Skocz do zawartości
IGNORED

Tylko SACD i winyl!!!


Gość discomaniac71

Rekomendowane odpowiedzi

discomaniac71, 2 Mar 2009, 12:00

 

 

>Mysle ze muzyka zamyka sie gdzies w 12.5-14khz. I to wszystko. Dlatego nie potrzeba SACD i innych

>mega formatow zeby ja odtworzyc.

 

Można zrobić doświadczenie wycinając wszystko ponad 14K w Adobe Audition i porównać czy nie słychać ;)

 

ps. słyszę czysty sinus do ~13,5 khz (przy dosyć niskich poziomach głośności) ... więc raczej nie można powiedzieć że muzyka zamyka się nawet przy ~14 K bo "składowe" słychać nawet wyższe (czyt. nie sinus)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos w tym watku slyszy do 5mhz?

A SDS format to ja mam w wiertarce-makieta sie nazywa;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

When it comes to A Class amplifiers . I am totally biased.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duże pasma przenoszenia mierzone prostymi sinusoidami nie są potrzebne po to, by ich słuchać.

Potrzebne są do wiernego przeniesienia sygnałów w paśmie słyszalnym.

Im większe pasmo sprzętu/formatu, tym większa szansa, że dźwięki w paśmie słyszalnym zostaną wiernie przekazane. A te są dużo bardziej skomplikowane i trudne dla sprzętu niż pojedyncze prostackie pomiarowe sinusoidy.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Less is more

Everything Should Be Made as Simple as Possible, But Not Simpler ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Less, 2 Mar 2009, 13:21

 

>Duże pasma przenoszenia mierzone prostymi sinusoidami nie są potrzebne po to, by ich słuchać.

>Potrzebne są do wiernego przeniesienia sygnałów w paśmie słyszalnym.

>Im większe pasmo sprzętu/formatu, tym większa szansa, że dźwięki w paśmie słyszalnym zostaną wiernie

>przekazane. A te są dużo bardziej skomplikowane i trudne dla sprzętu niż pojedyncze prostackie

>pomiarowe sinusoidy.

 

No i z tym się właściwie zgadzam w 100% ... próbkowanie np. 96K-192K jest nie po to by się jarać dźwiękami dochodzącymi do 48K, tylko po to by na prawdę dokładnie odzwierciedlić mieszankę różnych >słyszalnych< częstotliwości czyli mieszczących się poniżej 20K.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>PCM nigdy nie będzie lepsze niż DSD.

>

>SACD jest lepszym formatem niż DVD-A bo w ogóle nie jest wykonywana w jego przypadku żadna decymacja

>na ciągu bitów rejestrowanych w trakcie procesu nagrywania dźwięku i podczas dalszego jego

>odtwarzania na DACu DSD, PCM jednak musi dokonywać zamiany tego ciągu na multibit, zawsze będzie to

>miało negatywny wpływ na jakość dźwięku tzw "signiature of PCM decimation filter" czy nagrasz to na

>dvd-audio/blu-ray audio czy FLAC 24/96 nigdy nie osiągniesz jakości nagrania zapisanego w ciągu

>1bitowym Direct Stream Digital (bez zbędnej konwersji na multibit)

>

>"W systemie DSD analogowy system foniczny przetwarzany jest na sygnał cyfrowy w przetwornikach A/C

>delta-sigma z częstotliwością próbkowania 2 822 400 Hz. W systemie DSD pojedyncze bity są zapisywane

>bezpośrednio na płycie CD, a nie kodowane w wielobitowy kod, np. PCM. Zastosowanie 1-bitowej ścieżki

>sygnałowej jest prostsze w realizacji, mniej kosztowne, powoduje mniejsze opóźnienia czasowe,

>zapewnia prostszą korekcję błędów oraz bardziej ciągłe w czasie i bardziej podobne do

>szerokopasmowych układów analogowych próbkowanie. Pozwala to na lepsze przetwarzanie sygnału

>1-bitowego w korektorach i procesorach dynamicznych.

>

>Ponieważ aktualna wartość amplitudy analogowego sygnału fonicznego reprezentowana jest w postaci

>cyfrowej gęstością impulsów, metoda ta nosi także nazwę modulacji gęstości impulsów PDM (Pulse

>Density Modulation). Przyjęta w systemie DSD metoda zapisu sygnału fonicznego czyni go odpornym na

>kołysanie dźwięku, a poziom zniekształceń i szumów jest niski. Do zmniejszenia poziomu szumów

>powstałych w przetworniku delta-sigma wykorzystuje się filtry piątego rzędu. Przesuwają one szumy z

>pasma słyszalnego do pasma ponadakustycznego."

 

Ojej, jaki fajny pseudonaukowy bełkot. :) To musiał pisać specjalista działu d/s sprzedaży, który o przetwarzaniu sygnałów słyszał od kolegów z engineeringu i nic z tego nie zrozumiał. Pomijając ile tu jest bzdurnych odwołam się tylko do jednej - jakiż to problem przejść z PCM na demodulację 1-bit? Na początku lat 90-tych sporo firm masowo korzystało z tego dobrodziejstwa, z Technicsem i ich MASHem na czele. Weź sobie audioholik poczytaj notę aplikacyjną MASHa - no jak w mordę zamiana PCM na PWM 1-bitowy. Wynalazek godny falownika sterującego silnikiem od pralki. Alleluja, jaki mamy postęp w tym SACD. :D Granulacja zeszła do poziomu PCM 18-bit, samplowanie 2x względem 16bit/44.1kHz i to wszystko, koniec, kropka. I nie ma znaczenia jak to zostało zapisane. DSD też można przekonwertować na PCM zanim zostanie przetworzone.

 

W kwestii wytwórni - ciekawe, że Blue Note i Deutsche Gramophon wydają cały czas fantastycznie brzmiące krążki CD. No ale to nie jest ważne, ważne że jakiś tam inżynier z jakiegoś studia, co to pierwszy raz nazwę tutaj ujrzałem - pochwalił SACD. Dziwna muzyka z dziwnego studia, ale ten format! Klękajcie narody. :P

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Discomaniak.Wiesz co zrobił audioholik na swoim wątku na podobny temat:Myślących inaczej niż on-zablokował.Jak z takim durniem można poważnie dyskutować?Nie rozumie i nie widzi podstawowych faktów.ZASADĄ nr 1 żeby jakikolwiek inny format miał zastąpić CD nie jest jego wyższość nad CD(na wysokich pozimach nie jest)ale fakt występowania nagrań w takiej ilości by zadowolić rynek.O tym nie decyduje naczelny oszołom tego forum a producenci i to właśnie ich trzeba w pierwszej kolejności powiadomić o fakcie wyższości jednego formatu nad drugim i nakłonić do produkcji.Widzę poważną potrzebę zakupienia naczelnemu oszołomowi tabletek,tylko jaki lekarz to zrobi jak się dowie komu przepisuje.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może inne pytanie czy będzie jakiś format niecyfrowy w przyszłości?

po co przetwarzać cyfrowo??

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Jak można dostrzec piękno niedoskonałym spojrzeniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jakub102, czy znasz jakiś nośnik analogowy, który się nie zużywa w czasie odtwarzania? Poza tym, amatorskie media cyfrowe z opcją rejestracji muzyki, głosu lub audycji po prostu rozkładają wynalazki analogowe - jakością, wygodą i niezawodnością.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

michelangelo, 2 Mar 2009, 15:32

 

>>PCM nigdy nie będzie lepsze niż DSD.

>>

>>SACD jest lepszym formatem niż DVD-A bo w ogóle nie jest wykonywana w jego przypadku żadna

>decymacja

>>na ciągu bitów rejestrowanych w trakcie procesu nagrywania dźwięku i podczas dalszego jego

>>odtwarzania na DACu DSD, PCM jednak musi dokonywać zamiany tego ciągu na multibit, zawsze będzie

>to

>>miało negatywny wpływ na jakość dźwięku tzw "signiature of PCM decimation filter" czy nagrasz to

>na

>>dvd-audio/blu-ray audio czy FLAC 24/96 nigdy nie osiągniesz jakości nagrania zapisanego w ciągu

>>1bitowym Direct Stream Digital (bez zbędnej konwersji na multibit)

>>

>>"W systemie DSD analogowy system foniczny przetwarzany jest na sygnał cyfrowy w przetwornikach A/C

>>delta-sigma z częstotliwością próbkowania 2 822 400 Hz. W systemie DSD pojedyncze bity są

>zapisywane

>>bezpośrednio na płycie CD, a nie kodowane w wielobitowy kod, np. PCM. Zastosowanie 1-bitowej

>ścieżki

>>sygnałowej jest prostsze w realizacji, mniej kosztowne, powoduje mniejsze opóźnienia czasowe,

>>zapewnia prostszą korekcję błędów oraz bardziej ciągłe w czasie i bardziej podobne do

>>szerokopasmowych układów analogowych próbkowanie. Pozwala to na lepsze przetwarzanie sygnału

>>1-bitowego w korektorach i procesorach dynamicznych.

>>

>>Ponieważ aktualna wartość amplitudy analogowego sygnału fonicznego reprezentowana jest w postaci

>>cyfrowej gęstością impulsów, metoda ta nosi także nazwę modulacji gęstości impulsów PDM (Pulse

>>Density Modulation). Przyjęta w systemie DSD metoda zapisu sygnału fonicznego czyni go odpornym na

>>kołysanie dźwięku, a poziom zniekształceń i szumów jest niski. Do zmniejszenia poziomu szumów

>>powstałych w przetworniku delta-sigma wykorzystuje się filtry piątego rzędu. Przesuwają one szumy

>z

>>pasma słyszalnego do pasma ponadakustycznego."

>

>Ojej, jaki fajny pseudonaukowy bełkot. :) To musiał pisać specjalista działu d/s sprzedaży, który o

>przetwarzaniu sygnałów słyszał od kolegów z engineeringu i nic z tego nie zrozumiał. Pomijając ile

>tu jest bzdurnych odwołam się tylko do jednej - jakiż to problem przejść z PCM na demodulację 1-bit?

>Na początku lat 90-tych sporo firm masowo korzystało z tego dobrodziejstwa, z Technicsem i ich

>MASHem na czele. Weź sobie audioholik poczytaj notę aplikacyjną MASHa - no jak w mordę zamiana PCM

>na PWM 1-bitowy. Wynalazek godny falownika sterującego silnikiem od pralki. Alleluja, jaki mamy

>postęp w tym SACD. :D Granulacja zeszła do poziomu PCM 18-bit, samplowanie 2x względem 16bit/44.1kHz

>i to wszystko, koniec, kropka. I nie ma znaczenia jak to zostało zapisane. DSD też można

>przekonwertować na PCM zanim zostanie przetworzone.

>

>W kwestii wytwórni - ciekawe, że Blue Note i Deutsche Gramophon wydają cały czas fantastycznie

>brzmiące krążki CD. No ale to nie jest ważne, ważne że jakiś tam inżynier z jakiegoś studia, co to

>pierwszy raz nazwę tutaj ujrzałem - pochwalił SACD. Dziwna muzyka z dziwnego studia, ale ten format!

>Klękajcie narody. :P

 

wydaje mi się że jednak Ci ludzie z Politchniki Gdańskiej zrozumieli więcej niż Ty, na diabły przechodzić z PCM multibit na PWM 1bitowy dla nagrania PCM 16bit?

 

PS Analogue Productions właśnie wydaje wiele wznowień Blue Note na SACD, tak w ogóle co do wutwórni które nie wydają na sacd to chyba nie łudzisz się że jest tak za sprawą oceny przez ich inżynierów dźwięku że niska rozdzielczość jest wystarczająca? chodzi po prostu o względy ekonomiczne, łatwa kasa, rynek zbytu, cd, mp3 - masówka i tyle.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakub102, 2 Mar 2009, 16:19

 

>a może inne pytanie czy będzie jakiś format niecyfrowy w przyszłości?

>po co przetwarzać cyfrowo??

 

ciekawy pomysł ale raczej fikcyjny :) moim zdaniem najlepiej brzmią nagrania w czystym DSD, dopiero potem taśmy matki przetransferowane do DSD, i na końcu PCM 24/96...

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@audioholik, znalazłeś sobie adwokatów na PG, bo sam nie jesteś w stanie dyskutować na poziomie merytorycznym o DSD. Dla mnie to jest bełkot, nie podparty ŻADNYM argumentem czysto naukowym lub liczbowym, co szczególnie nie wypada ośrodkom akademickim. Co do nagrań niszowych - Deutsche Gramophon sprzedaje pliki 24bit/192kHz - PCM liniowe, a jakże. :P Tyle że co to za nisza SACD na odtwarzaczu za 3kzł - to nadal nie gra jak rasowy odtwarzacz CD.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Less, 2 Mar 2009, 13:21

 

>Duże pasma przenoszenia mierzone prostymi sinusoidami nie są potrzebne po to, by ich słuchać.

>Potrzebne są do wiernego przeniesienia sygnałów w paśmie słyszalnym.

>Im większe pasmo sprzętu/formatu, tym większa szansa, że dźwięki w paśmie słyszalnym zostaną wiernie

>przekazane. A te są dużo bardziej skomplikowane i trudne dla sprzętu niż pojedyncze prostackie

>pomiarowe sinusoidy.

 

zgadza się

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kyle, 2 Mar 2009, 13:28

 

>Less, 2 Mar 2009, 13:21

>

>>Duże pasma przenoszenia mierzone prostymi sinusoidami nie są potrzebne po to, by ich słuchać.

>>Potrzebne są do wiernego przeniesienia sygnałów w paśmie słyszalnym.

>>Im większe pasmo sprzętu/formatu, tym większa szansa, że dźwięki w paśmie słyszalnym zostaną

>wiernie

>>przekazane. A te są dużo bardziej skomplikowane i trudne dla sprzętu niż pojedyncze prostackie

>>pomiarowe sinusoidy.

>

>No i z tym się właściwie zgadzam w 100% ... próbkowanie np. 96K-192K jest nie po to by się jarać

>dźwiękami dochodzącymi do 48K, tylko po to by na prawdę dokładnie odzwierciedlić mieszankę różnych

>>słyszalnych< częstotliwości czyli mieszczących się poniżej 20K.

 

również się zgadzam.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>moim zdaniem najlepiej brzmią nagrania w czystym DSD, dopiero

>potem taśmy matki przetransferowane do DSD, i na końcu PCM 24/96...

 

@audioholik, na czym Ty tych formatów danych słuchałeś i porównywałeś? :)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to coś zmienia, jeśli słuchałem na tanim dvd, czy drogim pd-d9? nie, przewaga formatu DSD nad 16 bitową płytą RBCD jest bezdyskusyjna.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Audioholik - odpowiesz na pytanie?

 

>rafal996 tutaj możesz sprawdzić dostępne tyuły

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

 

Nawet mój ukochany Can jest, chyba sprawdzę ten format, z SACD Can jeszcze nie słuchałem;-)

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

"Skąpski idzie na ambasadora, wysiada, rozumiesz? A jak on poleci, to poleci Korszul, poleci też Broński i zgadnij kto po nich poleci? Po nich polecę ja! To znaczy ja bym poleciał, gdyby nie Kazik i to dozorostwo."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>Co do nagrań niszowych - Deutsche

>Gramophon sprzedaje pliki 24bit/192kHz - PCM liniowe, a jakże. :P Tyle że co to za nisza SACD na

>odtwarzaczu za 3kzł - to nadal nie gra jak rasowy odtwarzacz CD.

 

nawet wytwórnie które nagrywają w DSD udostępniają pliki 24bit/88,2kHz do downloadu... (na pliki DSD trzeba jeszcze po prostu poczekać)..swoją drogą wolę płytę SACD niż ściągnięcie pliku, bo raz pliki dostępne są na razie tylko w formacie 24bit/96kHz PCM (a nie optymalnym, czyli DSD) a dwa musiałbym ściągać i wersję gęstą i niskiej rozdzielczości (chociażby do zgrania na ipod) i tym samym płacić dwa razy za jedno nagranie, na płycie SACD mam obie wersje i płacę raz.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-> audioholik

"musiałbym ściągać i wersję gęstą i niskiej rozdzielczości (chociażby do zgrania na ipod) i tym samym płacić dwa razy za jedno nagranie"

 

Aż tak wielkim lamerem jesteś, że nie potrafisz z gęstego nagrania zrobić RBCD?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Once a CD or download is converted to FLAC, the only way you can achieve the superior sound of WAV files is to go back to the original CD or source for a new rip or WAV download. - "The Absolute Sound" - Charles Zeilig, Ph.D., and Jay Clawson

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
Gość discomaniac71

(Konto usunięte)

audioholik

2 Mar 2009, 17:03

O mnie » Ignoruj » PW »

stat: 468 / 2091 / 0

 

a czy to coś zmienia, jeśli słuchałem na tanim dvd, czy drogim pd-d9? nie, przewaga formatu DSD nad 16 bitową płytą RBCD jest bezdyskusyjna.

 

 

Drogim PD-D9:D Prawie sie przewrocilem ze smiechu LOL. No tak jak sie ma taki "sprzet" do dyspozycji to wszystko jasne:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nedj, 2 Mar 2009, 17:17

 

>-> audioholik

>"musiałbym ściągać i wersję gęstą i niskiej rozdzielczości (chociażby do zgrania na ipod) i tym

>samym płacić dwa razy za jedno nagranie"

>

>Aż tak wielkim lamerem jesteś, że nie potrafisz z gęstego nagrania zrobić RBCD?

 

chodzi mi o profesjonalnie wykonane w studio wersje nagrań (w formacie gęstym i 16bit), a nie o przekonwertowane na chama gęste pliki do 16 bit...to chyba jasne.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

audioholik, 2 Mar 2009, 17:24

 

>chodzi mi o profesjonalnie wykonane w studio wersje nagrań (w formacie gęstym i 16bit), a nie o

>przekonwertowane na chama gęste pliki do 16 bit...to chyba jasne.

 

ROTFL!!!! Już większej bzdury nie czytałem, nawet u audioholika :)

Myślisz, że tam ktoś robi inaczej, jak prosta konwersja? No, pewnie muzycy zbierają się od nowa i nagrywają na potrzeby każdego kolejnego formatu :)))

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

>ROTFL!!!! Już większej bzdury nie czytałem, nawet u audioholika :)

>Myślisz, że tam ktoś robi inaczej, jak prosta konwersja? No, pewnie muzycy zbierają się od nowa i

>nagrywają na potrzeby każdego kolejnego formatu :)))

 

muzycy swoje już zrobili, w tym momencie pole do popisu mają ludzie za konsolami... zanim zaczniesz wyśmiewać ludzi poczytaj chociażby co o tym procesie mówią ludzie z NAIM, oni wydają zarówno w 24bit/176,4 jak i 16bit/44,1 - oczywiście wersje rbcd nie powstają po 30 sekundowej konwersji wersji 24bit/176,4 do 16bit/44 komercyjnym programikiem ściągniętym z sieci, zobacz jak podchodzą do wydania płyty rbcd inżynierowie z JVC, przecież tam również na jednym etapie masz płytę 24bit/96kHz, dopiero potem w serii kroków tworzone jest cd 16/44..ale oczywiście Ty wiesz lepiej, no i się uśmiałeś..także życzę miłego dnia.

 

PS przydałaby się jednak oddzielna zakładka dla gęstych formatów, kto jest za?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę, bronisz profesjonalizmu studiów - i słusznie, a w linku o DSD wyczytałem o decymacji. No ludzie, toż to by była niezła amatorka uzyskać 16bit/44.1kHz z gęstszego formatu będącego wielokrotnością RBCD poprzez decymację. To się robi poprzez resampling z użyciem odpowiedniego okna, a nie na rympał poprzez pozostawienie bitów zgodnych z nową częstotliwością próbkowania.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tym masteringiem na sygnale DSD to chyba nie do końca jest prawda. Poczytajcie DXD jako sygnale wyjściowym dla SACD.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to bronię? profesjonalizm jest zawsze niezbędny, myślisz że wystarczy mieć gęsty format i tyle?

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strumień 1bitowy DSD możesz nagrać bezpośrednio na płytę SACD (warstwa DSD), zmasterować na jej podstawie wydania 24bit/88,2kHz (patrz płyty wytwórni PentaTone udostępnione na HDTracks.com) lub zmasterować płytę niskiej rozdzielczości (w tym przypadku, tzw. Super Bit Mapping -SBM...wszędzie potrzebny jest profesjonalizm a nie proste programiki do konwersji z formatu gęstego na 16/44.

Ukryta Zawartość

    Zaloguj się, aby zobaczyć treść.
Zaloguj się, aby zobaczyć treść (możliwe logowanie za pomocą )
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
  • Pokaż nowe odpowiedzi
  • Zarchiwizowany

    Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.



    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
    ×
    ×
    • Dodaj nową pozycję...

                      wykrzyknik.png

    Wykryto oprogramowanie blokujące typu AdBlock!
     

    Nasza strona utrzymuje się dzięki wyświetlanym reklamom.
    Reklamy są związane tematycznie ze stroną i nie są uciążliwe. 

    Nie przeszkadzają podczas czytania oraz nie wymagają dodatkowych akcji aby je zamykać.

     

    Prosimy wyłącz rozszerzenie AdBlock lub oprogramowanie blokujące, podczas przeglądania strony.

    Zarejestrowani użytkownicy + mogą wyłączyć ten komunikat.