Jump to content
IGNORED

Ampli do do Cabasse Molene 220

rafalbe

Recommended Posts

Witajcie,

Jestem laikiem.

Mam podłogówki Cabasse Molene 220 (kupiłem je, bo ich brzmienie uznałem za bardzo czyste i przyjemne).Chciałbym dokupić do nich amplituner stereo. Mam do wydania max 1500 zł i chcę kupić sprzęt nowy. Pokój 29m2, wysoki na 2,7m. Słucham głównie jazzu, chillioutu, ale też Metallica i Rammstein raczej nie schodzą u mnie ze sceny, a i Chemical Bros lubię czasem wrzucić do odtwarzacza. Proszę o poradę jaki amplitunerek pasowałby do kiełbasek. Wykluczam zakup wzmaka. Musi być ampli i już.

Hidden Content

Give reaction or reply to this topic to see the hidden content.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Czemu uparles sie na NOWY sprzet i do tego amplituner stereo? Do 1500zl mozna znalezc juz niezly uzywany wzmacniacz stereo a za ok. 100zl kupisz tuner do kompletu! Szukajac amplitunera zawezasz sobie wybor!!

Cabasse sa przejrzyste, szczegolowe z krotkim, punktowym basem!! Wzmacniacz nie moze eksponowac gory, Rotele odpadaja!! Ja pomyslalbym o jakims Nad-zie np. uzywany 319 lub z nowszych 370! Za jakies 1700 kupisz Densena-B-100, b.dobry wzmacniacz ktory bylby przyszlosciowy gdybys za jakis czas chcial zmienic Molene na cos lepszego! Jesli mozesz dolozyc te 200-300zl kup Densena!!

A, jakie masz cd?

Hidden Content

Witaj,

optymalnym rozwiązaniem byłby amplituner stereofoniczny NAD C720BEE, niestety jego cena dratycznie przekracza Twój budżet. Z Twoimi Cabassami dobrze zagrają amplitunery stereofoniczne Harman Kardon. Zwróć uwagę na model HK3390 i HK3490. Tańszy model praktycznie mieści się w Twoim budżecie. Napewno odradzam do Twoich kolumn amplitunery Marantza czy Yamaha.

Hidden Content