Skocz do zawartości
IGNORED

monacor spr 6 szum, harczenie


kintaro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów, jestem nowy i zielony ale mam problem z preampem. Moze ktos cos poradzi.

 

1. Jak zlikwidowac fabryczny szum. co zmodyfikowac i czy w ogole jest sens

 

2. Probrem z burczeniem podlaczam do cd i gdy potencjometr w cd jest na min glos jest w miare ok jednak po podgloszeniu cd , w kolumnach zaczyna burczec dzieje sie cos dziwnego...nie slychac muzyki

 

pyt. Czy montaz potencjometru w monacorze cos pomoze? jesli tak to w ktorym miejscu go umiescic

 

Pozdrawiam

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kintaro,

czy ja dobrze zrozumiałem, że do preampa gramofonowego podłączasz... odtwarzacz CD?! i dziwisz się, że wówczas pre charczy? to rzeczywiście jesteś zielony w te klocki ;-D wpierw poczytaj o gramofonach, preampach korekcyjnych, itd. a dopiero potem "eksperymentuj".

conri pewnie ma rację, że brum wynika z niepodłączenia uziemienia; pospinaj wszystko ze sobą, jak Pan Bóg przykazał i posłuchaj. poza tym ten monacor, to słaby preamp, chyba lepiej brzmi vivanco pa-111, ale to tez szmelc ;-) jeśli chcesz się bawić w gramofon na poważnie, to najlepiej, jak od razu poszukasz sobie lepszego pre (np. jakiś VSPS, bugle itp.), a nie takie "cudaki" za kilkadziesiąt złotych... ;-D

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do pre gramofonowego można podpiąć sedesa, ale przez tzw inverse riaa. Inaczej sygnał około/ponad 100 razy wyższy od tego, który wychodzi z wkładki wchodzi na tego preampa ... dlatego tak jest.

 

K

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )