć oceniając w kategoriach absolutnych, ale porównując w danej kategorii cenowej, 

Przecież dokładnie to napisałem ?

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z 2 strony nie wiem dlaczego wszyscy piszą kolumnywzmacniacz...jakby DAC nic nie miał do powiedzenia w tym zestawieniu. I jak usłyszę że marginalne to...wybuchnę śmiechem:)
Nie chcę za bardzo "nakręcać" rozmowy bo nie na tym mi zależy, ale skupiliśmy się na tym "beznadziejnym" wzmacniaczu...gdzie nie wypada, go sparować z "takimi" kolumnami jak CG.
p.s. cudzysłowia z premedytacją;P
Nikt nie pisze o dacie bo masz R2R a te akurat daci mają sygnaturę raczej zrównoważonego dźwięku.
Ja DACow przewalilem całe mnóstwo i właśnie w R2R znalazłem porządny efekt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.05.2019 o 13:10, Studio16Hertz napisał:

W to nie wątpię ,ale charakteru nie zmienia ,a który to wpisany jest w naturę urządzenia.  Innymi słowy SOL-a II się z niego nie zrobi a taki charakter jest tu polecany .

Zmienia ?

Fabryczny bas z C356BEE to taka nieco podbita poduszka . Wali jednostajnym basem . Po modzie wyrównuje się , jest go mniej a zyskuje na precyzji i zwinności .

Pierwsze co bym zrobił to odwrócił wtyczkę zasilającą ten wzmacniacz w gniazdku i sprawdził czy będzie lepiej / gorzej .

To samo DAC i źródło .

Kolejne pytanie jaki kabel zasilający jest do tego wzmaka bo jeżeli chodzi o zmniejszenie basu czy zrobienie go jeszcze bardziej punktowego sieciówką to jest to dosyć łatwe do zrobienia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, japs napisał:

Ja nie byłem , nie słuchałem i poproszę o opinię. Zastanawiam się nad zmianą z budżetowych na luksusowe?

Tylko że ja nie pytam o różnice między zwykłą wersją a signature tylko o subiektywną opinię dotyczącą wad i zalet wersji signature ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, paul klacska napisał:

paczki wykonane na przetwornikach za 800 pln. Trochę to dziwne.

Nie daje mi to spokoju i poszukałem. 

https://loudspeakershop.eu/morel-et-338-104-2-sztuki-parowane-p-3148.html

https://akustyk.com.pl/p/56/44/scan-speak-18w4434g00

Wychodzi trochę ponad 800 zł.  Ale pewnie s16 ma rabaty i kupuje po 20 zł za sztukę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że Kolega pisał o czymś innym. Sparował CG z ogólnie rzecz biorąc dobrym wzmacniaczem jakim jest Y.AS2100 (sam mam też 1100). To połączenie było rekomendowane dość często na tym forum. Po własnych doświadczeniach stwierdzam, że polecają je albo złośliwi, albo - co bardziej prawdopodobne - osoby nieposiadające ani tych wzmacniaczy Yamahy ani kolumn S16 Hertz. Problem wydaje mi się jednak po stronie Yamah, którym trudno dogodzić odpowiednimi kolumnami by dźwięk nie męczył. Chyba to jest sedno sprawy - sparowanie kolumn z odpowiednim typem wzmacniacza. 
Mam akurat porównanie: moje Minasy grają ostatecznie z hybrydą z podmienionymi lampami a Y.AS1100 dalej "buszuje" z Kefami R300. Podstawowe pytanie brzmi, czy to tylko inne brzmienia, czy dźwięk jest "jakościowo" (jakkolwiek jest to subiektywne) "lepszy". Z pewnością połączenia z Yamahą dają frajdę za - stosunkowo - niewielkie pieniądze. Natomiast nie da się chyba uzyskać z tych wzmacniaczy tego, czego szukałem w S16 Hertz, czyli "ciepełka", relaksu z dźwięku, zwyklej przyjemości ze słuchania muzyki. Zestaw Minasów z hybrydą przypomina mi nieco "vintigowe" / klasyczne brzmienie, ale bez tego beznadziejnego podbicia basu, czy zmulenia dźwięku. Dla mnie to na dłuższy okres koniec drogi. Nie wiem czy dobrze to wszystko opisałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy sprawdzić jakie komponenty i za jakie pieniądze siedzą w kolumnach "renomowanych" firm i porównać na ucho, a szybko się okaże że S16H ma wręcz okazyjnie wycenione paczki. Tutaj nawet nie ma co dyskutować... Pełne poparcie Panie Grzegorzu!

Edytowane przez zoromoto

"Zły dzwięk zabija dobrą muzykę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zoromoto napisał:

Wystarczy sprawdzić jakie komponenty i za jakie pieniądze siedzą w kolumnach renomowanych firm i porównać na ucho, a szybko się okaże że S16H ma wręcz okazyjnie wycenione paczki. Tutaj nawet nie ma co dyskutować... Pełne poparcie Panie Grzegorzu!

Pełna racja, niech się pochwalą jacyś znani producenci kolumn w podobnym przedziale cenowym jakie tam siedzą głośniki i reszta wnętrzności . Zresztą co tu gadać kolumny CG bronią się dźwiękiem i tyle w temacie 

SinusAudio, Equilibrium Ether S6, Stars DSD Audio DAC, Nordost Blue Heaven LS i Purple Flare

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Bilety | BAJM 45 TOUR

    O wydarzeniu Największe hity, mega emocje i najlepsza zabawa czyli 45-lecie zespołu BAJM - to będzie trasa roku 2024! Szykuje się totalne szaleństwo! Bajm bilety na jubileuszową trasę koncertową już w sprzedaży.   45-lecie zespołu Bajm Fenomen zespołu Bajm to właśnie ponadczasowa muzyka i emocje, które łączą pokolenia. Ich hity bujają wszystkich bez wyjątku. A głos Beaty przeszywa i przyprawia o gęsią skórkę nawet największych twardzieli. Trasa 45 lecia to muzyczna podróż prz

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Dawid Podsiadło

    O wydarzeniu Dawid Podsiadło postanowił zrobić swoim fanom wyjątkowy świąteczny prezent i ogłosił kolejny stadionowy koncert. 8 czerwca 2024 wystąpi na Tarczyński Arena Wrocław.    Trasa stadionowa Dawida Podsiadło Po historycznym występie na PGE Narodowym dla 80 tysięcy widzów, Dawid Podsiadło idzie za ciosem i zaprasza na trasę stadionową ze sceną 360 stopni!  W sobotę 26 sierpnia PGE Narodowy, który był współorganizatorem wydarzenia, przyciągnął rekordową publiczność.

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy 1

    Bilety | Piotr Rubik „Niech mówią że to nie jest miłość”

    O wydarzeniu Koncert Piotra Rubika „Niech mówią że to nie jest miłość” - najpiękniejsze piosenki o miłości - to trzeba usłyszeć na żywo! Piotr Rubik, Orkiestra Symfoniczna Filharmoników Jeleniogórskich, Wrocławski Chór Akademicki pod dyrekcją Alana Urbanka oraz 4 znakomitych Solistów. Ponad 60 osób na scenie! Bilety na koncerty Piotra Rubika już w sprzedaży.  Piotr Rubik koncerty Niech mówią że to nie jest miłość Piotr Rubik wraz Dolnośląską Orkiestrą Symfoniczną Filharmoników Jel

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Open'er Festival 2024

    O wydarzeniu Gunna, jedna z najważniejszych postaci współczesnego amerykańskiego hip-hopu, której wszystkie dotychczasowe albumy trafiły do Top 3 sprzedaży w USA, wystąpi 3 lipca na Orange Main Stage! Kim Gordon, absolutna ikona światowej alternatywy i jedna z najbardziej charyzmatycznych rockowych osobowości ostatnich dekad, której najnowszy solowy album „The Collective” ukaże się już w tym tygodniu, wystąpi na Alter Stage 3 lipca Amaarae - muzyczna perła, której ostatnia płyta „

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy

    Bilety | Orange Warsaw Festival 2024

    O wydarzeniu Nicki Minaj pierwszą headlinerką tegorocznej edycji! W dniach 7-8 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec wystąpią: Troye Sivan, Skepta, Jungle, Jessie Ware, Ken Carson, Omar Apollo, Yungblud, Kenya Grace, Libianca, Tommy Cash, PRO8L3M, MROZU, Kwiat Jabłoni, Kaśka Sochacka, Dawid Tyszkowski oraz nita. Orange Warsaw Festival to od kilkunastu lat najważniejsze wydarzenie muzyczne i kulturalne Warszawy oraz idealne rozpoczęcie festiwalowego lata. Każda edycja jest świętem

    AudioNews
    AudioNews
    Newsy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.