Jump to content
terror twins

Klub miłośników - Studio 16 Hertz

Recommended Posts

U mnie Luxtorpeda nie torpeduje dźwięku ;)) mogę ich płyt słuchać komfortowo.
Napisz co jest nie tak z ich płytami ?
Jak dla mnie na ich płytach słyszę za dużo średnicy. Co w połączeniu ze sprzętem który nie uwypukla skrajów pasma jest męczące. Może ja jestem skrzywiony brzmieniowo po starych czasach ale dla mnie brzmieniowo najlepiej nagrywała Pantera, Death, RATM. Ich płyty grają super i w aktualnym zestawieniu i poprzednio jak miałem Paradigm lub VA Mozart. A Luxtorpeda to jak nałożę słuchawki Philipsa za ok 80zł z podpitymi skrajami to mogę się cieszyć muzą. Na kolumnach nie słucham.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Adam 38 napisał:

Takich emocji jakie dostałem słuchając albumów "Ravensburg" Mathiasa Eick oraz "Love" Edyty Bartosiewicz nie da się zapomnieć... Tego właśnie szukam.

 Niestety to jeszcze nie koniec mojej drogi w audio...

A co nie zagrało?  Wybrałeś coś z tych trzech modeli? 


Xindak DAC-20 >Cayin A55TP>S16Hz Canto Grand Signature+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwie rzeczy, pierwsza - 12m2 pokoik (wzbudzanie się basu, a i słychać że ten monitor nie rozwija się tak swobodnie jak mniejsze monitory w mojej audio dziupli), druga - z Cyrusem na części moich albumów wokalom brakowało otwarcia oraz namacalności.  Taka ciekawa sprawa, tam gdzie X14 wpadały w krzykliwość i cały obraz muzyczny  zamazywał się to CG S+ błyszczały (album Love E. Bartosiewicz), znowu album Samotność po zmierzchu A. Dąbrowskiej i jej głos na Dynkach czysty, otwarty a na CG S+ dla mnie za nosowy i za mało namacalny. 

Nic nie wybrałem, dopiero będą u mnie Evoke 10 i P3esr.

Edited by Adam 38

NieR: Gestalt & Replicant / Automata - Soundtrack. Dynaudio X14 vs Usher S520 vs Audeze LCD XC 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Sonic990 napisał:

W Rybniku masz UNIWEX, powinny być CG ;)

Chyba Aurum i MA IV ale podjadę zobaczyć :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, marteo1981 napisał:

Chyba Aurum i MA IV ale podjadę zobaczyć :)

Rybnik Tychy niedaleko dzwoń do Grzegorza S16Hz. 

 

U mnie taka sytuacja. Bobas szaleje. Minasy w sypialni. 

 

 

 

 

 

 

DSC02458.JPG

3 minuty temu, Silver_85 napisał:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Silver_85
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.02.2019 o 09:17, Silver_85 napisał:

Trochę nudno by było jakbyśmy wszyscy grali na lampie :) 

Miałem Ci pożyczyć Seta 140 ale jak nie chcesz :)

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.02.2019 o 19:58, Adam 38 napisał:

Dwie rzeczy, pierwsza - 12m2 pokoik (wzbudzanie się basu, a i słychać że ten monitor nie rozwija się tak swobodnie jak mniejsze monitory w mojej audio dziupli), druga - z Cyrusem na części moich albumów wokalom brakowało otwarcia oraz namacalności.  Taka ciekawa sprawa, tam gdzie X14 wpadały w krzykliwość i cały obraz muzyczny  zamazywał się to CG S+ błyszczały (album Love E. Bartosiewicz), znowu album Samotność po zmierzchu A. Dąbrowskiej i jej głos na Dynkach czysty, otwarty a na CG S+ dla mnie za nosowy i za mało namacalny. 

Nic nie wybrałem, dopiero będą u mnie Evoke 10 i P3esr.

Jaka jest różnica między CG S a CG S+ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem, chyba na poprzedniej stronie. Dla mnie różnice są bardzo duże. Sorry , nie pisałem :) CG vs CG S + opisałem. Dobre pytanie.

Edited by Adam 38

NieR: Gestalt & Replicant / Automata - Soundtrack. Dynaudio X14 vs Usher S520 vs Audeze LCD XC 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, Adam 38 napisał:

Pisałem, chyba na poprzedniej stronie. Dla mnie różnice są bardzo duże. Sorry , nie pisałem :) CG vs CG S + opisałem. Dobre pytanie.

Nie chodzi mi o różnice w brzmieniu tylko w budowie tych monitorów. Czy to jakaś wersja na specjalne zamówienie? 

2 minuty temu, MrSalieri napisał:

Lepsze elementy zwrotnicy i okablowanie wewnętrzne. 

Według tego co pisze na stronie Studio 16 hz najwyższa wersja to CG Sig. a ta środkowa to wersja premium. Sam mam CG Sig. i zdziwiłem się ze istnieje jeszcze wersja z plusem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, MrSalieri napisał:

Czasami powstają projekty z poza oficjalnej oferty. 

Zgadza się. Ale chyba w tym wypadku mówimy o wersji Signature, tej najbardziej szlachetnej w brzmieniu  z Morelem Elite ,  lepszą zwrotnicą i zmienionym wewnętrznym okablowaniem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grzegorz pytanko na kiedy jest planowana premiera Arctico ( mam nadzieję, że w nowym punkcie w Kutnie). Trzeba będzie się wybrać na odsłuchy i będzie okazja w jednym miejscu odsłuchać kilku konstrukcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W weekend miałem gościa, który przyjechał ze wzmacniaczem z japońskiej stajni. Nie miałem wcześniej przyjemności obcować z takim cackiem. Byłem ciekawy, jak zagra z Arcadami 3,5 Berylium.

Złoty chłopak z niebieskim oczkiem grał niżej niż mój Cayin A70 mk2, było więcej środka, bardziej mięsiście. Uciekła dynamika, wykop, przestrzeń. Zrobiło się misiowato. Ciekawe, że nie było problemu z wysterowaniem Arcad. Potrafił zagrać głośno bez słyszalnych zniekształceń. Jednak nie tego szukam.

Moje trio: Arcady 3,5, Cayin A70 mk2 i Naim CD5X naprawdę świetnie się zgrało. Nawet Grzegorz się dziwił, że Naim w tym zestawieniu przegonił kilku współzawodników ;)

20190215_204836.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, mrrod napisał:

Grzegorz się dziwił, że Naim w tym zestawieniu przegonił kilku współzawodników ;)

Nie dziwię się że się dziwił. Aczkolwiek 5X to już nie wydmuszka jak niższe modele.


Każda władza deprawuje, a władza absolutna deprawuje absolutnie. John Acton

www.valvencore.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.02.2019 o 23:03, mrrod napisał:

Moje trio: Arcady 3,5, Cayin A70 mk2 i Naim CD5X naprawdę świetnie się zgrało. Nawet Grzegorz się dziwił, że Naim w tym zestawieniu przegonił kilku współzawodników ;)

Czyli aktualna elektronika się obroniła. W sumie już jakiś czas za mną chodzi sprawdzenie w siebie cd5x, ale skubane mimo lat trzymają cenę :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.02.2019 o 23:03, mrrod napisał:

W weekend miałem gościa, który przyjechał ze wzmacniaczem z japońskiej stajni. Nie miałem wcześniej przyjemności obcować z takim cackiem. Byłem ciekawy, jak zagra z Arcadami 3,5 Berylium.

Złoty chłopak z niebieskim oczkiem grał niżej niż mój Cayin A70 mk2, było więcej środka, bardziej mięsiście. Uciekła dynamika, wykop, przestrzeń. Zrobiło się misiowato. Ciekawe, że nie było problemu z wysterowaniem Arcad. Potrafił zagrać głośno bez słyszalnych zniekształceń. Jednak nie tego szukam.

Moje trio: Arcady 3,5, Cayin A70 mk2 i Naim CD5X naprawdę świetnie się zgrało. Nawet Grzegorz się dziwił, że Naim w tym zestawieniu przegonił kilku współzawodników ;)

Rozmowa z Robertem jest jak zwykle wartościowa ,pouczająca ,a rozumiemy się chyba nawet bez słów .Z pewnością bo mamy te same początki prawdziwszego brzmienia (Magazyn Hi-Fi od pierwszego numeru październik 1991 ) ,który dla nas był sporą dawką prawdziwej wiedzy niegdyś .Wczoraj miałem przyjemność wymiany doznań brzmieniowych Lebena CS-300X ,który gościł u Roberta ,u mnie był na gościnnych występach CS-330 F. Ale nie o tym chciałem napisać ,a o fakcie bardzo dobrego wpasowania się w system Roberta Naima CD5X. Ja ten odtwarzacz miałem wielokrotnie u siebie i zwykle grał zbyt twardo ,wprawdzie dynamicznie ,ale twardo .Natomaist po sprawdzeniu innych zabawek u Roberta ten odtwarzacz spisuje się bardzo dobrze .To może nie mistrz gładkości ,tu w górze pasma w systemi Roberta też miał lekką tendencję do mechaniczności przekazu ,ale to w zasadzie jedyny minus w tym systemie ,scena dźwiękowa ,dynamika i konturowy bas tworzą bardzo dobry spektakl muzyczny .Ten odtwarzacz w systemie Roberta gra  naprawdę dobrze . U siebie sprawdźcie konciecznie przed wpieciem go na stałe do systemu bo napewno ten odtwarzacz nie lubi pustych scian ,akustyki jasnej ,nie lubi gdy czas pogłosu w pokoju jest duży lub gdy pozostały tor jest zbyt mocny górą pasma ,wtedy ten przekaz jest zbyt ofensywny ,traci się komfort słuchania .U Roberta zwarte odtwarzacze i przetworniki na TAK ,zwłaszcza przy znakomitej Arcadzie 3,5 .Bylem ostatnio ,słuchałem i po wstępnym wygrzaniu kolumnm brzmi ten zestaw bardzo bardzo dobrze .Muzykalność zakresu środka pasma i zszytej góry kolumn wypada świetnie .

Edited by Studio16Hertz

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Studio16Hertz napisał:

Rozmowa z Robertem jest jak zwykle wartościowa ,pouczająca ,a rozumiemy się chyba nawet bez słów .Z pewnością bo mamy te same początki prawdziwszego brzmienia (Magazyn Hi-Fi od pierwszego numeru październik 1991 ) ,który dla nas był sporą dawką prawdziwej wiedzy niegdyś .Wczoraj miałem przyjemność wymiany doznań brzmieniowych Lebena CS-300X ,który gościł u Roberta ,u mnie był na gościnnych występach CS-330 F. Ale nie o tym chciałem napisać ,a o fakcie bardzo dobrego wpasowania się w system Roberta Naima CD5X. Ja ten odtwarzacz miałem wielokrotnie u siebie i zwykle grał zbyt twardo ,wprawdzie dynamicznie ,ale twardo .Natomaist po sprawdzeniu innych zabawek u Roberta ten odtwarzacz spisuje się bardzo dobrze .To może nie mistrz gładkości ,tu w górze pasma w systemi Roberta też miał lekką tendencję do mechaniczności przekazu ,ale to w zasadzie jedyny minus w tym systemie ,scena dźwiękowa ,dynamika i konturowy bas tworzą bardzo dobry spektakl muzyczny .Ten odtwarzacz w systemie Roberta gra  naprawdę dobrze . U siebie sprawdźcie konciecznie przed wpieciem go na stałe do systemu bo napewno ten odtwarzacz nie lubi pustych scian ,akustyki jasnej ,nie lubi gdy czas pogłosu w pokoju jest duży lub gdy pozostały tor jest zbyt mocny górą pasma ,wtedy ten przekaz jest zbyt ofensywny ,traci się komfort słuchania .U Roberta zwarte odtwarzacze i przetworniki na TAK ,zwłaszcza przy znakomitej Arcadzie 3,5 .Bylem ostatnio ,słuchałem i po wstępnym wygrzaniu kolumnm brzmi ten zestaw bardzo bardzo dobrze .Muzykalność zakresu środka pasma i zszytej góry kolumn wypada świetnie .

Drobna korekta Leben CS300F :))

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Jamówię napisał:

Drobna korekta Leben CS300F :))

Prawda ,literówka drobna się wkradła :-) Jak już o nim to pamiętam minę sympatycznego Pana który przywiózł Yamahę AS-3000 i owego Lebena CS-300F i sam sobie odpowiedział co warta jest Yamaha na tle skromniutkiej lampki bo jej gabaryt sporo mniejszy od AS 3000. A testy na 5 -6 parach kolumn nie tylko naszych .

Lampa to brzmienie i tylko inna lampa może być lepsza od tej pierwszej :-)

A kolumny stworzyliśmy specjalne pod Lebena CS-300F i zagrało świetnie ,to specjalna wersja Arcada 3.0 czyli 3 drożna na jednym revelatorze scanspeaka na basie 18W w wersji 4 ohm. Tylko z myślą o  Lebenie CS-300F.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Studio16Hertz napisał:

specjalna wersja Arcada 3.0 czyli 3 drożna na jednym revelatorze scanspeaka na basie 18W w wersji 4 ohm

To powinno zagrać z moim sześciowatowcem na bezpośrednio żarzonych triodach.


Każda władza deprawuje, a władza absolutna deprawuje absolutnie. John Acton

www.valvencore.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, Studio16Hertz napisał:

Prawda ,literówka drobna się wkradła :-) Jak już o nim to pamiętam minę sympatycznego Pana który przywiózł Yamahę AS-3000 i owego Lebena CS-300F i sam sobie odpowiedział co warta jest Yamaha na tle skromniutkiej lampki bo jej gabaryt sporo mniejszy od AS 3000. A testy na 5 -6 parach kolumn nie tylko naszych .

Lampa to brzmienie i tylko inna lampa może być lepsza od tej pierwszej :-)

A kolumny stworzyliśmy specjalne pod Lebena CS-300F i zagrało świetnie ,to specjalna wersja Arcada 3.0 czyli 3 drożna na jednym revelatorze scanspeaka na basie 18W w wersji 4 ohm. Tylko z myślą o  Lebenie CS-300F.

O cholera,to powinienem posłuchać,ten wzmacniacz nie zmusza mnie już do poszukiwań,wiec Wasze kolumny po prostu muszę sprawdzić!

Ponieważ jesteśmy po sąsiedzku,Katowice/Tychy,to odzywam się na priv

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Silver_85 napisał:

Czyli aktualna elektronika się obroniła. W sumie już jakiś czas za mną chodzi sprawdzenie w siebie cd5x, ale skubane mimo lat trzymają cenę :) 

Bo to naprawdę dobre źródło, o ile uda się poskromić lekką metaliczność grania. No i masz w miarę nowy sprzęt, w jednym pudełku czyli nie musisz płacić za transport jak w przypadku DACów, no i dwa razy mniej kabli potrzeba. 


"Zwei Din­ge sind unen­dlich, das Uni­ver­sum und die men­schliche Dum­mheit, aber beim Uni­ver­sum bin ich mir nicht ganz sicher."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, plastik1989 napisał:

Bo to naprawdę dobre źródło, o ile uda się poskromić lekką metaliczność grania. No i masz w miarę nowy sprzęt, w jednym pudełku czyli nie musisz płacić za transport jak w przypadku DACów, no i dwa razy mniej kabli potrzeba. 

Mogę tylko potwierdzić,mam CD5X z Flatcapem i fajnie mi to gra. Poszukuję tylko plastycznego IC,który go zepnie z Lebenem

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Studio16Hertz napisał:

Prawda ,literówka drobna się wkradła :-) Jak już o nim to pamiętam minę sympatycznego Pana który przywiózł Yamahę AS-3000 i owego Lebena CS-300F i sam sobie odpowiedział co warta jest Yamaha na tle skromniutkiej lampki bo jej gabaryt sporo mniejszy od AS 3000. A testy na 5 -6 parach kolumn nie tylko naszych .

Lampa to brzmienie i tylko inna lampa może być lepsza od tej pierwszej :-)

A kolumny stworzyliśmy specjalne pod Lebena CS-300F i zagrało świetnie ,to specjalna wersja Arcada 3.0 czyli 3 drożna na jednym revelatorze scanspeaka na basie 18W w wersji 4 ohm. Tylko z myślą o  Lebenie CS-300F.

Bo Yamaha nie gra z żadnymi głośnikami s16hz. Połączenie Yamahy z s16hz to nieporozumienie. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Studio16Hertz napisał:

Yamahę AS-3000

Wyjątkowo kiepski wzmacniacz. Wstyd to podłączać przy starych modelach, o lampach nie wspomnę.

Edited by Szymon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety,Yamaha podobnie jak Sony,dobra już była. Nie słuchałem co prawda tej hi end linii,gdzie jest także gramofon,ale trochę się boję,bo to co słyszałem ze współczesnej Yamahy gra lipnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Jamówię napisał:

Niestety,Yamaha podobnie jak Sony,dobra już była. Nie słuchałem co prawda tej hi end linii,gdzie jest także gramofon,ale trochę się boję,bo to co słyszałem ze współczesnej Yamahy gra lipnie.

Szare, płaskie i nijakie granie bez dynamiki. Dobre dla lecących na wygląd jak w Accuphase:)

Edited by Szymon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.