Skocz do zawartości
IGNORED

studio16


terror twins
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki
a ja już rozumiem dlaczego ten klub będzie za chwilę  liczył 2 mln wpisów
super kolumny , fajni ludzie i hobby na całe lata
Klepać się po ramieniu można i do końca świata jednocześnie zniechęcając tych co śmieli mieć inne zdanie, zmienić na co innego.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, maciek36 napisał:

Klepać się po ramieniu można i do końca świata jednocześnie zniechęcając tych co śmieli mieć inne zdanie, zmienić na co innego.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

nie mam takich doświadczeń wiec trudno abym o nich pisał

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, slawek.xm napisał:

na tej prezentacji spójnośc była znakomita

Nie słyszałem więc się nie wypowiem. Są osoby , które lubią tuby i grają  dla nich naturalnie , a są i tacy co twierdzą , że usta wokalistów mają na tubach metr na metr ?   Nie ma chyba sensu przekonywać jednych jak i drugich. Każdy jest dorosły i może wybrać co mu się podoba. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, McGyver napisał:

Chyba tak. Kilka razy słuchałem Avantgarde, i nie było to podczas Audio Show. Za każdym razem była rzeźnia. Być może faktycznie z powodu akustyki.

bo większosc z nas nie ma zrobionej akustyki.Przy klasycznych wąskich  kolumnach grających górnym basem i słodka srednica jest OK . Po wstawieniu avantgardów nagle  trudno to wytrzymać . Nie wiem co na to firma bo nautilus nie uzaleznia sprzedazy od zrobienia akustyki ? ale w/g mnie to szkodzi tym kolumnom i stad opinie skrajne 

ale sa oczywiscie  tez  tacy którym nic nie przeszkadza i jest rzeznia jak piszesz a im sie podoba mimo ze wszystko wokół miejsca odsłuchu  jest czystym przypadkiem zrobionym bez pojecia a własciciel zabija wszystkich hałasem bo musi być "potęga "

Szanuj zdrowie należycie, bo jak umrzesz, stracisz życie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Chyba tak. Kilka razy słuchałem Avantgarde, i nie było to podczas Audio Show. Za każdym razem była rzeźnia. Być może faktycznie z powodu akustyki.
Ja słuchałem w dobrej akustyce może stąd odczucia.
Ale jak pisałem dawno to było i byłem jeszcze młody audiofil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie składamy cały kompletny system i to on w konkretnej akustyce wydaje ostateczny werdykt .Z pewnością w przypadku tub wysoka efektywność to dodatkowy atut co do wzmacniacza zasilającego zestaw mid-high, a same głośniki stosowane w Avangardach na średnicy do słynne francuskie Davis zbudowane na bazie modelu  16GKLV 6M

https://www.intertechnik.de/shop/lautsprecher/davis/serie-kevlar/davis-lautsprecher-16gklv6m_1768,de,7084,5517

tutaj w dodatkowej modyfikacji czarnego kewlaru ,nakładki papierowej i magnesie alnico ,a katalogowy Davis ma już 94db efektywności .Dodatkowo alnico +tuba jest potencjał.

Taki dobrze zgrany zestaw na monoblokach triodowych potrafi zagrać z tubami .

Dla naszych kolumn filozofia budowania kompletnego systemu jest nieco inna ,ale bardzo dobrze że takie Canto Grandy Premium zagrały na dobrym poziomie w innym systemie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość Sine Metu

(Konto usunięte)
Do tradycyjnych kolumn tzw. "Słupków" to my sie przyzwyczailiśmy, niewiele słupków potrafi to zatuszować
Dziwimy się ze Chińczycy słuchają z za dużych skrzyń ustawionych blisko siebie i ścian,
nie stać ich na monitory stojące na środku pokoju ?
Japończycy. Z tym, że tu wpływ ma lekkie budownictwo. Inny jest bas w domu z papieru, inny w betonowym sześcianie, a jeszcze inny w domu z cegieł i ze stropami na legarach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj z kolegą @h3x_Lukasz udało się odwiedzić przesympatycznego Tomka @tb82 i posłuchać jego sytemu. 

Zestawienie doborowe bo w systemie takie elementy jak Esoteric P03, dCS Network Bridge,  dCS debussy,  amplifon set 140 oraz Ethosy Ultimo. 

Dźwięk wysokiej próby.  Dynamika i swoboda grania powala.  Wokale czarują barwą i nasyceniem. Scena wyraźnie rysowana. Detale świetnie zdefiniowane.  Całość prezentacji świetna z tym że osobiście wolałbym jednak trochę bardziej wytłumione pomieszczenie. Czasami góra i średnica dawała zbyt wyraźne o sobie znać.  Zwłaszcza na początku gdy lampy nie nabrały wystarczającej temperatury. Wiem jednak że nie jest to docelowy pokój.  Może uda jeszcze kiedyś posłuchać tego setu w finalnej konfiguracji bo potencjał jest ogromny?

https://imgupload.pl/zdjecie/dn9Zk

Dziękuję za miłe spotkanie i nowe,  cenne doświadczenie ?

 

Edytowane przez MrSalieri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
12 minut temu, MrSalieri napisał:

Wczoraj z kolegą @h3x_Lukasz udało się odwiedzić przesympatycznego Tomka @tb82 i posłuchać jego sytemu. 

Zestawienie doborowe bo w systemie takie elementy jak Esoteric P03, dCS Network Bridge,  dCS debussy,  amplifon set 140 oraz Ethosy Ultimo. 

Dźwięk wysokiej próby.  Dynamika i swoboda grania powala.  Wokale czarują barwą i nasyceniem. Scena wyraźnie rysowana. Detale świetnie zdefiniowane.  Całość prezentacji świetna z tym że osobiście wolałbym jednak trochę bardziej wytłumione pomieszczenie. Czasami góra i średnica dawała zbyt wyraźne o sobie znać.  Zwłaszcza na początku gdy lampy nie nabrały wystarczającej temperatury. Wiem jednak że nie jest to docelowy pokój.  Może uda jeszcze kiedyś posłuchać tego setu w finalnej konfiguracji bo potencjał jest ogromny?

https://imgupload.pl/zdjecie/dn9Zk

Dziękuję za miłe spotkanie i nowe,  cenne doświadczenie ?

 

Jaki to metraż?

1095280157_Zrzutekranu2019-07-14o13_43_05.thumb.png.ed84fab2df49c1c6ad2beffecf1940b9.png

Edytowane przez plastik1989

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również bardzo dziękuję Tomkowi @tb82za przyjęcie nas. Tomek to przemiły właściciel poważnego systemu audio, który mogliśmy wczoraj zupełnie na spokojnie posłuchać. Amplifon SET140 robi naprawdę duże wrażenie. Ciekawym zaskoczeniem dla mnie był transport Esoterica. Zagrał przebajecznie, muzykalnie, czarująco. Żałuję, że dłużej nie posłuchaliśmy tego transportu bo to naprawdę piękne granie. Potencjał systemu jest wielki a Tomek ma plany na nowe pomieszczenie audio, które na pewno wydobędzie z tego zestawu jeszcze dużo dobrego.

 Dziękuję Tomek i zapraszamy do nas ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, h3x_Lukasz napisał:

Ciekawym zaskoczeniem dla mnie był transport Esoterica. Zagrał przebajecznie, muzykalnie, czarująco. Żałuję, że dłużej nie posłuchaliśmy tego transportu bo to naprawdę piękne granie.

Również było to dla mnie duże zaskoczenie. Dźwięk z tego transportu był świetny pod każdym względem.  Nie robiliśmy bezpośrednich porównań tego samego materiału plik vs płyta ale mam podejrzenia że dCS Network Bridge mógłby mieć problemy aby sprostać brzmieniu Esoterica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Moderatorzy
6 minut temu, tb82 napisał:

14m2

To w lecie muszą lampy 833 pięknie grzać w takim pomieszczeniu, za to w zimie nie trzeba grzejników odkręcać ?

Fajny pokoik, może kiedyś uda się posłuchać. Pozdr. 

simple-events.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, finchers napisał:

Czy kolumny CG new i C One new różni tylko średnica przetwornika?(nie mówię o wielkości obudowy i zapewne innych zwrotnic) Wysokotonowiec jest taki sam?

Wiem że CG można upgrade-ować a jak wygląda sprawa z Canto One?

Canto One New to mniejszy 7,5 litrowy monitor oparty o midwoofer 15cm ScanSpeaka serii Discovery .

Canto Grand to większy monitor 15 litrowy oparty o midwoofer 18cm ScanSpeaka z tej samej serii .

Te pierwsze zalecane do pomieszczeń 10-15m2 ,te drugie 15-25 m2,czasem w 30 m2 grają solidną skalą dźwięku.

Canto One New też można upgradować ,ok.4 m-ce wstecz jechała do nabywcy wersja Canto One New Signature ,czyli Elitte Morela i zwrotnica na wyższej klasy komponentach .

Jak na zdjęciach .

Canto One czereśnia.jpg

canto_new.jpg

C.G.orzech.jpg

CG,orzech4.jpg

palisander.jpg

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.07.2019 o 14:30, Adam 38 napisał:

Canto One New, czy tylko mi one się tak bardzo podobają?

Mnie też się podobają ?  . W sumie szkoda , że nie udało Ci się ich posłuchać zamiast Grandów. Myślę, że jednak byłyby bardziej optymalne (pod względem basu) do Twojego pomieszczenia. Najważniejsze , że znalazłeś godnych zastępców Dynek i teraz tylko cieszyć się muzyką i zostawić te poszukiwania w cholerę ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, Silver_85 napisał:

Mnie też się podobają ?  . W sumie szkoda , że nie udało Ci się ich posłuchać zamiast Grandów. Myślę, że jednak byłyby bardziej optymalne (pod względem basu) do Twojego pomieszczenia. Najważniejsze , że znalazłeś godnych zastępców Dynek i teraz tylko cieszyć się muzyką i zostawić te poszukiwania w cholerę ? 

Daję Adamowi miesiąc ?

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin, w sumie i dla Canto One New by się jeszcze miejsce u mnie znalazło ?

"Daję … miesiąc" - I wiem czemu tak piszesz, ale ja naprawdę nie słyszę w PMC-kach serii twenty studyjnego dźwięku o którym mi kiedyś mówiłeś, wręcz jest odwrotnie. No chyba, że brak tak bezpośredniego, "namacalnego" grania jak czynią to moje Dynki można nazwać studyjnym sznytem to wtedy tak, masz rację ? 

Chociaż... PMC twenty znam tylko z połączenia z Cyrusem, który też może być jednym z czynników takiego zdystansowanego grania całości (co ma też swoje plusy - w małej klitce). 

----------------------------

Paweł, teraz też uważam, że w moim przypadku wybór powinien był się zakończyć na odsłuchu Canto One New a nie większych CG no ale może kiedyś się to nadrobi. 

 

Chord/Naim/ATC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Adam 38 napisał:

Marcin, w sumie i dla Canto One New by się jeszcze miejsce u mnie znalazło ?

"Daję … miesiąc" - I wiem czemu tak piszesz, ale ja naprawdę nie słyszę w PMC-kach serii twenty studyjnego dźwięku o którym mi kiedyś mówiłeś, wręcz jest odwrotnie. No chyba, że brak tak bezpośredniego, "namacalnego" grania jak czynią to moje Dynki można nazwać studyjnym sznytem to wtedy tak, masz rację ? 

Chociaż... PMC twenty znam tylko z połączenia z Cyrusem, który też może być jednym z czynników takiego zdystansowanego grania całości (co ma też swoje plusy - w małej klitce). 

----------------------------

Paweł, teraz też uważam, że w moim przypadku wybór powinien był się zakończyć na odsłuchu Canto One New a nie większych CG no ale może kiedyś się to nadrobi. 

 

Słuchałem PMC takich podstawkowych i tych ogromnych z kopułką na środku na AS z bryston. Może dlatego mi się nie podobało. Możliwe również, że był to następny pokój po kondo ?

Edytowane przez Sonic990

obiektywnie o audio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa suby 50 kg każdy ,ponad 50 mm grubość ścianki (sandwich) ,głośnik 30cm Scan Speak subwoofer +dwie membrany bierne 25 cm w każdym subie +obciążniki do membrany biernej .Niezależna wydzielona komora dla wzmacniacza HYPEX DA 501 ,najmocniejszy z oferty 1 kanałowy z mocą 500 Watt ,wbudowany procesor DSP ,regulacje i ustawienie filtrów za pomocą USB +firmowego programu . Suby powstały z myślą o kinie i koncertach w systemach wielokanałowych . Takie suby wykonujemy cyklicznie ,z tym że dotychczas powstawały na wzmacniaczach HYPEX DS 2.0, 4.0 , 8.0 ,a teraz pierwszy raz na najnowszych z serii FA . A jak graja ? dobrze ....... :-)
 

Dopiszę szczegóły jeszcze  zestawu dwóch subwooferów dedykowanych do systemów wielokanałowych .
Co do nowych jednostek napędowych czyli paneli wzmacniaczy HYPEX FA 501 ,trochę szczegółów ze strony producenta tego wzmacniacza :

Po stronie złącz HYPEX FA501 oferuje zbalansowane wejście analogowe i wyjście w formacie 3-pinowym XLR oraz niezbalansowane wyjście stereo RCA. Wyjście XLR jest bezpośrednio połączone z wejściem XLR i dlatego umożliwia utworzenie łańcucha z kilkoma FusionAMPami, przy czym maksymalna liczba modułów jest ograniczona możliwościami źródła. wzmacniacz ma również wejście wysokiego poziomu, dzięki czemu można podłączyć do niego poprzedni wzmacniacz, jeśli nie ma wyjścia przedwzmacniacza. Wreszcie złącze I / O w formacie RCA umożliwia podłączenie modułu do pilota innego modułu wzmacniacza FusionAMP (moduł zdalnego sterowania i odbiornika sprzedawany oddzielnie).

Ten wzmacniacz AMP FA501 integruje się z DSP. Złącze USB umożliwia skonfigurowanie wzmacniacza za pomocą oprogramowania opracowanego przez firmę Hypex. Ta ostatnia oferuje wiele możliwości dostosowania wzmacniacza do własnych potrzeb, takich jak tworzenie niestandardowych filtrów.

Z przodu wzmacniacza wyświetlana jest seria 4 diod LED . Pierwszy służy do ostrzegania o nieprawidłowym działaniu lub po osiągnięciu limitu, aby nie uszkodzić sprzętu.

Następne 3 diody LED, zielone wyświetlają wybrany profil niestandardowy i są używane. Aby zmienić profil, wystarczy nacisnąć przycisk Wybierz. Jeśli wzmacniacz jest w trybie wyciszenia, dioda LED wybranego profilu będzie migać powoli.

Wreszcie potencjometr umieszczony pod diodami LED pozwala na bardzo łatwe sterowanie poziomem wzmocnienia wzmacniacza. Domyślnie wzmocnienie to można dostosować o +/- 12 dB w każdym kierunku.

Uwaga dla tych którzy chcą budować zestawy używając nowych modeli Hypexa serii FA : Aby chronić głośniki, procesor DSP nie ma wstępnie skonfigurowanego filtra przez producenta. Filtr należy zatem skonfigurować i wpisać za pomocą oprogramowania Hypex Filter Design (HFD), aby panel wzmacniacza Hypex dostarczał sygnał wyjściowy.

W naszej konfiguracji systemu podłączyliśmy suby po złączach XLR do dwóch wyjść amplitunera Marantz który dekoduje system Dolby Atmos. Bardzo dobry efekt finalny.


 

a.jpg

b.jpg

c.jpg

e.jpg

f.jpg

g.jpg

h.jpg

Edytowane przez Studio16Hertz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hypex w ofercie 1 - kanałowych wzmacniaczy posiada modele FA 251 ,oraz FA 501 stosujemy je oba w kolumnach subwooferowych  .To wzmacniacze z zasilaczem impulsowym obecny trend rynkowy dla aktywnych kolumn . 
Moc wyjściowa  FA 251
 (4Ω)    1x 250Wrms
 (8Ω)    1x 130Wrms

Moc wyjściowa FA 501
 (4Ω)    1x 500Wrms
 (8Ω)    1x 270Wrms

Ciekawe są modele 2 i 3 kanałowe ,możliwości aktywnego filtru naprawdę spore ,trzeba dobrego wieczoru aby zapoznać się z tymi wzmacniaczami .W zasadzie punkty podziału,stromość filtrów  nieograniczona .Urządzenie pamięta wpisane filtry do pamięci i pod każdym ustawieniem P1 do P3 można w szybki sposób przypisać wcześniej skonfigurowany filtr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

                  wykrzyknik.png

Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
 

Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

 

Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.